..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: MiBac
2006-06-03, 08:43
Istotne propozycje zmian
Autor Wiadomość
MyszaK 

Wiek: 20
Dołączył: 05 Lut 2006
Skąd: Bytom
Wysłany: 2006-02-05, 20:47   Istotne propozycje zmian

MiBac mnie raczej nie poprze :) bo zniszcze jego sposob rozgrywki :) ale ...

ŚWIĄTYNIA
Patrząc na rozgrywke faerolxal'a i Mojo Jojo (jak również i moją) świątynia jest zdecydowanie zbyt silna. Moża prowadzić całą rozgrywke właściwie z niej nie wychodząc, jedynie wybierając odpowiedniego boga.

Tu jest przykład własnie Mojo Jojo i boga ksarseth'a.
Bóg dodaje premie do siły, zręczności, szybkości, wytrzymałości, maksymalnych punktów życia, umiejętności - walki bronia białą i dystansową, (plus standardowo regeneracje zycia, many energii itp). Dla wojownika jest to wszystko, koszty w świątyni za uzyskanie statystyk są tylko w energii, w dodatku wychodzą znacznie korzystniej niz w szkole.

To zubaża rozgrywke, nie trzeba kombinować, rozważac co w danej chwili bardziej sie opłaca. Rozgrywka byłaby ciekawa gdyby było istotne zainwestowanie kazdego pojedynczego punku ... a nie otrzymywania ich w ilosciach po 1000.


Łatwo mi się pisze, że zmiany są potrzebne, ale naprawdę są - rozgrywka na dłuższa metę bedzie bezsensowna, nie wspominając ze nie będzie rozgrywki na dluzsza mete :) bo straznik polegnie w najlepszym wypadku po 2 miesiącach.


Za przykładem innych serwerów, świątynia powinna dawać tylko czasowe bonusy (Valheru), lub wymagać dodatkowo zlota za punkty wiary (Redoran) - chociaż tam wprowadzono dodatkowe restrykcje w nowej erze - i nie mówie tego by podciąć oryginalność Imperium.

Kolejnym aspektem byłoby też zrównoważenie wpływu bogów. Bardzo istotne w potyczkach z high lvl potworami są punkty życia - nawet jak ma sie doskonałą obrone (wytrzymałosc znacznie ponad sile potwora) to zabiera 1 życia. Magowie są w tej dziedzinie (jak w wielu innych w tej grze) bardzo dyskryminowani.

Skrypty są, trzeba je tylko zaimplementować na imperium :) (przynajmniej z tego co mi wiadomo)

PS. Może przydałoby się rozszerzyć (unowocześnic/uaktualnić) pomoc w grze ? Oferuje zrobienie poradnika dla maga.

Pozdrawiam całą ekipe Imperium i wszystkich graczy.
_________________
Sarve Bhavantu Sukhina
Sarve Sant Niramaya
 
 
     
MiBac 
Emerytowany Moderator
NIESTETY :((


Wiek: 17
Dołączył: 13 Sie 2005
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-02-05, 21:49   

co mogę napisać musze poszukać dodatków do świątyni lecz zobacz jest możliwość albo się modlisz, zarabiasz kase albo nabijasz exp.

wiem że mag jest trudny lecz to jest wolny wybór bo jeśli np dam więcej kasy Magowi na początek będzie trzeba dać więcej kasy wszystkim rasom a u z kolei Magowi będą narzekali że inni dostali tyle co my i mają więcej lepszych rzeczy niż my

PS opisz proszę wszystko krok po kroku w punktach to zobaczę co da się zrobić

PS powiem Ci że nawet Cię ppieram ale to nie jest moja taktyka no na tym się opiera ale sedno jets gdzie indziej
_________________



 
     
MyszaK 

Wiek: 20
Dołączył: 05 Lut 2006
Skąd: Bytom
Wysłany: 2006-02-06, 18:19   

Problem jest naprawde dużo bardziej złożony. Aby zrównoważyć świątynie mozna nawet zaingerować w system walki :) ale nie o to mi chodzi. Po prostu świątynia jest zbyt potężna.


Myślę, że najlepiej to działa na valheru - świątynie nie daje stałych bonusów do statystyk a jedynie czasowy do statystyk lub umiejętności. W jednym czasie można miec bonus tylko do jednej cechyi itp do wykorzystania tylko raz (do wykonania okreslonej czynnosci jak walka na arenie, kowalstwo itd)
-> np modlisz sie, dostajesz tylko 1 blogoslawienstwo, dajmy na to siłę, i idziesz walczyc na arenie. Po walce juz nie masz tej premii.

Oczywiscie możesz później modlić sie jeszcze raz i ponownie dostac bonus do wykorzystania, to by miało sens zwłaszcza z bonusami do umiejętności - np ksakresth dawałby do walki bronią albo uników dodatkowo +lvl postaci. Byłby to duży bonus, mogący dać dużą przewage, a jednocześnie zmieniłby funkcję świątyni. (to też pomysł częściowo z valherru).

Powołuje sie na ich serwer, aczkolwiek nie popieram wszystkich zmian jakie wprowadzili w nowej erze, zreszta myślę, że gracze imperium mogliby wymyslić i ustalić jeszcze ciekawsze rozwiązania.

Pozdrawiam
_________________
Sarve Bhavantu Sukhina
Sarve Sant Niramaya
 
 
     
MiBac 
Emerytowany Moderator
NIESTETY :((


Wiek: 17
Dołączył: 13 Sie 2005
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-02-06, 20:21   

moim zdaniem to nie przejdzie, dlaczego??

rozwiązanie:
- aktualne Vall jest na najnowszym silniku gry bardziej rozszerzony
- lecz ma sporo błędów a ludzie tylko siedzą i je naprawiają bo oni mają tylko ta grę na głowie (znają bardzo
- próba nad opracowaniem takiego czegoś była by długa i z małą szansą na powodzenie
- Imperium MMORPG jest na silniku 0.7 vallerhu (jeden z najlepszych pod względem stabilności wersja) najbardziej rozpowszechniona oraz prosta w obsłudze

Poza tym kto chce się modlić to się modli kto nie to nie (to będzie miał gorsze staty) to jest wolny wybór
_________________



 
     
Dark Wizzard 


Wiek: 16
Dołączył: 28 Sty 2006
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2006-02-06, 21:22   

no ale to jest tak kto gra szybkimi do rozwoju postaciami: lucznicy, krase wojaki, barby (chyba szybkie w rozwoju) to szybko zdobywa kolejne lvl i ma coraz wiecej energii (do tego dom ktory pozwala na czesciowa regeneracje) to zdobywa przewage w nad innymi w swiatyni...(nie bede mowil o tym ze znowu poszkodowani sa magowie [ zawsze sa ] bo ciezko jest im sie odbic od dna )

P.S. jesli sie myle lub jestem stronniczy zwroccie mi uwage

[ Dodano: 2006-02-06, 21:34 ]
aha a co do dawania wiecej kasy wszystkim mozesz opprostu zmniejszyc koszty czarow tak chociaz zeby pierwsze 2 kosztowaly po 300-400 sz.zl.
_________________


†... imperium ...†
 
 
     
MiBac 
Emerytowany Moderator
NIESTETY :((


Wiek: 17
Dołączył: 13 Sie 2005
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-02-06, 21:55   

pomysle lecz zobacz Myszak zarabia na umagicznianiu Przedmiotów mag ma prosto w puźniejszym etapie gry lecz zobacze co da się zrobić z czarami :P
_________________



 
     
Dark Wizzard 


Wiek: 16
Dołączył: 28 Sty 2006
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2006-02-06, 21:57   

no ja wiem ze pozniej jest luzno ale samo umagicznienei chyba kosztuje 20k ;P
_________________


†... imperium ...†
 
 
     
MyszaK 

Wiek: 20
Dołączył: 05 Lut 2006
Skąd: Bytom
Wysłany: 2006-02-07, 00:31   

To jest tak że czar wzmacniający kosztuje 50 000 zlota.

20 000 to cena jaką ja swoim magiem ustaliłem za wzmocnienie jakiegos przedmiotu :) jestem najsilniejszym magiem na Imperium wiec moje uslugi nie mogą byc tanie :D

MiBac - z tego co mi wiadomo to świątynia która ma czasowe statystyki działała juz na silniki 0,9 nie wiem czy nie na 0,8. Później zmiany zmieniły szkołe (koszt zalezny od wysokości statystyk) a Vall działa w ogole na pre release ;p i sie dziwie ze tam wszystko nie pada.

Wnisoek, że kto chce ten sie modli sam wiesz ze jest bez sensu - jak ktos chce podbic statystyki to sie MUSI modlić bo to najwygodniejsza opcja - koszt tylko w energii, i tak jak pisałem w przeliczeniu na ilosc energi wychodzi duzo korzystniej niz w szkole.
(w świątyni masz mniej wiecej 1 stastystyki za 1 energii, w szkole ... zalezy od kosztow energii ale w najlepszym wypadku wychodzi 17x0,2 czyli jakies 3,2 energi za +1 do statystyki ...).

Jeżeli tego sie nie da zalatwić zmieniając świątynie, to ją usuńcie, bo ona naprawde niszczy równowage.

BTW odnoście słabości maga ... Przy Vizjerei trzeba inwestować w szkole w zrecznośc i szybkosć, przy tal rashu - w inteligencję i jeszcze dostaniesz pż ... wiec jaki jest sens boga magów ? Jakieś zrównoważenie tego miałem na myśli w pierwszym poście ...

Pozdrawiam
_________________
Sarve Bhavantu Sukhina
Sarve Sant Niramaya
 
 
     
MiBac 
Emerytowany Moderator
NIESTETY :((


Wiek: 17
Dołączył: 13 Sie 2005
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-02-07, 00:50   

własnie natrafiliśmy na problem i nie wiadomo czy gra wogule zostanie otwarta :( ale nie ma co pisać pomyslimy a potem się napisze coś jak będzie wiadomo na 1005 czy gra zostanie czy zostanie zamknięta
_________________



 
     
Inferno 

Dołączył: 22 Gru 2005
Wysłany: 2006-02-09, 16:36   

ja stoje murem za Myszakiem poniewaz tez jestem magiem w imperium ( XardaS jakby co)

to prawda ze swiatynia jest zbyt potezna mozna sobie zwiekszyc staty w sumie za darmo
powinno sie cos z nia zrobic jednak nie wiadomo czy to sie w ogole uda
jezeli gracze beda z taka predkoscia dostawac statystyki to bedziemy mieli nowa ere srednio co dwa miesiace jak mowil Myszak albo i czesciej

Myszak jakby co to ja moge pomoc przy tym poradniku :P


pozdrawiam



edit
mam pytanie odnosnie innych zmian
chodzi mi o sady
np jezeli ktos cos przeskrobal na czyjas szkode to powinno sie go podac do sadu
byli by tez adwokaci i prokuratorzy i np lawa przysieglych
wiem ze to wielki i trudny do zrealizowania pomysl jednak mozna by bylo sie o cos takiego pokusic
 
     
MyszaK 

Wiek: 20
Dołączył: 05 Lut 2006
Skąd: Bytom
Wysłany: 2006-02-10, 09:18   

Ja widze, że mnie tu popierają tylko magowie ... a taka świątyni nie działa na szkodę magów tylko. Podobne problemy mają złodzieje czy łucznicy.

Czy ktoś wie czy gra ruszy ?
_________________
Sarve Bhavantu Sukhina
Sarve Sant Niramaya
 
 
     
Inferno 

Dołączył: 22 Gru 2005
Wysłany: 2006-02-10, 15:10   

chyba kazdy chcialby wiedziec czy gra ruszy:P


a ty Myszak co myslisz o pomysle z sądami??
 
     
Wizzard 
Emerytowany Moderator


Wiek: 17
Dołączył: 23 Wrz 2005
Skąd: Sto(L)ica
Wysłany: 2006-02-10, 15:20   

Cytat:
własnie natrafiliśmy na problem i nie wiadomo czy gra wogule zostanie otwarta Sad ale nie ma co pisać pomyslimy a potem się napisze coś jak będzie wiadomo na 1005 czy gra zostanie czy zostanie zamknięta


Jeżeli gra ruszy to napewno się o tym dowiecie za następne pytanie typu "kiedy ruszy" lub "czy ruszy" będą ostrzeżenia.
 
 
     
rurka 
Nie mylić ze $liwą.


Wiek: 14
Dołączył: 30 Sie 2005
Skąd: barlinek
Wysłany: 2006-02-11, 15:23   

Albo przy świątyni jak pracujesz to żeby 1 punkt wiary za pracę kosztowało 100 zł
 
 
     
Helior 


Wiek: 16
Dołączył: 08 Lut 2006
Skąd: z Podmroku.
Wysłany: 2006-02-11, 18:37   

Zmiana rzeczywiście przydatna ale jakoś tak głupio - za to że pracujesz musisz płacić... :D
_________________
Dopiero gdy umierasz poznajesz sens życia...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo