Proponowałbym wporwadzenie nowych rzeczy do gry(przy okazji zmiany nazwy miasta):
Umiejętności:
-garbarstwo:tworzenie zbroi ze skóry
-kopanie:odpowiedzialne za wydobycie minerałów z kopalni
-zielarstwo:opowiedzialne za ilość zebranych ziół z farmy, chyba że to zależy od czegoś innego, nie wiem, bo nie mam farmy
-handlarstwo:obniża ceny u kupców
Handlarstwo możnaby zwiększać tylko w Szkole
Lokacje:
-Szkoła: może uczyć umiejętności
-(?):Zwiedzanie okolic Altary(Tristram?) chciałbym, żeby tutaj można było spotkać jakieś unikatowe potwory, znaleźć takie przedmioty itp.
-Garbarnia:Miejsce, gdzie można robić skórzane zbroje
I to chyba tyle. Dopisujcie swoje pomysły i piszcie, co sądzicie o tym .
Możliwość wyłączenia immunitetu "zabiłaby" pvp w tej grze. Ktoś kogoś atakuje, po ataku bierze immunitet i nie można jego zaatakować, później zdejmuje, atakuje i tak w kółko...
Ja proponuję takie zmiany:
1 Więcej przygód w labiryncie
2 Więcej doświadczenia w arenie walk , po zabiciu jakiegoś gracza lub potwora
3 Żeby częsciej były dary (oczywiście w świątyni w modlitwie do boga)
4 Żeby mieli dodatkowe dary (Oczywiście u bogów np. żeby Karseth dawał + 0.1 do kowalstwa)
5 Żeby były niższe poziomy użycia (do broni i zbroi)
6 Żeby były niższe ograniczenie zręczności (zbroje , tarcze , nagollenniki)
7 Żeby przedmioty miały więcej wytrzymałości
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość --- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
Ostatnio zmieniony przez rurka 2006-01-28, 10:07, w całości zmieniany 3 razy
A to kolejne zmiany (oczywiście dokładam też te , które napisałem wcześniej) :
1 Więcej przygód w labiryncie
2 Więcej doświadczenia w arenie walk , po zabiciu jakiegoś gracza lub potwora
3 Żeby częsciej były dary (oczywiście w świątyni w modlitwie do boga)
4 Żeby mieli dodatkowe dary (Oczywiście u bogów np. żeby Karseth dawał + 0.1 do kowalstwa)
5 Żeby były niższe poziomy użycia (do broni i zbroi)
6 Żeby były niższe ograniczenie zręczności (zbroje , tarcze , nagollenniki)
7 Żeby przedmioty miały więcej wytrzymałości
8 Żeby dostawało się co reset więcej punktów ataków w strażnicy , punktów operacji w kopalni
9 Żeby były mnożone wartość domu , jak chcesz odpocząć np. jak masz rudera to x1 wiejska chata x2 kamienica x3 itd.
10.Żeby były o połowe tańsze mikstury z Illanias
11 Żeby częściej wychodziły (w kuźni lub w tartaku) Smocze , Krasnoludzkie i Elfie
12 Żeby w świątyni jak pracujesz to żeby zużywało połowę energii
13 Żeby były mithrilowe źródełka
14 Żeby częściej były resety
15 Żeby były o połowę tańsze plany przedmiotów
16 Żeby dostawało się 2x więcej doświadczenia w labiryncie (oczywiście przygody w labiryncie)
A ja bym proponował reset labiryntu 2 razy w tygodniu (np. środa i sobota). Nastepnie żeby w lesie avantiel i górach Kazad-nar był szpital bo to ciągłe płacenie 1000 za podróż to troche za drogie.
Kolejna zmiana (te które wcześniej napisałem i te które dodaję)
1 Więcej przygód w labiryncie
2 Więcej doświadczenia w arenie walk , po zabiciu jakiegoś gracza lub potwora
3 Żeby częsciej były dary (oczywiście w świątyni w modlitwie do boga)
4 Żeby mieli dodatkowe dary (Oczywiście u bogów np. żeby Karseth dawał + 0.1 do kowalstwa)
5 Żeby były niższe poziomy użycia (do broni i zbroi)
6 Żeby były niższe ograniczenie zręczności (zbroje , tarcze , nagollenniki)
7 Żeby przedmioty miały więcej wytrzymałości
8 Żeby dostawało się co reset więcej punktów ataków w strażnicy , punktów operacji w kopalni
9 Żeby były mnożone wartość domu , jak chcesz odpocząć np. jak masz rudera to x1 wiejska chata x2 kamienica x3 itd.
10.Żeby były o połowe tańsze mikstury z Illanias
11 Żeby częściej wychodziły (w kuźni lub w tartaku) Smocze , Krasnoludzkie i Elfie
12 Żeby w świątyni jak pracujesz to żeby zużywało połowę energii
13 Żeby były mithrilowe źródełka
14 Żeby częściej były resety
15 Żeby były o połowę tańsze plany przedmiotów
16 Żeby dostawało się 2x więcej doświadczenia w labiryncie (oczywiście przygody w labiryncie)
17 Żeby było codziennie reset labiryntu
2 Więcej doświadczenia w arenie walk , po zabiciu jakiegoś gracza lub potwora
to lie dostaniesz PD za zabicie gracza albo potwora zależy od tego jaki potwór albo gracz ma lvl (oczywiście im wiekszty tym więcej PD)
rurka napisał/a:
3 Żeby częsciej były dary (oczywiście w świątyni w modlitwie do boga)
dary są dobre bo co by było jak by na 3 modlitwy dostał byś z 2 Dar
rurka napisał/a:
4 Żeby mieli dodatkowe dary (Oczywiście u bogów np. żeby Karseth dawał + 0.1 do kowalstwa)
Przecież daje
rurka napisał/a:
5 Żeby były niższe poziomy użycia (do broni i zbroi)
gra będzie trwała jakiś czas nie 3-4 tygodnie !!!
rurka napisał/a:
7 Żeby przedmioty miały więcej wytrzymałości
można samemu wykuć pozatym jak dasz okolo 1k wyt. to jaki sens będzie mialo naprawianie
rurka napisał/a:
8 Żeby dostawało się co reset więcej punktów ataków w strażnicy , punktów operacji w kopalni
5 to za mało ?? wystarczająco
rurka napisał/a:
9 Żeby były mnożone wartość domu , jak chcesz odpocząć np. jak masz rudera to x1 wiejska chata x2 kamienica x3 itd.
ostatni jets pałac 10 poziom domu (o ile mapiętam ) zobaczmy 1 energi * 10 = 10 energi na reset (za free), to jest Przesada
rurka napisał/a:
10.Żeby były o połowe tańsze mikstury z Illanias
można kupic od alchemików taniej, pozatym zioła są drogie
rurka napisał/a:
11 Żeby częściej wychodziły (w kuźni lub w tartaku) Smocze , Krasnoludzkie i Elfie
to jets los (przypadek) jak wyjdzie, musisz posiadać wiecej umiejętności kowalstwa to poprawi wyniki
rurka napisał/a:
12 Żeby w świątyni jak pracujesz to żeby zużywało połowę energii
jak to polowe ?? i ile byś chcial dostac pkt Wiary ??
rurka napisał/a:
13 Żeby były mithrilowe źródełka
Stare usunięte z bazy
rurka napisał/a:
14 Żeby częściej były resety
Resety sa wsam raz zresztąbylo poruszane to wiele razy
rurka napisał/a:
15 Żeby były o połowę tańsze plany przedmiotów
plany zależą od jakości oraz lvl kupić najlepszy plan za 1k ?? musisz zapracować
rurka napisał/a:
16 Żeby dostawało się 2x więcej doświadczenia w labiryncie (oczywiście przygody w labiryncie)
na jednej grze usuneli wogóle PD z labiryntu i tak czasami dostaje się wiecej niż powinno pozatym czym masz większy lvl tym więcej dostajesz
rurka napisał/a:
17 Żeby było codziennie reset labiryntu
WYKLUCZONE glównie w grach tego typu PD w labiryncie dostajesz tylko po to by zdobyć dobry start jak wykożystasz przygody potem w grze nie spotkasz ich do końca
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum