Szara Szata
Pikowana Zbroja
+1 do wszystkich umiejętności
20% szybsze rzucanie czarów
+50-80 do obrony
10% wykradanie życia
+15-20 do zręczności
+30-45 do odporności na ogień
+30-45 do odporności na zimno
obrażenia od magii zmniejszone o 4-5
Nietopierza Szata
Skórzana Zbroja
+50-100 obrażeń od ognia
40% szybsze odzyskanie równowagi
+75-95 do obrony
+50 obrona przeciwko pociskom
30% szybsze bieganie/chodzenie
Miejsce na klejnot 2
Centurion
Ciężka Skórzana Zbroja
+150 do skuteczności ataku
Szybkość ataku zwiększona o 10%
+280-380 do obrony
+160 do życia
+80 do many
Regeneruje życie +15
Obrażenia zmniejszone o 16-18
2% zwiększenie otrzymywanego doświadczenia
Swędziskóra
Ćwiekowa Zbroja
Szybkość ataku zwiększona o 40%
175-200% poprawiona obrona
30% zwiększona szansa na blok
40% szybsze odzyskanie równowagi
+200-225 do obrony
+75-100 do życia
+30-40 do siły
+30-40 do zręczności
+10-15 do wszystkich odporności
Obrażenia zmniejszone o 10-12
Mroczna Poświata
Zbroja Pierścieniowa
+80 do skuteczności ataku
370-400% poprawiona obrona
+100 Obrona w walce wręcz
+30 do wszystkich odporności
+10 do maksymalnych odporności
Obrażenia zmniejszone o 7
+4 do promienia światła
Miejsce na klejnot 2
Zbroja Sokoła
Zbroja Łuskowa
+2 do wszystkich umiejętności
280-300% poprawiona obrona
+55 do odporności na zimno
+10 do maksymalnej odporności na zimno
Nie można zamrozić
35% szybsze bieganie/chodzenie
Miejsce na klejnot 3
Iskrząca Kolczuga
Kolczuga
+1 do wszystkich umiejętności
+1-180 obrażeń od błyskawic
225-285% poprawiona obrona
+44 do odporności na błyskawice
Atakujący otrzymuje obrażenia od błyskawic 15-30
Miejsce na klejnot 3
Osłona Jadu
Napierśnik
+1-2 do poziomu umiejętności Amazonki
200-300% poprawiona obrona
+50 do odporności na trucizny
+15 do maksymalnej odporności na trucizny
20% szybsze bieganie/chodzenie
Obrażenia zmniejszone o 5
Skraca działanie trucizn o 50%
+2-4 do promienia światła
Miejsce na klejnot 1
Mgnienie Chłodu
Zbroja Karacenowa
Zamraża cel
270-280% poprawiona obrona
45% szybsze rzucanie czarów
+150 do many
+10-15 do wszystkich atrybutów
+35 do odporności na zimno
obrażenia od magii zmniejszone o 4
+4 do promienia światła
Miejsce na klejnot 1-2
Kościeniec
Zbroja Płytowa
+1 do wszystkich umiejętności
20% szansa na otwarcie ran
+200 do skuteczności ataku
Szybkość ataku zwiększona o 20%
275-355% poprawiona obrona
10% wykradanie życia
+20 do wszystkich odporności
20% szybsze bieganie/chodzenie
4% zwiększenie otrzymywanego doświadczenia
Miejsce na klejnot 1
Skalne Runo
Zbroja Turniejowa
+1 do wszystkich umiejętności
275-350% poprawiona obrona
35% szybsze rzucanie czarów
Obrażenia od zimna zwiększone o 5%
+175 do many
+20-30 do siły
+255 do energii
Wymagania -20%
Obrażenia zmniejszone o 15-20%
Obrażenia zmniejszone o 15