Najprostszą opcją jest pobranie modyfikacji drop mods link > http://diablo.phx.pl/download/item/262/
i giga inventory link > http://diablo.phx.pl/download/item/265/
Całość ze sobą mieszasz. I masz możliwość grania w modyfikację wg Twoich kryteriów poszukiwań.
Chociaż istnieją inne sposoby. Może znajdziesz w tym temacie jakąś wzmiankę.
Heh właśnie zacząłem szukać tu po forum no i mam tylko że w Patch_D2.mpq nie ma pliku TreasureClassEx.txt ;o ale jakoś se już poradzę, jak uda mi się zmieszać ten mod aby poprawnie działał to wrzucę linka
Edit:A więc udało mi się robimy tak pobieramy legit drop mod :http://www.gamefront.com/files/1756922/Legit_Item_Drop_Mod_v1_10 oraz giga inv :http://diablo.phx.pl/download/item/265/.
1. Wrzucamy pliki z giga moda do folderu głównego z grą.(wystarczy wypakować folder "data" do folderu z grą i zatwierdzić zmianę)
2. Wrzucamy plik Patch_D2.mpq do głównego folderu z grą.
3. Dodajemy do skrótu -direct -txt w zakładce "element docelowy"
Całość powinna wyglądać tak : "C:\Program Files\Diablo II + Diablo II - Lord of Destruction PL\Diablo II.exe" -direct -txt
4. Odpalamy grę i cieszymy się modem
Witam. Otóż znowu poszukuje moda. Znalazłem BETMODS i jest po prostu mega ale nie ma żadnego moda pod 1.09 z dużym ekwipunkiem i skrzynia. Chciał bym żeby skrzynia miała kilka stron tak jak Big Cube mod, dału my rade coś takiego znaleźć ?
Potrzebuję moda, który edytuje umiejętność nekromanty - zamroczenie na płaszcz cieni, z tym dodatkiem, żeby płaszcz cieni trwał np. zamiast pół minuty - pół godziny. Jeśli chodzi o okienko skilla, nie musi zmieniać się graficznie. Nazwa, także może być taka sama. Głównie chodzi mi o to, żeby przez cały czas było ciemno (bo wtedy jest fajny klimat ) Gdybym potrafił tworzyć mody, z pewnością bym to zrobił, ale w ogóle tego nie trawię. Jeśli ktoś umiałby zrobić coś takiego byłbym suuuper wdzięczny. Do wersji 1.13c
Ew. umiem przerabiać przedmioty w hero editor, ale jeśli dam na jakiś przedmiot umiejętność płaszcz cieni, to nawet na 63 poziome trwa ledwie 70 sekund, a daje tyle obrony, że gra się zdecydowanie za łatwo i to mnie denerwuje
Jeśli ktoś wie jak przedłużyć jej czas trwania, tak aby na niskim poziomie mogła trwać z pół godzinki, to też będzie super.
PS: Jestem zielony w tym temacie, więc nie wiem czy coś takiego w ogóle da się zrobić.
Konto na BN: to wstyd
Konto na IDR: SevenHeaven
Wiek: 22 Dołączył: 03 Gru 2010 Skąd: Wołomin
Wysłany: 2014-06-21, 23:20
Zamiast edytować skille, zrobię maksymalny mrok we wszystkich lokacjach w grze. Będzie globalnie to po pierwsze, a po drugie na stałe - bez żadnego czasu.
Levels.txt
Plik Levels.txt wrzucasz do ścieżki "folder z zainstalowanym diablo 2\data\global\excel\"
Aby zmiana działała w grze musisz we właściwościach skrótu, dopisać do elementu docelowego -direct -txt (pamiętać o spacjach przed myślnikami).
W celu usunięcia modyfikacji, wyrzuć folder data, lub usuń parametry z elementu docelowego.
Przykładowy screen:
_________________ "No w życiu bym nie ograniczył pojmowania Twojej osoby do jednej szufladki : D"
-NightWolffik
Ogromne dzięki dla SevenHeaven.
Teraz można kosić Zwłaszcza gdy zmieni się cień postaci na czerwony
Zamiast usuwać niepotrzebnie -direct -txt zrobiłem po prostu dwa skróty do diabełka - jeden z rozszerzeniem, a drugi bez. Wszystko pięknie działa, w grze zapadły egipskie ciemności.
Najwazniejsze aby zwiekszal drop itemow zlotych i zielonych (ale bez przesady co by nie lecialo mi z diablika kilka setow tylko itemy z szansa ok 0,5%)
Zwieksza zdobywanie expa
Wiecej pkt umiejetnosci (niekoniecznie)
Wiekszy max lvl (niekoniecznie)
Zwiększyłem szansę na unique items i set items. Ciężko powiedzieć o ile, jeżeli stwierdzisz, że za mało, lub za dużo to pisz.
Exp jest x2.
kaendril napisał/a:
Wiecej pkt umiejetnosci (niekoniecznie)
Tutaj musiałbyś sprecyzować, bo ciężko się domyślić o co dokładnie chodzi.
kaendril napisał/a:
Wiekszy max lvl (niekoniecznie)
Niby można odblokować 100 lvl, a over 100 zaczynają się problemy. W sumie nie wiem jak to zrobić, u mnie były bugi jak chciałem zrobić max lvl 110. Tylko powiedzmy sobie szczerze... nabiłbyś chociaż 99 na singlu?
_________________ "No w życiu bym nie ograniczył pojmowania Twojej osoby do jednej szufladki : D"
-NightWolffik
Najwazniejsze aby zwiekszal drop itemow zlotych i zielonych (ale bez przesady co by nie lecialo mi z diablika kilka setow tylko itemy z szansa ok 0,5%)
Zwieksza zdobywanie expa
Wiecej pkt umiejetnosci (niekoniecznie)
Wiekszy max lvl (niekoniecznie)
Niby można odblokować 100 lvl, a over 100 zaczynają się problemy. W sumie nie wiem jak to zrobić, u mnie były bugi jak chciałem zrobić max lvl 110. Tylko powiedzmy sobie szczerze... nabiłbyś chociaż 99 na singlu?
Nie wiem, jaka wartość jest maksymalna, ale wiem, że dodając nowe levele nie możesz przekroczyć 4294967295 expa (być może ta granica jest wyższa) i nie będzie żadnych bugów. Zwiększenie takie nie powinno sprawić problemu z nabiciem 99 lub wyższego levelu. Wystarczy pozwiększać exp ratio.
//Diablo II było napisane pod system 32 bitowy i stąd pochodzi ograniczenie do 4294967296 punktów doświadczenia. - Eps.
_________________ Nizari#2580
Ostatnio zmieniony przez Eps 2014-10-01, 01:32, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: 2014-10-13, 10:11 Mod, który pozwala przejść koszmar i piekło
Witam,
chodzi mi o mod, który by rozwijał postać podobnie do Valhalli, gdzie można było mieć 300 poziom i równie większe umiejętności. Jest taki po polsku?
Po wpisaniu w naszym dziale download "poziom postaci i "lvl postaci" znalazłem trzy mody, które zmieniają maksymalny poziom postaci. Po polsku one nie są, a przynajmniej nie część zmodyfikowana (bo jak zainstalujesz je na polską wersję, to część będzie po naszemu).
Modyfikacja Legend about Nine Demons wprowadza do gry m.in. populacja potworów i ich siła zostały zwiększone, postać jest teraz demonem, maksymalny poziom postaci to 300, postać zaczyna grę z 2 specjalnymi przedmiotami, zmienione zostały super unikalne potwory, zostało dodanych 7 uber potworów unikalnych, zmieniony został główny Boss, komenda "Players X" została wyłączona, niektóre lokacje zostały zmienione, zmienione zostały wszelkie utwory muzyczne - zostały one dodane z DS, DS2 i Sacred, dodane zostały przedmioty unikatowe i z zestawu z plugin'ów Talonrage'a, dodane zostały słowa runiczne z tychże plugin'ów, klejnoty mogą być transmutowane z przedmiotami, zostało dodanych 13 sekretnych przepisów.
M.in. maxymalny poziom postaci 250, szybsze zdobywanie poziomu postaci, nowe przedmioty, receptury Kostki Horadrimów, nowe grafiki. Wymagany LoD v1.10.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum