wiec to ban? bo pisze mi inaczej niz u ludzi wczesniej piszacych .... nie pisze ze moj cd-key zostal zabanowany ani ze nei moze polaczyc z bn, tylko to co napisalem , i moge sie laczyc z innymi krainami
tzn z Europe tez sie moge polaczyc , ale jak wchodze na acc to mam takie cos:
a tak wogole to za co mialbym dostac bana , gram od paru lat ... nigdy nie uzywalem mh ani nic z tego syfu ... mam oryginalne diablo , oryginalnego lorda, oryginalny cdkey
edit: zresetowałem kompa ... i udalo mi sie normalnie bezproblemowo połaczyc , ALARM ODWOLANY ... a kolego powyzej , prosze na przyszlosc nie straszyc banem jak to nie on
Wysłany: 2007-10-19, 10:39
A może używasz jakiegoś firewalla lub dodatkowego blockera co ci zablokuje port przez co pokaże ci się Realm Down ~~
Ip ban polega na tym, że się z europe np. nie możesz w ogóle połączyć a RD działa na zasadzie łączenia z europe i niemożliwością wyboru postaci jak tutaj =]
_________________ Nie jestem nikim ...
Playboyem, półbogiem i królem w koronie
Nie jestem żadnym szulerem
Ani innym wyrafinowanym gnojem ...
Niepokorny i zły
Bram nieba nie sięgnę
Takim jak chcesz
Nigdy nie będę...
Banuja konto na którym były używane hacki + cd-key na ktorym te konto dzialalo wiem to z wlasnego doswiadczenia niedawno dostalem takze bana pod koniec pazdziernika bodajze 28 dostalem ale ze wzgledu na to, ze jest to pierwszy ban jest perm na konto (zawsze) i na miesiac na cd-keya po miesiacu odblokowuja za drugim razem perm na konto i na cd-keya
Bany rozdawane przez blizz sa dzieki glupocie mlodych haksiorkow. Jesli nie wiesz do czego sluzy program jakie ma funkcje to go nie uzywaj.. np. mh z pluginami = 99,9% ban, a bez jest niewykrywalne ze wzgledu na brak ingerencji w gre. Tak samo boty, jak ktos nie zareportuje bota, to jest 0,00001 % szansa, ze blizz wykryje go. Poniewaz wiekszosc dziala wrecz jak macro [Zapisane i powtarzajace ruchy mychy, klawy przez program]. Z skad to wiem ? Mysle..