..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Diablo 1 - Rebirth Expansion (ver. Public Test 1.2)
Autor Wiadomość
Pawonielas 

Dołączył: 20 Paź 2007
Skąd: Tristram
Wysłany: 2007-10-23, 00:20   Diablo 1 - Rebirth Expansion (ver. Public Test 1.2)

COŚ NA POCZĄTEK

Rebirth jest najpopularniejszą modyfikacją dla Diablo 1. Swoją popularność zawdzięcza wielu świetnym pomysłom i udogodnieniom. Przeznaczona jest do rozgrywki multiplayeri posiada swój własny serwer Battle.net (na którym czasem znajduje się więcej osób, niż na serwerze zwykłego Diablo I). Obecnie jednak serwer jest wyłączony, gdyż twórca moda - Labiri przeprowadził się i zakłada nowy serwer.
Po uruchomieniu Rebirth wyświetla się nawet ładne menu, zrobione na wzór menusów do Blizzardowych gier. Robi wrażenie.
W grze nie ma zadań - po prostu chodzimy i wyrzynamy wszystkich w pień i zagłębiamy się w Rebirtha!

GRAFIKA

Teoretycznie modyfikacja nie wprowadza nowych grafik, oprócz grafik uzbrojenia. Niektóre przedmioty zostały wyciągnięte z diabdat.mpq (bone, ativastic sword), a niektóre wzięte z Diablo II (np. skin). Zostały dodane nowe stwory, takie jak mummy, devil kin brute, ae ich grafiki pochodzą z Diablo:Hellfire. Za to w wiosce znajdziemy podróżującego kupca, którego grafika znajduje się w plikach Hellfire (a którego nie spotkamy chyba w żadnym innym modzie).

Wygląd wioski

Wioska jest o wiele większa, ale mnie na przykład nie wychodzi to na zdrowie. Musiałem sporo się naszukać, by znaleźć nową postać: łosia (która nic nowego nie wprowadza). Jest też sporo miejsc, do których w teorii można wejść, a w praktyce się nie da, bo drogę zagradza albo szczelina, albo ściana.
W wiosce znajduje się pan SzalonaKrowa, na temat którego powstało już wiele plotek (jak na przykład plotka o Sekretnym Krowim Poziomie - jakby plotki o Diablo 1!).
Czarownica została zastąpiona Neirą (jej grafika została wzięta z Diablo II:LoD). Pełni tą samą funkcję co Adria i... tyle na jej temat.
Znajdziemy również olbrzyma o imieniu Orgoth the keeper, który pełni rolę... skrytki! Możemy u niego depozytować niezliczoną ilość przedmiotów - złota, zbroi, ksiąg z zaklęciami itp. To jest pomysł, który mnie podoba się najbardziej!
Znajdziemy również wejście do krypty i wielką skorupę, ale nic się z nimi nie da zrobić (bądź co bądź, to Diablo bez Hellfire'a).

BŁĘDY

Błędów natury technicznej nie wyłapałem, oprócz drobnego błedu z pokazywaniem mumii - widać, że stoi (lewituje?) trochę po boku kwadratu, w którym się znajduje.

DŹWIĘKI

Do dźwięków też nic nie mam, wszystkie są dobrze dobrane (moim zdaniem). Szczególnie podoba mi się śmiech, gdy cienie (znikające stwory) są niewidoczne, a także piosenka (!!!), którą słyszymy po kilku muczeniach krowy, po prostu zawodowa! (mix tekstu Deckarda Caina z ostatniego filmiku, głosów wojownika, rzeźnika i paru innych bestii, efektów zaklęć i przeróbka muzyki z Tristram i parę innych)

OGÓLNIE O PRZEDMIOTACH

Szczerze mówiąc nic specjalnego, poza tym, że każdy unikat ma statystyki wyrównane - nie za mało, nie za dużo, mają ładne grafiki.
Ze zwojów ostały się tylko identyfikacja, portal i jeszcze jakiegoś rytuału (efektu nie widziałem, ale myślę, że to jakaś mała apokalipsa). Dodane zostały również kamienie, które np. naprawiają wszystkie przedmioty, zmieniają mikstury itp.
Wygląd wielu ksiąg zaklęć został zmieniony (mają grafiki z Diablo II) - a skoro o księgach mowa, warto wspomnieć, że dodanych zostało parę zaklęć (jak np. naprawa przedmiotów, wyszukiwanie przedmiotów).

TAJEMNICE

Mimo, że Labiri nazywa Rebirth nieoficjalnym rozszerzeniem tylko w menu i na stronie internetowej, wydaje mi się, że do tego właśnie dąży - tworzy nawet tajemnice, które nęcą każdego gracza:
- Kim jest pan SzalonaKrowa?
- Czemu znika po znalezieniu krowiej zbroi?
- Po co są łosie?
- Co to za miecz, o którym wspomina wędrowny kupiec? Jaką ma rolę?
- Czy to wszystko składa się na KROWI POZIOM?!

Labiri ma olbrzymie ambicje i równie dużą popularność i mam nadzieję, że nie schrzani tego . Osobiście chciałbym, by uznano go za rozszerzenie, by był w sklepach by miał go każdy i by była możliwość gry dla jednego gracza (tak po 10-15zł). Ja kupiłbym to bez wahania!

PLUSY
+ Na przykład... powiedzmy, że wszystko!

MINUSY
- Właściwie żadnych

Ocena: 10/10

dexp.gif
Plik ściągnięto 161 raz(y) 5,62 KB

 
     
Model 

Dołączył: 28 Cze 2007
Wysłany: 2007-10-23, 11:06   

Wszystko pieknie ale...

ZADANIA

zadan nie ma (w poprzednich wersjach w quest logu byly 4podejrzane zadania;p z grafikami, ale zostalo to wycofane w 1.2. Moze Labiri planowal dodac jakies sekrety, ale chwilowo z tego zrezygnowal. A generalnie gra jest napisana do multi, czyli ogolnie PvP i trudne PvM (w 1.2 stwory zostaly jeszcze mocniej dokoxowane niz w 1.0 i 1.1, woj z 700hp, 600 ac jest na 2hity od Balroga, ktory o dziwo trafia 8/10)

GRAFIKI
Jak nie ma nowych?;p, zmienil okolo 80% grafik przedmiotow (fakt, ze niektore sa do dupy, bo sa naprawde ladne grafiki w d1, ktore wyrzucil/nie wykorzystal zamieniajac na grafiki z d2:((, ktore tam nie pasuja za bardzo, poza paroma wyjatkami np Faust)

Co do buga z mumia, to jest kwestia takiej animacji, tak samo Devil kin brute ma "lekko skopana" animke, bo ciezko jest w niego trafic.

PRZEDMIOTY
i tu sie nie zgodze w pelni. Nie wiem gdzie Ty te uniki ogladales, ale itemy sa tak nakoxowane w porownaniu z d1, prawie jak itemsy z d2;p.
Bo nie powiesz mi, ze robienie murzyna z 1.3k many i 22lvl czarow (do tego murzyn rzuca szybciej czary, zmienione w 1.2 na taka jak w d1 ale w planie jest zmiana do poprzedniej wartosci) nie jest niczym specjalnym. Ok no raptem 2lvl czarow i 200many roznicy, ok ale luk, ktory ma na podstawie 350-400 dmg z pewnymi itemami 650:PP a idzie wyciagnac 900;p to juz jest lekkie przegiecie paly a nie nic specjalnego.
Tak samo mozliwosc noszenia przez woja 2-ch mieczy, co daje nam prawie 500 dmg;p (vs mag zabojstwo), ze nie wspomne o enchanterach, ktore zmieniaja postacie czy samych zestawach itemow dla poszczegolnych postaci. Jest oczywiscie sporo crapow, ktore nie maja zastosowania, ale warto zwrocic uwage na wlasciwosc "increase magic find", ktora dziala troche jak w d2 8) (w d1 zwieksza qlvl dropa) czy mozliwosc podwojenia dropa odpowiednim czarem.
A ritual to polaczenie apokalipsy,novy i fw;p

Jesli chodzi o sama gre, to warto tez wspomniec o dzieleniu doswiadczenia (tak jak w d2), co odradza idee cooperative, czy zmianie podstawowych "skilli" postaci.
Czy chociazby dodanie modulu UDP, ktory umozliwia nam granie "po lanie" przez haimachi w 4osoby i zadne routery,fw i inne cuda dzisiejszej techniki nam tego nie utrudniaja.

Serwer umarl, bo LAbiri musialby za niego placic;/, na dzien dzisiejszy sa szanse na nowy serwer w styczniu:((

Jak ktos ma jakies ale;p, chce podyskutowac, pograc czy cus, to zapraszam tu http://forum.realm.pl/index.php/board,327.0.html i na forum Rebirth'a (www.diablorebirth.net/forum)
_________________
www.purepwnage.com

stfu nab!
 
     
Pawonielas 

Dołączył: 20 Paź 2007
Skąd: Tristram
Wysłany: 2007-10-23, 14:43   

Dobrze, że unikaty są "nakoxowane". Gdyby było inaczej, do Diablo doszlibyśmy na normalu po paru latach, nie?
A dzielenie doświadczenia (cóż, nie wspomniałem o tym) jest dobrym pomysłem. Jest taka sytuacja w zwykłym diabełku: 2 graczy bije potwora wartego np. 5000 doświadczenia, jeden z nich go uśmierca i zgarnia pulę. To trochę nie fair, szczególnie, że ten, kto zadał ostateczny cios, może być o wiele słabszy od drugiego gracza.
A sprawę serwera zostawmy Labiri'emu.
  
 
     
Model 

Dołączył: 28 Cze 2007
Wysłany: 2007-10-23, 18:22   

w zwyklym diabelku nie zgarnia ten kto zabije, jesli chociaz raz trafisz potwora, dostajesz czesc expa, ale musisz go uderzyc.

A co do itemow, to wlasnie dobrze, bo potwory tez sa nabite mocno a i tak dosyc ciezko ubic diablo;p, no chyba,ze powyzej 40 z dobrym sprzetem:)
_________________
www.purepwnage.com

stfu nab!
 
     
Noktis 
Moderator Sekcyjny


Dołączył: 08 Paź 2005
Wysłany: 2007-10-23, 18:40   

Pawonielas napisał/a:
Obecnie jednak serwer jest wyłączony, gdyż twórca moda - Labiri przeprowadził się i zakłada nowy serwer.
Labiri to największy ściemniacz, napisał ze przerwa w dzialaniu serwera potrwa kilka dni a to juz rok nie ma serwera :]
Pawonielas napisał/a:
Jest też sporo miejsc, do których w teorii można wejść, a w praktyce się nie da, bo drogę zagradza albo szczelina, albo ściana.
Ani w teori ani w praktyce tam nie wejdziesz
Pawonielas napisał/a:
W wiosce znajduje się pan SzalonaKrowa, na temat którego powstało już wiele plotek (jak na przykład plotka o Sekretnym Krowim Poziomie - jakby plotki o Diablo 1!).
Zadnego secret lvl nie ma i nie bedzie, bo na dzien dzisiejszy dodawanie poziomow jest mozliwe i tak pewnie juz zostanie, chyba ze labiri cos wymysli, ale wątpie. Zresztą pomyśl dlaczego w trybie multiplayer Lazarus nie jest w mini levelu tylko bezposrednio na 15 lvl? I dlaczego nie ma questow z singla? Bo wystapiła by desynchronizacja gry.
Pawonielas napisał/a:
- Czy to wszystko składa się na KROWI POZIOM?
Z pewnoscią NIE :]

Pisząc o Rebie wspominasz tylko o Labirim, natomiast on nie jest autorem wielu pomysłow które zostały wdrozone do Reba/ Np wymieniony wyzej dzielony exp, czy tez skrytka (Orgoth the keeper) ktorej autorem jest Ulmo, Uznanie nalezy sie również dla Zamal i Zenda, omleTTooos, V&K, ArthurDent, i wielu innych, bo bez nich reb nie wyglądałby tak jak teraz.
_________________
Kronika Noktisa
Diablo Przebudzenie
Diablo 2 LoD - English Mod
Ciemna Energia
SETI@home
  
 
     
Tybeliann 


Dołączył: 07 Mar 2007
Skąd: Shadowlandi ;p
Wysłany: Wczoraj 16:24   

"Czemu znika po znalezieniu krowiej zbroi?"

Nie znika po znalezieniu Bovine Plate tylko po zabiciu bossa na 15 lv(chodzi mi o demona ktory jest zamiast Lazara i mam grafike Na-krula)

"Dobrze, że unikaty są "nakoxowane". Gdyby było inaczej, do Diablo doszlibyśmy na normalu po paru latach, nie?"

Chyba zartujesz ja magiem zabilem Diablo na 19 lv z szmatakim np: jakas zbroja z 30 AC.Przedmioty sa zdecydowanie nakoxowane

Moim zdaniem Rex jest zle przemyslany jest wiele rzeczy ktore powoduja ze szybko go sie przechodzi:

1.Mumie w kosciele zawsze wyrzucaja magiczne przedmioty.Dzieki temu mozemy w ciagu 30 min zarobic z 50 k.
2.Dzielony EXP.
3.Nakoksowane przedmioty.
4.Spell Mind Control.
5.Zawieszajacy sie Bossowie

"Błędów natury technicznej nie wyłapałem"
To malo grales ; p
 
     
Pawonielas 

Dołączył: 20 Paź 2007
Skąd: Tristram
Wysłany: Wczoraj 22:00   

Grałem przez rok i błędów naprawdę nie znalazłem. A przy okazji: zauważyłeś, że rekordy w przechodzeniu Diablo 1 ustanawiali gracze grający magiem? Mag to zawodowiec, więc się nie dziwię, że tak szybko ci poszło. Ja grałem wojownikiem i łotrzycą.
Co masz do dzielonego Exp? Ileż to razy zabijali mi "mojego" bossa...
W jakim sensie bossowie się zawieszają? Jeżeli chodzi o niekończący się postój, to widziałem to tylko u bossa mumii na pierwszym poziomie.
Tego Mind control to nie kojarzę...pewnie nie używałem...albo po prostu zapomniałem.
 
     
Model 

Dołączył: 28 Cze 2007
Wysłany: Dzisiaj 2:18   

Przedmioty sa napompowane, ale potwory tak samo. Jesli uwazasz, ze wojak z 700hp i ~600 ac jest, ktory jest na 2hity to normalka to nie wiem w jakie Ty Diablo grales.
A 19lvl z 30AC to chyba nie w ReXie o_O, poza tym co Ty za glupoty opowiadasz? Jak za prosty? Sprobuj wojem zabic diablo na normal (przejsc 13-16).
Labiri podpial duzego dropa nie tylko do mumii, ale wszedzie, potem z tego zrezygnowal i drop jest tylko na 16 taki kosmiczny. A co Ci da 50k? Jak najlepsze itemy to sa uniki a nie magiczne? Na butle zawsze styknie kasy.
W czym Ci tak bardzo pomaga dzielony exp? Co innego jak grasz sam a co innego jak jestes lejmem i idziesz na taxi;p, ale powyzej 30 to juz nie leci tak szybko i i tak musisz bic sam. Jakbys chcial przejsc ReXa z przedmiotami z d1, to gg;p
Mind Control jest gowno warty a ja nie spotkalem sie z zawieszajacymi sie bossami.

Bledow natury technicznej tez nie ma o_O, byl jeden z bossem kulka, ktory wywalal z gry ale Labiri to potem naprawil i naprawde ReX smigal dobrze.
Na upartego mozna uznac za "bug" to, ze mag powyzej 46 nie dostawal stun'a od potworkow, ale kurde jak jest "wtajemniczony" na wysokim lvl kozak to ma prawo rzucac czary i miec w dupie, ze ktos go bije w miedzy czasie nie?;p

siejesz herezje jakies ziomus....;/

Moim zdaniem Rex jest zle przemyslany jest wiele rzeczy ktore powoduja ze szybko go sie przechodzi:

ziomus,nie?;p
_________________
www.purepwnage.com

stfu nab!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo