Piszę tę recenzję dla osób mających chrapkę na zrobienie sobie druida zmiennokształtnego.
Robiłem już pare takich druidów więc ta taktyka powinna mi wyjść ładnie ( chyba ). No dobra koniec tego owijania w bawełnę zaczynamy.
STATYSTYKI
Siła - 135-140 pkt
Zręczność - reszta
Żywotność - 180-200 pkt
Energia - nic
Dalczego tak? Odpowiedzi są proste.
1. Siły nam więcej nie potrzeba gdyż będziemy z itemkami mieli ok 190-200 co bez problemy zaspokoi nasze potrzeby.
2. Dlaczego tyle zręczności? Proste, dużo skuteczności ataku i jeszcze większa szansa na blok ( nawet na 99 lvl 75 % ). Zawsze będzie nam łatwiej trafić i mało kiedy będziemy chybiać.
3. Żywotność tylko tyle, już słyszę te okrzyki "to zamało ...!" , ale zanim zaczniecie komentować to zróbcie sobie takiego druidka naprawde tyle hp wystarczy.
4 Energia, będziemy walczyć głównie furią a ona ciągnie tylko 4 pkt many, druid dostaje co lvl 2 pkt many więc sam ten bonus da nam wystarczająco dużo energi magicznej.
To są nasze główne umiejętności ułożone w kolejności "maxowania". Już piszę dlaczego taki a nie inne.
1. Likantropia - Na początku gry małoistotną sprawą jest tak duża szybkość ataku, bo i potworki są słabe dlatego dajemy w likantropie żeby potem nie mieć niemiłej niespodzianki w stylu odmiany w postac ludzką kiedy to właśnie kosiliśmy dużą grupę wrogów.
2. Furia - Nasza głowna i jedyna broń Niesamowicie potężne a jednocześnie zwiekszające dodatkowo dmg i ar ( attack rating )
3.Wilkołak - pozwala zamienić się w wilkołaka, zwiększa skuteczność ataku i naszą szybkość. Ale niedajcie się zwieść tym, że wydaje się wam, że druid pod postacią wilkołaka wolniej atakuje. To jest po prostu takie złudzenie.
4. Dębowy Mędrzec - rozwijamy na końcu ( gdzieś w okolicach początku piekła ). Już tłumaczę czemu nie Serce Rosomaka. Przy broni z dmg 200-500 jaką można spokojnie nosić zwiększy dmg, ale nie na tyle, żebyśmy odczuli znaczną różnicę. A na helu i tak dmg jakim bedziemy dysponować będzie wystarczający, a zwracając na fakt, że prawie zawsze będziemy trafiać to zwiększanie dmg mija się z celem. Ważniejsze staje się w tym momencie liczba punktów życia.
EKWIPUNEK
Druid ten znakomicie się sprawdza zarówno na PvP jak i PvM. Ale jego osprzęt podzielę na rzodaj rozgrywki w jakiej będziemy używać druida.
SINGLE PLAYER / OBN / CBN NONLADDER
Głowa:
-Grzywa Jalali - po prostu niema innego wyboru. Tylko ten "hełm" się liczy i nic więcej.
Zbroja:
- Czarny Hades (+30-60% do Obrażeń przeciwko Demonom, +200-250 do Skuteczności Ataku przeciwko Demonom, Miejsce na Klejnot (3) )
- Ujażmiacz ostrzy (Obrażenie Zmniejszone o 30%, +60 do Życia)
Broń 1H i tarcza:
- Gwiazda Baranara albo Rozczłonkowiec ( obie te bronie mają duże obrażenia od żywiołów), a tarcza to Tarcza Burzy, albo słówko runiczne Sanktuarium (KO-KO-MAL)
Broń 2H:
- Kościołam (Uniemożliwia Leczenie Się Potworów, 50% Szans Rzucenia 16-poziomowego Zaklęcia Włócznia z Kości w Czasie Zadawania Ciosu)
- Łamiczerep (75% Szansa na Druzgocące Uderzenie, Wszystkie Odporności +25, +25 do Siły)
- Eteryczne Ostrze (+150-200% Obrażenia przeciw Demonom, +270-350 do Skuteczności Ataku)
Pas:
- Verdungo (+30-40 do Żywotności, Przywraca Życie +10-13, Obrażenie Zmniejszone o 10-15%)
- Sznur uszu (6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie, Obrażenie Zmniejszone o 10-15%)
- Z zestawu Nieśmiertelnego Króla ( +25 siły, 31% odporność na błyskawice, 28% odpornośc na ognień)
Rękawiczki:
- Z zestawu ucznia ponieważ dodaja (+ 350% obrażenia zadane demonom, 20% zwiększona szybkość ataku i 50% odporności na ogień)
- Z zestawu Nieśmiertelnego Króla ( dają + 20 siły i zręcznosci, a jeśli mamy 2 itemki to daje dodatkowo 25% zwiększona szybkość ataku )
Buty:
- Z zestawu Aldura ( 40% szybsze bieganie/chodzenie, + 50 do życia, odporność na ogień + 40-50%)
- Z zestawu Nieśmiertelnego Króla ( 40% szybsze bieganie/chodzenie, + 44 do życia, + 110 do skuteczności ataku)
Amulet:
- Oko etlisza ( +1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności, Wymagany poziom: 15 )
- Oko kota (30% Szybsze Chodzenie/Bieganie, +25 do Zręczności, 20% Zwiększona Szybkość Ataku)
- Gniew lorda (20% Zwiększona Szybkość Ataku, +1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności, +0.375-37.125% Szansa na Zabójcze Uderzenie (0.375 * Poziom Postaci) )
Dlaczego takie itemki? Ponieważ większosć z nich można bez większych problemów samemu znaleźć, a niektóre z nich są po prostu świetne zarówno na PvM jak i PvP. Jeśli chodzi o bronie to preferuję Eteryczne Ostrze gdyż tej broni używał mój druid na CBN i sprawowała sie świetnie
CBN LADDER
Tutaj jedyną różnicą będą ulepszone wersje itemków wypisanych wyżej ( tylko unikatów ), ale dodatkowo jako zbroje warto dadać:
-Lewiatan (+40-50 do Siły, Obrażenie Zmniejszone o 15-25%, Przedmiot Niezniszczalny)
ITEMKI DLA OSÓB ŚPIĄCYCH NA HR'ach
Hełm:
-Grzywa Jalali - tanie jak barszcz
Zbroja:
-Okowa Grozy (Chains of Honor) [ale czemu tak spolszczona nazwa to nie wiem ] w Archonie 5XX def.
Broń:
-Ostatni Oddech (Breath of the Dying) w kolosalnym ostrzu albo "cryptic axe" ( nieznam polskiej nazwy a nie kce mi się szukać ), oczywiście eth bo jakże inaczej
Pas:
- Verdungo (+30-40 do Żywotności, Przywraca Życie +10-13, Obrażenie Zmniejszone o 10-15%)
Rękawiczki:
- Stalorwij (+30-60% Zwiększone Obrażenia, 10% Szansa na Druzgocące Uderzenie, +15-20 do Siły)}
- Chwyt Drakuli ( 5% Szansa Rzucenia 10-poziomowego Zaklęcia Wyssanie Życia podczas Atakowania)
Buty:
- Piaskowy Kształt (20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi, 20% Szybsze Bieganie/Chodzenie, +10-15 do Siły, +10-15 do Żywotności)
- Jeździec Rzezi (30% Szybsze Bieganie/Chodzenie, 10% Szansa na Otwarcie Rany, 15% Szansa na Druzgocące Uderzenie, 15% Zabójcze Uderzenie)
Amulet:
- Gniew lorda (20% Zwiększona Szybkość Ataku, +1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności, +0.375-37.125% Szansa na Zabójcze Uderzenie (0.375 * Poziom Postaci) )
- Craft (+2 dru sk, dual leech, hp, ias, all res, albo coś innego ale żeby było fajne )
No dobr,a to na razie tyle o samej postaci. Teraz zajmę się najemnikiem.
NAJEMNIK
Najemnik z 2 aktu z aurą śmiałość ( poziomy trudnośći Normalny i Piekło )
Taki najemnik zawsze się przydaje bo wiadomo im więcej mamy obrony tym mniejsze obrażenia dostajemy a i trudniej nas trafić. A aura zawsze się przyda naszemu duszkowi któremu brakuje życia ale z tym mercem duszek powinien przeżyć
PRZEDMIOTY
SINGLE PLAYER / OBN / CBN NONLADDER
Broń : Kościołam z 2 runkami amn
Zbroja : Jakaś dobra, może być aniol stróż albo trupi żal.
Hełm : Korona złodziei, gaza, kradnijczaszka.
LADDER
Broń : Kościołam z 2 runkami amn
Słówko "Obedience" Hel + Ko + Thul + Eth + Fal wsadzone do broni drzewcowej ( najlepiej w eth "cryptic axe" )
Zbroja : Leviatan - daje dużo siły na DR i dużo defa
Hełm : Korona złodziei
DLA BOGACZY
Broń : Ostatni Oddech w eth "cryptic axe"
Zbroja : Okowa Grozy w Swiętym Pancerzu ok 580def i do maxymalnej wartości
Hełm : Czaszka Olbrzyma, Korona Wieków, Oblicze Andariel
No dobra najgorsze za nami teraz opowiem pare bajeczek jak i co robić takim druidem.
Skile są już opisane więc zajmę się metodą rozdawania pkt w statystyki. Otóż żadna filozofia po prostu co poziom rozdajemy pkt w stosunki 2:2:1 ( odpowiednio siła : zręcznośc : żywotność) aż do momentu osiągnięcia odpowiedniej ilośći pkt siły. Wtedy zmieniamy rozdawanie pkt na stosunek 2:3 ( odpowiednio zręczność : żywotność), kiedy już będziemy mieli odpowiednią liczbę pkt żywotności zaczynamy dawać już tylko w zręczność. Na początku niby będziemy mieć mało hp ale po przemianie w wilkołaka liczba ta się mile zwiększy
Gra jest dość trudna przynajmniej do 30 poziomu (ale do tego czasu najtrudniajszą przeprawę będziemy mieli z nieumarłymi gdyż na nich nie działa ani life leech, ani mana leech) wtedy to możemy sobie wziąć naszą ulubiną ( przynajmniej moją ) umiejętność jaką jest Furia. Jak już będziemy mieli ten atak to gra zleci jak z bicza strzelił. Jeśli juz mamy dość dobrze rozwinięta furię i broń z dużym % wykradania życia to poprostu wpadamy w największą grupę potworów i dosłownie patrzymy jak się nam kłaniają Zalety takiego druida docenia się dopiero na Piekle i na duelach. Po prostu lezie taka besta jak taran i nic go nie zatrzyma
No to już koniec, jak komus mało to niech przyśle mi wiadomość albo maila
strategie bardzo dobra ale jabyś dał jeszcze chociaż 5 punktów w grizlii a 15 w duszka to by było piko naprawde do ten "misiek bardzo często ratuje d**e
Gość
Wysłany: 2005-05-12, 07:14
Czy ja wiem. Mi tam jakoś on niepasuje Za wolny i takie tam. A i tak żadko bedziemy w opałach z takim dmg i hp ok 4 k
Ech znowu się nie zalogowałem To na górze to ja napisałem. Ale co do misia to on może ratować elementaliste a nie wilkołaka. Bo wilczuś jest super szybki, silny, ma dużo ar i hp więc taki bodygaurd mu zbędny :]
WILKOŁAK TO NAJLEPRZA POSTAĆ WALCZĄCA!! Sry dla miłośników barbarianów ale wilki z furią rządzą i nie wymagają many ( więcej jak 10 many jak masaz wykradanie nie trzeba : ) )
Moze mi powiedziec w czym przewyzsza niedziwiedziolak, wilkolaka ?? bo wilkolak z furia ma lepszy dmg a tak poza tym to tylk otyle ze oglusza i jego atak na 24 wcale nei jest taki ciekawy:(
_________________ Pan Mordu zginie lecz przed śmiercia splodzi legion smiertelnych potomkow a przejscie ich znaczyc bedzie CHAOS
Moze mi powiedziec w czym przewyzsza niedziwiedziolak, wilkolaka ?? bo wilkolak z furia ma lepszy dmg a tak poza tym to tylk otyle ze oglusza i jego atak na 24 wcale nei jest taki ciekawy:(
Wodzik wg mnie to właśnie wilkołak góruje nad niedźwiedziołakiem, bo i tak ma duży dmg a za to jeszcze jest o wiele szybszy. A nie taka kupa mięcha machająca łapskami.
Wiecie nie wiem czy zauwazyliscie, ale men isie wydaje ze niedziwiedziolak ma taka sama naturalna szybkosc jak druid a wilkolak jest troche spowolniony
_________________ Pan Mordu zginie lecz przed śmiercia splodzi legion smiertelnych potomkow a przejscie ich znaczyc bedzie CHAOS
Mocuś a ty jak zwykle niezadowolony Pogadaj z VV on tesh ma takie "preferencje"
[ Dodano: 2005-05-14, 20:23 ]
Wodzik to dla Ciebie wycinek z Areat Summit
Cytat:
Although Werewolf gives an increase to Attack Speed, Werewolves and Werebears swing more slowly than the Druid in his natural form. This gives the impression that the Attack Speed increase is not working when in fact it does increase the Werewolf's Attack Speed.
W przetłumaczeniu
Cytat:
Jednakże Wilkołak zwiększa szubkość ataku, wilkołaki i niedźwiedziołaki udeżają o wiele wolniej niż druid w swej normalnej postaci. To daje wrażenie że Zwiększenie szybkości ataku nie działa ale jednak zwiększa szybkość ataku wilkołaka
Widze ze sie nei zrozuomielismy. SZybkosc ataku jet zwiekszona to tak ale chodzi mi o to ze na 1 lvl zamiany, wilkolak i niedziwiedziolak wolniej napaza. CZyli porownujac dajmy na to, ze druid w naturalnej formie ma 100% szybkosc swoja to po zamianie w -laka ma jakies powiedzmy 90%. wilkolak na 20 lvl daje jakies 67% bodajze to daje 90%+(90%*67%)=151% w przyblizeniu.
i o to mi lasnei chodzilo.
Baciejka napisał/a:
1. Likantropia - Na początku gry małoistotną sprawą jest tak duża szybkość ataku, bo i potworki są słabe dlatego dajemy w likantropie żeby potem nie mieć niemiłej niespodzianki w stylu odmiany w postac ludzką kiedy to właśnie kosiliśmy dużą grupę wrogów.
A nie lepiej dac 5 pkt w likantropie a potem wilkolaka tyle punktow az szybkosc bedize mu rosla o 1%.Skoro potwory i tak sa cienkie to lepiej zeby szybciej przejsc do nastenych aktow no nie . . . a ze srecznoscia bardzo dobry myk.
_________________ Pan Mordu zginie lecz przed śmiercia splodzi legion smiertelnych potomkow a przejscie ich znaczyc bedzie CHAOS
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum