..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Kategoria patcha v1.13d
Autor Wiadomość
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-11-23, 19:37   Kategoria patcha v1.13d

Tu zamieszczamy poradniki edycji plików *.dll, dla patcha v1.13d
 
     
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-11-24, 22:35   Zwiększenie punktów umiejętności za ukończenie questów

Tytuł: Zwiększenie punktów umiejętności za ukończenie questów
Metoda: OllyDbg

Ten poradnik pokaże, jak dwukrotnie zwiększyć ilość punktów umiejętności za ukończenie zadań: Siedlisko zła, Radament oraz Izual.

Będzie potrzebny do tego plik: D2Game.dll oraz OllyDBG z tematu: Programy do moddingu ce można go pobrać.

Otwórz program: OllyDBG i w menu wybierz: View (widok) -> File... (Plik).
Wybierz plik: D2Game.dll (wcześniej możesz zrobić backup tego pliku).
Po otwarciu pliku: D2Game.dll, kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję: Search for (Szukaj z) -> Binary string (Ciąg binarny)

1/3 Siedlisko zła:
W polu HEX wpisz: 8B 55 0C 6A 00 6A 01 6A 05 i powinien wyświetlić się taki kod:
Kod:

File C:\Program Files\Diablo II\D2Game.dll
Address Hex dump Command Comments
00011DFD 8B55 0C MOV EDX,DWORD PTR SS:[EBP+C]
00011E00 6A 00 PUSH 0
00011E02 6A 01 PUSH 1 ;Ilość punktów umiejętności przyznanych w nagrodę (PPM wybierz Assembly i zamień 1 na 2 i kliknij Assembly, a potem kliknij na przycisk Cancel)
00011E04 6A 05 PUSH 5
00011E06 52 PUSH EDX
00011E07 E8 9A85FFFF CALL 0000A3A6


2/3 Radament:
kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję: Search for (Szukaj z) -> Binary string (Ciąg binarny).
W polu HEX wpisz: E8 44 1B F5 FF 6A 00 6A 01 6A 05 i powinien wyświetlić się taki kod:
Kod:

File C:\Program Files\Diablo II\D2Game.dll
Address Hex dump Command Comments
000B9223 E8 441BF5FF CALL 0000AD6C
000B9228 6A 00 PUSH 0
000B922A 6A 01 PUSH 1 ;Ilość punktów umiejętności przyznanych w nagrodę (PPM wybierz Assembly i zamień 1 na 2 i kliknij Assembly, a potem kliknij na przycisk Cancel)
000B922C 6A 05 PUSH 5
000B922E 57 PUSH EDI
000B922F E8 7211F5FF CALL 0000A3A6


3/3 Izual:
kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję: Search for (Szukaj z) -> Binary string (Ciąg binarny).
W polu HEX wpisz: 8B 4D 0C 6A 00 6A 02 6A 05 51 i powinien wyświetlić się taki kod:
Kod:

File C:\Program Files\Diablo II\D2Game.dll
Address Hex dump Command Comments
0008118C 8B4D 0C MOV ECX,DWORD PTR SS:[EBP+C]
0008118F 6A 00 PUSH 0
00081191 6A 02 PUSH 2 ;Ilość punktów umiejętności przyznanych w nagrodę (PPM wybierz Assembly i zamień 2 na 4 i kliknij Assembly, a potem kliknij na przycisk Cancel)
00081193 6A 05 PUSH 5
00081195 51 PUSH ECX
00081196 E8 0B92F8FF CALL 0000A3A6


(Jeżeli z jakiegoś powodu program odmówi posłuszeństwa i nie znajdzie Ciągu binarnego, wciśnij ctrl+g i wpisz następującą wartość:
11E02 - Siedlisko Zła
B922A - Radament
81191 - Izual
Potem postępuj, tak jak jest to napisane wyżej)
.

Po wprowadzeniu zmian, kliknij PPM i wybierz: Save file... (Zapisz plik...). Zapisz plik jako: D2Game.dll, zamknij program OllyDBG i testuj zmienione nagrody za ukończenie zadań: Siedlisko zła, Radament oraz Izual.
 
     
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-11-24, 22:36   Otwieranie Farmy Moo Moo po zabiciu Krowiego Króla

Tytuł: Otwieranie Farmy Moo Moo po zabiciu Krowiego Króla
Metoda: Hex

Witam, dzisiaj pokażę, jak otwierać Farmę Moo Moo po zabiciu Krowiego Króla, co normalnie jest niemożliwe.
Potrzebny będzie plik: D2Game.dll i Hexedytor, np. Hex Workshop.

Otwórz plik: D2Game.dll Hexedytorem i naciśnij: ctrl+g, w tym oknie wprowadź taką wartość: EBEA, a następnie naciśnij przycisk Go lub naciśnij klawisz: "Enter".

Dzięki temu Hexedytor przejdzie pod wskazany adres.

Pod tym adresem widnieje taki oto wpis:

Kod:
0F85 C501 0000


Należy go zastąpić 6x90, czyli będzie wyglądał tak:

Kod:
9090 9090 9090


Zapisz plik: D2game.dll wciskając ctrl+s i testuj możliwość otworzenia portalu do krowiego poziomu mimo zabitego krowiego króla w nieskończoność.
 
     
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-11-24, 22:36   Naprawa zakresu klikalności w skrytce

Tytuł: Naprawa zakresu klikalności w skrytce
Metoda:
Witam, dzisiaj pokażę, jak naprawić zakres klikalności w skrytce. Prawidłowy zakres klikalności powinien, być tylko na przycisku, a nie na czarnym tle, gdzie obok sąsiaduje aktualna wartość ilości złota w skrytce. Błąd ten występuje od początku wydania Diablo II, Diablo II demo i w dodatku LoD.

Potrzebny plik: D2Client.dll i Hexedytor, np. Hex Workshop.
Otwórz plik: D2Client.dll Hexedytorem i naciśnij: ctrl+g. W oknie, które się otworzy należy wprowadzić taką wartość: 8FA7E, a następnie naciśnij przycisk Go lub naciśnij klawisz: "Enter".
Dzięki temu Hexedytor przejdzie pod wskazany adres.

Pod tym adresem widnieje taki oto wpis:

Kod:
9600


Należy go zastąpić 5F (Zamiast: 150px, teraz zakres kliknięcia będzie wynosił: 95px), czyli będzie wyglądał tak:

Kod:
5F00


Zapisz plik: D2Client.dll wciskając ctrl+s i testuj naprawiony błąd, którego Blizzard nie naprawił od ponad 11 lat i pewnie nie naprawi.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo