Konto na BN: Dx51#1912
Wiek: 25 Dołączył: 06 Gru 2005 Skąd: z Valhalli
Wysłany: 2014-03-31, 15:26 Barb - Zaczynamy z RoS
Repaer of Souls - Nowy dodatek, nowe wyzwania i zmiany w specu.
Chciałbym przedstawić wam build, który stworzyłem sam (koledze, któremu go przedstawiłem również się bardzo spodobał), używam go nadal i jest, jak dla mnie świetną kombinacją dla Barbów, dopiero ubierających się.
Maniak - ten spell do nabijania rage'a wybrałem specjalnie na pojedynczych przeciwników na których też trzeba zrobić dmg. Według mnie jest najefektywniejszy pod tym względem.
-----
Tornado - bardzo sprawny spell, który będzie się doskonale spisywał na większe grupy mobów, gdyż z runą wyżej wymienioną szybko nabije się nam rage by spożytkować go dla Młota Starożytnych, a druga, ważniejsza rzecz to możliwość szybkiej ucieczki przed Elitami, które chcą nas zamrozić, lub poczęstować innym ustrojstwem, wiedząc, że może nas łatwo zabić.
-----
Sprint - Musimy się dostatecznie szybko przemieszczać między lokacjami w czasie speed run'ów na poziomie normal gdy chcemy farmić "woreczki". Jeżeli oczywiście też mamy wystarczającą ilość paragonów by nasza postać miała cap prędkości poruszania się, który wynosi 25% nasza postać będzie pędzić jak strzała, a przyśpieszenie również przyda się przy kombinacji Sprint + Tornado.
-----
Bitewny Szał - runa Rozlew Krwi daje ogromne możliwości w tępieniu każdej ilości przeciwników. Czy dwóch, czy czterech, a co dopiero jak jest ich dużo, dużo więcej. Naprawdę polecam sobie zobaczyć.
-----
Młot Starożytnych - tym spellem konsumujemy rage by robić największe cyferki naszym Barbem. Kombinacja z wyżej wymienionym Bitewnym Szałem to nasza najlepsza broń na grupy mobów i bossów/elity. Miejmy też na uwadze, że im więcej mamy rage tym większa szansa na cryt owym spellem. Dlatego w tym buildzie polecam zużywać rage max do połowy (jakieś 2 ataki) i potem go dalej podbijać Amokiem do maxa, aby ten też nie stracił 5 stacków i nadal szybko atakował.
-----
Gniew Berserkera - moim zdaniem jedynym sensownym rozwiązaniem było wybrać runę zwiększającą dmg o 50%. Takie "turbo", które powinno być odpalane przy elitach/bossach.
Teraz coś o pasywach;
Zabobony i Żądza Krwi - a więc, Zabobony dają nam dodatkowe 20% do odporności do ataków niemagicznych a zarazem otrzymując od takowych ataków obrażenia dostajemy rage. Jest to bardzo dobra zaleta dla robienia bardzo dużego dpsu i zwiększona przeżywalność nasza.
Przykład: Jeżeli będziemy stać w plamie trucizny, czy w ogniu, a nawet w smrodach Ghuma będzie nam rage samoczynnie skakał do max'a. W tym czasie najlepszą możliwością jest ciągłe spamowanie spellem Młot Starożytnych, który zrobi solidny Dmg na targecie a konsumowany rage będzie zasilał nasze życie dzięki pasywowi Żądza Krwi. Oczywiście, jeżeli to jest mało można pokusić się dodatkowy enchant na pasku, który może zawierać podobną właściwość jak Żądza krwi. Dzięki temu jesteśmy bezpieczniejsi o nasze hp.
-----
Bez Przebaczenia - Nie tracimy Rage, proste a zarazem wielce pomocne, czy przy walce, czy eksploracji terenu z naszym Sprintem.
-----
Mistrz Broni - Wybrałem ten pasyw z uwagi na +5% do cryta, trzymając w ręce topór.
-----
Tak jak napisałem, na start gry Barbem jest to moim zdaniem bardzo dobra opcja do niszczenia przeciwników, dla osób dopiero ubierających się.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum