Wysłany: 2007-02-08, 01:54 [Tutorial] Receptury w kostce Horadrimów (sockety)
Witam! Ten tutorial pokaże jak zrobić recepturę do kostki Horadrimów by móc zrobić sockety w zbroi lub broni. Potrzebny plik to Cubemain.txt, który wyciągamy z patch_d2.mpq. Otwieramy go tym programem. Jedziemy na sam dół pliku i tworzymy nowe wiersze, na początek jeden wiersz, a w nim w pierwszej kolumnie (description) wpisujemy nazwę naszej recepty (cokolwiek, bez polskich liter) np. normal armor > socketed armor. W następnej kolumnie (enabled) wpisujemy 1, czyli włączamy tą recepturę w grze. W kolumnie version wpisujemy 100 (chodzi o to w jakiej wersji D2 będzie działała receptura, 0 - D2, 100 - D2LoD). Kolumna numinputs, tu wpisujemy ile przedmiotów używamy do receptury, dajmy 2 (można 1 lub więcej, tyle ile kostka pomieści i jakich przedmiotów [chodzi o rozmiar], max 7). Dalej kolumny input 1, input 2, (reszta nas nie interesuje, chyba, że mamy więcej przedmiotów do recepty), w kolumnie input 1 wpisujemy "armo,nor,nos", gdzie armo - to nasza zbroja, nor - normalna (biała), nos - no socket (bez socketów), w kolumnie input 2 wpisujemy "hpot,qty=1", gdzie hpot - to healing potion (mixtura życia), qty=1 - ilość użytych mixtur (w numinputs wpisaliśmy 2 więc zbroja i 1 hpot to dwie rzeczy w kostce). Teraz kolumna output, czyli co mamy otrzymać. Tu wpisujemy "useitem,sock=6", gdzie useitem - to ten sam item co włożyliśmy do kostki, a sock=6 to ilość gniazd w tym itemie (max jest 6, ale zależy od zbroi (broni) ile może mieć w sobie gniazd, np. te początkowe (na normalu u Charsi) mogą mieć tylko 1-2 gniazda). I na końcu wiersza musimy w kolumnie *eol wpisać 0. Teraz wystarczy zapisać plik i umieścić go w data\global\excel, a modyfikację odpalić metodą -direct -txt. Znajdujemy kostkę, bądź wchodzimy postacią, która już ją ma i wkładamy do niej zwykłą zbroję i jedną mixturkę życia (obojętnie jaką), klikamy transmutuj i nasza zbroja powinna mieć gniazda. Poniżej wypiszę parę skrótów, które mogą się przydać:
armo - zbroja, weap - broń, any - każdy przedmiot, zbroja, broń (nie zawsze działa, wiec warto użyć armo lub weap), nor - normalny, hiq - wysokiej jakości (?), rar - rzadki, mag - magiczny, uni - unikalny, set - z zestawu, nos - bez gniazd, sock - z gniazdami, useitem - ten sam item, rem - usuwa przedmioty z gniazd (input 1 - "any,sock", output - "useitem,rem"). Resztę polecam rozgryźć samemu. Jakby chciał ktoś mixturkę wzmocnienia to skrót jej jest rvl. Mam nadzieję, że tutek się przyda. Pozdro
_________________
Krupas napisał/a:
tak nie jestem uprzejmy, odpisalem Ci bo mnie palce sfędzialy
nie rozumiem, ale i tak jest fajnie...
nudzi mi sie to chyba cos pokombinuje z modami...
musze tylko skopiować patch_d2.mpq, bo jak cos tam zmienie to wyjdzie cos na pol jatka na pol smietnik...
/To nic nie wnosi do tematu, uważaj co piszesz i gdzie.
_________________ Piłka nożna - to moje życie
Ruud van Nistelrooy - to kozak
Euzebiusz Smolarek - To po prostu... Geniusz!
No i Yomi! No to Hoop!
Ostatnio zmieniony przez Krupas 2007-02-09, 20:58, w całości zmieniany 1 raz
Nadmienie tylko ze w kolumnie 'input 1' wcale nie trzeba pisac w cudzyslowiu, mozna ale nie jest to wymagane.
Druga rzecz to 'version'. Nie dotyczy to zadnej wersji patcha Mozna tam wpisac tylko 0 albo 100. Jezeli wpiszemy 100 to postac z klasycznego diablo 2 nie bedzie mogla tego wykonac chyba ze przekonwertujemy ja na dodatek. Jezeli damy 0 to z dodatkiem czy bez postac bedzie mogla to zrobic. (Jezeli ktos mi powie ze w dodatku gra sie zawsze w dodatek to niech spojrzy co mozna odchaczyc na dole przy tworzeniu swojej postaci.)
BishoYo.
_________________ _____
Death is Forever !!!
_____
__________________________________________________
Druga rzecz to 'version'. Nie dotyczy to zadnej wersji patcha Mozna tam wpisac tylko 0 albo 100. Jezeli wpiszemy 100 to postac z klasycznego diablo 2 nie bedzie mogla tego wykonac chyba ze przekonwertujemy ja na dodatek.
Tak, właśnie, poprostu wypadło mi z głowy. Dzięki za przypomnienie
_________________
Krupas napisał/a:
tak nie jestem uprzejmy, odpisalem Ci bo mnie palce sfędzialy
Co do kostki bo mi się przypomniało kiedyś już nad tym kombinowałem jak można zrobić receptę która będzie sumowała magię talizmanów ?? np. 1 tali 50% więcej złota 2 tali +50 do życia żeby dawało 3 tali albo dodawało do któregoś z nich żeby był jeden 50% więcej złota i +50 do życia
2. Czy wie ktoś jak z moda Zy-El można wyciągnąć recepty do kostki bo było tam kilka ciekawych a niewiem jak je wyciągnąć bo niema plików *.txt tylko są *.bin i niewiem jak mam je wyjąć??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum