| Autor |
Wiadomość |
Temat: [TuT]-Zwiekszenie expa w grze+prosba(pytanie) |
Krupas
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 409
|
Forum: Modyfikacje Wysłany: 2007-06-09, 00:05 Temat: [TuT]-Zwiekszenie expa w grze+prosba(pytanie) |
| Temat zamykam... |
Temat: Małe pytanie... |
Krupas
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 160
|
Forum: Modyfikacje Wysłany: 2007-06-08, 22:56 Temat: Małe pytanie... |
Siema, musisz w programie D2Mod w pliku ini aktywować plugin Utility=utility.dll, da ci to możliwość edycji większej ilości players X, poniżej po dopisaniu/aktywacji utility.dll powinno być tak (trzeba dopisać):
; minimum "/players X" value allowed, normal is 1
PlayersXmin = 1
; maximum "/players X" value allowed, normal is 8
PlayersXmax = 127
Niestety max X dla players X jest 127. Pozdro |
Temat: Bieżące informacje |
Krupas
Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 3055
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2007-06-03, 20:23 Temat: Bieżące informacje |
Bezduszny został dołączony do grupy, gratki i czekamy na tutoriale. |
Temat: Lineage 2 |
Krupas
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 154
|
Forum: Inne Gry Wysłany: 2007-06-03, 18:05 Temat: Lineage 2 |
| Ja gram (grałem, bo teraz mam przestój ze wszystkim), serw frienzl2.com |
Temat: maly problemik:/ |
Krupas
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 220
|
Forum: Modyfikacje Wysłany: 2007-06-01, 01:01 Temat: maly problemik:/ |
| Pliki, katalogi znajdują się w archiwach MPQ, które otwiera się odpowiednim programem, zajrzyj do działu Programy do moddingu w dziale Modmaking... chyba się powtarzam... |
Temat: Zwiekszenie expa |
Krupas
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 556
|
Forum: Modyfikacje Wysłany: 2007-06-01, 00:35 Temat: Zwiekszenie expa |
Większość plików, które edytujemy (txt) znajdują się w patch_d2.mpq, trzeba otworzyć taki plik odpowiednim programem, ale żeby nie było w nim widocznych samych unknow~ to trzeba do programu dodać listę plików. Programy znajdują się w temacie Programy do moddingu w dziale Modmaking. Pozdro |
Temat: Projekt Moda |
Krupas
Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 1354
|
Forum: Modyfikacje Wysłany: 2007-05-20, 17:15 Temat: Projekt Moda |
Jeśli chodzi o język w jakim będzie modyfikacja, to jest on polski i taki zostanie (to polski mod, więc w narodowym języku). Talizmany zmieniające postacie w mobki można zrobić, a jeśli chodzi o skille bosów to cały set zmieniałby postać w np. Diablo i dodawał jego umiejętności, co do losowej zamiany w mobka to kiepska sprawa, jak ktoś coś wie na ten temat to niech pisze.
I jeszcze jedna sprawa, mianowicie wersja D2 pod jaką by działał mod... zależne to jest od tego, czy użyty zostanie system D2mod; trzeba wybrać pomiędzy tym systemem a Uber lvelem. Można rozwiązać to w postaci 2 wersji moda, na 1.10 i na 1.11.
PS.: Nie często jestem na forum bo mam ważne sprawy do załatwienia, zajmie mi to jeszcze z 2 tygodnie. Pozdro |
Temat: Bieżące informacje |
Krupas
Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 3055
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2007-05-20, 16:54 Temat: Bieżące informacje |
Piotrek_01 został dołączony do grupy Modmakers. Gratulacje i czekamy na tutorial. |
Temat: Projekt Moda |
Krupas
Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 1354
|
Forum: Modyfikacje Wysłany: 2007-05-13, 17:43 Temat: Projekt Moda |
Widze, że temat jest trafiony w 10
Większość z wymienionych przez was rzeczy da się zrobić, niestety nie da rady takich skilli co działają na otoczenie (meteor=krater w ziemi), co do nowych skilli to można pozmieniać wygląd i działanie starych, plansze z respawnem mobów... hmm da się zrobić, z tym, że muszą to być moby występujące tylko na tej planszy i nigdzie indziej (bo nie da rady się przecisnąć do końca gry jak wszystkie będą wstawać). Zmiana wyglądu potworków będzie. Nowa wioska? Czemu nie! (Tylko ze starymi NPC). Co do ceny itemów... to myślę, żę musi być ostro zaniżona przy sprzedawaniu, a podniesiona przy kupowaniu. Mod będzie połączony z PlugY jak najbardziej, dodatkowo będzie miał większy ekwipunek. A co do tych specjalnych run, to przecież pomysł jest dobry, tylko trzeba wiedzieć jak go wypoziomować do gry (lvlu postaci), więc runki były by na różnych lvlach, żeby każda postać, zależnie od lvlu mogła ich używać, a aury które będzie ta runka dawała będą różne i na różnym lvlu, oczywiście by taką runkę użyć będziemy musieli posiadać odpowiednią ilość statów (jakich? zależnie od aury), np. dla aury zwiększającej atak potrzeba określonej ilości punktów siły naszej postaci. Nowy wygląd itemów jak i nowe itemy się pewnie pojawią, ale w późniejszej fazie. Na razie pracuję nad nowym Obozowiskiem Łotrzyc. Pogadam z resztą grupy, myślę że prace wtedy ruszą pełną parą. Pozdro
PS: Noktis, jak znajdziesz grafę do "Dzikich Węży" to pojawią się w modzie.
PS2: Noktis coś dla ciebie Dzikie Węże. |
Temat: [Tutorial] Jak zmienić plansze w Diablo 2 LoD |
Krupas
Odpowiedzi: 28
Wyświetleń: 4642
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2007-05-13, 17:19 Temat: [Tutorial] Jak zmienić plansze w Diablo 2 LoD |
| Z bez tej zmodyfikowanej planszy wszystko działa dobrze? |
Temat: Projekt Moda |
Krupas
Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 1354
|
Forum: Modyfikacje Wysłany: 2007-05-12, 02:08 Temat: Projekt Moda |
Witam
Zakładam topic, w którym chciałbym, abyście podzielili się swoimi pomysłami na temat zmodyfikowania Diablo II LoD v1.10/v1.11. Chodzi o konkretne pomysły, fabułę, a najbardziej o nowe rozwiązania.
Jeżeli pomysły będą naprawdę dobre to ruszy projekt Moda, zaangażowani będą w niego redaktorzy grupy Modmakers, ewentualnie inne osoby. Proszę pisać tylko przemyślane rzeczy, które uważacie za ciekawe, nie róbcie tylko z moda "God Moda", chodzi o wypoziomowanie pewnych rzeczy (skilli, mocy broni, defa zbroi, poziomu mobów, itd., itp.), a nie staty chara na max, a moby zostawić (posty takiego typu będą kasowane).
Oto moje pomysły:
1. Nowe 4 sety (hełm, rękawice, buty, zbroja, pas); po zebraniu całego seta postać zamienia się w bossa: Andariel, Mefisto, Diablo, Baala. Dodatkowo: 4 nowe sety (teraz: broń, tarcza), które po założeniu dają skille bossów Andariel, Mefisto, Diablo, Baala.
2. Zrezygnować z amuletów na rzecz specjalnych run, które po umieszczeniu w odpowiednim slocie daje nam jakąś aurę.
3. Zmiana fabuły (zadania te same, ale ich treść wiązała by się z nową fabułą).
4. Nowe skille, ewentualny upgrade starych.
5. Zmiana plansz, dodanie nowych.
To narazie tyle, ewentualne ciekawe pomysły będę umieszczał niżej. Myślę, że temat się rozwinie (nie raz widziałem posta z tekstem "...mam dużo pomysłów, ale...) i liczę też na waszą inwencję twórczą, tylko bez wielkich fantazji proszę, nie wszystko jesteśmy w stanie zmienić w Diablo II, a niektóre rzeczy lepiej jak by zostały bez zmian.
Pozdro |
Temat: Statystyki |
Krupas
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 190
|
Forum: Modyfikacje Wysłany: 2007-05-12, 01:18 Temat: Statystyki |
Plik: ItemStatCost.txt, kolumna: CSvBits. Wynik liczy się tak: (2^X) - 1, gdzie X to wpisana liczba. Wybierasz np. wiersz Level i w kolumnie CSvBits wpisujesz np. 8, więc masz max lvl (2^8) - 1 = 256 - 1 = 255. Dla vitality masz orginalnie (2^10) - 1 = 1024 - 1 = 1023. |
Temat: Modding - Zmiana ekranu ładowania |
Krupas
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 298
|
Forum: Modyfikacje Wysłany: 2007-05-12, 01:10 Temat: Modding - Zmiana ekranu ładowania |
Data/Local/UI/loadingscreen.dc6 i działa, pomiń folder "Loading". |
Temat: GIGA CUBE MOD by KRUPAS |
Krupas
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 1723
|
Forum: Modyfikacje Wysłany: 2007-05-12, 01:01 Temat: GIGA CUBE MOD by KRUPAS |
A jaką masz ścieżkę do D2??
PS: Co do błagania, przeczytaj mój podpis. |
Temat: [Tutorial] Runy i klejnoty do kupienia u NPC |
Krupas
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 2467
|
Forum: Modmaking Wysłany: 2007-05-12, 00:58 Temat: [Tutorial] Runy i klejnoty do kupienia u NPC |
W kolumnach AkaraMin, AkaraMax skasuj 1 przy runach. |
| |