to ja tylko powiem, ze i smit Melćmy i ZGLENSONa moze zrobic jeszcze jeden fajny myk:)
wymienic amu hl na wschodzace, wleciec w srodek ut i klepnac cala trojke od razu (oczywiscie kolejnosc - mef-baal-dia). Ognia bedzie tam tyle, ze nawet jesli bedziecie chcieli to i tak nie padnicie.
nawet lt z rozdzki nie bedziecie musieli walic, bo lt z drak wskoczy... a jak nie wskoczy? no to 2 poty wzmocnienia i jazda:)
ciekawostka:
patent ze wschodzacym sloncem dziala, nawet jak zalozymy zake zamiast tarczy ultra-res
sprawdzone na poprzednim ladderze dziesiatki razy, podczas fun-ut, gdy frustracja narastala niemoznoscia zakonczenia tej diabelnej gry (bez wypelnienia celu jaki sobie postawilem - czyt. opis)
pozdro i pax vobiscum, proxime tuum, sicut te ipsum...
_________________ Nous sommes les marseillais
Et nous allons gagner!
Allez! Allez!
ohohohoohohohooooo!!
Wiek: 18 Dołączył: 10 Mar 2008 Skąd: wziąść Hr'ki? :>
Wysłany: 2008-08-28, 21:38
garrland napisał/a:
wymienic amu hl na wschodzace, wleciec w srodek ut i klepnac cala trojke od razu (oczywiscie kolejnosc - mef-baal-dia). Ognia bedzie tam tyle, ze nawet jesli bedziecie chcieli to i tak nie padnicie.
To może załóżmy wschodzące słońce, świetlny miecz, czarnodębową tarczę, woala skrzydła nocy, uderzenie śniegu, 2 ognikowce, paszcze piekieł i rozwalajmy uber hammerem?
Niestety smit to taka postac, gdzie jakos specjalnie nie da sie wydziwiac. Chocby sie mialo najbardziej oryginalny pomysl, to roznice beda jedynie kosmetyczne. Te same itemy w kazdej strategii, to samo podejscie do tematu.
Spoko, ze Chlopak napisal takte z nietypowym podejsciem do tematu.
Wezcie pod uwage, ze zmieniajac 1-2 itemy - mamy dwa "niby inne" buildy Mozna sie klucic czy blok w ut potrzebny, czy tez nie... odpowiedz jest prosta - dla jednego potrzebny, dla drugiego nie. Ja bym nie zakladal tgv (pomimo bonusow "light'owych"), bo by mnie szlag trafial, przy autocastowaniu... [ten sam zarzut mowna wysunac ad wschodzacego slonca - tam mamy 2% na meteor].
Ja tam jestem zwolennikiem kombinowania.
ps. a wschodzace slonce to dla mnie relikt i kazda postac (obowiazkowo) zaklada go na szyje
_________________ Nous sommes les marseillais
Et nous allons gagner!
Allez! Allez!
ohohohoohohohooooo!!
Doprawdy? A kiedy mef go uleczy skoro ma 75% bloku? Śmiech na sali xD przecież mef nie zawsze uderza błyskawicą/wiązką błyskawic, najczęściej w zwarciu wali łapą trzeba wykluczyć light abs albo blok i zastąpić czymś bardziej przydatnym bo takie połączenie na pewno nie będzie skutecznie leczyć
to żeś teraz farmazona walnął
Melćma napisał/a:
Kociokwik napisał/a:
forum jest po to by sobie różne rzeczy tłumaczyć ~~
i z tego względu:
grałem, ty się wypowiedz, czemu warto władować w blok, bo ja wyjaśniłem, czemu nie warto.
Uber mef ma życia: 650000-660000, sądzisz, że dodatkowy dmg z griefa i 60% cb może się równać z 100% cb przy takich ilościach hp? Zanim wyjedziesz z czymś podobnym, zrób filmiki - smit z griefem, a smit 100% cb i porównaj sobie, czy szybciej ubije i czy warto za tego hr na griefa.
ja widziałem filmik ze smithem 0% cb !!! co robi ut w 48sec! waląc na 3 uberów naraz filmik z eu ld sc
Melćma napisał/a:
Zanim znowu przyjdzie random i zacznie się upierać blok>non-blok, niech uargumentuje- czemu?
random? czemu tak uważasz uargumentuj swoją decyzje określenie tak marka to że nie logował sie akurat na to forum to nie znaczy że to noob i w ogóle pała biegająca w ciuchach od charsi. ja zarejestrowałem sie tu stosunkowo niedawno bo wcześniej byłem diablo.g4ce.pl ktoś to jeszcze pamięta?!
Melćma napisał/a:
przypomne swoje argumenty:
W samym UT, potwory w większości używają ataków magicznych, ataki które grożą na UT, to: masowy spam pocisków od szkieletów, ogień balrogów i błyskawice mefa. Jak dla was ataki meele od bossów, wampirów, balrogów czy czegoś tam innego robią zagrożenie, to fajnie macie. Na organrunie: Lecieć solo po organy można smitem za kilka istów, np by Damaroc, a nie takimi. Potwory, które mają zagrażajaće ataki meele na organrunie: jakieśtam łotrzyce u Lilith, robaki u Duriela i rycerze oraz balrogi u Izuala oraz sami bossowie.
to widać nie masz wszystkich resów na +75 poza light. a przy durielu są jakieś robaki? O_O
ja latam solo smithem jak damaroc i jedyną pogromczynia mnie jest pani lag. a jeśli uważasz że ataki meelee są słabe radzę się przyjrzeć przy walce choćby z lilith od novy życie spada powoli od jednego ataku łapą leci go duużo więcej tak samo jest przy reszcie a tak wogóle duriel ma same meelee i dzięki blokowi moge go rozwalić bez lt
Melćma napisał/a:
Ok, ale do nich wystarczy taki mały trick: wystarczy kumpel co machnie 3x tp, albo z drugiego cd keya przyjść nawet mf soską. Duriel - life tap i nie stanowi żadnego zagrożenia, jak będą robaki wokół - 1-2 blizz, czy tam inny obszarowy atak i nie ma mobów. Izual - Lifetap z różdżki = 0 problemu, dookola niego stoi 3-5 impów/łotrzyc/balrogów, nigdy więcej, którzy również nie stanowią większego zagrożenia, a nawet smit ich w pojedynke może rozwalić bez lt, na potach. Lilith - tp w sali, wlazimy, life tap i po przyssaniu lejemy, aż Lilith padnie - bardzo rzadko, albo w ogóle dookoła niej są łotrzyce, a jak są to i tak szybciej przywracamy życie niż nam ono spada. Wiedźmy/harpie - ich zazwyczaj jest kilka, ale zadają magiczne dmg...
Na potach moby widać jesteś bogaty albo tylko ja mam pecha i mam dużo mobów przy lilith/izual a przy lilith na 75% jest bos albo duża grupa mobów i to jest ważne żeby mieć blok bo to nam ratuje **** w szczególności gdy trafimy na takich z mocą lub fanem.
Melćma napisał/a:
Następny argument: tani smiter osiąga zazwyczaj marne hp (bez talików ofc) rzędu 1.3-1.4, dlatego IMO warto dać jak najwięcej w hp.
mi starcza te 1.3k live bo nie trace go za wiele na ut zginąłem tylko raz jak wleciałem z nudów w trójke i lt nie zaskoczył a baal zaskoczył wyssaniem many...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum