..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Diablo 3 - Wyjaśnienie Poziomów Mistrzowskich
Autor Wiadomość
CoNaObiad 
Redaktor Imperium
Fapałke i Nubałke



Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-22, 11:20   Diablo 3 - Wyjaśnienie Poziomów Mistrzowskich

W związku z najnowszą łatką w internecie były ostatnio sporo zamieszania na temat wprowadzonych zmian. Gracze pytali np. co dokładnie pomaga w osiągnięciu kolejnego Poziomu Mistrzowskiego; ponadto wielu już zauważyło, że affiksy niektórych potworów elitarnych mają teraz inny wygląd. Po więcej informacji zapraszamy poniżej lub na stronę główną.


Wiemy już, że przedmioty z dodatkowym przyrostem doświadczenia pomagają osiągniecie kolejnych Poziomów Mistrzowskich. Lylirra pospieszył z wyjaśnieniami odnośnie pozostałych rzeczy:


Rzeczy, które gwarantują doświadczenie PM:
  • Zabijanie potworów,
  • Zdobywanie wyzwań walki takich jak np. "Masakra".

Rzeczy, które nie przyznają doświadczenia PM:
  • Zadania,
  • Dzienniki znalezione w świecie Sanktuarium.



Wielu fanów, oprócz oczywiście innych niż wcześniej statystyk, znalazło także kilka zmian wizualnych. Dotyczą one affiksów potworów elitarnych i są to:

Moździerz
Teraz wskazuje gdzie uderzą następne pociski.




Spopielenie
Przed eksplozją pokazuje jaki będzie obszar wybuchu.




Zamrażanie
Lodowe bomby pokazują teraz na jakim obszarze eksplodują.




Jak to skomentujecie? Czy Lylirra rozjaśnił Wasze wątpliwości, a nowy wygląd affiksów przypadł Wam do gustu? Zapraszamy do dyskusji tutaj, bądź na portalu.
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
  
 
     
Azet 
Problematic


Konto na IDR: Azet
Dołączył: 13 Lut 2010
Skąd: Z Menzoberranzan
Wysłany: 2012-08-22, 16:36   

E, omg. Uproszczenie z tymi skilami, chociaż zapewne konieczne. Główny amerykancki target nie może mieć zbyt trudno cuz dollars nie lecą jakby Blizz chciał.
Gozi podsumowanie z czego idzie exp paragonowy. Nie trzeba się przekopywać przez ten ogromny changelog. Chociaż i tak będzie trzeba niebawem g:)
_________________
Cytat:
Power is a curious thing. Power resides where man believe it resides. It’s a trick. A shadow on the wall.
 
     
CoNaObiad 
Redaktor Imperium
Fapałke i Nubałke



Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-22, 16:50   

Też mi to lekko "śmierdzi". Pewnie dodali to ułatwienie dla amerykańskich dzieci. Na forum płakali, że:
"Bo za trudno, cały czas ginę ot tych gópich elit!!11"
No i mamy tego konsekwencje. A i tak wiadomo, że to oni nie umieją grać lub zwyczajnie mają za słaby ekwipunek g:) .

Ja cały czas sugeruję, że takie coś powinno być na pierwszych trzech poziomach trudności. Pamiętajmy, że ostatni (tj. Inferno) miał być najtrudniejszy i tylko dla najbardziej zapalonych graczy. Ale co ja tam mogę wiedzieć, przecież Blizzard wie lepiej od samych graczy ;<.
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo