Wszystkie pliki linki zamieszczone poniżej, prowadzą do serwera FilePlanet, a więc aby ściągnąć cokolwiek, proszę się zarejestrować. Zamieszczam dokładną instrukcję rejestracji, gdyż może się ona wydawać trochę trudna. Postępujemy krok po kroku:
Wchodzimy na stronę: http://www.fileplanet.com Na samej górze po lewej stronie jest żółty, widoczny link "Login"; klikamy w link
Po prawej stronie jest formularz rejestracyjny, który musimy wypełnić
Wypełniamy wszystkie pola, a datę urodzenia ustawiamy taką, aby mieć fikcyjnie 18 lat lub więcej (bez przegięć)
Zip/Postal Code wpisujemy bez myślnika między grupami cyfr, np. 86500
Zaznaczamy "I agree to the Terms of Service"
Nie zaznaczamy żadnego z Newsletters jeżeli nie chcemy spamu w skrzynce
Klikamy na Create My Account
Wybieramy "No Thanks" na samym dole - czerwony, widoczny napis
Teraz już tylko ponownie klikamy w dowolny link do pliku na FilePlanet, zjeżdzamy na sam dół ekranu, gdzie widzimy darmowe serwery "Public Free Servers", po czym klikamy na "Download Now!" i zapisujemy plik w wybranym miejscu na dysku.
Program potrafi otwierać pliki .mpq (format archiwów stworzony przez Blizzarda) oraz eksportować, importować z nich pliki. Aby program poprawnie wyświetlał listę plików w archiwach, należy dołączyć do niego listę plików.
Plik mpql.txt czyli lista plików powinna zostać przeniesiona do katalogu z programem WinMPQ. Aby dołączyć ją do programu, w programie rozwijamy menu "Options" "File Lists" Klikamy na "Add List File" Dodajemy wspomniany plik mpql.txt Klikamy "Ok"
Program pozwala wykonywać wykonywać różne operacje na plikach .dc6 czyli plikach grafik gry. Pozwala na tworzenie nowych plików .dc6, eksport grafiki z tych plików, import plików np. .bmp do plików .dc6, wstawianie nowych klatek i wiele innych.
Aby program działał, wypakowujemy plik DC6_Creator_1.02.exe. Plik install.exe jest niepotrzebny do działania programu.
Program służy do edycji plików .tbl, które odpowiadają za wyświetlanie tekstu w grze. Edytując te pliki możemy zmieniać wszystkie nazwy, teksty w grze oraz dodawać własne, w każdym języku.
Daję wam wyczesany skrypt exp_generators_2 generujący plik Experience.txt który odpowiada za max lvl postaci w grze. Myślę, że wielu skorzysta z tego skryptu, ułatwi to o wiele tworzenie nowych maksymalnych poziomów naszego bohatera. Więc tu macie małe wytłumaczenie jak to dziala: odpalasz skrypt Experience, wpisujesz maksymalny lvl postaci (niby max do 25000lvl) a pożniej wpisujesz wartość mnożnika (małe liczby, działają nawet 0,0001 [chodzi o to by wpisywac liczby z przedzialu 0,0001 do 1 - trzeba experymentować zależnie od max clvl-u jaki wpiszemy, mozna wieksze wpisac ale by zdobyc maxymalny lvl dajmy na to ustawimy 100 to trzeba expic z 10 lat ]), dalej żądaną wartość by mieć 1 lvl (nastepny to podwojenie wymagan na nastepny lvl), nastepnie podstawową wartość przyrostu, dalej przyrost lvla, następnie wciskamy ok i mamy gotową liste, ktora wklejamy do folderu excel.
przykład:
po wpisaniu maxymalnego lvla 100 i pozniej wpisywaniu samych 1 wyszedł nam taki schemat zdobywania doświadczenia na dany lvl (oczywiscie jesli chodzi o pierwsze lvle mozemy ręcznie zwiekszyc wartość expercji by lvl dochodził stopniowo na pierwszych etapach a nie odrazu po zabiciu pierwszego przeciwnika mamy lvl 6). A oto schemat:
Level Amazon Sorceress Necromancer Paladin Barbarian Druid Assassin
Maxlvl> 100 100 100 100 100 100 100
0> 0 0 0 0 0 0 0
1> 2 2 2 2 2 2 2
2> 5 5 5 5 5 5 5
3> 11 11 11 11 11 11 11
4> 30 30 30 30 30 30 30
5> 64 64 64 64 64 64 64
6> 124 124 124 124 124 124 124
7> 220 220 220 220 220 220 220
8> 368 368 368 368 368 368 368
9> 583 583 583 583 583 583 583
10> 884 884 884 884 884 884 884
11> 1291 1291 1291 1291 1291 1291 1291
12> 1829 1829 1829 1829 1829 1829 1829
13> 2522 2522 2522 2522 2522 2522 2522
14> 3398 3398 3398 3398 3398 3398 3398
15> 4489 4489 4489 4489 4489 4489 4489
16> 5825 5825 5825 5825 5825 5825 5825
17> 7441 7441 7441 7441 7441 7441 7441
18> 9376 9376 9376 9376 9376 9376 9376
19> 11668 11668 11668 11668 11668 11668 11668
...
33> 108886 108886 108886 108886 108886 108886 108886
...
58> 1059896 1059896 1059896 1059896 1059896 1059896 1059896
...
90> 6210244 6210244 6210244 6210244 6210244 6210244 6210244
91> 6492304 6492304 6492304 6492304 6492304 6492304 6492304
92> 6783868 6783868 6783868 6783868 6783868 6783868 6783868
93> 7085146 7085146 7085146 7085146 7085146 7085146 7085146
94> 7396351 7396351 7396351 7396351 7396351 7396351 7396351
95> 7717699 7717699 7717699 7717699 7717699 7717699 7717699
96> 8049409 8049409 8049409 8049409 8049409 8049409 8049409
97> 8391699 8391699 8391699 8391699 8391699 8391699 8391699
98> 8744795 8744795 8744795 8744795 8744795 8744795 8744795
99> 9108919 9108919 9108919 9108919 9108919 9108919 9108919
100> 9484301 9484301 9484301 9484301 9484301 9484301 9484301
jak wiemy (lub niewiemy) by zapisac nasz "nowy" max clvl musimy tez wyedytowac plik ItemStatCost.txt. Maksymalny poziom postaci zmienia się w pliku ItemStatCost.txt w wierszu: level
i kolumnie: CSvBits. Liczy się go: (2^X)-1, gdzie X to wpisana liczba.
Orginalnie w grze jest 7, czyli (2^7)-1=127; maksymalny poziom to 127. (Max clvl to potęga liczby 2)
Oczywiście zmiany należy też uwzględnić w pliku Experience.txt, który tworzymy
za pomocą skryptów. Czyli przy naszym clvl 100 nic niezmieniamy w pliku ItemStatCost.txt.
Mam nadzieje ze ten skrypt wraz z tutorialem ułatwi tworzenie clvl-i. A i gdy stworzycie clvl inny niz jest orginalnie to musicie stworzyc nową postać, bo starymi juz niewejdziecie do gry i na odwrot, gdy usuniecie pliki Experience.txt i ItemStatCost.txt to niebedziecie mogli wejsc do gry postaciami z naszym "nowy" clvl-em.
ps: pliki *.txt umieszczamy w folderze data\global\excel , calosc (folder "data") wklejamy w folder glowny, czyli Diablo II i odpalamy metodą " -direct -txt" Pozdrawiam
ps 2: ten drugi skrypt (ClassExperience) robi to samo tylko dla kazdej klasy osobno ustawiamy clvl, po skompilowaniu mamy plik ClassExperience.txt. (w sumie malo go uzywalem, a nawet wcale )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum