Wysłany: 2008-01-04, 15:43 [Tutorial] Zmniejsz./Zwiększ kary odp. na poz. trudności
Zmniejszenie/Zwiększenie kary odporności na poziomach trudności
Witam. Postanowiłem napisać jakiś poradnik
Modyfikacja jest łatwa do stworzenia, a efekt może być przydatny
Dosyć wstępu, do dzieła .
--------------------------------
1. Znajdujemy plik Patch_d2.mpq w katalogu gdzie mamy zainstalowane Diablo II a następnie otwieramy go jakims programem do plików .mpq (ja polecam WinMPQ)
2. Gdy otworzymy w/w plik, szukamy i wypakowywujemy tam plik DifficultyLevels.txt 3. Otwieramy wypakowany plik programem do edycji plików .txt (polecam AFJ Sheet)
---------
4. Gdy mamy DifficultyLevels.txt otwarty, szukamy tam kolumny ResistPenalty(jest to bodajże 2ga kolumna w tym pliku)
5. Będąc już wtej kolumnie do dyspozycji mamy 3poziomu trudności, czyli 3wiersze w tym pliku.
6. Dalej to już ustawiamy tylko wartośc jaka nam się podoba w odpowiednim wierszu
-----------
7. Możemy sobie zmieniać bodajże od wartości 0 do -100, i od -100 do 0, chodzi mi o to że maxymalnie możemy zmienić liczbę w tych przedziałach, dajmy na to że możemy mieć
0 na normalu -25 na koszmarze, -40 na piekle....
8. to
w wierszu Normal zostawiamy 0
w wierszu Nightmare zostawiamy -25
w wierszu Hell zostawiamy -40 9. Analogicznie można sobie robić inne wartości trzymając się tego tutoriala ;]
-----------
Pozdro
To jest zmiana w mechanice gry, więc na szczęście nie ma szans, by zadziałało na bn.
chłopaki ja doskonale o tym wiem , że nie zadziała na bn to nup nie jestem powinniście to wiedzieć ~.~ chodziło mi o to że fajnie by było jak by blizzard zrobił o 100 do góry resy
bo all res 85 - 90 to norma
_________________ 27 Luty 2008 Wizyt: 666
HACKI ZA FREE!
Można sie pokusić o zmianę innych kolumn przy okazji edycji tego pliku, ktore w wiekszym stopniu wpływają na obraz gry.
np:"Deathexppenalty","staticfildmin", kolumny z "gamble" w nazwie itp. itd...
w sumie to można tu sporo namieszać czyt.raczej utrudnić grę bo ułatwiać niema sensu raczej, no może z wyjątkiem tych kolumn z "gamble" w nazwie
Ale co kto lubi:)
hehe
Cytat:
9. Analogicznie można sobie robić inne wartości trzymając się tego tutoriala ;]
sry nie doczytałem sie za pierwszym razem tak czy siak moglbys dodac znaczenia innych kolumn i zrobiłby sie większy tutek:) a ten do piachu:)
_________________ DEATH COMES RIPPING
www.diablo.phx.pl/wdamod/
Zapraszam do pobierania WDA moda i dołączania się do serwa!
<<< IP : 80.51.153.213 >>>
Wyłapałem błąd - pentaly odporności można zmienić na większe niż -100, np. nie ma problemu ustawić sobie -200 i działa! Jedyny ogranicznik to taki że odporności POSTACI nigdy nie zejdą niżej niż -100.
no może z wyjątkiem tych kolumn z "gamble" w nazwie
Te kolumny są dość przydatne. Determinują szansę na wylosowanie konkretnej klasy przedmiotu (unique, set itd.) podczas hazardu.
HS_The Orb napisał/a:
pentaly odporności można zmienić na większe niż -100, np. nie ma problemu ustawić sobie -200 i działa! Jedyny ogranicznik to taki że odporności POSTACI nigdy nie zejdą niżej niż -100.
To przepraszam, ale w jaki sposób działają? W sensie, że licznk nie pokazuje poniżej -100, ale gra uznaje takie wartości? Np zakładasz z itemów, które dają łącznie 200 odporności na ogień, a wpisane wcześniej -250 zmieni się na -50?
@up: właśnie tak powiedzmy że dajesz pentaly -200 na dany poziom trudności - gra uznaję tą wartość tak że musisz zebrać 101% resa z itemów żeby dopiero mieć -99. Do 100% postać będzie dostawać taki sam dmg jakby tych itemów nie było (jak dasz -300 to analogicznie musisz zebrać 201%).
Normalnie res postaci nie zejdzie niżej niż -100% ale da się to zmienić bo w zy-elu na piekle jest -500 tylko że zy-el bazuje na wersji 1.09d gry.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum