Wysłany: 2014-04-08, 14:07 Reimplementacja silnika Diablo II
Witam! Nie wiem czy forum które wybrałem będzie do tego dobre, ale przybywam tu, aby dowiedzieć się kto byłby zainteresowany napisaniem nowego silnika dla Diablo II. Miałby to być sam silnik, który używał by plików z gry. Zacząłem już coś pisać w C#. Czemu C#? Ze względu na dobrze rozwiniętą obiektowość i łatwość pisania w nim, bo nie zamierzam pisać sam silnika w C++. To po prostu zajmie bardzo dużo czasu. Mam już napisane czytanie formatów DC6 oraz po części DT1. Byli by potrzebni programiści C#, Reverse Engineerzy lub ktoś kto znajdzie jakieś informacje o formatach. Kto byłby zainteresowany? Może to nawet wyglądać tak, że do tego tematu będziecie wrzucać linki z przydatnymi informacjami lub pisać co udało wam się dowiedzieć.
Konto na BN: anubin#2524
Klan: Komturia Zachodniej Marchii
Konto na IDR: anubin
Wiek: 23 Dołączył: 11 Wrz 2006 Skąd: Wichrogród
Wysłany: 2014-04-08, 14:56
Powiem Ci, że spore wyzwanie sobie wyznaczyłeś, ale to bardzo dobrze!
Jest szansa na powstanie lepszej, stabilniejszej, ładniejszej wersji Diablo 2.
Ze swojej strony niestety niewiele mogę wesprzeć w kwestiach technicznych. Jednakże - pisaliśmy ostatnio o modyfikacji Diablo 1 ukrywającej się pod nazwą "Belzebub".
Nie jest to jednak modyfikacja w ścisłym sensie tego słowa. Tak naprawdę Diablo HD - Belzebub jest napisanym od nowa D1 W dodatku pracował nad tym polak.
Niestety do tego anonimowego twórcy nie mam kontaktu, a istniejącą stroną o Diablo HD zajmuje się aktualnie Noktis. Nie mniej jednak - Diablo HD, to najlepszy przykład na to, że można!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum