..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wszystko co powinniście wiedzieć o SOJu
Autor Wiadomość
Karol1987 
Uwaga. Były Nolife.


Konto na BN: Kaka_Zabijaka/Kaka_Mulki
Klan: Dębowa Akademia ;)
Konto na IDR: Kaka
Wiek: 29
Dołączył: 01 Sie 2006
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2009-05-13, 19:15   

Fajny artykulik. Czytelny, rzeczowy, zwięzły. Zabrakło mi jedynie info o liczniku soi i wywoływaniu dc. 9/10
_________________

 
 
     
Haxite 



Wiek: 96
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2009-05-13, 23:24   

Aktualizacja 8)

Sarge, level req soja poprawiony.

kosam napisał/a:
z tymi okrągłymi cyferkami to raczej mit:)
może mit, może nie. Osobiście mi dobrze leci przy 400 mf (w granicach 392-405MF) więc dałem informacje z własnej perspektywy.

Arry napisał/a:
Taka jest właśnie mentalność Polaków ;/
"Macie artykuł, proszę o konstruktywną krytykę." Ale jak ocena nie jest już 10/10, to jest "Odwalcie się ode mnie, cieszcie się, że w ogóle coś nabazgroliłem."
nie, nie, nie, źle mnie zrozumiałeś, z kopiuj wklej chodziło mi z tabelką potworów, gdyż by równo było w tagach 'code' po prostu zapomniałem zmienić to. Jeżeli chcesz to obniżaj mi ocene, bo szczerze ja oceny mam lekko w dupce z powodu takiego, że ja sam wiem, że ten artykuł nie jest na odwal się ;-) Niestety nie odpiszesz mi już z tego konta, bo dostałeś +1 (łącznie +3) za kolejny wulgaryzm/pseudocenzure (jak kto woli) :<

Kaka napisał/a:
Zabrakło mi jedynie info o liczniku soi i wywoływaniu dc.
informacje zostały dodane.

Wydaje mi się, że już wszystko zostało napisane oraz poprawione :p
_________________

Po konkretne informacje zapraszam do mnie na prywatną wiadomość
lub na stronę www.usluga.lnfo.eu :)
Pozdrawiam
 
     
slowiki 

Dołączył: 15 Maj 2008
Skąd: południe
Wysłany: 2009-05-14, 12:14   buged soje

Witam;
Nie wiedziałem nic o tych błędnych pierścionkach.
Powstają one na skutek samoistnych bugów? czy to źli ludzie robią takie złe rzeczy dla innych złych ludzi?
Cekaw jestem ile coś takiego może być warte? Na pewno mnie nie stać, po prostu jestem ciekaw ile na to IST-ów potrzeba?

G
 
     
T25 

-> c===3 <-

Dołączył: 15 Mar 2007
Wysłany: 2009-05-14, 12:21   

slowiki napisał/a:
Cekaw jestem ile coś takiego może być warte? Na pewno mnie nie stać, po prostu jestem ciekaw ile na to IST-ów potrzeba?


Podejrzewam, że jeśli nawet (jeszcze) takie istnieją na nld, to na bank nie przelicza sie ich wartości w istach/hrach, tylko w grubszych walutach ... kilka k (może naście) fg jsp lub innych paczkach 3/20/20 itp. :/
 
     
Trang Oul 
Władca Mroku


Konto na BN: trang0ul
Wiek: 25
Dołączył: 17 Sie 2005
Skąd: Steadwick
Wysłany: 2009-05-14, 12:49   

Podobno usunęli wszystko bugged poza zbroją Tala i bugged eth itemami.
_________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
Nowa wersja mh! Działa na BN na 1.13
 
 
     
Haxite 



Wiek: 96
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2009-05-14, 23:05   

Kolejna rzecz, którą zapomniałem dopisać.

Trang Oul napisał/a:
Podobno usunęli wszystko bugged poza zbroją Tala i bugged eth itemami.
Zgadza się..
Gdy Blizzard wypuścił dodatek do Diablo 2, to ludzie zaczęli wariować, wykorzystywane były błędy serwera, np. te soje, słowa runiczne bez run zwane ITH'ami czy nawet starzy wyjadacze potrafili zrobić na Classicu 5 akt ;-) gdzie za darmo u Larzuka można było robić dziurkę, a gdy ktoś potrafił to w nieskończoność robił dziurki poprzez wymuszony rollback (cofnięcie zadania). Na szczęście wszystkie błędy te zostały usunięte i serwer takich już nie stworzy, bo od razu znika buggowany item. Jedynym jaki został do patcha 1.12 to Zbroja Tal Rasha bodajże na nld można jedynie wydropić.
Dział poświęcony zbugowanym przedmiotom znajduje się tutaj -> http://diablo.phx.pl/czytaj/przedmioty-bugged
Mam w planach wszystkie obrazki przerobić na język ojczysty (a czemu ma być ang :p ) lecz kiedy to zrobię, nie mam pojęcia.

btw
Jeśli chodzi o artykuł:
Dzięki Trang Oul o przypomnieniu, że nie dopisałem o bugged sojach, że już nie występują :p
_________________

Po konkretne informacje zapraszam do mnie na prywatną wiadomość
lub na stronę www.usluga.lnfo.eu :)
Pozdrawiam
 
     
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2009-05-15, 05:40   

No teraz to mogę lepiej ocenić ten art. skoro już uzupełniłeś niektóre informacje w arcie ofc. max. (Twórz więcej artów obiboku ;P)
 
     
Krulik 



Wiek: 26
Dołączył: 26 Wrz 2006
Wysłany: 2009-05-15, 23:53   

haxite napisał/a:
1 Annihilus = 1 postać.
1 anni = 1 gra, tak jak z torchem. Tak to hunterzy wchodziliby po 8 na jednego DC.

Jeszcze nie pasuje mi zdanie coś o "nieprzesadzeniu z mf". Jakbyś wierzył, że kubek po lewej stronie daje lepszego farta niż po prawej...


edit:
haxite napisał/a:
Zbroja Tal Rasha bodajże na nld można jedynie wydropić.
fakt, występuje, ale już nie ma szans na dropa
_________________
 
     
wojo412 


Konto na IDR: Bubu412
Wiek: 104
Dołączył: 07 Sty 2009
Skąd: Rytro
Wysłany: 2009-05-16, 08:04   

bardzo fajny artykuł na pewno się przyda 10/10
_________________
Te godne barwy to dla nas całe życie jeszcze nie raz o nas usłyszycie, adrenalina i szybsze serca bicie...
 
 
     
midzi 
midzi


Konto na BN: midzi/kwasiarnia
Konto na IDR: midzi
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sie 2009
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2009-08-19, 22:44   

Przyjemny artykuł, choć większość informacji znałem już z autopsji. Najwięcej soji bo ok. 5 sztuk dostałem od andariel na koszmarze w grze 8 osobowej z niezaliczonym zadaniem. Wchodziłem do gier typu "act1", czy "andy kill", robiłem szybkie tele, czekałem jak osoby wejdą do portalu i 2-ma fb zabijałem naszą bohaterkę. To potwierdzałoby prawdopodobieństwo z artykułu.

8/10
 
     
LM_LimaK 

Dołączył: 12 Lut 2010
Wysłany: 2010-02-18, 23:29   

Świetny artykuł, fajnie się czyta :)
 
     
Gajda 
:)


Konto na IDR: Gajda, Gajda2
Dołączył: 30 Lis 2010
Skąd: stont
Wysłany: 2016-03-07, 11:51   

Wiem, że wykopalisko, ale mam pytanie, jak z szukaniem soja na classicu? Większe szanse bo jest mniej unikalnych ringów?
 
     
Sarevok92 



Dołączył: 07 Lis 2008
Wysłany: 2016-03-07, 17:39   

Gajda napisał/a:
Większe szanse bo jest mniej unikalnych ringów?

Tak. Pamiętaj jednak, że na CL mobki mają inne poziomy, więc SoJ nie może wypaść z Andy na koszu.
Questowa Andy hell na CL ma gdzieś o połowę większą szansę na SoJa niż questowa Andy kosz na LoD.

Zauważ też, że na CL nie uda się osiągnąć takich wartości FCR i MF jak na LoD, więc może się okazać, że bardziej opłaca się grać na LoD i robić więcej szybszych gier z wyższym MF.
 
     
Gajda 
:)


Konto na IDR: Gajda, Gajda2
Dołączył: 30 Lis 2010
Skąd: stont
Wysłany: 2016-03-07, 19:58   

Nigdzie nie mogłem znaleźć ani kalkulatora dropu cl ani żadnych konkretnych informacji na ten temat. Zrobiłem ze 200 runów na ande kosz cl, więc dzięki w końcu za oświecenie :) Wszystko jasne
 
     
Sarevok92 



Dołączył: 07 Lis 2008
Wysłany: 2016-03-07, 21:11   

Na diablo2.ingame.de jest dobry kalkulator dropu, w którym można wybrać tryb (CL/LoD) i wersję gry:
http://diablo2.ingame.de/tips/calcs/dropcalc/#en

Na szybko porównałem szansę na LoD dla postaci z 250 MF, (co w tym trybie można bez problemu osiągnąć ze standardowym setupem np. dla Hammera typu Czako, Eni..., bez większego skupiania się na MF) oraz na CL dla postaci z 50 MF (co też można osiągnąć w ofensywnym setupie - np. trochę na butach, trochę na ringach).

Kod:
LoD 250 MF
Andariel (Quest) (Nightmare)     0.0660152%    1:1515

CL 50 MF
Andariel (Quest) (Hell)     0.0639065%    1:1565

Ofc w obu trybach można osiągnąć znacznie więcej MF (Tarnhelm, Goldwrap, Fortuny...), ale wtedy postać straci trochę na FCR, DMG, HP, resach. I o ile na LoD można sobie nadal bardzo dobrze radzić z mniejszymi wartościami tych parametrów (to w końcu tylko kosz, nikt nas nie skrzywdzi), to na CL może być już trudniej dolecieć do Andy i ją ubić w przyzwoitym czasie.

Imo jak chcesz polować na SoJe, to nie opłaca się robić osobnej postaci na CL. Ale jeśli nie masz Andy buga, to opłaca się zrobić nową postać na LoD pod questowy drop Andy, bo różnica jest znaczna.
Chyba że potrzebujesz tego SoJa na CL, bo w tym trybie normalnie grasz, to wtedy nie masz innego wyjścia :p
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo