..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Krupas
2007-08-04, 18:44
BIG CUBE MOD by KRUPAS
Autor Wiadomość
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2008-07-05, 20:45   

Piechnix, Pobierz najnowszą wersję: BIG CUBE MOD by KRUPAS, wypakuj pliki do foldery diablo II i odpal grę z parametrem -direct tworząc uprzednio skrót od pliku Diablo II.exe i dopisz w skrócie ten parametr -direct i będzie chodzić na 100%.
Odpal grę i stwórz nową postać efekt gwarantowany. A pliku Inventory.txt nikt Ci nie umieści gdyż w Najnowszej wersji moda: BIG CUBE MOD by KRUPAS Autor się zabezpieczył i dał sam plik Inventory.bin przed wykradaniem pomysłów i potencjalnymi złodziejami.
Ostatnio zmieniony przez Eps 2008-12-31, 22:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Piechnix 

Wiek: 25
Dołączył: 05 Lip 2008
Wysłany: 2008-07-05, 21:06   

robilem to co pisales a i tak niechcialo mi dzialac ;p
zrobilem wlasna skrytke wedlug tutoriala zamieszczonego na forum
skrytka pewnie taka jak u krupasa, chyba ze mial w tym modzie mozliwosc zmiany stron bo tego niewiem, ale i tak dzieki za odpowiedz szybka. Nice 4rum ;]
 
     
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2008-07-05, 21:14   

Piechnix, To musi działać zobacz czy masz wersję gry 1.12a oraz usuń folder data w Diablo II i wklej nowy z moda Krupasa. Skoro działa Nakiel-owi. To tobie też musi działać. Większość userów popełnia drobne błędy i już nie działa. A tak btw. Krupas nie dodał stron do skrytki, do tego służy PlugY który nie działa na Patchu 1.12a.
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2008-07-06, 14:49   

I pewnie dlatego nie działa mod, lub wywala błąd. PlugY nie działają na dzień dzisiejszy na v1.12a D2LoD.

Pozdro :wink:
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
dremisiek@wp.pl 
Krzaczek24

Dołączył: 28 Mar 2009
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2009-03-28, 09:24   

Ja mam patcha 1.12a i mi cacy działa ale mam pytanko. Czy dało by rade żeby duża była tylko szkrzynka horadrimów i skrytka. Inwentarz jakby można było żeby był jak w orginale no moze 2 linijki wyższy?

//Nie pytamy o modyfikowanie gotowgo moda, łamiesz tym samym Prawa Autorskie. Warn słowny - eps
Ostatnio zmieniony przez Eps 2009-03-28, 13:46, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
maks4444 


Dołączył: 07 Cze 2009
Wysłany: 2009-06-07, 18:47   

Jest planowana jakaś nowsza wersja tego moda ???

Wielka szkoda ze nie ma powiększonego ekwipunku dla najemników (buty, pas, amulety itp.).
Bo skrzynka i plecak bohatera genialny :)
 
     
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2009-06-07, 23:21   

Niby miała być nowsza wersja owej modyfikacji, lecz ja tego nie wiem tak do końca. Pracowałem dla Krupasa nad przeniesieniem przycisku transmutuj w ce (code edit).
O topicu poinformowałem tu linki do screenów wygasły ;/ Być może w okresie wakacyjnym Krupas coś zmodzi. :>

Proszę w tym topicu pisać sugestie/problemy z modyfikacją!
 
     
maks4444 


Dołączył: 07 Cze 2009
Wysłany: 2009-06-09, 08:50   

Gram jak na razie i jest brak błędów :)

-Do następnej wersji proponuję powiększony ekwipunek Najemnika.

wiem ze twórca moda nie chce zmieniać ogólnej mechaniki gry a przebudowanie najemnika nie powinna wpłynąć znacząco na grę.
 
     
Warson 

Dołączył: 21 Lut 2007
Wysłany: 2009-11-20, 21:26   

panowie ja mam taki sam problem jak kolega z bodajze 3go postu, wpisuje direct i nie moze znaleźć ścieżki, a plikó przekopiowac nie moge bo Plik jest w formie instalki .exe..

help.
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2009-12-04, 00:19   

Warson napisał/a:
panowie ja mam taki sam problem jak kolega z bodajze 3go postu, wpisuje direct i nie moze znaleźć ścieżki, a plikó przekopiowac nie moge bo Plik jest w formie instalki .exe..


A gdzie go wpisujesz? Robiąc skrót do pliku, którego nie ma, nie znajdzie ścieżki. Zrób skrót do pliku Diablo II.exe i we właściwościach w elemencie docelowym dopisz -direct

maks4444 napisał/a:
Jest planowana jakaś nowsza wersja tego moda ???

Wielka szkoda ze nie ma powiększonego ekwipunku dla najemników (buty, pas, amulety itp.).
Bo skrzynka i plecak bohatera genialny :)


Najemnik nie zostanie zmodyfikowany w podstawowej wersji moda. Mod działa z PlugY i bez. PlugY dodają jedynie strony do skrytki. Kostka, skrytka i inwentarz jest powiększony bez żadnych dodatkowych programów typu PlugY, D2Modsystem, NefEx.
Będzie nowa wersja, lecz narazie jest w fazie poprawek i zmiany szaty graficznej. Prawdopodobnie przystosowana będzie tylko do rozdzielczość 800x600. Dodatkowo planowany jest nowy mod na bazie BCM. Z racji pewnych problemów planowane wydanie tych modów nie będzie szybkie.

Pozdro ;)
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
Zaqaz 

Dołączył: 22 Lis 2009
Wysłany: 2009-12-18, 12:55   

Witam,
niestety BIG CUBE i PlugY w połączeniu nie działają poprawnie, przynajmniej u mnie.
Możliwe, że niewłasciwie je odpalam...
Instalacja:
LoD v1.12, następnie BCMv1.2 oraz PlugY v9.00.
Utworzyłem skrót do PlugY.exe z trybem "-direct", nie działa...
Inventarz nie jest powiększony.
Dodam, że BCM bez PlugY działa poprawnie.

Macie pomysł jak to naprawić?
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2009-12-19, 00:32   

Zaqaz napisał/a:
Witam,
niestety BIG CUBE i PlugY w połączeniu nie działają poprawnie, przynajmniej u mnie.
Możliwe, że niewłasciwie je odpalam...
Instalacja:
LoD v1.12, następnie BCMv1.2 oraz PlugY v9.00.
Utworzyłem skrót do PlugY.exe z trybem "-direct", nie działa...
Inventarz nie jest powiększony.
Dodam, że BCM bez PlugY działa poprawnie.

Macie pomysł jak to naprawić?


Cześć;
Stwórz skrót do pliku Diablo II.exe i tam dopisz -direct. Ja gry nie odpalam z pliku PlugY.exe. Jeśli dalej masz problem wyślę zmodyfikowany plik d2gfx.dll z v1.12 D2LoD z zainstalowanym PlugY 9.00, wystarczy wtedy wgrać folder PlugY i pliki PlugY.ini oraz PlugY.dll. Grę odpalić plikiem Diablo II.exe z opcją -direct.

Pozdro ;)
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
tengriM 

Dołączył: 04 Sty 2011
Wysłany: 2011-01-04, 13:42   

pewnie nikogo to już nie obejdzie, bo temat jest mocno nieświeży, ale jak się kapnąłem co źle robili (najprawdopodobniej) Warson i... Kinio? - to aż musiałem się zarejestrować by to napisać. otóż najprawdopodobniej chłopaki wpisywali -direct przed cudzysłowem, zamiast po i o to cały ambaras :D to znaczy, tak wyglądało to u mnie, bo też miałem na początku ten problem. najśmieszniejsze, że nikt jak dotąd tak banalnego nieporozumienia nie wyjaśnił;)
 
     
Krupas 

WIELKA AWARIA :/


Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2011-01-18, 11:45   

Witam,
oto pare screenów z nowej wersji BCM, wersja działająca (inwentarz + kostka) na patchu 1.12a rozdz. 800x600 (doszło tutaj CE więc trochę mi zajęło szukanie wszystkiego i przestawianie), niebawem powstanie wersja na patcha 1.13c (jak kody są takie same). Inne zmiany widoczne na screenach pochodzą z innego projektu (nie skończonego):






Opcja animacji podczas transmutacji:


Pozdro :wink:

PS: Miejsce w kostce można jeszcze poszerzyć na panele, lecz myślę, że taka już wystarczy i nie planuję powiększania bardziej niż jest.
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opisy, tutoriale, pomoce do D2LoD (1.00-1.13)
 
     
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-01-18, 11:51   

Pięknie to wygląda, czekam na next wersję. I mam nadzieję, że szybko odnajdziesz kod dla v1.13c :D
A animację transmutacji, mógłbyś zmienić, tj. rozszerzyć ją lekko lub z niej zrezygnować, bo nie da rady przystosować ją na taki wielki rozmiar kostki. ;p
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo