..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Krupas
2007-08-04, 19:01
[Tutorial] Receptury w kostce Horadrimów (sockety)
Autor Wiadomość
Krupas 
Moderator Sekcyjny
nie mam czasu na nic


Wiek: 23
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2007-02-08, 01:54   [Tutorial] Receptury w kostce Horadrimów (sockety)

Witam! Ten tutorial pokaże jak zrobić recepturę do kostki Horadrimów by móc zrobić sockety w zbroi lub broni. Potrzebny plik to Cubemain.txt, który wyciągamy z patch_d2.mpq. Otwieramy go tym programem. Jedziemy na sam dół pliku i tworzymy nowe wiersze, na początek jeden wiersz, a w nim w pierwszej kolumnie (description) wpisujemy nazwę naszej recepty (cokolwiek, bez polskich liter) np. normal armor > socketed armor. W następnej kolumnie (enabled) wpisujemy 1, czyli włączamy tą recepturę w grze. W kolumnie version wpisujemy 100 (chodzi o to w jakiej wersji D2 będzie działała receptura, 0 - D2, 100 - D2LoD). Kolumna numinputs, tu wpisujemy ile przedmiotów używamy do receptury, dajmy 2 (można 1 lub więcej, tyle ile kostka pomieści i jakich przedmiotów [chodzi o rozmiar], max 7). Dalej kolumny input 1, input 2, (reszta nas nie interesuje, chyba, że mamy więcej przedmiotów do recepty), w kolumnie input 1 wpisujemy "armo,nor,nos", gdzie armo - to nasza zbroja, nor - normalna (biała), nos - no socket (bez socketów), w kolumnie input 2 wpisujemy "hpot,qty=1", gdzie hpot - to healing potion (mixtura życia), qty=1 - ilość użytych mixtur (w numinputs wpisaliśmy 2 więc zbroja i 1 hpot to dwie rzeczy w kostce). Teraz kolumna output, czyli co mamy otrzymać. Tu wpisujemy "useitem,sock=6", gdzie useitem - to ten sam item co włożyliśmy do kostki, a sock=6 to ilość gniazd w tym itemie (max jest 6, ale zależy od zbroi (broni) ile może mieć w sobie gniazd, np. te początkowe (na normalu u Charsi) mogą mieć tylko 1-2 gniazda). I na końcu wiersza musimy w kolumnie *eol wpisać 0. Teraz wystarczy zapisać plik i umieścić go w data\global\excel, a modyfikację odpalić metodą -direct -txt. Znajdujemy kostkę, bądź wchodzimy postacią, która już ją ma i wkładamy do niej zwykłą zbroję i jedną mixturkę życia (obojętnie jaką), klikamy transmutuj i nasza zbroja powinna mieć gniazda. Poniżej wypiszę parę skrótów, które mogą się przydać:
armo - zbroja, weap - broń, any - każdy przedmiot, zbroja, broń (nie zawsze działa, wiec warto użyć armo lub weap), nor - normalny, hiq - wysokiej jakości (?), rar - rzadki, mag - magiczny, uni - unikalny, set - z zestawu, nos - bez gniazd, sock - z gniazdami, useitem - ten sam item, rem - usuwa przedmioty z gniazd (input 1 - "any,sock", output - "useitem,rem"). Resztę polecam rozgryźć samemu. Jakby chciał ktoś mixturkę wzmocnienia to skrót jej jest rvl. Mam nadzieję, że tutek się przyda. Pozdro :wink:
_________________
Krupas napisał/a:
tak nie jestem uprzejmy, odpisalem Ci bo mnie palce sfędzialy

Masz problem?? Wrzuć pierścień do ognia!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
http://diablo.phx.pl/invisiblemod/
FILE GUIDES (1.10-1.11x)
Ostatnio zmieniony przez Krupas 2007-08-04, 19:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Piotrek_01 
Piotrek_01

Wiek: 15
Dołączył: 26 Sie 2006
Skąd: Bogucin
Wysłany: 2007-02-08, 16:35   

Fajne super przydatne i bardzo pomocne w grze.Oby więcej takich tutoriali.
 
     
ID_Hueng 

Wiek: 11
Dołączył: 19 Gru 2006
Skąd: W-wa
Wysłany: 2007-02-08, 20:40   

nie rozumiem, ale i tak jest fajnie...
nudzi mi sie to chyba cos pokombinuje z modami...
musze tylko skopiować patch_d2.mpq, bo jak cos tam zmienie to wyjdzie cos na pol jatka na pol smietnik...

/To nic nie wnosi do tematu, uważaj co piszesz i gdzie.
_________________
Piłka nożna - to moje życie
Ruud van Nistelrooy - to kozak
Euzebiusz Smolarek - To po prostu... Geniusz!

No i Yomi! No to Hoop!
Ostatnio zmieniony przez Krupas 2007-02-09, 20:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
BishoYo 
Chaos Lider


Wiek: 23
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2007-02-15, 23:44   

Nadmienie tylko ze w kolumnie 'input 1' wcale nie trzeba pisac w cudzyslowiu, mozna ale nie jest to wymagane.

Druga rzecz to 'version'. Nie dotyczy to zadnej wersji patcha :) Mozna tam wpisac tylko 0 albo 100. Jezeli wpiszemy 100 to postac z klasycznego diablo 2 nie bedzie mogla tego wykonac chyba ze przekonwertujemy ja na dodatek. Jezeli damy 0 to z dodatkiem czy bez postac bedzie mogla to zrobic. (Jezeli ktos mi powie ze w dodatku gra sie zawsze w dodatek to niech spojrzy co mozna odchaczyc na dole przy tworzeniu swojej postaci.)

BishoYo.
_________________
_____

Death is Forever !!!
_____
__________________________________________________


__________________________________________________
_____

There will be only ALCHEMIC!!!
_____
______
 
 
     
Krupas 
Moderator Sekcyjny
nie mam czasu na nic


Wiek: 23
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2007-02-16, 19:51   

BishoYo napisał/a:
Druga rzecz to 'version'. Nie dotyczy to zadnej wersji patcha :) Mozna tam wpisac tylko 0 albo 100. Jezeli wpiszemy 100 to postac z klasycznego diablo 2 nie bedzie mogla tego wykonac chyba ze przekonwertujemy ja na dodatek.


Tak, właśnie, poprostu wypadło mi z głowy. Dzięki za przypomnienie :wink:
_________________
Krupas napisał/a:
tak nie jestem uprzejmy, odpisalem Ci bo mnie palce sfędzialy

Masz problem?? Wrzuć pierścień do ognia!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
http://diablo.phx.pl/invisiblemod/
FILE GUIDES (1.10-1.11x)
 
     
Elmo Shadow 
Elmo Shadow

Wiek: 25
Dołączył: 07 Lis 2006
Wysłany: 2007-02-22, 23:19   

Co do kostki bo mi się przypomniało kiedyś już nad tym kombinowałem jak można zrobić receptę która będzie sumowała magię talizmanów ?? np. 1 tali 50% więcej złota 2 tali +50 do życia żeby dawało 3 tali albo dodawało do któregoś z nich żeby był jeden 50% więcej złota i +50 do życia

2. Czy wie ktoś jak z moda Zy-El można wyciągnąć recepty do kostki bo było tam kilka ciekawych a niewiem jak je wyciągnąć bo niema plików *.txt tylko są *.bin i niewiem jak mam je wyjąć??
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo