| Autor |
Wiadomość |
Temat: Bieżące informacje |
spot
Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 3103
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2006-08-30, 18:58 Temat: Bieżące informacje |
Do grupy Modmaking stale dołączają nowi modderzy. Dzisiaj: Kalbaross oraz SimpluS. O pojawianiu się nowych tutoriali chyba nie trzeba już przypominać |
Temat: modding |
spot
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 388
|
Forum: Modyfikacje Wysłany: 2006-08-26, 14:32 Temat: modding |
| Nie ma takiego programu. Wszystko można edytować zestawem programów, który jest w temacie z programami w dziale Modmaking. |
Temat: Kurs dla początkujących - część 2 |
spot
Odpowiedzi: 47
Wyświetleń: 12971
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2006-08-20, 13:16 Temat: Kurs dla początkujących - część 2 |
| Dodaj string do pliku patchstring.tbl |
Temat: Bieżące informacje |
spot
Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 3103
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2006-08-18, 12:02 Temat: Bieżące informacje |
| Dodaliśmy nowe tutoriale, w temacie z programami pojawił się alternatywny edytor plików .tbl. Zapraszam do roboty! |
Temat: Tabela z ID umiejętności |
spot
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1753
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2006-08-18, 11:49 Temat: Tabela z ID umiejętności |
http://www.slowniki.onet.pl
|
Temat: [Tutorial] Przedmioty zmieniające postacie w potwory |
spot
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 3079
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2006-08-17, 11:47 Temat: [Tutorial] Przedmioty zmieniające postacie w potwory |
Potrzebny plik: states.txt
Zmieńmy się przykładowo w rój z 2 aktu. W states.txt zjeżdżamy do wiersza który nazywa się monsterset. Kopiujemy go i wklejamy na końcu pliku. Zmieniamy nazwę na np. SwarmTransform, zmieniamy id na następny po przedostatniej kolumnie. W kolumnie gfxclass wpisujemy 89, aby był to inny potwór, wrzucamy tutaj jego id z pliku monstats.txt. Teraz musimy wrzucić nasz state do jakiegoś przedmiotu, np. unikatu. W unikacie musimy wpisać:
Prop1: state
Par1: SwarmTransform
Min1: 1
Min2: 1
Możemy to zrobić w dowolnym unikacie, ale trzeba go założyć, aby postać się zmnieniała. |
Temat: [Tutorial] Mikstury odnawiające % życia, many itd. |
spot
Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1039
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2006-08-17, 11:33 Temat: [Tutorial] Mikstury odnawiające % życia, many itd. |
Potrzebny plik: misc.txt
Kolumny edytowane: calc1 i spelldesccalc
W calc1 mamy domyślnie wartości:
Healing Potions = 30/60/100/180/320
Mana Potions = 20/40/80/150/250
Dzięki temu tutorialowi zmnimy wartości z np. 30 na 30% i tak dalej. Efekt będzie taki jak w przypadku różowych mikstur, tylko efekt nie będzie natychmiastowy, czyli zostanie tak jak dawniej, regeneracja przez określony czas.
Powiedzmy, że chcemy ustawić tak:
Healing Potions = 25%/50%/75%/100%/150%
Mana Potions = 25%/50%/75%/100%/150%
Wrzucamy w kolejne wiersze takie wartości:
Lesser Healing Potion = max(stat('maxhp'.accr)/256/4,30)
Light Healing Potion = max(stat('maxhp'.accr)/256/2,60)
Healing Potion = max(stat('maxhp'.accr)/256*3/4,100)
Strong Healing Potion = max(stat('maxhp'.accr)/256,180)
Greater Healing Potion = max(stat('maxhp'.accr)/256*3/2,320)
Lesser Mana Potion = max(stat('maxmana'.accr)/256/4,20)
Light Mana Potion = max(stat('maxmana'.accr)/256/2,40)
Mana Potion = max(stat('maxmana'.accr)/256*3/4,80)
Strong Mana Potion = max(stat('maxmana'.accr)/256,150)
Greater Mana Potion = max(stat('maxmana'.accr)/256*3/2,250)
Voila |
Temat: [Tutorial] Jak zrobić by wszystkie kapliczki odnawiały się |
spot
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1786
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2006-08-14, 21:59 Temat: [Tutorial] Jak zrobić by wszystkie kapliczki odnawiały się |
| Nie, jedynie przez CE (code editing) do czego niestety potrzeba już duuużej wiedzy i wprawy. |
Temat: [Tutorial] Możliwość przyzywania 4 różnych golemów naraz |
spot
Odpowiedzi: 44
Wyświetleń: 8005
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2006-08-14, 21:58 Temat: [Tutorial] Możliwość przyzywania 4 różnych golemów naraz |
| To proste zadanie. Zrób tak jak mówi instrukcja, tylko nie z golemami, ale z miśkiem i wilkami... |
Temat: ... zabija cie - not exist - tell Ken |
spot
Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 1198
|
Forum: Forum Ogólne Wysłany: 2006-08-07, 10:18 Temat: ... zabija cie - not exist - tell Ken |
Jest to spowodowane brakiem opisu tekstowego potwora/przedmiotu/umiejętności/czegokolwiek w plikach .tbl. A więc wszystko co nie posiada dodanej nazwy domyślnie nazywa się "not exist - tell Ken"; we wcześniejszej wersji było bodaj "not xlated - call Ken"
Czasami wyskakuje P-klik aby stworzyć i jest to prawdopodobnie błąd w tych samych plikach .tbl i oznacza wstawienie klucza językowego w niewłaściwym miejscu. |
Temat: Bieżące informacje |
spot
Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 3103
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2006-08-05, 19:37 Temat: Bieżące informacje |
| Został dodany nowy tutorial pokazujący jak włączyć możliwość przyzywania 4 różnych golemów naraz. Znajdziecie go tutaj. |
Temat: [Tutorial] Możliwość przyzywania 4 różnych golemów naraz |
spot
Odpowiedzi: 44
Wyświetleń: 8005
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2006-08-05, 19:35 Temat: [Tutorial] Możliwość przyzywania 4 różnych golemów naraz |
Witam. Zastanawiałem się od dawna jaki materiał posłuży do realizacji kolejnego tutorialu. Zdecydowałem się stworzyć tutorial prosty, a zarazem ciekawy. Dzisiaj zajmiemy się właśnie tym co mówi temat. Myślę, że jest to ciekawa propozycja dla modyfikacji każdego z nas. Zaczynajmy więc.
1. Otwieramy plik pettype.txt
2. Kopiujemy linię golem i dodajemy do pliku 3 puste linie, do których wkleimy linię ze skopiowaną zawartością.
3. Odnajdujemy jeszcze raz linię z której zaczęliśmy kopiować i zmieniamy pet type na claygolem, zostawiamy idx tak jak jest. Przechodzimy do kolumny mclass1 i wpisujemy tu 289. W Micon1 wpisujemy earthgolumicon. Usuwamy resztę wpisów z reszty kolumn mclass i micon w tej lini.
4. Teraz zjeżdżamy do 3 linii które dodaliśmy na samym dole. W pierwszej z tych lini wpisujemy w name bloodgolem, zmieniamy idx na 20. W baseicon wpisujemy bloodgolumicon. W mclass1 wpisujemy 290, w micon1 wpisujemy bloodgolumicon, usuwamy resztę wpisów w mclass i micon.
5. W drugiej z tych lini wpisujemy name irongolem, idx wpisujemy 21. W baseicon wpisujemy irongolumicon; w mclass 291; w micon irongolumicon. Usuwamy resztę wpisów tak jak poprzednio.
6. W trzeciej, ostatniej z tych lini wpisujemy name firegolem; idx 22; w baseicon firegolumicon; mclass1 292; micon firegolumicon; analogicznie usuwamy resztę wpisów w odpowiednich kolumnach.
7. Zapisujemy zmiany w pettype.txt
8. Otwieramy skills.txt.
9. Zjeżdżamy do lini 77 do kolumny pet type i wpisujemy claygolem; zjeżdżamy do lini 87 i zmieniamy pet type na bloodgolem; zjeżdżamy do lini 92 i pet type zmieniamy na irongolem; zjeżdżamy do lini 96 i w pet type wpisujemy firegolem.
10. Zapisujemy skills.txt |
Temat: czy moge zmienic jezyk w diablo ? |
spot
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 448
|
Forum: Forum Ogólne Wysłany: 2006-08-05, 12:04 Temat: czy moge zmienic jezyk w diablo ? |
| archonq napisał/a: | | czy sa jakies pliki do podmiany odpowiedzialne za jezyk? |
Patchstring.tbl
Expansionstring.tbl
String.tbl |
Temat: Mod Median 2 v 1.17 pomocy |
spot
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 544
|
Forum: Archiwum Wysłany: 2006-07-31, 19:39 Temat: Mod Median 2 v 1.17 pomocy |
| Cytat: |
Kalisz
Wiek: 14
Dołączył: 30 Cze 2006
Skąd: Żyrardów
|
|
Temat: Nowe forum modderów |
spot
Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 862
|
Forum: Archiwum Wysłany: 2006-07-31, 12:44 Temat: Nowe forum modderów |
W celu poinformowania mnie o wysłaniu formularza, można wysłać wiadomość na nr Gadu-Gadu 1326782. Na pewno przyśpieszy to rozpatrzenie formularza.
W razie braku kontaktu ze spotem możecie pisać także w sprawie przyłączenia do grupy Modmaking do Administratora forum, Przemo. Nr gg: 2782027 |
| |