..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: Eps
2009-12-08, 08:09
Kategoria patcha v1.10
Autor Wiadomość
Eps 


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2009-02-03, 19:21   Kategoria patcha v1.10

Tu zamieszczamy poradniki edycji plików *.dll, dla patcha v1.10
 
     
Eps 


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-04-03, 20:42   Zwiększenie punktów umiejętności za ukończenie questów

Tytuł: Zwiększenie punktów umiejętności za ukończenie questów
Metoda: OllyDbg

Ten poradnik pokaże, jak dwukrotnie zwiększyć ilość punktów umiejętności za ukończenie zadań: Siedlisko zła, Radament oraz Izual.

Będzie potrzebny do tego plik: D2Game.dll oraz OllyDBG z tematu: Programy do moddingu ce można go pobrać.

Otwórz program: OllyDBG i w menu wybierz: View (widok) -> File... (Plik).
Wybierz plik: D2Game.dll (wcześniej możesz zrobić backup tego pliku).
Po otwarciu pliku: D2Game.dll, kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję: Search for (Szukaj z) -> Binary string (Ciąg binarny)

1/3 Siedlisko zła:
W polu HEX wpisz: 8B 4F 0C 53 6A 01 6A 05 i powinien wyświetlić się taki kod:
Kod:

File C:\Program Files\Diablo II\D2Game.dll
Address   Hex dump          Command                                   Comments
00067CF1   8B4F 0C          MOV ECX,DWORD PTR DS:[EDI+C]
00067CF4   53               PUSH EBX
00067CF5   6A 01            PUSH 1                                    ;Ilość punktów umiejętności przyznanych w nagrodę (PPM wybierz Assembly i zamień 1 na 2 i kliknij Assembly, a potem kliknij na przycisk Cancel)
00067CF7   6A 05            PUSH 5
00067CF9   51               PUSH ECX
00067CFA   E8 BB3B0800      CALL 000EB8BA


2/3 Radament:
kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję: Search for (Szukaj z) -> Binary string (Ciąg binarny).
W polu HEX wpisz: E8 82 38 0D 00 6A 00 6A 01 6A 05 i powinien wyświetlić się taki kod:
Kod:

File C:\Program Files\Diablo II\D2Game.dll
Address   Hex dump          Command                                   Comments
00018243   E8 82380D00      CALL 000EBACA
00018248   6A 00            PUSH 0
0001824A   6A 01            PUSH 1                                    ;Ilość punktów umiejętności przyznanych w nagrodę (PPM wybierz Assembly i zamień 1 na 2 i kliknij Assembly, a potem kliknij na przycisk Cancel)
0001824C   6A 05            PUSH 5
0001824E   56               PUSH ESI


3/3 Izual:
kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję: Search for (Szukaj z) -> Binary string (Ciąg binarny).
W polu HEX wpisz: 8B 4F 0C 53 6A 02 6A 05 i powinien wyświetlić się taki kod:
Kod:

File C:\Program Files\Diablo II\D2Game.dll
Address   Hex dump          Command                                   Comments
0007DBDC   8B4F 0C          MOV ECX,DWORD PTR DS:[EDI+C]
0007DBDF   53               PUSH EBX
0007DBE0   6A 02            PUSH 2                                    ;Ilość punktów umiejętności przyznanych w nagrodę (PPM wybierz Assembly i zamień 2 na 4 i kliknij Assembly, a potem kliknij na przycisk Cancel)
0007DBE2   6A 05            PUSH 5
0007DBE4   51               PUSH ECX
0007DBE5   E8 D0DC0600      CALL 000EB8BA


(Jeżeli z jakiegoś powodu program odmówi posłuszeństwa i nie znajdzie Ciągu binarnego, wciśnij ctrl+g i wpisz następującą wartość:
67CF5 - Siedlisko Zła
1824A - Radament
7DBE0 - Izual
Potem postępuj, tak jak jest to napisane wyżej)
.

Po wprowadzeniu zmian, kliknij PPM i wybierz: Save file... (Zapisz plik...). Zapisz plik jako: D2Game.dll, zamknij program OllyDBG i testuj zmienione nagrody za ukończenie zadań: Siedlisko zła, Radament oraz Izual.
 
     
Eps 


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-04-03, 20:42   Otwieranie Farmy Moo Moo po zabiciu Krowiego Króla

Tytuł: Otwieranie Farmy Moo Moo po zabiciu Krowiego Króla
Metoda: Hex

Witam, dzisiaj pokażę, jak otwierać Farmę Moo Moo po zabiciu Krowiego Króla, co normalnie jest niemożliwe.
Potrzebny będzie plik: D2Game.dll i Hexedytor, np. Hex Workshop.

Otwórz plik: D2Game.dll Hexedytorem i naciśnij: ctrl+g, w tym oknie wprowadź taką wartość: 6C5E9, a następnie naciśnij przycisk Go lub naciśnij klawisz: "Enter".

Dzięki temu Hexedytor przejdzie pod wskazany adres.

Pod tym adresem widnieje taki oto wpis:
Kod:

0F85 D500 0000


Należy go zastąpić 6x90, czyli będzie wyglądał tak:
Kod:

9090 9090 9090


Zapisz plik: D2Game.dll wciskając ctrl+s i testuj możliwość otworzenia portalu do krowiego poziomu mimo zabitego krowiego króla w nieskończoność.
 
     
Eps 


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2011-04-03, 20:43   Naprawa zakresu klikalności w skrytce dla dodatku i classic

Tytuł: Naprawa zakresu klikalności w skrytce dla dodatku i classic
Metoda: Hex

Witam, dzisiaj pokażę, jak naprawić zakres klikalności w skrytce dla dodatku i classic. Prawidłowy zakres klikalności powinien, być tylko na przycisku, a nie na czarnym tle, gdzie obok sąsiaduje aktualna wartość ilości złota w skrytce. Błąd ten występuje od początku wydania Diablo II, Diablo II demo i w dodatku LoD.

Naprawienie błędu dla Diablo II z dodatkiem:

Potrzebny plik: D2Client.dll i Hexedytor, np. Hex Workshop.
Otwórz plik: D2Client.dll Hexedytorem i naciśnij: ctrl+g. W oknie, które się otworzy należy wprowadzić taką wartość: 4BB98, a następnie naciśnij przycisk Go lub naciśnij klawisz: "Enter".
Dzięki temu Hexedytor przejdzie pod wskazany adres.

Pod tym adresem widnieje taki oto wpis:
Kod:

9600


Należy go zastąpić na 5F (Zamiast: 150px, teraz zakres kliknięcia będzie wynosił: 95px), czyli będzie wyglądał tak:
Kod:

5F00


Następnie naciśnij ponownie: ctrl+g i w oknie wprowadź wartość: 4BE84 i naciśnij przycisk Go lub naciśnij klawisz: "Enter".
Hexedytor przejdzie pod wskazany adres.

Pod tym adresem widnieje taki oto wpis:
Kod:

9600


Należy go zastąpić na 5F, czyli tak:
Kod:

5F00


Wciśnij jeszcze raz: ctrl+g i w oknie wprowadź wartość: 4C2B1 i naciśnij przycisk Go lub naciśnij klawisz: "Enter".

Pod tym adresem widnieje taki oto wpis:
Kod:

9600


Należy go zastąpić na 5F, czyli tak:
Kod:

5F00


Po wprowadzeniu zmian, możesz zapisać plik: D2Client.dll wciskając ctrl+s i testować naprawiony błąd lub naprawić jeszcze ten sam błąd dla klasycznego Diablo II, gdy przy tworzeniu postaci w polu wyboru odznaczasz opcję: "Postać z rozszerzenia".

Naprawienie błędu dla klasycznego Diablo II

Potrzebny plik: D2Client.dll i Hexedytor, np. Hex Workshop.
Otwórz plik: D2Client.dll Hexedytorem i naciśnij: ctrl+g. W oknie, które się otworzy należy wprowadzić taką wartość: 4BBDA, a następnie naciśnij przycisk Go lub naciśnij klawisz: "Enter".
Dzięki temu Hexedytor przejdzie pod wskazany adres.

Pod tym adresem widnieje taki oto wpis:
Kod:

9600


Należy go zastąpić na 5F (Zamiast: 150px, teraz zakres kliknięcia będzie wynosił: 95px), czyli będzie wyglądał tak:
Kod:

5F00


Następnie naciśnij ponownie: ctrl+g i w oknie wprowadź wartość: 4BEEF i naciśnij przycisk Go lub naciśnij klawisz: "Enter".
Hexedytor przejdzie pod wskazany adres.

Pod tym adresem widnieje taki oto wpis:
Kod:

9600


Należy go zastąpić na 5F (Zamiast: 150px, teraz zakres kliknięcia będzie wynosił: 95px), czyli będzie wyglądał tak:
Kod:

5F00


Wciśnij jeszcze raz: ctrl+g i w oknie wprowadź wartość: 4C2DE i naciśnij przycisk Go lub naciśnij klawisz: "Enter".

Pod tym adresem widnieje taki oto wpis:
Kod:

9600


Należy go zastąpić na 5F, czyli tak:
Kod:

5F00


Zapisz plik: D2Client.dll wciskając ctrl+s i testuj naprawiony błąd, którego Blizzard nie naprawił od prawie 11 lat i pewnie nie naprawi.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo