[ Dodano: 2017-07-15, 19:59 ] (Double post, żeby to jakoś wyglądało)
Co się zmieniło?
- każda postać ma 3 nowe umiejętności
- limit złota w skrzynce 1 000 000 000, czyli bez zmian, aczkolwiek dodatkowo limit złota przy sobie = poziom postaci * 1 000 000
- w przypadku śmierci gra nie zabiera ani jednej sztuki złota
- nowe lokacje poboczne zwykłe (nie uber)
- cudowny śledzik (upominek) jest jedynym talizmanem, można go ulepszać transmutując w kostce horadrimów ze znajdywanymi rytualnymi esencjami, nadając mu ich właściwości
- ai półsmoków agresywniejsze, dodana brakująca animacja
- max próg dr 60%
- zablokowane players x
- hyperjoin dla tcp/ip
- znerfione totalnie przekoksowione lokacje, np tristram
- naprawiony błąd blizzarda z kolorem duchów/zjaw
- naprawionych wiele błędów blizzarda w skillach (np wyświetlanie dmg uroku)
- usunięty bug z wyświetlaniem dmg rzucania zawyżonym o 300%
- durability broni spada dwa razy wolniej (2% szans na uszkodzenie zamiast 4%)
- nekro zmniejszone progi sztyletów
- amka zmniejszone progi kusz
- czempioni - typ berserker mają -25% życia zamiast -75%
- naprawiony manaburn bug
- magic find pozbawiony diminishing returns
- "wystrzeliwuje eksplodujace/magiczne strzały" - dmg rośnie zależnie od broni
- maksymalny koszt wskrzeszenia najemnika 20000
- niektóre bronie dwuręczne zadają obrażenia obszarowe
- strzały i bełty mogą być magiczne, rare, setowe i unikatowe, mają własne prefixy i suffixy
Zmian jest więcej, jednak w samym tylko I akcie są nieistotne. lista pisana na szybko, ponieważ wychodzę, gdy wrócę, rozpiszę wszystko bardziej profesjonalnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum