Konto na BN: anubin#2524
Klan: The Last Survivors
Konto na IDR: anubin
Wiek: 22 Dołączył: 11 Wrz 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-02, 23:07
Granie w D1/Hellfire, to nie tak wielka "filozofia" jak D2 czy D3.
Ładuj w Vitality, bo to priorytet.
Ofc nie możesz dawać tam wszystkiego, gdyż Strength (pod itemy jak i zwiększanie dmg) oraz Dexterity (pod hit) to także kluczowe elementy. Ja zawsze stosuje metodę w stylu:
1. 3 punkty w Vita, 1 Str, 1 Dex
2. 3 Vita, 2 Str lub 2 dex
3. 2 Vita, 2 Str 1 dex lub 1 Str 2 dex
Wszystko zależy od wyczucia i od tego, co jest ci w danej chwili potrzebne.
Magic zawsze rozdaje na koniec ;d (ewentualnie daje punkty, by móc korzystać z podstawowych zaklęć typu Healing)
W d1/hellfire statystyki są "ograniczone" tj kiedy w lewym okienku pokazywane są bazowe punkty złotą czcionką, zamiast białą, to znaczy, że ani lvl upem, ani eliksirami już tej wartości nie zmienimy, możliwe jest wtedy jedynie manipulowanie "niebieskimi" statystykami po prawej.
Mnich ofc walczy Staffami i tylko taką broń mu dawaj (jest wtedy w stanie zranić aż 3 otaczających go wrogów) najlepiej by miał właściwość zwiększającą damage (master's/king's/soldier's). ofc przydatna jest też właściwość szybkości of swiftness/speed/haste. Cudem jest kij (trudno taki znaleźć)
King's Staff of Haste. (maksymalnie zwiększa dmg i szybkość ataku na raz)
Co do pierścieni to albo z życiem, albo z "all atributes"(heaven's / zodiac), amulet podobnie.
Z hełmami/zbrojami możesz kombinować. Aczkolwiek najczęściej wybiera się zbroje z życiem (np. of lion)
Mnich jest silną postacią dzięki czemu udźwignięcie cięższego pancerza nie będzie dla niego problemem.
_________________ Mój blog na liście najlepszych blogów, wspomóż mnie i zagłosuj.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum