..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: doltnit
2014-06-10, 22:19
Wasze propozycje.
Autor Wiadomość
One_Two 
Hardcore Classic


Konto na BN: OneTwo
Konto na IDR: One_Two
Dołączył: 03 Sie 2012
Skąd: Praga
Wysłany: 2016-08-04, 22:20   

"Wysłany: 2016-03-24, 14:35
Zaczynacie nieźle wymyślać więc może trochę z innej beczki:

- dodanie aur w crap setach

- zwiększenie szansy na drop esencji w trybie classic (ułatwienie zdobywania esek w formie eventu?, pamiętam że był kiedyś takowy)

- wprowadzenie ewentów w trybie classic (nie koniecznie co tydzień jak ma to miejsce na LoD, ale np raz w miesiącu)"

Karti napisał/a:
Drugie i trzecie da się zrobić bez problemu :)

Pierwsze jest ciekawe i popieram ten pomysł, ale trudno powiedzieć, co na to administracja.


diabloel napisał/a:
1)Popieram lecz przydala by się bardziej modernizacja setow typu Niebiańscy Bracia gdzie low runewords sa lepsze od calego setu.
2)Popieram
3)Popieram


Hadess121 napisał/a:
Pierwsze też się pewnie da zrobić.


Freak_09 napisał/a:
One_Two, propozycje z pewnością warte uwagi.
Pomyślimy ;)


Antique napisał/a:
Ja chciałbym przypomnieć, że istnieje też tryb classic na którym od bardzo dawna nie było
żadnego ewentu lub nawet jakiejś zmienionej area :cry:


Tak więc?
 
     
Abbadon 

Dołączył: 08 Lut 2015
Wysłany: 2016-08-05, 14:16   

Mała propozycja ode mnie. Jeśli podczas eventu któryś z NPC sprzedaje full potki, fajnie byłoby kupić je w każdym akcie, ograniczy to bezsensowne bieganie
 
     
Arakiel 
Piszczyciel


Konto na IDR: Arakiel
Wiek: 26
Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Vladyvostock
Wysłany: 2016-08-05, 17:35   

Abbadon napisał/a:
Mała propozycja ode mnie. Jeśli podczas eventu któryś z NPC sprzedaje full potki, fajnie byłoby kupić je w każdym akcie, ograniczy to bezsensowne bieganie

potki są zawsze w akcie, gdzie jest event. Tam gdzie go nie ma, nie ma tez podwyzszonego poziomu trudności, więc bez sensu ułatwiać grę Januszon diabolo.
 
 
     
acid 

Konto na IDR: acid
Dołączył: 06 Lut 2012
Wysłany: 2016-08-19, 00:26   

Na wstępie zaznaczam, że nie przejrzałem wszystkich dwudziestu siedmiu stron tematu i proszę mi wybaczyć jeżeli jakaś propozycja została już przez administrację i graczy odrzucona z tego czy innego powodu. Nie znam się też na sprawach technicznych, więc, co oczywiste, jeżeli jakaś z propozycji nie jest możliwa do wprowadzenia z powodu ograniczenia plastyczności gry czy jej kodu, to rozumie się, że zostaje odrzucona z góry.

1a. Hazard. Jak wiemy, okno hazardu losuje nam różne przedmioty, między innymi te zupełnie bezużyteczne (jakieś korseki, łuki, zwykłe oszczepy itp.). Sporo czasu pochłania kupienie kilkunastu obręczy/pasków, rękawic do craftu. Propozycję przedstawię przykładem możliwie ilustratywnym: chcemy kupić obręcz. Losujemy, losujemy, losujemy, za którymś razem trafiamy w oknie hazardu interesujący nas przedmiot. Kupujemy. I teraz: po kupieniu, każde następne wejście do okna hazardu oferuje nam obręcz (tj. kupiony poprzednim razem przedmiot). Najprościej jak się da: W oknie hazardu wylosowało nam kilkanaście itemów. Kupujemy pasek do craftu. Każde kolejne wejście w okno hazardu oferuje nam ten sam typ paska do momentu aż nie kupimy nic. Wówczas przedmioty losują się "od nowa", co nie znaczy, że podczas nowego losowania nie możemy trafić "przypadkiem" na ten sam typ paska.

1b. Hazard. Hazard na poziomie piekło oferuje wyłącznie obręcze, koronetki, przedmioty klasowe, rękawice, buty, paski (generalnie: itemy do craftu i itemy kupowane najczęściej).

2. Receptura. Rozmienianie run przy pomocy zwoju to naprawdę dobry pomysł, bardzo użyteczny. Pomyślałem, że, dla większej wygody, można byłoby go jeszcze udoskonalić. Przerabianie Ortów/Rali/Amnów itp. na np. Nefy (potrzebne do krwawych rękawic) bywa męczące. Pomysł ma się następująco: Wkładamy do kostki dwie runy, np. Ith i Dol. Miksujemy te runy i runa "wyższa" przyjmuje wartość niższej. W tym wypadku, po zmiksowaniu Ith i Dol, otrzymujemy dwie runy Ith. Tak też po zmiksowaniu np. El i Zod, otrzymalibyśmy dwie runy El. To byłaby oczywiście głupota, dlatego nikt by tego nie robił, ale w przypadku mielenia Doli na Rale, czy Amnów na Ithy/Nefy sprawdziłoby się to bardzo dobrze.

3. Trzecie konto. Osobiście korzystam z dwu kont, acid i acid2. Konta zajmują postacie którymi gram na LoD, kilka mułów i jedna postać na Cl. Nie kolekcjonuję crapów, przynajmniej tak sądzę. Muły zapchane gemami, jewelami, runami konsekwentnie przerabiam na crafty, wyekspionymi postaciami gram w miarę chęci albo potrzeby (bo barb, smit, enchanterka). Niestety nie mam na kontach miejsca, żeby zacząć przygodę na Hc, albo nawet Hccl. Nie zamierzam łamać regulaminu, tudzież udawać, że z mojego IP gra brat/kuzyn/mama/dziadek. Stąd pomysł żeby wprowadzić trzecie konto. Mogłoby się nawet nazywać "acid-mul" albo coś takiego i byłoby wówczas przeznaczone wyłącznie dla mułów. Postacie mogłyby mieć nawet jakieś ograniczenie w lvlu, jeśli administracja by sobie tego zażyczyła, cokolwiek.

To tyle.
 
     
Dunmer 
aka Thorus


Konto na IDR: dunmer
Wiek: 20
Dołączył: 29 Cze 2013
Skąd: 50km od Kołobrzegu
Wysłany: 2016-08-19, 08:14   

acid napisał/a:
Na wstępie zaznaczam, że nie przejrzałem wszystkich dwudziestu siedmiu stron tematu i proszę mi wybaczyć jeżeli jakaś propozycja została już przez administrację i graczy odrzucona z tego czy innego powodu. Nie znam się też na sprawach technicznych, więc, co oczywiste, jeżeli jakaś z propozycji nie jest możliwa do wprowadzenia z powodu ograniczenia plastyczności gry czy jej kodu, to rozumie się, że zostaje odrzucona z góry.

1a. Hazard. Jak wiemy, okno hazardu losuje nam różne przedmioty, między innymi te zupełnie bezużyteczne (jakieś korseki, łuki, zwykłe oszczepy itp.). Sporo czasu pochłania kupienie kilkunastu obręczy/pasków, rękawic do craftu. Propozycję przedstawię przykładem możliwie ilustratywnym: chcemy kupić obręcz. Losujemy, losujemy, losujemy, za którymś razem trafiamy w oknie hazardu interesujący nas przedmiot. Kupujemy. I teraz: po kupieniu, każde następne wejście do okna hazardu oferuje nam obręcz (tj. kupiony poprzednim razem przedmiot). Najprościej jak się da: W oknie hazardu wylosowało nam kilkanaście itemów. Kupujemy pasek do craftu. Każde kolejne wejście w okno hazardu oferuje nam ten sam typ paska do momentu aż nie kupimy nic. Wówczas przedmioty losują się "od nowa", co nie znaczy, że podczas nowego losowania nie możemy trafić "przypadkiem" na ten sam typ paska.

1b. Hazard. Hazard na poziomie piekło oferuje wyłącznie obręcze, koronetki, przedmioty klasowe, rękawice, buty, paski (generalnie: itemy do craftu i itemy kupowane najczęściej).

2. Receptura. Rozmienianie run przy pomocy zwoju to naprawdę dobry pomysł, bardzo użyteczny. Pomyślałem, że, dla większej wygody, można byłoby go jeszcze udoskonalić. Przerabianie Ortów/Rali/Amnów itp. na np. Nefy (potrzebne do krwawych rękawic) bywa męczące. Pomysł ma się następująco: Wkładamy do kostki dwie runy, np. Ith i Dol. Miksujemy te runy i runa "wyższa" przyjmuje wartość niższej. W tym wypadku, po zmiksowaniu Ith i Dol, otrzymujemy dwie runy Ith. Tak też po zmiksowaniu np. El i Zod, otrzymalibyśmy dwie runy El. To byłaby oczywiście głupota, dlatego nikt by tego nie robił, ale w przypadku mielenia Doli na Rale, czy Amnów na Ithy/Nefy sprawdziłoby się to bardzo dobrze.

3. Trzecie konto. Osobiście korzystam z dwu kont, acid i acid2. Konta zajmują postacie którymi gram na LoD, kilka mułów i jedna postać na Cl. Nie kolekcjonuję crapów, przynajmniej tak sądzę. Muły zapchane gemami, jewelami, runami konsekwentnie przerabiam na crafty, wyekspionymi postaciami gram w miarę chęci albo potrzeby (bo barb, smit, enchanterka). Niestety nie mam na kontach miejsca, żeby zacząć przygodę na Hc, albo nawet Hccl. Nie zamierzam łamać regulaminu, tudzież udawać, że z mojego IP gra brat/kuzyn/mama/dziadek. Stąd pomysł żeby wprowadzić trzecie konto. Mogłoby się nawet nazywać "acid-mul" albo coś takiego i byłoby wówczas przeznaczone wyłącznie dla mułów. Postacie mogłyby mieć nawet jakieś ograniczenie w lvlu, jeśli administracja by sobie tego zażyczyła, cokolwiek.

To tyle.


1a i 1b: Taaaa, circe w kazdym oknie. Moze jeszcze HR z kazdego brh? Nie zrozum mnie zle, ale imho nie jest tak trudno trafic circa w gamblu. Czy tam paska.

2. Tak jak w przypadku wyrzucania calej skrytki na glebe naraz, czy cos. Ty masz tych doli kilka mułów czy co? Generalnie po 100 runach na hrabinę kleilem nieraz rale i bylo spoko. Czy to takie trudne wlozyc tego shaela, amna itd jeszcze raz?

3. Mozna miec wiecej niz 8 postaci na konto Wykorzystales wszystkie miejsca? Handluj albo pozbadz sie krapow/kraftow.

Nie chce zeby powyzsze jakos zle wybrzmialo czy cos. Imho nie ma sensu zmieniac moda dla jednej recepturki. Circe w kazdym gamblu? To maphacka befa chcieli :V itd itd itd

PS: Potki na wydarzeniach moglyby byc darmowe, Kart. Tak jak wsponinales
_________________
Nie chwalcie sie dropem, bo zostanie znerfiony!
  
 
     
Pitek133 


Konto na IDR: Shadow113
Dołączył: 13 Lut 2015
Wysłany: 2016-08-19, 08:46   

Dunmer napisał/a:
1a i 1b: Taaaa, circe w kazdym oknie. Moze jeszcze HR z kazdego brh? Nie zrozum mnie zle, ale imho nie jest tak trudno trafic circa w gamblu. Czy tam paska.

Czemu negujecie w taki sposób każdy pomysł? Nie jest powiedziane, że d2 na realmie musi być "czystym" d2. Mod idr to jest w końcu mod i jako taki może być zmieniany, bo czemu nie. Map hacków nikt nie oczekuje, bo takie było założenie przy tworzeniu realmu. Koncept na + ale można też go wykonać inaczej np po kupnie item z okna hazardu nie znika, można go kupić wielokrotnie, aż się zamknie to okno, skutek będzie miej więcej taki sam, a moderzy wybiorą sobie po prostu sposób łatwiejszy.
_________________
Głupota, Dante. Głupota. Potęga kontroluje wszystko - a bez siły, nie możesz wszystkiego ochronić; zostajesz sam.
 
     
acid 

Konto na IDR: acid
Dołączył: 06 Lut 2012
Wysłany: 2016-08-19, 13:29   

Cytat:
1a i 1b: Taaaa, circe w kazdym oknie. Moze jeszcze HR z kazdego brh?


Spodziewałem się podobnych, jak sądzę, dość osobliwych odpowiedzi. Zauważ, że o ile "HR z kazdego brh" doprowadziłby do zupełnej inflacji, zniszczyłby gospodarkę i balans realmu, to "circe w kazdym oknie" nie zrobiłyby tego, a jeśli tak, to wytłumacz proszę, w jaki sposób? Jest to porównanie błędne, nacechowane niepotrzebną emocjonalnością w stylu "Jak PiS dojdzie do władzy to będzie wojna z Ruskimi". O ile zabijanie hord potworów w celu znalezienia upragnionej runy/przedmiotu jest podstawą, esencją tej gry, o tyle szukanie przedmiotu w oknie handlu (należy dodać, że jest to prosty, przejrzysty, acz archaiczny system) bywa zupełnie męczące. Nie chodzi tutaj przecież o niszczenie przyjemności z gry, jakąś rewolucję, chodzi mi o niewielkie, drobne wręcz usprawnienie. Usprawnienie w stylu znanych nam już: większej skrzynki, filtru dropu, rozmieniania run.

Pitek133 napisał/a:
Koncept na + ale można też go wykonać inaczej np po kupnie item z okna hazardu nie znika, można go kupić wielokrotnie, aż się zamknie to okno


Dziękuję za zabranie głosu w dyskusji. Przyznam, że twój pomysł byłby chyba łatwiejszy do wprowadzenia, idee mamy identyczne, no i po prostu lepszy.

Cytat:
2. Tak jak w przypadku wyrzucania calej skrytki na glebe naraz, czy cos. Ty masz tych doli kilka mułów czy co? Generalnie po 100 runach na hrabinę kleilem nieraz rale i bylo spoko. Czy to takie trudne wlozyc tego shaela, amna itd jeszcze raz?


Znów niepotrzebne demonizowanie, ale, niech będzie, skontruję w podobny sposób: czy to takie trudne przejść z miasta do miasta piechotą? A jednak ludzie jeżdżą pociągami, samochodami, rowerami... Mój pomysł w żaden sposób nie popsułby balansu czy przyjemności z rozgrywki (wyłączając osoby, które lubią sporo klikać, ale te mogłyby przecież korzystać ze standardowego sposobu, a nawet w ogóle, w imię idei, odrzucić metodę rozmieniania run). I nie, nie jest trudnym "wlozyc tego shaela, amna itd jeszcze raz", nie ma w tym nic trudnego, a można mniemać, nieco żartobliwie, że ta sztuka udałaby się nawet jakiemuś genialnemu szympansowi. Nie chodzi o to, że jest w tym coś trudnego. Generalnie całe Diablo 2 jest grą prostą, żeby nie powiedzieć dziecinną, a osiągnięcia jakie można tu zdobyć polegają tylko na powtarzaniu prostych czynności. Powtórzę: chodzi o zwyczajne ułatwienie, można nawet powiedzieć, delikatne zdynamizowanie rozgrywki.

Cytat:
3. Mozna miec wiecej niz 8 postaci na konto Wykorzystales wszystkie miejsca?


Wobec powyższego przyznać muszę się do mojej niewiedzy. Jednak przyzwyczajenia z battlenet są wciąż bardzo silne. Nie miałem pojęcia, że można robić więcej niż 8 postaci. W takim razie moja propozycja odnośnie trzeciego konta traci swoją siłę, wartość i aktualność.

Cytat:
Imho nie ma sensu zmieniac moda dla jednej recepturki. Circe w kazdym gamblu? To maphacka befa chcieli :V


O swoich propozycjach myślę w kontekście nadchodzących, tu i ówdzie wspomnianych zmianach na realmie. Na mieście trochę mówi się o takowych. Poza tym naprawdę nie rozumiem co ma maphack do drobnej receptury. Każdy kto tutaj gra czuje intuicyjnie, czy wprost wie, że pewnych rzeczy administracja nie wprowadzi; do takich zalicza się między innymi maphack. Co oczywiście nie znaczy, że nie ma osób, które z niego korzystają.

W tym miejscu popieram propozycję Antique'a, żeby na GS1 i GS2 wprowadzić wardena.

Cytat:
PS: Potki na wydarzeniach moglyby byc darmowe, Kart. Tak jak wsponinales


Ta, a może jeszcze hr z każdego brha?:)
 
     
proxy 

Konto na IDR: proxy
Wiek: 23
Dołączył: 07 Kwi 2015
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-08-19, 16:53   

co do rozmiany run wedlug mnie powinno wystarczyc wlozenie runy i wcisniecie transmutuj

przyklad : 2x tal w cube = ral
1x ral w cube = tal

poprostu pozbyc sie tych tpkow
 
     
Dunmer 
aka Thorus


Konto na IDR: dunmer
Wiek: 20
Dołączył: 29 Cze 2013
Skąd: 50km od Kołobrzegu
Wysłany: 2016-08-20, 16:06   

Dziś jestem w nastroju do bezsensownych gadanin to i odpowiem:

acid napisał/a:
Zauważ, że o ile "HR z kazdego brh" doprowadziłby do zupełnej inflacji, zniszczyłby gospodarkę i balans realmu, to "circe w kazdym oknie" nie zrobiłyby tego, a jeśli tak, to wytłumacz proszę, w jaki sposób?


Fakt, mój błąd. Gamblując ładnych circów tygodniowo * ilość graczy będzie dalej spoko. I ceny spadną. Przekonałeś mnie :D

acid napisał/a:
Jest to porównanie błędne, nacechowane niepotrzebną emocjonalnością


Moim zdaniem jest poprawne i bez emocjonalności. No i mamy impas.

acid napisał/a:
chodzi mi o niewielkie, drobne wręcz usprawnienie. Usprawnienie w stylu znanych nam już: większej skrzynki, filtru dropu, rozmieniania run.


Okej, chciałbym więc zaproponować własną zmianę: runa dostępna w oknie hazardu. Jak to w hazardzie bywa - losowa. Szansa na konkretną runę powinna być, oczywiście, zbalansowana. Np. na zod to 0.000(..)001%, a na taki el to np. 95%. I żeby te runy były w każdym oknie, jak amulety na ten przykład.

acid napisał/a:
Mój pomysł w żaden sposób nie popsułby balansu czy przyjemności z rozgrywki


Kilka (?) stron wcześniej podobne argumenty rzucali gracze, którzy chcieli okrzyków i tele w mieście. Z jakim skutkiem?

acid napisał/a:
O swoich propozycjach myślę w kontekście nadchodzących, tu i ówdzie wspomnianych zmianach na realmie. Na mieście trochę mówi się o takowych.


No okej, przyznaję się. Tu mnie masz.

acid napisał/a:
W tym miejscu popieram propozycję Antique'a, żeby na GS1 i GS2 wprowadzić wardena.


Warden na BN leży i kwiczy (przynajmniej tak było przy 1.14a/b, poprawcie mnie jeśli się mylę z obecną sytuacją). Warden na gs pvp jest równie bezużyteczny, co zostało już w sumie dowiedzione doświadczalnie.

acid napisał/a:
a może jeszcze hr z każdego brha?


A czemu nie, popieram!
Blablabla, Dunmer nie zrozumiał sarkazmo-mistycznej-ironii aaa
_________________
Nie chwalcie sie dropem, bo zostanie znerfiony!
 
     
szaman1977 
dziadek na IDR

Dołączył: 29 Lip 2009
Wysłany: 2016-08-22, 15:51   

to ja moze wroce do komendy /playerx

moze nie tylko ja mam taki problem, ze po otwarciu 2-3 kopii moj "mega" laptop zaczyna lagowac i dopoki go nie zresetuje to nie ma szans na prawidlowa jego prace (chodzi nie tylko o Diablo).

w takim przypadku - tak niechciana modyfikacja mialaby sens
 
     
boski2 


Konto na IDR: boski
Dołączył: 07 Lut 2015
Wysłany: 2016-08-22, 16:00   

Ode mnie propozycja trochę nietypowa ( jak zwykle ):
Jak wiecie, w diablo są antidota i mikstury odtajania, które dają 50 resów i 10max. Moja sugestia to dodanie takowych do ognia i błyskawicy. Mikstur @ ress lepiej nie dawać, to już by było za mocne, jednak mikstura jednego typu, niestackująca się z innym typem, to mogłoby być.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo