..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Nowości
Autor Wiadomość
Falcon 
Mag Bitewny-Najemnik


Wiek: 14
Dołączył: 06 Paź 2005
Skąd: Odchłanie Piekielne
Wysłany: 2006-01-08, 09:05   Nowości

Proponowałbym wporwadzenie nowych rzeczy do gry(przy okazji zmiany nazwy miasta):
Umiejętności:
-garbarstwo:tworzenie zbroi ze skóry
-kopanie:odpowiedzialne za wydobycie minerałów z kopalni
-zielarstwo:opowiedzialne za ilość zebranych ziół z farmy, chyba że to zależy od czegoś innego, nie wiem, bo nie mam farmy
-handlarstwo:obniża ceny u kupców

Handlarstwo możnaby zwiększać tylko w Szkole

Lokacje:
-Szkoła: może uczyć umiejętności
-(?):Zwiedzanie okolic Altary(Tristram?) chciałbym, żeby tutaj można było spotkać jakieś unikatowe potwory, znaleźć takie przedmioty itp.
-Garbarnia:Miejsce, gdzie można robić skórzane zbroje

I to chyba tyle. Dopisujcie swoje pomysły i piszcie, co sądzicie o tym ;) .

Aha mogłoby być więcej expa z potworków.
_________________

!UWAGA!Użytkownicy IE! Ważny update! Musicie go mieć!
Ostatnio zmieniony przez Falcon 2006-01-11, 14:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
soja 
n00b kill3|2


Wiek: 16
Dołączył: 12 Gru 2005
Skąd: Sto(L)ica
Wysłany: 2006-01-10, 18:58   

Gozu pomysł...PRzydało by się też nowa postać np.paladyn :twisted: .
_________________

muzyka to jazz styl to tabasco dzielnica bałuty...
Pro ASG player :D
 
 
     
Falcon 
Mag Bitewny-Najemnik


Wiek: 14
Dołączył: 06 Paź 2005
Skąd: Odchłanie Piekielne
Wysłany: 2006-01-14, 11:44   

Aha i jeszcze chciałbym, żeby możnabyło Immunitet wyłączyć i wiele, wiele więcej przygód w labiryncie.
_________________

!UWAGA!Użytkownicy IE! Ważny update! Musicie go mieć!
 
 
     
Przemo 
Administrator
Władca Imperium



Dołączył: 14 Wrz 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-01-14, 22:56   

Możliwość wyłączenia immunitetu "zabiłaby" pvp w tej grze. Ktoś kogoś atakuje, po ataku bierze immunitet i nie można jego zaatakować, później zdejmuje, atakuje i tak w kółko...
_________________
Imperium Diablo => www.diablo.phx.pl

 
 
     
Falcon 
Mag Bitewny-Najemnik


Wiek: 14
Dołączył: 06 Paź 2005
Skąd: Odchłanie Piekielne
Wysłany: 2006-01-15, 16:08   

A może tak, żeby po zdjęciu/założeniu immunitetu trzebaby odczekać tydzień na kolejną zmianę ?
_________________

!UWAGA!Użytkownicy IE! Ważny update! Musicie go mieć!
 
 
     
rurka 
Nie mylić ze $liwą.


Wiek: 14
Dołączył: 30 Sie 2005
Skąd: barlinek
Wysłany: 2006-01-16, 11:33   

Ja proponuję takie zmiany:
1 Więcej przygód w labiryncie
2 Więcej doświadczenia w arenie walk , po zabiciu jakiegoś gracza lub potwora
3 Żeby częsciej były dary (oczywiście w świątyni w modlitwie do boga)
4 Żeby mieli dodatkowe dary (Oczywiście u bogów np. żeby Karseth dawał + 0.1 do kowalstwa)
5 Żeby były niższe poziomy użycia (do broni i zbroi)
6 Żeby były niższe ograniczenie zręczności (zbroje , tarcze , nagollenniki)
7 Żeby przedmioty miały więcej wytrzymałości

Czy wam się podobają te zmiany ?? :D
 
 
     
Falcon 
Mag Bitewny-Najemnik


Wiek: 14
Dołączył: 06 Paź 2005
Skąd: Odchłanie Piekielne
Wysłany: 2006-01-21, 07:35   

Zgadzam się w większości z rurką, zwłaszcza z większą wytrzymałością i poziomami użycia.
_________________

!UWAGA!Użytkownicy IE! Ważny update! Musicie go mieć!
 
 
     
rurka 
Nie mylić ze $liwą.


Wiek: 14
Dołączył: 30 Sie 2005
Skąd: barlinek
Wysłany: 2006-01-21, 12:39   

główna są z was wszystkich 8) 8)
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
Ostatnio zmieniony przez rurka 2006-01-28, 10:07, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Night_soul 

Dołączył: 23 Paź 2005
Skąd: zza Thuli Lodowatych
Wysłany: 2006-01-22, 08:55   

co to jest główno?

1. sprzytdały by sie inne miejsac, tak jak las Avantill, góry
2.drugie miasto, z którego można by popłynąć na jakieś wyspy
_________________
http://www.diablocentrum.pl/viewtopic.php?t=5090
 
 
     
rurka 
Nie mylić ze $liwą.


Wiek: 14
Dołączył: 30 Sie 2005
Skąd: barlinek
Wysłany: 2006-01-22, 14:24   

A to kolejne zmiany (oczywiście dokładam też te , które napisałem wcześniej) :

1 Więcej przygód w labiryncie
2 Więcej doświadczenia w arenie walk , po zabiciu jakiegoś gracza lub potwora
3 Żeby częsciej były dary (oczywiście w świątyni w modlitwie do boga)
4 Żeby mieli dodatkowe dary (Oczywiście u bogów np. żeby Karseth dawał + 0.1 do kowalstwa)
5 Żeby były niższe poziomy użycia (do broni i zbroi)
6 Żeby były niższe ograniczenie zręczności (zbroje , tarcze , nagollenniki)
7 Żeby przedmioty miały więcej wytrzymałości
8 Żeby dostawało się co reset więcej punktów ataków w strażnicy , punktów operacji w kopalni
9 Żeby były mnożone wartość domu , jak chcesz odpocząć np. jak masz rudera to x1 wiejska chata x2 kamienica x3 itd.
10.Żeby były o połowe tańsze mikstury z Illanias
11 Żeby częściej wychodziły (w kuźni lub w tartaku) Smocze , Krasnoludzkie i Elfie
12 Żeby w świątyni jak pracujesz to żeby zużywało połowę energii
13 Żeby były mithrilowe źródełka
14 Żeby częściej były resety
15 Żeby były o połowę tańsze plany przedmiotów
16 Żeby dostawało się 2x więcej doświadczenia w labiryncie (oczywiście przygody w labiryncie)

Czy wam się podobają te zmiany ?? :D :D
 
 
     
Falcon 
Mag Bitewny-Najemnik


Wiek: 14
Dołączył: 06 Paź 2005
Skąd: Odchłanie Piekielne
Wysłany: 2006-01-22, 14:53   

Czy nie uważasz, że byłoby za łatwo ??
_________________

!UWAGA!Użytkownicy IE! Ważny update! Musicie go mieć!
 
 
     
spot 
Emerytowany Moderator
Modmaker


Wiek: 19
Dołączył: 05 Lip 2005
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2006-01-22, 19:31   

rurka napisał/a:
Żeby częsciej były dary (oczywiście w świątyni w modlitwie do boga)


Ok, zakładamy, że masz je częściej, ale...


rurka napisał/a:
12 Żeby w świątyni jak pracujesz to żeby zużywało połowę energii


To po jaką cholerę dawać częściej, jak równie dobrze możesz sobie więcej popracować. Na jedno wyjdzie...



rurka napisał/a:
10.Żeby były o połowe tańsze mikstury z Illanias


Ich cena zależy od poziomu postaci, więc pewnie i tak niewiele to zmieni...


rurka napisał/a:
13 Żeby były mithrilowe źródełka


Są żyły mithrillu...

Reszta w miarę OK i podpisuję się pod nią.
_________________
Regulamin Imperium Diablo 2:
http://imperiumd2.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=11
 
 
     
golan 


Dołączył: 25 Cze 2005
Wysłany: 2006-01-24, 10:26   

A ja bym proponował reset labiryntu 2 razy w tygodniu (np. środa i sobota). Nastepnie żeby w lesie avantiel i górach Kazad-nar był szpital bo to ciągłe płacenie 1000 za podróż to troche za drogie.
 
     
rurka 
Nie mylić ze $liwą.


Wiek: 14
Dołączył: 30 Sie 2005
Skąd: barlinek
Wysłany: 2006-01-24, 13:43   

Kolejna zmiana (te które wcześniej napisałem i te które dodaję)

1 Więcej przygód w labiryncie
2 Więcej doświadczenia w arenie walk , po zabiciu jakiegoś gracza lub potwora
3 Żeby częsciej były dary (oczywiście w świątyni w modlitwie do boga)
4 Żeby mieli dodatkowe dary (Oczywiście u bogów np. żeby Karseth dawał + 0.1 do kowalstwa)
5 Żeby były niższe poziomy użycia (do broni i zbroi)
6 Żeby były niższe ograniczenie zręczności (zbroje , tarcze , nagollenniki)
7 Żeby przedmioty miały więcej wytrzymałości
8 Żeby dostawało się co reset więcej punktów ataków w strażnicy , punktów operacji w kopalni
9 Żeby były mnożone wartość domu , jak chcesz odpocząć np. jak masz rudera to x1 wiejska chata x2 kamienica x3 itd.
10.Żeby były o połowe tańsze mikstury z Illanias
11 Żeby częściej wychodziły (w kuźni lub w tartaku) Smocze , Krasnoludzkie i Elfie
12 Żeby w świątyni jak pracujesz to żeby zużywało połowę energii
13 Żeby były mithrilowe źródełka
14 Żeby częściej były resety
15 Żeby były o połowę tańsze plany przedmiotów
16 Żeby dostawało się 2x więcej doświadczenia w labiryncie (oczywiście przygody w labiryncie)
17 Żeby było codziennie reset labiryntu

Jak się wam podobają zmiany ?? :D :D:D:D
 
 
     
MiBac 
Emerytowany Moderator
NIESTETY :((


Wiek: 17
Dołączył: 13 Sie 2005
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-01-27, 16:36   

rurka napisał/a:
2 Więcej doświadczenia w arenie walk , po zabiciu jakiegoś gracza lub potwora

to lie dostaniesz PD za zabicie gracza albo potwora zależy od tego jaki potwór albo gracz ma lvl (oczywiście im wiekszty tym więcej PD)

rurka napisał/a:
3 Żeby częsciej były dary (oczywiście w świątyni w modlitwie do boga)

dary są dobre bo co by było jak by na 3 modlitwy dostał byś z 2 Dar

rurka napisał/a:
4 Żeby mieli dodatkowe dary (Oczywiście u bogów np. żeby Karseth dawał + 0.1 do kowalstwa)

Przecież daje

rurka napisał/a:
5 Żeby były niższe poziomy użycia (do broni i zbroi)

gra będzie trwała jakiś czas nie 3-4 tygodnie !!!

rurka napisał/a:
7 Żeby przedmioty miały więcej wytrzymałości

można samemu wykuć pozatym jak dasz okolo 1k wyt. to jaki sens będzie mialo naprawianie :P

rurka napisał/a:
8 Żeby dostawało się co reset więcej punktów ataków w strażnicy , punktów operacji w kopalni

5 to za mało ?? :P wystarczająco

rurka napisał/a:
9 Żeby były mnożone wartość domu , jak chcesz odpocząć np. jak masz rudera to x1 wiejska chata x2 kamienica x3 itd.

ostatni jets pałac 10 poziom domu (o ile mapiętam :P ) zobaczmy 1 energi * 10 = 10 energi na reset (za free), to jest Przesada

rurka napisał/a:
10.Żeby były o połowe tańsze mikstury z Illanias

można kupic od alchemików taniej, pozatym zioła są drogie :P

rurka napisał/a:
11 Żeby częściej wychodziły (w kuźni lub w tartaku) Smocze , Krasnoludzkie i Elfie

to jets los (przypadek) jak wyjdzie, musisz posiadać wiecej umiejętności kowalstwa to poprawi wyniki

rurka napisał/a:
12 Żeby w świątyni jak pracujesz to żeby zużywało połowę energii

jak to polowe ?? i ile byś chcial dostac pkt Wiary ??

rurka napisał/a:
13 Żeby były mithrilowe źródełka

Stare usunięte z bazy

rurka napisał/a:
14 Żeby częściej były resety

Resety sa wsam raz zresztąbylo poruszane to wiele razy

rurka napisał/a:
15 Żeby były o połowę tańsze plany przedmiotów

plany zależą od jakości oraz lvl kupić najlepszy plan za 1k ?? musisz zapracować

rurka napisał/a:
16 Żeby dostawało się 2x więcej doświadczenia w labiryncie (oczywiście przygody w labiryncie)

na jednej grze usuneli wogóle PD z labiryntu i tak czasami dostaje się wiecej niż powinno pozatym czym masz większy lvl tym więcej dostajesz

rurka napisał/a:
17 Żeby było codziennie reset labiryntu

WYKLUCZONE glównie w grach tego typu PD w labiryncie dostajesz tylko po to by zdobyć dobry start jak wykożystasz przygody potem w grze nie spotkasz ich do końca
_________________



 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo