Mała propozycja ode mnie. Jeśli podczas eventu któryś z NPC sprzedaje full potki, fajnie byłoby kupić je w każdym akcie, ograniczy to bezsensowne bieganie
Konto na IDR: Arakiel
Wysłany: 2016-08-05, 17:35
Abbadon napisał/a:
Mała propozycja ode mnie. Jeśli podczas eventu któryś z NPC sprzedaje full potki, fajnie byłoby kupić je w każdym akcie, ograniczy to bezsensowne bieganie
potki są zawsze w akcie, gdzie jest event. Tam gdzie go nie ma, nie ma tez podwyzszonego poziomu trudności, więc bez sensu ułatwiać grę Januszon diabolo.
Na wstępie zaznaczam, że nie przejrzałem wszystkich dwudziestu siedmiu stron tematu i proszę mi wybaczyć jeżeli jakaś propozycja została już przez administrację i graczy odrzucona z tego czy innego powodu. Nie znam się też na sprawach technicznych, więc, co oczywiste, jeżeli jakaś z propozycji nie jest możliwa do wprowadzenia z powodu ograniczenia plastyczności gry czy jej kodu, to rozumie się, że zostaje odrzucona z góry.
1a. Hazard. Jak wiemy, okno hazardu losuje nam różne przedmioty, między innymi te zupełnie bezużyteczne (jakieś korseki, łuki, zwykłe oszczepy itp.). Sporo czasu pochłania kupienie kilkunastu obręczy/pasków, rękawic do craftu. Propozycję przedstawię przykładem możliwie ilustratywnym: chcemy kupić obręcz. Losujemy, losujemy, losujemy, za którymś razem trafiamy w oknie hazardu interesujący nas przedmiot. Kupujemy. I teraz: po kupieniu, każde następne wejście do okna hazardu oferuje nam obręcz (tj. kupiony poprzednim razem przedmiot). Najprościej jak się da: W oknie hazardu wylosowało nam kilkanaście itemów. Kupujemy pasek do craftu. Każde kolejne wejście w okno hazardu oferuje nam ten sam typ paska do momentu aż nie kupimy nic. Wówczas przedmioty losują się "od nowa", co nie znaczy, że podczas nowego losowania nie możemy trafić "przypadkiem" na ten sam typ paska.