mam problem z tą gierka bo sciągałem(ORGINAŁU NIE WIDZIAŁEM W SKLEPACH xD) z różnych stron i po zainstalowaniu zawsze wyskakuje okienko BUY NOW i MY KEY wcześniej miałem demo gdzie 2h grania było i stwierdzam iż gra jest bradzo dobra jeśli ktoś mogłby pomoc to piszcie śmiało.:)
Konto na BN: Kaka_Zabijaka/Kaka_Mulki
Klan: Dębowa Akademia ;)
Konto na IDR: Kaka
Wiek: 25 Dołączył: 01 Sie 2006 Skąd: Podlasie
Wysłany: 2009-12-05, 18:36
Piratom nie pomagamy. Do widzenia.
_________________ Do demo Diablo 2 usiadłem tylko na chwilkę z nudów. Dzisiaj jestem byłym Zawodowym Nolifem D2
inmate1986
Konto na BN: inmate1986
Wiek: 26 Dołączył: 29 Maj 2009 Skąd: Słupsk/okolica
Wysłany: 2009-12-05, 18:42
lepszy napisał/a:
mam problem z tą gierka bo sciągałem(ORGINAŁU NIE WIDZIAŁEM W SKLEPACH xD) z różnych stron i po zainstalowaniu zawsze wyskakuje okienko BUY NOW i MY KEY wcześniej miałem demo gdzie 2h grania było i stwierdzam iż gra jest bradzo dobra jeśli ktoś mogłby pomoc to piszcie śmiało.:)
oryginały nie widziałeś w sklepach ponieważ ta gra znajdyje się na razie jedynie w dystrybucji cyfrowej, tzn płacisz np przez paypal 19.99$ i dostajesz kod do aktywacji gry która wyłączyła Ci się(demo) po 2 godzinach, cała filozofia, pozdrawiam
Konto na BN: ---
Klan: ---
Konto na IDR: zapomniałem :/
Wiek: 20 Dołączył: 30 Cze 2006 Skąd: Żyrardów/Warszawa
Wysłany: 2009-12-05, 19:57
Sabko napisał/a:
20 dolarów? Nie za dużo?
imo to nie jest duzo jak patrze obecny kurs waluty to by było około 45zł ^^ tak wiec 20 dolarów wyglada strasznie, ale ~40-45zł juz nie ;D
Cytat:
W dawn of magic ktoś może grał i może coś na jej temat powiedzieć?
sabko imo to nie temat o tej grze ;p ^^
gram w gierke juz kilka dni więc podziele się z wami moimi świezymi odczuciami
+ napewno gra jest świetną alternatywą dla Diabełka ^^
+ świetny jest pomysł z generatorem map ze nigdy nie zobaczymy dwoch takich samych (moze poza miejscami gdzie są jacyś ważni dla fabuły bossowie)
+ świetna oprawa muzyczna, kiedy jest sie w glownym miescie Torchlight mozna odniesc wrazenie, że jesteśmy o obozowisku łotrzyc ^^
+KREEEEEWWW i latające ciała mobków ^^ prawa fizyki zachowane ;p zawsze gry walniemy cryta mobek dostaje odrzut ^^ fajnie tez zrobione ze moze wyleciec mobek przez barierke po odrzucie i spada w otchłan i wtedy np drop tracimy ;> ale brakuje mi możliwosci niszczenia otoczenia ;P
+wygląd przedmiotów, postaci jednak średnio chociaż Alchemik sie prezentuje swietnie ;>
+efekty czarów, naprawde ładna grafika
- razi mozliwosc wyboru tylko 3 postaci niestety ,
- brak mozliwosci respeca aka zresetowania skilli/atrybutów (imo podstawa wiekszosci dzisiejszych RPG czy H&S), jednak dzięki fanom powstały mody do tego ^^
-poki co grałem na dwóch poziomach trudnosci (Easy aby nauczyc sie grac i obecnie na Normal) i odnosze wrażenie, że gra jest banalnie prosta. Mam zamiar się przerzucić na hard (o ile mi sie nie znudzi) ^^
-troche dziwne drzewka umiejetnosci :F cała masa umiejętności pasywnych
-uciążliwy error Runtime wywołany przez program obsługujący C++ (zwykle wyskakuje na najmniej potrzebnym momencie ;P)
-niestety brak fanów... jak wchodziłem na forum głowne tej gry zeby poczytac o jakis buildach itp to ostatnie posty są z przed kilku tygodni ^^"
-szybko się nudzi... i mysle ze mozna tutaj uzasadnić to brakiem Multiplayer :C gram kilka dni wyexpiłem Destroyera na 21lvl i za bardzo nie mam ochoty dalej grać... brakuje jakiegoś motywu który mógłby wciągnać na dłużej
tak troche mało składnie to napisałem xd wybaczcie ;D jak cos mis ie przypomni to napisze ;P ogólnie gra jest niesamowicie Diablowa i mysle ze kazdy znajdzie cos dla siebie jdnak staje sie po jednej nocy grania po prostu nudna ^^
Kaka napisał/a:
Piratom nie pomagamy. Do widzenia.
też nie popieram jednak czy Ty nie masz w domu żadnego "pirata" ? ;> ^^
Konto na BN: ---
Klan: ---
Konto na IDR: zapomniałem :/
Wiek: 20 Dołączył: 30 Cze 2006 Skąd: Żyrardów/Warszawa
Wysłany: 2009-12-06, 18:57
nie to, że ma wyjść patch do tego tylko ta gra z tego co mówią twórcy jest "przedsmakiem" jakiegos wiekszego projektu multiplayer ^^ tylko kiedy to będzie: NIE WIEM ^^ ale mysle (i mam nadzieje, że nie karzą nam długo czekać)
btw. Jak mówie tak robie. Zacząłem robić nową postać i musze powiedziec ze na poziomie Very Hard w koncu mozna w to pograc zeby sie nie znudziło. Naprawde na tym poziomie trudnosci ciezko o nude ^^ Jak patrzyłem na poprzednich poziomach trudnosci to na easy mozna gre przejsc jednym skillem xD, na normalu tak samo, poziom hard przeskoczylem i od razu na very hard xD tak więc jesli chcecie w to pograć to od razu zapowiadam: Kilka godzin na normal aby załapac o co kaman i jazda na VH ^^ bo ta gra tylko wtedy nabiera sensu ;P trzeba niesamowicie kombinowac aby przetrwac
MasterPirek napisał/a:
bez multi to troche cienko moze byc nudy nudy nudy tylko diablo i dungeon wciagnely mnie na sp
spróbj wg schematu który Ci zapisałem powyzej ^^ ja na nowo odkrylem urok tej gry xD
Postanowiłem odświeżyć temat z racji tego, że dziś miała miejsce premiera drugiej części gry. Sugeruję, byśmy przekształcili ten wątek w dyskusję nie tylko o jedynce, ale o dylogii (na chwilę obecną twórcy nie mają zamiaru stworzyć TL 3). Pomimo iż nie grałem, to chciałbym poczytać opinie osób, które były z jakiegoś względu bliżej - kupiły, grały, uczestniczyły w betatestach - gry, która obecnie uważana jest za najpoważniejszego konkurenta serii Diablo (kto jeszcze jest w tym wyścigu to już niestety temat na zupełnie inną dyskusję ). Wypadałoby nieco przedstawić produkcję, choćby korzystając z ogólnodostępnych materiałów prasowych. Uwaga: nieco niżej soundtrack do pobrania ze strony producenta
"Torchlight II to kontynuacja bardzo udanej gry z gatunku hack'n'slash autorstwa studia Runic Games złożonego z byłych pracowników Blizzard North, którzy mieli swój udział w produkcji tytułów z serii Diablo.
O ile pierwsza część Torchlighta oferowała wyłącznie możliwość gry w pojedynkę, o tyle w dwójce zawarto tryb kooperacji, pozwalający na zabawę w sieci lokalnej oraz za pośrednictwem internetu. Co ważne, autorzy zadbali o komfort użytkowników, oferując usługi zestawiające połączenia między graczami o podobnym doświadczeniu.
Przed przystąpieniem do rozgrywki w Torchlight II mamy do wyboru cztery klasy postaci, jak również zwierzęcych towarzyszy. Określamy kilka kluczowych parametrów naszego bohatera, w tym płeć, wygląd czy ścieżkę umiejętności, i możemy ruszać w drogę. Co zaś się tyczy naszego kompana, może on awansować wraz z protagonistą na kolejne poziomy doświadczenia, pomaga w walkach, uczy się własnych czarów i może służyć jako transporter ekwipunku. Warto dodać, że gdy bohater osiągnie maksymalny level, pojawi się możliwość, aby pewne dobra i perki przenieść na nową postać.
Jeśli chodzi o samą rozgrywkę, zdecydowano się na zaimplementowanie losowo generowanych podziemi, a konkretniej układ ścieżek, w związku z czym na gracza czyha więcej niebezpieczeństw, ale może on również zdobyć więcej bonusów. Akcja nie toczy się wyłącznie w podziemiach -; w porównaniu do Torchlighta, opisywany tytuł oferuje o wiele większy świat. Na uwagę zasługuje także usprawniony interfejs, dzięki czemu bez problemu poradzą z nim sobie nowicjusze.
Torchlight II charakteryzuje się usprawnioną oprawą wizualną, ale to nie ona jest najważniejsza. W grze zaimplementowano bowiem cykl dnia/nocy oraz zmienne warunki pogodowe. Entuzjastów modowania z pewnością ucieszy fakt, że gra zawiera edytor TorchEd."
Źródło: gram.pl
Obecnie przyjrzałem się dwóm polskim recenzją: CD Action i rpgamer.pl Przytoczę może kilka ich fragmentów - na zielono cda, na pomarańczowo rpgamer:
"Torchlight II stawia bardzo na oldskulowość,
a jednocześnie na banalną i przyjemną rozgrywkę."
"Z technicznego punktu widzenia - gra doczekała się wielu innowacyjnych,
świetnych rozwiązań. Co jakiś czas natrafić możemy na Phase Beast
(Bestię Portalową), po zabiciu której otwiera się teleport do…innego świata."
"Torchlight II i tak jest dobrą grą, która określonemu odbiorcy
może się spodobać. Niektórzy stwierdzą na pewno, że jest lepsze
od Diablo III i zacznie się ogromna internetowa wojna,
ale tak naprawdę to całkowicie różne produkcje kierowane
do zupełnie innych graczy."
"Torchlight II to gra niemal doskonała - setki godzin
potencjalnej zabawy, niesamowite możliwości rozwoju,
świetne wykonanie oraz dbałość o detale od razu rzucają się w oczy."
Teraz ze trzy screeny:
No i jeszcze bardzo fajna sprawa - nawet jak nie zamierzasz grać w tę grę, to jej Twórcy postanowili udostępnić zupełnie za darmo jej ścieżkę dźwiękową każdemu. Można ją pobrać w każdej chwili z oficjalnej strony gry, choć teraz ona działa dość wolno (chyba wszyscy rzucili się na te utwory). Cały plik z muzyką ma rozmiar około 120 MB, składa się na niego 28 utworów w profesjonalnej jakości CD. Przy dźwięku do Torchlighta pracował między innymi Matt Uelman. Link poniżej:
Pora na przejście do standardowych pytań na koniec (nie nie zaproszę do rozwinięcia newsa ) - kto grał, kto zmierza, jakie wrażenia, oczekiwania no i czy mieliście już wcześniej do czynienia z serią. Nie wspominając oczywiście o tym, że najcenniejszymi informacjami jakie liczę że się pojawią poniżej jest to, pod jakim względem TL ustępuje d3, a pod jakim jest lepszy.
Ach, z Torchlight wiąże się wiele pozytywnych wspomnień. Ale nie wszystkie. W jedynkę grałem u siostry na lapku (na moim pc staaaasznie się cięła, a niby to gra na słabsze komputery) i bardzo mnie zafascynowała. Z pośród wszystkich zalet, może wymienię świetny soundtrack w pierwszej chyba podziemnej lokacji, dość mroczny, aż ciary przechodziły ;złota nie trzeba było klikać, automatycznie się zbierało, no i genialny system najemnika- w tym przypadku domowego pupilka Żadnych monstrualnych sum wydanych na wskrzeszanie, żadnych ograniczeń- nasz wilczek/kotek miał dokładnie takie zdolności, jakie mu przekazaliśmy (ze zwojów, które znaleźliśmy podczas wędrówki) więc na ten przykład mieliśmy kota przyzywającego nieumarłych łuczników i leczącego całą drużynę
Jak tylko się dowiedziałem o kontynuacji, poszedłem do roboty żeby na nowy sprzęt nazbierać No i oczywiście skończyło się totalną klapą. Szefowa cały czas mnie kantowała, chodziłem tylko wtedy kiedy ona miała np. wyjechać sobie na wakacje czy coś. A za to co zarobiłem (przez incydent obcięła mi 25% wypłaty) oczywiście musiałem wszystko pożyczać rodzinie na różne pierdoły. Tak więc na razie łupię w DII w myślach uciekając do wioski torchlight Choć nie żeby diabełek nie był zły zawsze można przyciupać w jakiegoś moda
Co do Torchlight II to z tego co się orientuję:
- 4 klasy postaci- banita, barbarzyńca, mag, (!)mechanik
- dużo więcej rodzajów chowańca- buldogi, strusie, fretki...
- ewolucja z TI na TII przypomina zmianę z DI na DII czyli wszystko bardziej epickie, otwarte tereny i liczne podróże, etc.
-tryb kooperacji (multiplayer)
Ogólnie rzecz ujmując, kawał dobrej roboty, tak samo zresztą jak pierwszy Torchlight
Generalnie ogrywam demo, jestem też po kilku recenzjach; wcześniej miałem chwilowy kontakt z betą.
- Graficznie jest przyjemnie, naturalnie, klimat to zupełnie inna sprawa, może się podobać, albo nie; animacje nie tak miodne, jak w D3;
- Muzyka żywcem z D2. Do tego stopnia, że niektórzy ściągają udostępniony sound-track do gry i to go puszczają sobie w tle, grając w D3;
- Multi jest, ale podobno tryb co-opa z D3 sprawdza się lepiej, jest bardziej zwarty, gracze nie są rozrzuceni po całej mapie, to znaczy - nie jest to single, tyle że z innymi osobami gdzieś z boku - zalety multi w D3, które tu opisałem, przełóżcie sobie na wady multi w T2;
- Sieka się przyjemnie, aczkolwiek ciężko niekiedy trafić w cel, zaś ilość wypadających itemów przytłacza;
- W becie było klasyczne drzewko umiejętności. Teraz drzewka nie ma, można od razu skillować to, co się lubi - ktoś tu chyba romansował ze systemem znanym z D3, choć oczywiście nie w pełni;
- Generalnie ma się wrażenie, że jest wszystkiego więcej - postaci, questów, itemów etc.;
- o poziomie trudności czy end-game nie mogę nic powiedzieć, chyba obecnie nikt nie może. Czy gra będzie żyła długo? Raczej zjedzą ją booterzy i modderzy, przez co ekonomia w handlu nie będzie istnieć, co może skutecznie zdemotywować do dalszej gry. Choć dla posiadaczy starszego sprzętu i mniej zasobnego portfela nie będzie to stanowiło żadnego problemu.
Czas pokaże, i osądzi tę grę. Do T1 czasami wracam, żeby przejść przez jeden loch. Zawsze mam wtedy fun;) Nawiasem pisząc animacje z T1 wydają się lepsze, niż te z T2.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum