..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pvm Orb & fw soso
Autor Wiadomość
Toro2 
black & white


Dołączył: 04 Lip 2008
Wysłany: 2008-08-20, 21:52   Pvm Orb & fw soso

0.Spis treści:

1.Wstęp
2.Zalety i wady
3.Statystyki
4.Skills
5.Eq
6.Osiągi
7.Merc
8.Hotkeys
9.Gdzie chodzimy
10.Zakończenie

1.Wstęp.

Witam! :) . Jest to moja pierwsza strategia.Jakiś czas temu, gdy zacząłem odwiedzać ID, bardzo dużo sie nauczyłem, a userzy z forum byli pomocni. Korzystałem również z
strategi zamieszczonych na stronie. Mam nadzieję, że ja komuś również pomogę pisząc ten bulid. Będę się starał nie popełniać błędów i używać polskich znaków.
Tu macie tabelki i słownik:
Słownik: http://diablo.phx.pl/czytaj/slownik-battlenet
Tabelka: http://www.pcl-pvp.org/tabelki/czarodziejka.htm
Czarka.. Pierwsze skojarzenie to teleportująca sie postać zabijająca bossy i szukająca wartościowych przedmiotów.Tu nie będzie inaczej , postanowiłem
napisać coś nowego nie tradycyjną "fioletową" soske. Ta czarke będzie dobrze zrównoważona ceną do jakości zachowamy progi resy etc.Ok no to wio!

2.Zalety i Wady.

Żadna postać nie jest idealna tutaj tez znajdzie sie kilka minusów.

Zalety:
-oczywiście tele
-cena
-obszarowy atak
-masa many
-przyzoite fcr life itd.
-świetna na pvm!
-damy rade nawet z double cold/fire immunami!

Wady:
-Brak fhr (mi osobiście nie przeszkadza ale wypada wspomnieć)
-średnia na pvp tvt

3.Statystyki.

Siła: Potrzebujemy 95 żeby unieść wt. Przed wklikaniem wliczamy itemy dajace str,
Dex: Nic, nn bloku
Vita: Wszystko po wklikaniu str wszystko dajemy tu. Powinno wyjść ponad 400 z premiami,
Ene: Nic z itemów starczy dojdzie jeszcze mana z insight.

4.Skille.

Light:
Telekineza - 1 na dojście
Tele - 1 ofc nn więcej bo many mamy sporo.
Static - dobry skill, ale 1 pkt wystarczy,

Razem: 3 pkt

Cold:
Zbroja mrozu - jej używamy 1 punkt wystarczy
Lodowe (y) /uderzenie/grot - 1 na dojście
nova mrozu/blizz - j/w
lodowy pocisk:sygneria do orba max.
Cold mastery - max, zwiększy nam dmg.
Orb - max. głowna broń.

razem:66

Fire:
Ciepło - 1
Inferno - 1 na dojście
Pożoga - 1 na dojście
Fw - max walimy w cold immuny głownie

Wszytko co zostanie idzie do fire mastery.

razem:23

Podsumowując 92 punkty kończymy na 81 bez fire mastery bez 90+ i xxx godzin na baalrunach.

5.Eq

Nie będe podawał wersji dla bogatych i biednych podaje jedną która jest wszechstronna i moblina

Zbroja:

Viper:
-resy
-fcr
-1 skill

Wkładamy um dla resów.


Broń:
Occulus:
-3 skille
-resy
-mf
-ene
-vita

Tu wkladamy wg. upodopań ja włożyłem io dla life.

Hełm:

Czako
-skiil
-atr
-mf
-life
-mana

Tutaj Topaz dla mf.

Tarcza:
Rym:
-cbf - niedoceniany bonus
-mf
-res

Rekawice:

Chance:
-mf

Nie zakladamy fistów gdyż nie robimy 105 fcr bulid.

Buty:

Podrózniki aka wt.
-mf
-life

Pas:

Od upodobań:

1.arach idealny dla casterów ( mana skill i fcr ) dla nas również.
2.z setu tala.
3.Pułapka mroku podniesie nam troche life i many.

Jak kto woli

Amu:

Rare/craft

str/res/life/mana/skill mile widziane.
fcr! koniecznie do progu.

Ringi:

nr 1.
Nagel
-mf nic poza tym

nr 2.
1.Nagel
2.Rare xx str + resy raczej koniecznie.Life/mana nie zaszkodza

Ekwipunek:
Torch/annhi zależnie od funduszy
taliki
-7 mf
-20 life
-5 all res

Ew. kostka, jak ktos lubi nosić przy sobie.

6. Osiągi

Fcr 65~ zależy od amu i ringów pod próg 63.
Mana ~ 600.
Life ~ 1.2 k.
Mf 270-350 zależy od ilości mf w itemach i talików z mf.
Resy max.

Oraz:

cbf
10 dr

7.Merc

Wybieramy pana z a2 z aurą do defa.
Wypadałoby go jakoś ubrać. W miarę możliwości, staramy sie o eteryczne rzeczy.

Zbroja:

Shaft
-dr
-life

Niczego więcej nie potrzebujemy.
Sock:shael dla fhr, lub um dla resów.

Hełm:

Gaza:
-ll
-ml
-dr

Wystarczy dla merca.
Wkładamy shael lub um.

Broń:
Insight w Cv (najlepiej eth)
-aura
-troche mf

Dzięki niemu mana nie powinna nam sie skończyć.

8.Hotkeys

Chodzi oczywiście o skóty skilli.Każdy ustawia jak mu wygodnie ja polecam tak:
F1 Tarcza
F2 Fw
F3 Tele
F4 Orb
F5 Static

9.Gdzie chodzimy.

Każdy wybiera sobie sam miejsca.Ja powiem gdzie ja chodze jaka jest tego opłacalność.

A1:

-Hrabina
klucze i runki merc tu ogrywa większą rolę poamgamy mu z fw.

-Andy
Dobrze dropi, walka łatwa. Biegamy po sali puszczając orby.Ogólnie podstawowy boss na mf.

A2:

-Demo

Easy.Hate czasem unikaty.Szybko sprawnie może być.

A3:
-Travi
Osobiście rzadko tam bywam, dobre dla barba gf. Jak kto woli czasem zaskakuje.

-Mef
Kozak,mój ulubiony.Ja mam najlepsze dropy właśnie z mefa, czasem zawodzi, a czasem zaskakuje. Podstawa.

A4.
-Dia
Słabiej niż mef czy andy, ale potrafi rzucić coś lepszego. Dużo czasu marnujemy, nie tyle co na zabicie samego bossa co na otworzenie pieczęcii. Merc sie przyda.

A5.
-Eldrich
Krótka droga, szybko i wygodnie. Rzadko unikaty, zaś sporo rare ringów/amu itd.Bijemy z fw.

-Pindel
Szybko i krótko. Kilka kulek i wszystko pada... a drop? Hmm rzadko, ale dobrze jak już dropnie to z wysokiej półki.

-Baal
Trudno wyczuć. Jak ma swój dzień sypie świetnie, jak nie, szkoda gadać. Długa droga, tu też nie obędzie sie bez pana z 2 aktu.

10.Zakończenie

Gratuluję, jeżeli doszedłeś aż tutaj. Soska głównie na pvm daje rade w wyżej wymienionych miejscach. Nie jest to postać o zaskakującym dmg, ale przy
niskiej cenie zachowaliśmy przyzwoite progi. Mam nadzieję, że ktoś skorzysta. Oceniajcie, wytykajcie błędy, poprawiajcie. Pozdrawiam!
 
     
rafikozor 

Dołączył: 02 Sty 2008
Wysłany: 2008-08-20, 23:53   

Toro2 napisał/a:
Korzystałem również z
strategi zamieszczonych na stronie.
różne były te strategie
Toro2 napisał/a:
Będę się starał nie popełniać błędów i używać polskich znaków.
to czego to doszło, teraz posługiwanie się językiem polskim to atut strategii :D
Toro2 napisał/a:
Brak fhr
Toro2 napisał/a:
Dex: Nic, nn bloku
a jednak... przyda się albo FHR, albo block, jeżeli olejesz FHR i block to kiepsko raczej będzie, bo posługujesz się occu...
Toro2 napisał/a:
Pas:

Od upodobań:

1.arach idealny dla casterów ( mana skill i fcr ) dla nas również.
2.z setu tala.
3.Pułapka mroku podniesie nam troche life i many.

Jak kto woli
tego w strategiach nie lubię, sam nie jesteś do niej przekonany, a jeszcze innych chcesz zainteresować, z tego co pamiętam arach i Pułapka Mroku to dwa różne przedziały cenowe:P
Toro2 napisał/a:
6. Osiągi

Fcr 65~ zależy od amu i ringów pod próg 63.
Mana ~ 600.
Life ~ 1.2 k.
Mf 270-350 zależy od ilości mf w itemach i talików z mf.
Resy max.

Oraz:

cbf
10 dr
nie wiem dlaczego ludzie tak bardzo chcą zastąpić monarch spirita - bez niego wali się próg FCR, FHR, spada dmg, nie ma skąd wziąć MF
Toro2 napisał/a:
9.Gdzie chodzimy.

Każdy wybiera sobie sam miejsca.Ja powiem gdzie ja chodze jaka jest tego opłacalność.
najlepsze efekty uzyskuje się jednak budując postać pod konkretnego potwora - albo pod Pindla, albo pod Dia, albo Andy/Mef, Keyruny, Travi; jak coś jest do wszystkiego...

nie ma progu FCR, mało MF, i mimo, że postać jest tania (zwłaszcza ten anni, sc 5@, sc 20 life itd.) zostanie zmieszana z błotem i oceniona na żal/10 przez różnych "pr0" uwierz mi :P
_________________
Tragedia!

"chce zresetowac leddar bo paru moich kolegow muwilo mi ze mozna zresetowac ras laddera"
 
     
pvp333 
Gordito


Wiek: 21
Dołączył: 11 Lut 2007
Skąd: Wawa
Wysłany: 2008-08-21, 01:29   

To co wyżej + .... rozbawiłeś mnie z tym mercem:))

Zagadka: ile merc ma siły na lvl przez Ciebie wymienionym ?

a ile wymaga cv? (eth "troszkę" mniej)

odpowiedź: g$#*@ z tego będzie


Przykro mi, failed;(
_________________
W (*$@ [tzn. baaardzo dużo] % graczy uważa że grafika (kiepska/zajefajna) ma w grach znaczenie, jeżeli jesteś tym 0.001 % który ma to w dupie, bo dla niego liczy się grywalność, to naklej to sobie na lodówce.

howgh!
 
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16
Wysłany: 2008-08-21, 01:40   

od 5 rozdziału przestało mi się podobać
trochę drogie te itemy jak na zabawę w zarabianie
I zdecyduj się czy to postać PvM czy Mf.
Toro2 napisał/a:
Od upodobań:

1.arach idealny dla casterów ( mana skill i fcr ) dla nas również.
2.z setu tala.
3.Pułapka mroku podniesie nam troche life i many.
raczej goldwrap

Ogólne błedy:
1. za droga
2. nie schludnie
3. mały mf

tego "na wszystko" powinno być z 450, a pindla radze odłożyć z tak małym mf

pozatym jak uniesiesz wt, to nie tak trudno będzie unieść spirita, a ta tarcza zapewnia b. dużo.

powiedzmy, że takta "może być", ale mogłoby być lepiej
Toro2 napisał/a:
Broń:
Occulus:
-3 skille
-resy
-mf
-ene
-vita

Tu wkladamy wg. upodopań ja włożyłem io dla life.
ist/jwl 15 res
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo