..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: eps
2008-10-04, 23:55
Jakiego wybrać charan dla początkujących na Medianie 2008?
Autor Wiadomość
shark 

Wysłany: 2008-06-16, 17:59   Jakiego wybrać charan dla początkujących na Medianie 2008?

pls proszę podanie chara i jak go wyskillowac.
Od dzisiaj mam Mediana, więc mowie, ze jestem początkujący.

Cxxx 

Wysłany: 2008-06-16, 18:53   

moze zrob necro summonera

shark 

Wysłany: 2008-06-16, 19:17   

Dzięki za wyczerpującą odpowiedz musiales nabic +1? Ja się nie pytam 'może' jakiego tylko jaki by byl najodpowiednieszy na początek i jak go wyskillować.

Moria 
mYm Ownage [#w]

Wysłany: 2008-06-16, 19:54   

Ja grałam na początku necrem summonerem i nie byłam zawiedziona ani trochę.
Filozofia mniej więcej jak u normalnego summonera w D2. Chociaż to był mój pierwszy char na medianie, więc nie sugeruj się mną za bardzo :p

Wymaksowałam wszystkie summony (ostatnie drzewko) i równoległe im synergie, do tego
Death's Fury Totem (u mnie na 13)
Blood Tide Totem (u mnie na 13)
Mana Tide Totem (na 1)
Elemental Totem (Daje fajnego kopa do dmg, warto wymaksować)
Alpha Totem (J/w)

Może Ci to jakoś chociaż trochę rozjaśni umysł :p

Kalisz 
ToiToi User

Wysłany: 2008-06-18, 08:45