Dodatkowo na CBN na porządku dziennym były sytuacje, w których gracze cl zostawiali resztkę życia diablo dla postaci bez wykonanego zadania, a gra była zakładana przez gracza z wykonanym zadaniem. Zresztą sam praktykowałem to na realmie i parę innych osób
Efekty widać na pierwszy rzut oka.
_________________ The countdown begins to destroy ourselves.
Konto na IDR: fojtazz
Wiek: 26 Dołączył: 25 Maj 2012
Wysłany: 2012-07-31, 21:31
no i tu się rodzi mały problem - bo znacznie ciężej będzie ubić mefa czarką na ~60 lvl niż na 80 nie wspominajac o baalrunie - tego robie sam blizzką bez wiekszych problemów, a merc na 60 lvl to bedzie tam padał jak mucha...
jakieś pomysły lub porady?
Konto na BN: anubin#2524
Klan: Komturia Zachodniej Marchii
Konto na IDR: anubin
Wiek: 24 Dołączył: 11 Wrz 2006 Skąd: Wichrogród
Wysłany: 2012-07-31, 23:03
wydaje mi się, że przy dostępności respeca (jeśli chcesz kontynuować grę mułkiem), a zwłaszcza jeśli mułek jest tymczasowy, to rozwiązaniem jest "rozdanie" mułkowi skilla.
Zauważ, że czarodziejka-muł na 60lvl będzie miała wymaksowaną zamarzniętą kulę, z synergią i mistrzostwem, co jest wystarczające, aby bez problemu dobić diablo, czy innego bossa (kłopot może być z baalem, klon,narośle)
Ewentualnie jeśli o dobijanie chodzi, to musisz merca usunąć taxującej postaci i założyć np na taxującą postać infi, dzięki czemu mułek nie straci many.
Imo danie w życie, i rozłożenie skilla pod kule,pozwoli Ci komfortowo dobić diablo, a jeśli Ci nie żal postaci taxującej możesz zrobić z niej tanka.
To jedyny pomysł na jaki byłem w stanie wpaść, ofc. możesz kombinować z postaciami i skillami dla nich.
Konto na BN: Materac#1766
Konto na IDR: Materac
Wiek: 22 Dołączył: 10 Paź 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-01, 07:55
fojtazz napisał/a:
no i tu się rodzi mały problem - bo znacznie ciężej będzie ubić mefa czarką na ~60 lvl niż na 80 nie wspominajac o baalrunie - tego robie sam blizzką bez wiekszych problemów, a merc na 60 lvl to bedzie tam padał jak mucha...
Jeśli chodzi o mefa wątpię, żeby było to warte zachodu ale cóz Czemu mowa o 60lvlu? Przed aktem 3 masz 2 lokacje area 85(mauzoleum, prastare tunele) na których w parę godzin dobijesz nawet do ~85.
Co do baala, niewykonanie zadania nie wyklucza chodzenia na brh - zazwyczaj zakłada je ktoś z wykonanym zadaniem, wystarczy tylko uważać aby nie wpaść do gry z otwartym baalem
_________________ The countdown begins to destroy ourselves.
Konto na IDR: fojtazz
Wiek: 26 Dołączył: 25 Maj 2012
Wysłany: 2012-08-02, 17:24
a jakie to są przypadki?
ogólnie jeśli można to prosiłbym kogoś o podpowiedź na kogo by takiego mułka sam zrobił, tzn czy zatrzymał się na A1 i miał Andy i Hrabine, A3 mef itd.
Konto na BN: Materac#1766
Konto na IDR: Materac
Wiek: 22 Dołączył: 10 Paź 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-08-02, 18:00
Na andy jest inny sposób, opisany bodajże na początku tematu. Tam gdzie lubisz latać, w przypadku baala zamulenie nie stanowi aż tak dużej części gry, więc jest imo najbardziej opłacalne. Dla mnie sami bossowie na LoD nigdy nie stanowili głównego miejsca dochodu, początkowo mef aby zdobyć czako etc i wio na area 85/krowy.
_________________ The countdown begins to destroy ourselves.
Konto na IDR: Venemeth
Wiek: 25 Dołączył: 27 Paź 2012
Wysłany: 2013-04-10, 00:56
Hej, ten bug naprawiono w 1.13d lub w ID modzie?
rozumiem, że to postać z Andy bugiem powinna zabijać Andariel, nie wystarczy że stworzyła grę? Aha i przepraszam za mały offtopic ale chciałem się przy okazji zapytać jak usuwać posty?
Konto na BN: midzi/kwasiarnia
Konto na IDR: midzi
Wiek: 29 Dołączył: 11 Sie 2009 Skąd: Wołomin
Wysłany: 2015-05-26, 19:17
Złota łopata
Bug cały czas jest i wystarczy po zabiciu Andy wejść do portal do miasta, który sam się otworzy, porozmawiać z Warrivem i wyjść z gry, aby ów quest drop uzyskać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum