Wysłany: 2009-05-18, 13:02 Forever Mod (v2) by Exis
W temacie tym możecie zadawać pytania dotyczące Forever Mod'a lub zgłaszać ewentualne problemy (Zakaz wszelkich pytań o modyfikowanie moda, gratulowania oraz chwalenia modyfikacji postami typu: "fajny mod, etc." jak i prowadzenia czatu - gdy mamy problem, który się nie da rozwiązać piszemy do autora modyfikacji via pw/gg/e-mail/sms/inne możliwe sposoby kontaktu).
malpa54:
1. zrób to co hax napisał, komenda -direct ma być w polu "Target", nie w "start in"
2. Wyrzuć ta komende -direct z pola "start in"
3. Źle przekopiowałeś katalog. Nie miałeś kopiować całego katalogu(Forever_Mod_V2, razem z plikiem readme itp), tylko sam i tylko ten katalog: "ForeverMod"
4. A masz płytkę włożoną do napędu? PlugY jest tak skontruowane, że sprawdza czy jest płyta/obraz zamontowany, i bez niego nie ruszy, bez żadnego komunikatu
//E: Nie ma tak łatwo, poszukaj dobrze a znajdziesz Specjalnie nie napisałem gdzie on jest
_________________
Ostatnio zmieniony przez Ziomuśśśś 2009-05-21, 22:47, w całości zmieniany 1 raz
Dodałem faq modyfikacji, nim będziecie tu pisac należy się zapoznać z nim. To wam pomoże w instalacji moda. malpa54, upominam Cię byś sprawdzał to co jest w faq.
mi dwukrotnie z rzedu pojawil sie ten blad bedac w siedlisku zla
nie wiem, czy to tylko u mnie... gram druidem na patchu 1.11 w najnowsza wersje moda. Instalacja moda zostala wykonana prawidlowo, gra sie uruchamia bez przeszkod, nawet w pierwszej lokacji spokojnie mloce przeciwnikow, lecz gdy wejde do Siedliska Zla to skopie tylek kilku przeciwnikom i nagle pik ... gra staje a na pulpicie pojawia sie w/w blad. Zadanie wydaje sie niewykonalne.
Zapewne jak bym jechal dalej pomijajac tego questa, to moze byc gra pochodzila, ale jaka mam gwarancje np. przechodzac przez jaskinie po zwoj Infusa, nie wyskoczy mi znowu jakis blad ?
czkema na wasze sugestie, a póki co w to nie gram.
EDIT :
Po zainstalowaniu Patcha 1.11b juz blad mi nie wyskakuje. Zasugerowalem sie opisem ze mod chodzi na 1.11 ale nie bylo sprecyzowane konkretnie czy na pierwszej czy drugiej wersji patcha i gralem na wersji podstawowej. W innym miejscu bylo juz napisane ze mod chodzi na patchu 1.11b i takowy zainstalowalem i quest przeszedl bez przeszkod. Konkretnie zasugerowalem sie opisem w pliku readme gdzie bylo napisane ze mod jest pod patch 1.11 a w faq napisane o 1.11b - tak wiec, jak widac... stanowi to spora roznice.
dobra oddalam tamto pytanie xD tera następne : na cholerę są te puste amulety i pierścienie ??? jak można kraftować to jak bo na tym modzie to na razie lamerem jestem
krauz, a są tak dla picu kesah, faktycznie może wkradł się taki mały błąd...aczkolwiek 1.11b jest bardziej rozpowszechniony że tak powiem, bardziej niż 1.11, dla przynajmniej niektórych powinno to być intuicyjne Ale postaram się to zmienić jak będę miał wiecej czasu
Btw wrong, a nie wrond. Masz złą wersję pliku d2gfx.dll. Eekomendowana wersja v1.10, v1.11b, v1.12a i ofc warn słowny za użycie ikony w poście, czytaj regulamin.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum