..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 330
..:: Forum Imperium Diablo ::.. Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: [TuT]-Zwiekszenie expa w grze+prosba(pytanie)
Krupas

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 409

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-06-09, 00:05   Temat: [TuT]-Zwiekszenie expa w grze+prosba(pytanie)
Temat zamykam...
  Temat: Małe pytanie...
Krupas

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 160

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-06-08, 22:56   Temat: Małe pytanie...
Siema, musisz w programie D2Mod w pliku ini aktywować plugin Utility=utility.dll, da ci to możliwość edycji większej ilości players X, poniżej po dopisaniu/aktywacji utility.dll powinno być tak (trzeba dopisać):
; minimum "/players X" value allowed, normal is 1
PlayersXmin = 1

; maximum "/players X" value allowed, normal is 8
PlayersXmax = 127

Niestety max X dla players X jest 127. Pozdro :wink:
  Temat: Bieżące informacje
Krupas

Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 3055

PostForum: Modmaking   Wysłany: 2007-06-03, 20:23   Temat: Bieżące informacje
Bezduszny został dołączony do grupy, gratki i czekamy na tutoriale. :wink:
  Temat: Lineage 2
Krupas

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 154

PostForum: Inne Gry   Wysłany: 2007-06-03, 18:05   Temat: Lineage 2
Ja gram (grałem, bo teraz mam przestój ze wszystkim), serw frienzl2.com
  Temat: maly problemik:/
Krupas

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 220

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-06-01, 01:01   Temat: maly problemik:/
Pliki, katalogi znajdują się w archiwach MPQ, które otwiera się odpowiednim programem, zajrzyj do działu Programy do moddingu w dziale Modmaking... chyba się powtarzam...
  Temat: Zwiekszenie expa
Krupas

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 556

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-06-01, 00:35   Temat: Zwiekszenie expa
Większość plików, które edytujemy (txt) znajdują się w patch_d2.mpq, trzeba otworzyć taki plik odpowiednim programem, ale żeby nie było w nim widocznych samych unknow~ to trzeba do programu dodać listę plików. Programy znajdują się w temacie Programy do moddingu w dziale Modmaking. Pozdro :wink:
  Temat: Projekt Moda
Krupas

Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 1354

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-20, 17:15   Temat: Projekt Moda
Jeśli chodzi o język w jakim będzie modyfikacja, to jest on polski i taki zostanie (to polski mod, więc w narodowym języku). Talizmany zmieniające postacie w mobki można zrobić, a jeśli chodzi o skille bosów to cały set zmieniałby postać w np. Diablo i dodawał jego umiejętności, co do losowej zamiany w mobka to kiepska sprawa, jak ktoś coś wie na ten temat to niech pisze.
I jeszcze jedna sprawa, mianowicie wersja D2 pod jaką by działał mod... zależne to jest od tego, czy użyty zostanie system D2mod; trzeba wybrać pomiędzy tym systemem a Uber lvelem. Można rozwiązać to w postaci 2 wersji moda, na 1.10 i na 1.11.

PS.: Nie często jestem na forum bo mam ważne sprawy do załatwienia, zajmie mi to jeszcze z 2 tygodnie. Pozdro :wink:
  Temat: Bieżące informacje
Krupas

Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 3055

PostForum: Modmaking   Wysłany: 2007-05-20, 16:54   Temat: Bieżące informacje
Piotrek_01 został dołączony do grupy Modmakers. Gratulacje i czekamy na tutorial. :wink:
  Temat: Projekt Moda
Krupas

Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 1354

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-13, 17:43   Temat: Projekt Moda
Widze, że temat jest trafiony w 10 :wink:
Większość z wymienionych przez was rzeczy da się zrobić, niestety nie da rady takich skilli co działają na otoczenie (meteor=krater w ziemi), co do nowych skilli to można pozmieniać wygląd i działanie starych, plansze z respawnem mobów... hmm da się zrobić, z tym, że muszą to być moby występujące tylko na tej planszy i nigdzie indziej (bo nie da rady się przecisnąć do końca gry jak wszystkie będą wstawać). Zmiana wyglądu potworków będzie. Nowa wioska? Czemu nie! (Tylko ze starymi NPC). Co do ceny itemów... to myślę, żę musi być ostro zaniżona przy sprzedawaniu, a podniesiona przy kupowaniu. Mod będzie połączony z PlugY jak najbardziej, dodatkowo będzie miał większy ekwipunek. A co do tych specjalnych run, to przecież pomysł jest dobry, tylko trzeba wiedzieć jak go wypoziomować do gry (lvlu postaci), więc runki były by na różnych lvlach, żeby każda postać, zależnie od lvlu mogła ich używać, a aury które będzie ta runka dawała będą różne i na różnym lvlu, oczywiście by taką runkę użyć będziemy musieli posiadać odpowiednią ilość statów (jakich? zależnie od aury), np. dla aury zwiększającej atak potrzeba określonej ilości punktów siły naszej postaci. Nowy wygląd itemów jak i nowe itemy się pewnie pojawią, ale w późniejszej fazie. Na razie pracuję nad nowym Obozowiskiem Łotrzyc. Pogadam z resztą grupy, myślę że prace wtedy ruszą pełną parą. Pozdro :wink:

PS: Noktis, jak znajdziesz grafę do "Dzikich Węży" to pojawią się w modzie. :lol:
PS2: Noktis coś dla ciebie Dzikie Węże.
  Temat: [Tutorial] Jak zmienić plansze w Diablo 2 LoD
Krupas

Odpowiedzi: 28
Wyświetleń: 4642

PostForum: Modmaking   Wysłany: 2007-05-13, 17:19   Temat: [Tutorial] Jak zmienić plansze w Diablo 2 LoD
Z bez tej zmodyfikowanej planszy wszystko działa dobrze?
  Temat: Projekt Moda
Krupas

Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 1354

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-12, 02:08   Temat: Projekt Moda
Witam 8)

Zakładam topic, w którym chciałbym, abyście podzielili się swoimi pomysłami na temat zmodyfikowania Diablo II LoD v1.10/v1.11. Chodzi o konkretne pomysły, fabułę, a najbardziej o nowe rozwiązania.
Jeżeli pomysły będą naprawdę dobre to ruszy projekt Moda, zaangażowani będą w niego redaktorzy grupy Modmakers, ewentualnie inne osoby. Proszę pisać tylko przemyślane rzeczy, które uważacie za ciekawe, nie róbcie tylko z moda "God Moda", chodzi o wypoziomowanie pewnych rzeczy (skilli, mocy broni, defa zbroi, poziomu mobów, itd., itp.), a nie staty chara na max, a moby zostawić (posty takiego typu będą kasowane).

Oto moje pomysły:

1. Nowe 4 sety (hełm, rękawice, buty, zbroja, pas); po zebraniu całego seta postać zamienia się w bossa: Andariel, Mefisto, Diablo, Baala. Dodatkowo: 4 nowe sety (teraz: broń, tarcza), które po założeniu dają skille bossów Andariel, Mefisto, Diablo, Baala.
2. Zrezygnować z amuletów na rzecz specjalnych run, które po umieszczeniu w odpowiednim slocie daje nam jakąś aurę.
3. Zmiana fabuły (zadania te same, ale ich treść wiązała by się z nową fabułą).
4. Nowe skille, ewentualny upgrade starych.
5. Zmiana plansz, dodanie nowych.

To narazie tyle, ewentualne ciekawe pomysły będę umieszczał niżej. Myślę, że temat się rozwinie (nie raz widziałem posta z tekstem "...mam dużo pomysłów, ale...) i liczę też na waszą inwencję twórczą, tylko bez wielkich fantazji proszę, nie wszystko jesteśmy w stanie zmienić w Diablo II, a niektóre rzeczy lepiej jak by zostały bez zmian.

Pozdro :wink:
  Temat: Statystyki
Krupas

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 190

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-12, 01:18   Temat: Statystyki
Plik: ItemStatCost.txt, kolumna: CSvBits. Wynik liczy się tak: (2^X) - 1, gdzie X to wpisana liczba. Wybierasz np. wiersz Level i w kolumnie CSvBits wpisujesz np. 8, więc masz max lvl (2^8) - 1 = 256 - 1 = 255. Dla vitality masz orginalnie (2^10) - 1 = 1024 - 1 = 1023. :wink:
  Temat: Modding - Zmiana ekranu ładowania
Krupas

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 298

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-12, 01:10   Temat: Modding - Zmiana ekranu ładowania
Data/Local/UI/loadingscreen.dc6 i działa, pomiń folder "Loading". :wink:
  Temat: GIGA CUBE MOD by KRUPAS
Krupas

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 1723

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-12, 01:01   Temat: GIGA CUBE MOD by KRUPAS
A jaką masz ścieżkę do D2??

PS: Co do błagania, przeczytaj mój podpis.
  Temat: [Tutorial] Runy i klejnoty do kupienia u NPC
Krupas

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 2467

PostForum: Modmaking   Wysłany: 2007-05-12, 00:58   Temat: [Tutorial] Runy i klejnoty do kupienia u NPC
W kolumnach AkaraMin, AkaraMax skasuj 1 przy runach. :wink:
 
Strona 1 z 22
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo