..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
rpg/coop
Autor Wiadomość
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16

Wysłany: 2008-01-24, 18:32   rpg/coop

Są to dwie propozycje lub pomysły na nowe mody. Możecie je wykorzystać jak chcecie, aczkolwiek imo warto się zastanowić nad tym.

1. Rpg
Jak zapewne wszyscy wiedzą rpg to tryb gry polegający na wcielenie się i odgrywanie bohatera, osadzonego w świecie sterowanym przez siły wyższe (człowiek/maszyna). W wielu grach (neverwinter night, fallout, wow/w3 pewnie też) zastosowano ten niecodzienny tryb, umożliwiający poznanie gry w inny sposób i nieco inną rozrywkę w jego ulubionej grze.
Wyobraźcie sobie graczy wcielających się w kupców, złodziei, władze odgrywających kilkugodzinną sesje odwzorowującą codzienność miasta w klimatach diablo.

2. Coop
Zapewne każdy gracz zna doskonale stronę walki z potworami, ale nie walki-potworami!
Krótkie sceny/szturmy podczas gdy jedna strona graczy wciela się w role bohaterów, druga w rolę potworów, oczywiście wszystko w systemie dark fantasy (czyli coś w stylu - koles z 10 lvlem nie nakopie 50 innych z 1 lvlem, gdzie wszystko jest bardziej realistyczne, a ubicie 3 metrowej bestii jest naprawdę sporym wyzwaniem).

Nie wiem jak to zrealizować, od strony technicznej i jakieśtam, więc są to tylko propozycje ;s
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
haxite 
Redaktor Imperium
i r0BooL ZaYcA



Wiek: 98
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2008-01-24, 18:38   

dobre to jest nawet, ale z mojego punktu widzenia ciężko z realizacją^^
_________________
Rolson napisał/a:
1.Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2.Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...
hacki u mnie w profilu^^

 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16

Wysłany: 2008-01-24, 19:25   

haxite napisał/a:
ale z mojego punktu widzenia ciężko z realizacją^^
to oczywiste, trzeba by pewnie pisać skrypty, by gracz mógł poruszać się jako potwór i ogólnie mnogo modyfikacji ;c
ale wyobraź sobie:
szturm na jakiś mały obóz upadłych albo odwzorowanie walki z krwawą orlicą/diablo ; D
myśle, że było by to wielkie doświadczenie dla wszystkich zaangażowanych i jeden z najgłośniejszych modów ;s
ja nie wnikam czy da się to zrobic - dałem tylko pomysł :V

zakładam także, że będzie trzeba zwiększyć maxymalną ilość graczy kilkakrotnie, co już jest ponad moje rozumowanie informatyczne xd
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
TSBS Member


Wiek: 17
Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia
Wysłany: 2008-01-24, 19:38   

hmm o ile pomysły są naprawde nice(szczególnie ten 2gi tryb) to rozwiązanie jest jedno imo - CE! jeśli wogule da się to zrobić.
Ce - code editing - edycja plików .dll
najlepiej jakby się wypowiedział tu ktoś - bardziej zaawansowany modmejker - kto miał do czynienia z ce i tego typu rzeczami np. kicksaw
_________________

 
 
     
David-one 
Ezplebs


Wiek: 14
Dołączył: 29 Maj 2007
Wysłany: 2008-01-24, 19:45   

Imo niewykonalne, przynajmniej, gdyby pracowali nad tym modem tylko wszyscy ModMakerzy. Jak to sobie wyobrazasz? NPC - hmm, mozna byloby ustawic "tryb" npca, czyli przez x czasu masz okno z ithumzami, a potem klikasz np "koniec" i wracasz do trybu normalnego gracza - raczej wykonalne, ale to tez, trzeba popracowac nad tym mase czasu, i miec od groma modmakerow, a nie ~15. Nie znam sie na tym prawie wogole, wiec jak pier. glupoty, to mnie poprawcie ;v.
_________________
 
 
     
Sawak 
Up The Irons!


Wiek: 14
Dołączył: 25 Lip 2007
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-01-25, 09:17   

To okno z ithumsami u npca to mały problem bo to się da zrobić łatwymi progaramami, bo to byłoby d2. Sporo byłoby pracy z interakcją czyli, jak kliknę tu to zrobi się to a jak masz xxx itemów u npc to juz jest trochę czasu :S Gorzej by było ze zrobieniem świata w którym rozgrywałaby się akcja ;x Te wszystkie zmiany kodów i skryptów ;x Dobry pomysł Melć ale zapodaj go panom z blizzarda xd (Nie tym z lol-x ofc ;x)
 
 
     
Noktis 


Dołączył: 08 Paź 2005
Wysłany: 2008-01-25, 10:21   

David-one napisał/a:
Imo niewykonalne, przynajmniej, gdyby pracowali nad tym modem tylko wszyscy ModMakerzy.
To nic nie da jeśli żaden nie będzie się orientował w Hex/Asm.

CO do wcielania sie w potwory to nie ma sensu bo i tak potwór będzie się zachowywał tak jak nim pokierujesz. Lepszym rozwiązaniem jest po prostu zmienienie typu ataku potworów na bardziej inteligentny. Przykładowo zabijesz jednego z upadłych to reszta ucieka - to jest ich cecha.

Wystarczy zmienić kod na taki by potwory inaczej się zachowywały (bardziej inteligentnie), być może jeszcze zmienne to hit, ac itd.

Ale ja osobiście nie wierze, że ktoś to zrobić, obojętnie w jakiej formie.
_________________
Diablo Hellfire - Kronika Noktisa
Diablo Hellfire - Przebudzenie
526F6C736F6E2072756368612050727A656D61207720647570736B6F2E
 
     
spot 
Emerytowany Moderator
Modmaker


Wiek: 20
Dołączył: 05 Lip 2005
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2008-01-30, 19:37   

David-one napisał/a:
Imo niewykonalne, przynajmniej, gdyby pracowali nad tym modem tylko wszyscy ModMakerzy. Jak to sobie wyobrazasz? NPC - hmm, mozna byloby ustawic "tryb" npca, czyli przez x czasu masz okno z ithumzami, a potem klikasz np "koniec" i wracasz do trybu normalnego gracza - raczej wykonalne, ale to tez, trzeba popracowac nad tym mase czasu, i miec od groma modmakerow, a nie ~15. Nie znam sie na tym prawie wogole, wiec jak pier. glupoty, to mnie poprawcie ;v.


Nie da się takich bajerów
_________________
Regulamin Imperium Diablo 2:
http://imperiumd2.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=11

The Land of Scarcity v. 1.10
Under development *_*
 
 
     
kicksaw 
It's Alive!


Wiek: 22
Dołączył: 13 Mar 2007
Skąd: Strzegom
Wysłany: 2008-01-31, 08:25   

Ziomuśśśś napisał/a:
hmm o ile pomysły są naprawde nice(szczególnie ten 2gi tryb) to rozwiązanie jest jedno imo - CE! jeśli wogule da się to zrobić.
Ce - code editing - edycja plików .dll
najlepiej jakby się wypowiedział tu ktoś - bardziej zaawansowany modmejker - kto miał do czynienia z ce i tego typu rzeczami np. kicksaw


Okok wypowiem się ^_^

1. RPG - da się zrobić czysto teoretycznie - w końcu można handlować między sobą... pozatym wykosić tych wszystkich upadłych pozmiejszać grupy potworów, pousuwać i pododawać mapki - spoko...

Co by tu jeszcze - bez dużej ingerencji w CE - można zrobić.
A no zmienić znaną nam czarodziejkę, barbarzyńcę, amazonkę paladyna i całą resztę na... zwykłe postacie z takimi samymi umiejętnościami, różniące się wyglądem. A dlaczego by czarodziejka nie mogła walczyć mieczem dwuręcznym, i nosić ciężkich karcenowych zbroi?

Wystarczyło by nawet takie coś:
1. Zakładka - umiejętności społeczne:

- perswazja (zwiększa przy sprzedaży do npc ilość złota - przecież w grach rpg też są NPCeki)
- targowanie się (poprawia relacje z npc, zmniejszając koszty zakupu)
- majsterkowanie (naprawa bądź tworzenie nowych rzeczy)
i tak dalej... kumacie o co mi chodzi :) )

2. Zakładka - umiejętności bitewne:
- walka bronią białą / dystansową(zmiana zadawanych obrażeń, szans na uderzenie krytyczne, oraz procentowe zwiększenie szybkości ataku i celności)

a. do walki bronią białą:

> wzmocnione uderzenie (wszystkie bronie)
> podwójny cios (tylko bronie jednoręczne)
> szarża (tylko bronie dwuręczne)
> okrzyk bitewny (zwiększenie obrażeń - punktowe)

b. do walki bronią dystansową:

> potrójny strzał (tylko kusze i łuki)
> potężny rzut (tylko bronie miotane)
> koncentracja (zwiększenie celności ataku - procentowe)

3. Zakładka - zaklęcia defensywne:

- Magiczna Zbroja (zwiększa procentowo obronę)
- Metamagiczna Tarcza (absorbuje obrażenia kosztem many)
- Emocje (podwyższa ilość życia, many i wytrzymałości)
- Zbiorowa regeneracja (czar na drużynę regenerujący po trochę życia)
- Pieśń Bohaterów (stojąc w miejscu spala manę, ale zwiększa wszystkim obrażenia - da się tak zrobić ;) coś na podobieństwo inferno ^^)
- Vae Victus (można użyć tylko w obrębie Pieśni Bohaterów - zwiększa szybkość biegania) i tak dalej...

potem 4 zakładka na zaklęcia ofensywne - ewentualnie można na trzeciej zmieścić oba typy. Trochę weny, zwiększenie siły potworów, zmniejszenie ilości złota za nie otrzymywanego, pogorszenie dropa itp itd... da się ale nie w 100% ^^



Co do drugiej propozycji - walka potworami odpada ;/ co prawda można zrobić nowe grafiki itp ale to na dłuższą metę nie ma sensu, chyba że zwiększyć drastycznie poziom trudności gry - wtedy trzeba by było lurować po 1 upadłym i bić, a nie wpadać w tłum i łykać medy ^^ No i to tyle ;) A z CE to za dużo nawet nie trzeba, da się zmienić co prawda żeby ktoś wywoływał sklep itp - ale to nie przejdzie bo (jeśli na graczu) sklep będzie pusty/crash gry. A więc npc trzeba postawić i tak.
_________________
www.pajacyk.pl
Twoje kliknięcie nic Cię nie kosztuje, zaś pomagasz tym najbardziej potrzebującym dzieciom!
 
 
     
dimi1205 


Wiek: 69
Dołączył: 17 Gru 2007
Skąd: z owsianki
Wysłany: 2008-07-19, 00:27   

Trejdować da radę tak jak teraz. Imo dobry pomysł, ale nie znam się ni diabła na tym, więc nie wiem co jest a co nie jest wykonywalne. Jak brac sie za erpega, to przydalby sie mozliwosc rozmawiania z wieksza iloscia ludzi, np zamiast nic nie znaczacych ludzikow w lut gholein dac nowych npc do gadania i handlowania czymstam. Potrzeba jedzenia... ale to trudne chyba.
_________________

 
 
     
ignac8 

Dołączył: 08 Lut 2008
Wysłany: 2008-07-19, 00:49   

Co do coop - narazie mamy jedynie wilkołaki, niedzwiedziołaki, wampiry (full trangoula) i duchy (zabójczynie z seten natalji).
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16

Wysłany: 2008-07-19, 01:11   

ignac8 napisał/a:
Co do coop - narazie mamy jedynie wilkołaki, niedzwiedziołaki, wampiry (full trangoula) i duchy (zabójczynie z seten natalji).
To i tak jest nieźle.
Wilkołaki, duchy, wampiry jako załóżmy stworzenia nieumarłe i niedźwiedziołak na dokładkę. Wilkołaki i niedźwiedziołaki różniące się atakami, wampiry kolorami i duchy podstawowym wyglądem (np. barb z właściwością półprzeźroczystości jak z setu natalii).

I tak jak wspominałem - po jednej stronie Bohaterowie, po drugiej Kreatury i pole walki.

Czekam na wypowiedź modmakerów
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
specvvv 


Wiek: 14
Dołączył: 30 Cze 2008
Wysłany: 2008-07-19, 13:09   

Bardzo fajny pomysł tylko trudny w realizacji. :)
_________________
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu
_______________________________________________________________________________
 
 
     
skejcik 

Wiek: 16
Dołączył: 18 Lip 2008
Skąd: sie biora dzieci?xD
Wysłany: 2008-07-20, 02:25   

KUrde pomysl extra tylko kto bedzie chcial sie zabrac za realizacje tego????;[
_________________
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16

Wysłany: 2008-07-20, 02:49   

skejcik napisał/a:
KUrde pomysl extra tylko kto bedzie chcial sie zabrac za realizacje tego????;[
nie wiem, Eps wydaje mi się tutaj jedynym "żywym" moddernizatorem, a on ma dużo projektów do zrobienia.

Też uważam, że byłby to super pomysł.
Czy trudny? Rpg pomijam, bo to hardcore byłby z tego co mówiono.

Coop, od strony technicznej:
Zwiększenie limitu osób na grze do ~50.
Zmienione menu wyboru postaci, proste, graficzne, lub tekstowe, podzielone frakcjami:
Bohaterowie (czyli 7 postaci jak w standardzie) i Bestie/Wrogowie/Słudzy Diablo/cokolwiek o tym charakterze i teraz tak:
Duchy, czyli nałożona właściwość jaką daje set Natalii
Wilkołaki i Niedźwiedziołaki o zmienionym wyglądzie - np o szarej szacie graficznej, jesli to możliwe, jesli nie, to niech będzie jak było
Wampiry - nekromanta o umiejętnościach podobnych do moba z modem Fanatyk, oczywiście wszystkie bonusy w swoim zakresie.
Liche - Jak za sprawą pełnego zestawu Trang Oula - + jakieś spelle jak na virtuoza magii przystało.

Całą koncepcje mam w głowie, tylko nie ma kto tego na program przełożyć, więc jakby ktoś był chętny - to pisać, tylko ostrzegam, że u mnie wszystko ma być perfekcyjne wg. zasięgu i trochę marudzenia od mojej strony będzie ; p
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo