..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Krupas
2007-08-04, 18:44
BIG CUBE MOD by KRUPAS
Autor Wiadomość
dorumia 
Święty Paladyn

Dołączył: 11 Cze 2011
Skąd: Z Equestrii
Wysłany: 2011-11-02, 19:16   

Sorry za odkop,ale mam pytanie do Krupasa.Nie tak dawno wyszedł nowy patch 1.13d.Będziesz przerabiał moda,żeby działał jeszcze na tym nowym patchu?
 
     
radzior 


Klan: aK
Dołączył: 17 Mar 2008
Skąd: Sanktuarium Chaosu
Wysłany: 2011-11-05, 14:39   

ja nie widze sensu, nowy patch niczego nie zmienia w grze ale to juz rozsadzi autor moda
_________________
http://diablik.eu <- -- DiablikMod-1.13c
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2011-11-05, 15:38   

dorumia napisał/a:
Będziesz przerabiał moda,żeby działał jeszcze na tym nowym patchu?

A popatrzę w pliki, czy dll-ki się pozmieniały, jak tak, to zobaczę o ile się kody przesunęły i czy są takie same. Jak się uda to mod będzie usprawniony dla 1.13d w najbliższym czasie, jeśli nie, trochę to potrwa...
Patcha ściągnąłem, niebawem sprawdzę i podam info.
Pozdro :wink:
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
dorumia 
Święty Paladyn

Dołączył: 11 Cze 2011
Skąd: Z Equestrii
Wysłany: 2011-11-09, 20:54   

Podobno lekko coś usprawnił ten najnowszy patch.Aha i dzięki Krupas za odpowiedź i czekam jak to się dalej potoczy z twoim modem =)
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2011-11-11, 18:27   

Narazie prace nad modem wstrzymane do odwołania... Niestety powodów jest sporo.
Pozdro :wink:
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
dorumia 
Święty Paladyn

Dołączył: 11 Cze 2011
Skąd: Z Equestrii
Wysłany: 2011-11-23, 22:03   

Dobra dzięki.Jakbyś wrócił do pracy nad modem do wersji 1.13d to wyślij PW,bo rzadko zaglądam do postów.
 
     
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-11-24, 06:46   

radzior napisał/a:

ja nie widze sensu, nowy patch niczego nie zmienia w grze ale to juz rozsadzi autor moda


Patch nic nie musi zmieniać, ale jak CI się gra zaktualizuje, a ty nie masz chęci cofnąć do v1.13c, to szkoda żeby mod nie był zaktualizowany, zwłaszcza, że to nie jest trudne. Sam mógłbym wydać nieoficjalny mod bcm, ale nie chce mi się. Bo przecież napisałem ostatnio plugin WRK dla v1.13d i wystarczy zastosować się do instrukcji, by mieć coś zastępczego nim wyjdzie BCM dla v1.13d.
 
     
dorumia 
Święty Paladyn

Dołączył: 11 Cze 2011
Skąd: Z Equestrii
Wysłany: 2011-12-25, 19:38   

Krupas i jak?Dasz radę zmienić do wersji 1.13d?
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2011-12-27, 20:23   

dorumia napisał/a:
Krupas i jak?Dasz radę zmienić do wersji 1.13d?


Witam,
radę dam;] na dziś dzień zmieniony został plik D2Client.dll, który odpowiada za przyciski Transmutuj i Zamknij w kostce. Reszta dll-ek będzie musiała ulec zmianie (bądź nie), zależy to od "bajerów" takich jak dodanie PlugY do moda czy przesunięcie przycisków w menu. Niektóre nowe tła, a także PlugY są niedostępne... Wersja instalacyjna ukaże się wraz z ukończeniem konwersji na 1.13d łącznie z PlugY.
Poniżej wersja "tymczasowa" modyfikacji z powiększonym inwentarzem i powiększoną kostką. Modyfikacja testowana na szybko, w razie jakichkolwiek błędów proszę o wysłanie PW, możliwe są błędy przy zdobywaniu kostki w 2 akcie, dlatego też w tej wersji BCM nie dodałem kostki na start.

INSTALACJA:
1. Zrób kopię pliku D2Client.dll.
2. Wypakuj folder data i plik D2Client.dll z archiwum RAR do folderu z zainstalowanym Diablo II używając hasła Krupas i daj zamień.
3. Stwórz skrót do gry i w elemencie docelowym dopisz -direct -txt
4. Odpal grę z tego skrótu.

DEINSTALACJA:
1. Podmień plik D2Client.dll na oryginalny.
2. Skasuj folder data.

Oczywiście mod działa na wersji 1.13d Diablo II LoD

Link do pobrania:
BCM 1.13d

Pozdro :wink:
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
dorumia 
Święty Paladyn

Dołączył: 11 Cze 2011
Skąd: Z Equestrii
Wysłany: 2012-01-04, 17:31   

Krupas,to jest na chwilę obecną wersja finalna?Bo jak nie,to wolę poczekać,aż będzie całkowicie ukończony mod pod 1.13d - mniej problemów wtedy powinno być.
Edit:Dobra odpaliłem starym skrótem i była lekko powiększona skrytka i plecak(ale nie wiem czemu dostałem na start kostkę Horadrimów nową postacią).Więc poczekam,aż dodasz jeszcze Plugy i te strony w skrzyni osobistej.
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2012-01-06, 00:11   

dorumia napisał/a:
była lekko powiększona skrytka i plecak

dorumia napisał/a:
Więc poczekam,aż dodasz jeszcze Plugy i te strony w skrzyni osobistej.

Mod powiększa skrzynkę, plecak i kostkę (PlugY dodaje strony w skrzynce).
dorumia napisał/a:
nie wiem czemu dostałem na start kostkę Horadrimów nową postacią

Odpowiada za to plik charstats.txt (w rezultacie charstats.bin), jego nie ma w tej wersji, więc masz go z pozostałości wcześniejszej modyfikacji, skasuj bin i txt wtedy powinno być git.

Mod będzie jaki jest, elementy dodatkowe jak wyrównane tła, przesunięte guziki będą w wersji instalacyjnej, czyli dodatkowo dojdą PlugY. Mod ukarze się wkrótce...

Pozdro :wink:
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
dorumia 
Święty Paladyn

Dołączył: 11 Cze 2011
Skąd: Z Equestrii
Wysłany: 2012-01-06, 10:10   

Skoro mówisz,że mod będzie wkrótce to poczekam xD bo te strony w skrzyni są mi bardzo potrzebne(bo te strony osobiste i skrzynię wspólną dodaje Plugy nie?).Więc poczekam aż zrobisz instalkę tak jak w wersji dla 1.13c(czyli instalator BCM i Plugy jednocześnie).
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2012-01-18, 10:40   

Wersja narazie zostaje taka jaka jest, bo nie ma jeszcze PlugY pod 1.13d.
Pozdro :wink:
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
dorumia 
Święty Paladyn

Dołączył: 11 Cze 2011
Skąd: Z Equestrii
Wysłany: 2012-03-24, 22:11   

Czyli rozumiem,że jak wyjdzie Plugy pod 1.13d to być może zrobisz tak samo dobrą instalkę,jak obecny BCM do 1.13c?:)
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2012-03-26, 19:30   

dorumia napisał/a:
Czyli rozumiem,że jak wyjdzie Plugy pod 1.13d to być może zrobisz tak samo dobrą instalkę,jak obecny BCM do 1.13c?:)

Dokładnie tak.
Pozdro :wink:
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo