Wysłany: 2008-08-04, 14:53 pytanie o obrażenie przy pvp
robilem sobie dzisiaj testy na tcp/ip czarką i dostrzegłem coś dziwnego, mianowicie pierwszy strzał z blizza, bądź lodowego uderzenia był zawsze 4 razy mocniejszy od następnych, przykładowo kiedy ładowałem lodowe uderzenie w smita to pierwszy strzał zjadał mu pół life, do dokończenia następnej połowy potrzeba było aż 4 strzałów, podobnie było z blizzem pierwszy strzał zadawał takze czterokrotnie większe obrażenia, spróbowałem z ognistą kulką, ale tam takiego czegoś już nie było i dmg był równy, testy wykonywałem na palu z 2x raven i full resem, wie może ktoś o co w tym chodzi?? czy ten dmg ma być przy pierwszym strzale tylokrotnie wyższy przy umiejętnościach zimna??
zobacz sobie co widzi "smit" tzn. na jego kulę życia
kula nie wskazuje poziomu życia w sposób proporcjonalny do utraconych pkt...
jak masz 3/4 life to kula życia jest w połowie pusta... może o to chodzi
4873>2791>2126>1443>226>0 tak spadało życie smitowi, jak widać pierwszy strzał ściągnął ponad 2k następne już dużo mniej, próbowałem dzisiaj to samo na barbie i efekt identyczny, pierwszy strzał kilka razy silniejszy, mógłby ktoś to przetestować u siebie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum