..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Krupas
2007-08-04, 18:44
BIG CUBE MOD by KRUPAS
Autor Wiadomość
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2011-01-18, 12:05   

Eps napisał/a:
A animację transmutacji, mógłbyś zmienić, tj. rozszerzyć ją lekko lub z niej zrezygnować, bo nie da rady przystosować ją na taki wielki rozmiar kostki. ;p

Wiem, że się nie da jej rozszerzyć, więc albo zostaje taka albo żadna (będzie tylko w zadaniach). poza tym jest jeszcze jeden błąd z tym, mianowicie gdy animacja jest włączona (w CE) to po wejściu do gry i otworzeniu kostki pokazuje się ona raz i ogólnie działa jak by ktoś nacisnął przycisk Transmutuj, czyli wszystko co było w kostce ulega transmutacji po wejściu do gry i otwarciu kostki. Sytuacja jest jednorazowa, lecz gdy wyjdziemy z gry i wejdziemy ponownie, opcja się powtarza. Niestety z tym sobie nie poradzę, jeśli są jakieś sugestie co do tego to proszę pisać w temacie.
Pozdro :wink:
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-01-18, 12:12   

Być może na d2mods.com pomogą Ci naprawić ten bug. Niestety ale d2 ma sporo bugów, gdy chcesz wprowadzić swoje zmiany i w efekcie powstają takie bajery. ;/ Chyba, że w grę wchodzi plik inwentory.txt, tj. zakres okna w kostce. Popróbuj coś tam zmienić, może pomoże. ;)

E: Cóż poradzić, że ID w sprawie moddingu umarło. Kiedyś miało swoją świetność, może cos się ruszy jak ukończę moje projekty w zakresie rozdzielczości, link http://diablo.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=64969 ;P

E2: Tu imo. need moderator, który ma pojęcie o moddingu i nieco by rozruszał scenę, i zwalczył offtopic. Nie umniejszając Haxite. ;p
Ostatnio zmieniony przez Eps 2011-01-18, 12:32, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2011-01-18, 12:17   

Cytat:
Być może na d2mods.com pomogą Ci naprawić ten bug.

Forum umarło tak jak umiera ID... Zrobił się offtop :lol:
E: Wyjdzie D3 to zobaczysz co będzie z D2.
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-02-05, 18:26   

Krupas, a co ty na to, gdybym Ci zrobił lekki support?
Napisałbym Ci nową: *.dll
np. Bcm.dll - który, by działał dla v1.12a i wspierał rozdzielczość 800x600 i 640x480 osobno, do tego celu wykorzystać mogę odpalenie gry z listą komend, np. jeżeli chcesz grać z większą kostką na rozdzielczości 800x600, to uruchom grę ze skrótu i komendą np. -Bcm800 będziesz mógł mieć większą kostkę, lecz musisz mieć ustawioną rozdzielczość 800x600, gdyż będą komplikacje jak sobie przejdziesz na 640x480, a jeżeli chcesz grać z większą kostką dla rozdzielczości 640x480, to będzie trzeba uruchomić grę ze skrótu z komendą np. -Bcm640 (usuwając/zastępując komendę -Bcm800) i oczywiście trzeba przejść na rozdzielczość 640x480, gdyż będą takie same komplikacje na wyższej rozdzielczości 800x600. (Myślę, że zrozumiesz ocb.))
Nowy plik *.mpq
np. Bcm.mpq - W którym będą umieszczone przez Ciebie pliki, które zmodyfikowałeś bez konieczności umieszczania ich w patch_d2.mpq, dzięki temu Twój mod będzie zajmował mniej miejsca.
I oczywiście nowy launcher.exe, który jest koniecznością (Chyba, że będziesz chciał podpinać dllkę pod pliki diablo 2 np. d2gfx.dll. Tyle, że jak ktoś będzie chciał sobie połączyć Twój mod z Plugy, to już sobie nie zagra z Plugy, gdyż on wykorzystuje ten sam plik, do podpięcia pliku Plugy.dll, tj. d2gfx.dll, a będzie się musiał cieszyć jedynie czystym modem bcm.)
Oczywiście opcjonalnie możesz zaprojektować własną ikonę (rozmiary dowolne, wtedy launcher będzie więcej ważył.) i np. version info (info o autorze, itp.) (Nie wymagane.)
Ja np. mam do launchera dla mojego projektu taką ikonę jaka widnieje u mnie w avatarze (ofc. nie jest animowana.) ;P

Jeżeli wyrażasz chęci, to drogą pw napisz mi offset, oryginalny kod i co należy tam zmienić.

Np.
Kod:

adress (offset) 0098FF02
oryginalny kod 02
zmieniony kod  F9
komentarz (nie wymagany) - Przycisk graficzny transmutacji, współrzędna y.

itp. itd.
Pliku nie musisz podawać, gdyż wiem jaki to plik, bo pierwszą wersję v1.12a pomogłem Ci zrobić.
Jeżeli znajdziesz offsety dla v1.13c, to też będę mógł Ci napisać. Jako, że wkrótce będę sam poszukiwał dla dwóch elementów graficznych w kostce offsetów dla v1.13c, to Ci udostępnię offsety, byś miał lepszy start na poszukiwania. ;P

P.s.
Kodu źródłowego Ci nie udostępnię, a jedynie gotowe pliki z którymi możesz sobie zrobić co chcesz (wrzucić je do moda). ;)
Tyle, że nie mam 100% pewności czy będzie to trybić na win 7, bo ja programuję na 32 bit.
Przemyśl to ;)
 
     
Vithel 

Dołączył: 01 Kwi 2011
Wysłany: 2011-04-01, 18:13   Big Cube Mod .MPQ dla Mac'a

Witam, używam systemu Mac i nie mogę skorzystać z moda, czy byłoby możliwe, żeby skonwertować go na plik .mpq?
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2011-04-14, 16:44   Re: Big Cube Mod .MPQ dla Mac'a

Vithel napisał/a:
Witam, używam systemu Mac i nie mogę skorzystać z moda, czy byłoby możliwe, żeby skonwertować go na plik .mpq?


Witam, wrzucę moda do pliku patch_d2.mpq (z D2LoD na windowsa), będzie to na wrsję 1.12 lecz nie wiem jak będzie sprawa wyglądała z plikami *.dll (dodam je luzem), w razie jak by nie działało, to coś wtedy pomyślimy. Jak skończę (myślę, że do poniedziałku znajdę chwilę) to wyślę ci linka na PW.

Pozdro :wink:

PS.: W końcowej fazie produkcji BCM dla D2LoD v1.13c z jeszcze większą kostką Horadrimów; mod powinien się ukazać w maju ;)
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-04-14, 16:46   

Krupas napisał/a:
PS.: W końcowej fazie produkcji BCM dla D2LoD v1.13c z jeszcze większą kostką Horadrimów;


Aż boję się pomyśleć, gdzie ty przycisk zamknięcia umieścisz, skoro będzie jeszcze większa niż w poprzedniej wersji, może jakieś screeny? :P
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2011-04-15, 11:42   

Eps napisał/a:
Aż boję się pomyśleć, gdzie ty przycisk zamknięcia umieścisz, skoro będzie jeszcze większa niż w poprzedniej wersji, może jakieś screeny? :P


Większa niż ta, która jest do ściągnięcia. Screeny masz wyżej, poza tym nie wydam wersji powiększonej kostki na 1.12 bo odrazu przerabiam ją na 1.13... Mam nadzieję, że teraz zrozumiale.
Pozdro :wink:


Krupas napisał/a:
...mod powinien się ukazać w maju ;)


Ale ukaże się niebawem, bo już jest skończony, trzeba tylko go upnąć na serwer ID, poniżej screen:



Pozdro :wink:
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
ahmar 

Dołączył: 30 Kwi 2011
Wysłany: 2011-04-30, 17:41   

jak zmienic grafike w grze z moda na grafike gry??
fajny mod ale strasznie lipnie sie gra z ta grafika i do tego nie widac czasem dokladnie ile sie ma hp/mana % bo kolki nie maja otoczek
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2011-05-02, 17:38   

ahmar napisał/a:
jak zmienic grafike w grze z moda na grafike gry??
fajny mod ale strasznie lipnie sie gra z ta grafika i do tego nie widac czasem dokladnie ile sie ma hp/mana % bo kolki nie maja otoczek

Poprawiony mod wysłałem dziś do moderatora ID by wstawił go do działu download, kiedy to zrobi nie wiem (myślę, że w ciągu 24h), na teraz możesz usunąć plik w starym modzie data\global\ui\panel\800ctrlpnl7.dc6, reszta zostaje bez zmian.
Pozdro :wink:
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
Morfi 
Redaktor Imperium



Konto na BN: Morfinoo#2101
Dołączył: 24 Lip 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-02, 19:31   

Krupas napisał/a:
Poprawiony mod wysłałem dziś do moderatora ID by wstawił go do działu download, kiedy to zrobi nie wiem (myślę, że w ciągu 24h), na teraz możesz usunąć plik w starym modzie data\global\ui\panel\800ctrlpnl7.dc6, reszta zostaje bez zmian.
Pozdro :wink:


Poprawiony mod wrzucony na serwer. Znajduje się już w dziale Download -> Mody
_________________

..:: Redaktor serwisu Imperium Diablo ::..
..:: 13.01.2007 - ::..
..:: Kontakt: morfi@phx.pl ::..
 
 
     
Marysza 

Dołączył: 16 Maj 2011
Wysłany: 2011-05-16, 10:06   

Jest taki problem przy grze na lanie, gdy wrzucę na przykłąd laskę i talizman horadrimów wywala grę. To samo dzieje się przy klejnotach, nie da się transmutować. Tylko ja mam taki problem?

Dodam że przy grze single kostka działa normalnie.

Unhandled exception
Acces_Violation (c0000005)

Taki błąd wywala.
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2011-05-17, 00:49   

Witam, gracie na modzie z PlugY czy bez? Zmodyfikowany D2gfx.dll z PlugY powoduje, że nie działa przycisk Battle.Net w grze, może ten plik jest problemem. Radzę zainstalować moda bez PlugY i sprawdzić wtedy.
Pozdro :wink:
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
Rell 
Skaner


Wiek: 26
Dołączył: 17 Lis 2005
Skąd: Outworld
Wysłany: 2011-06-21, 15:13   

Na singlu wywala mi błąd
Unhandled exception
Acces_Violation (c0000005)

Zdobyłem kostkę, otwieram włożyłem gema i mi wywaliło. Bez plugy instalowałem. Czym to może być spowodowane? Gram NA W XP SP3 jeśli to ważne w ogóle ;p
_________________
 
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2011-06-24, 12:09   

Rell napisał/a:
Na singlu wywala mi błąd
Unhandled exception
Acces_Violation (c0000005)

Zdobyłem kostkę, otwieram włożyłem gema i mi wywaliło. Bez plugy instalowałem. Czym to może być spowodowane? Gram NA W XP SP3 jeśli to ważne w ogóle ;p


Jaka wersja gry, czy czysta instalka, jaka rozdzielczość, crack? Inne powody nie przychodzą mi na myśl.
Pozdro :wink:
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo