A animację transmutacji, mógłbyś zmienić, tj. rozszerzyć ją lekko lub z niej zrezygnować, bo nie da rady przystosować ją na taki wielki rozmiar kostki. ;p
Wiem, że się nie da jej rozszerzyć, więc albo zostaje taka albo żadna (będzie tylko w zadaniach). poza tym jest jeszcze jeden błąd z tym, mianowicie gdy animacja jest włączona (w CE) to po wejściu do gry i otworzeniu kostki pokazuje się ona raz i ogólnie działa jak by ktoś nacisnął przycisk Transmutuj, czyli wszystko co było w kostce ulega transmutacji po wejściu do gry i otwarciu kostki. Sytuacja jest jednorazowa, lecz gdy wyjdziemy z gry i wejdziemy ponownie, opcja się powtarza. Niestety z tym sobie nie poradzę, jeśli są jakieś sugestie co do tego to proszę pisać w temacie.
Pozdro
_________________ Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
Być może na d2mods.com pomogą Ci naprawić ten bug. Niestety ale d2 ma sporo bugów, gdy chcesz wprowadzić swoje zmiany i w efekcie powstają takie bajery. ;/ Chyba, że w grę wchodzi plik inwentory.txt, tj. zakres okna w kostce. Popróbuj coś tam zmienić, może pomoże.
E: Cóż poradzić, że ID w sprawie moddingu umarło. Kiedyś miało swoją świetność, może cos się ruszy jak ukończę moje projekty w zakresie rozdzielczości, link http://diablo.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=64969 ;P
E2: Tu imo. need moderator, który ma pojęcie o moddingu i nieco by rozruszał scenę, i zwalczył offtopic. Nie umniejszając Haxite. ;p
Ostatnio zmieniony przez Eps 2011-01-18, 12:32, w całości zmieniany 4 razy
Być może na d2mods.com pomogą Ci naprawić ten bug.
Forum umarło tak jak umiera ID... Zrobił się offtop
E: Wyjdzie D3 to zobaczysz co będzie z D2.
Krupas, a co ty na to, gdybym Ci zrobił lekki support?
Napisałbym Ci nową: *.dll