..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 61
..:: Forum Imperium Diablo ::.. Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Hellfire Postać
Hellburn

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 403

PostForum: Problemy   Wysłany: 2007-10-13, 14:49   Temat: Hellfire Postać
dzieciaczku masz możde na płytach albo virtualnych dyskach diablo i hellfire?
  Temat: Shredder - Throwing Barb - PvM 1.11b
Hellburn

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 370

PostForum: Strategie   Wysłany: 2007-10-06, 16:57   Temat: Shredder - Throwing Barb - PvM 1.11b
redgreen napisał/a:
Ja zrobiłem barba, miał prawie 7k

Bo dałeś mu wiecej pkt na vita, albo inne itemy. Proste?

Cytat:
Lot upioram ma bardzo ważny bonus jakim jest odrazdzanie i eteralność co daje dmg przy rzucie rzędu 400, a nie tak jak rozczłonkowiec 100.


Wiele osób chwali roczłonkowca, a tak naprawde w przeliczeniu te 300 dmg, patrząc na potwora z 3k życia (na p1) nie robi, żadnej różnicy. Elementaly dmg to nie ed nie mnoży się przes fizyczne skille.[/quote]

LOT UPIORA/Wraith Flight
Upiorna Glewia/Ghost Glaive

Obrażenia przy Rzucie: (112-130) - (317-368) (śr. 214.5-249)
Obrażenia Jednorącz: (70-81) - (225-261) (śr. 124-148.5)
Wymagany Poziom: 76
Wymagana Siła: 79
Wymagana Zręczność: 127
Bazowa Szybkość Ataku: 20
Maksymalna Ilość: 75
+150-190% Zwiększone Obrażenia
9-13% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
+15 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Odnawia Zasoby
Przedmiot Eteryczny

Nie widzę tu nigdzie liczby 400 :) Maxymalne obrażenia to 368 bez żadnych bonusów od elementali. Tak się składa, że AD czy Laserator też mogą być eth a tym samy mogą mieć zwiększone obrażenia, przybliżone do tych od Lotu upiora + bonusy.
Jak dla mnie Lot upira ssie i to mocno.

Z tym, że dmg od ele nie mnoży się przez skile się zgodzę. Ale to nie zmienia faktu, że te bonusy SĄ...

redgreen napisał/a:
Walisz 9-10 razy w zwarciu masz berserka na minute, gdzie strzelasz jak z karabinu, takie trudne?

Tylko po co co minutę walczyć w zwarciu skoro cały czas można na dystans :lol:
  Temat: Shredder - Throwing Barb - PvM 1.11b
Hellburn

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 370

PostForum: Strategie   Wysłany: 2007-10-06, 16:28   Temat: Shredder - Throwing Barb - PvM 1.11b
krulik napisał/a:
chcialem przeczytac cala ale niestety wiekszosc strategii to opisy items skopiowane ze strony, build niby orygnalny ale niedawno chyba byl taki wiec jestemy 'na swiezo'
wiadomo - jak nudzą sie kolejne hamery czy smity to jest jakis sposob

Nie wiedziałem, że taki build był omawiany niedawno...
Staty itemów podałem po to aby czytający mieli zobrazowane to o czym mówię :) Wszystko jest tutaj w strategii, nie trzeba wchodzić na dział przedmioty w ID2. No i większość ludzi jest wzrokowcami :)
  Temat: Shredder - Throwing Barb - PvM 1.11b
Hellburn

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 370

PostForum: Strategie   Wysłany: 2007-10-06, 15:49   Temat: Shredder - Throwing Barb - PvM 1.11b
redgreen napisał/a:
Kogo na p8 chcesz tym podrapać? Ile ar ma ten barb?

Tak się składa, że na p8 zawsze znajdzie się jakaś postać która da nam bonus do obrażeń/life lub jeszcze czegoś innego. Żadko zdarza się też sytuacja, że tylko 1 osoba atakuje jednego lub więcej wrogów. Tak czy inaczej nie jest to problem. Może jest dla Ciebie?
AR to około 25k przy rzucie, 12-14k w zwarciu wliczając aurę merca.

Tak BTW to nie jest hammerdin który może osiągać dmg wysokości 20k na jednego hita. Nie napisałem że to jest super gosu wypasiony barb tylko postać którą przyjemnie się gra na każdym poziomie trudności.

redgreen napisał/a:
To jest startegia na barba czy na necra?

A to jest barb na zwarcie czy na rzucanie? Poza tym jakaś zapłata za wysoką zręczność musi być...

redgreen napisał/a:
ROFL

1. ROTFL
2. Lepsze to niż 0 bonusów, jak w przypadku Lotu upiora :)
3. Tak, to są wielkie bonusy. Chyba, że posiadasz jakąś broń 969-6969 od elementali to chylę czoła i zwracam honor.

redgreen napisał/a:
Standardowo czyli jak?

Patrz mój post wyżej.

redgreen napisał/a:
Jak ci tak zalezy na ias to pakujesz jeden w frenzy i się ropędzasz - strzelasz jak szalony ;)

Żeby się rozpędzić musisz atakować w zwarciu więc cała idea barba rzucającego poszłaby w piach.
  Temat: Shredder - Throwing Barb - PvM 1.11b
Hellburn

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 370

PostForum: Strategie   Wysłany: 2007-10-06, 13:29   Temat: Shredder - Throwing Barb - PvM 1.11b
maciejas napisał/a:

to zdecyduj sie wreszcie :)

dobre wyniki, w sensie dobrze sobie radzimy na wszystkich poziomach trudności. Przeciętne obrażenia znaczy, że musimy troszkę dłużej się pomęczyć przy potworach. Później poprawię.

maciejas napisał/a:
za duzo strata pktow

Nic bardziej, mylnego. Jeżeli chcemy utrzymać nasz CTH na poziomie 80-90% to jest to konieczne.

maciejas napisał/a:
imo 2x rozczlonkowiec ale to tyko moje zdanie

Szanuję to :)

maciejas napisał/a:
jednak wypadaloby opisac eq 8)

Po co pisać coś o czym była mowa setki razy?

maciejas napisał/a:
ogolnie moze byc choc krotko (wiekszosc to opisy itemow)
niby oryginalne ale mnie bardziej lerzy takta na rzucacza z dzialu na stronie glownej id
no powiedzmy 3/6 na zachete :wink:

Ta taktyka ma słabsze osiągi w porównaniu z moją, sprawdzałem to.
  Temat: Shredder - Throwing Barb - PvM 1.11b
Hellburn

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 370

PostForum: Strategie   Wysłany: 2007-10-06, 13:10   Temat: Shredder - Throwing Barb - PvM 1.11b
Spis treści:
1. Wstęp
2. Słowniczek
3. Statystyki oraz Umiejętności
4. Przedmioty
5. Merc
6. Podsumowanie
7. Credits


1. Wstęp:

Witam wszystkich. Jest to moja pierwsza strategia i jak można wywnioskować z tematu będzie to barbarzyńca opierający się na rzucaniu :) Duży nacisk będziemy kłaść na ias i zręczność.
Do dzieła!!

Zalety takiej postaci:
+oryginalność (żadko spotykany typ barbarzyńcy)
+osiągamy dobre wyniki w walce na dystans jak i w zwarciu. (dobre wyniki, w sensie dobrze sobie radzimy na wszystkich poziomach trudności.)
+taki barb nie jest drogi
+dobre wsparcie dla drużyny (okrzyki na wysokich poziomach)
+duża szybkość ataku

Niestety są także wady:
-przeciętne obrażenia w zwarciu (na dystans trochę lepsze) - znaczy, że musimy troszkę dłużej się pomęczyć przy potworach.
-dopóki nie zdobędziemy dobrych broni (o tym poniżej) jesteśmy praktycznie bezsilni na wyższych poziomach trudności.

2. Słowniczek:

Link

3. Statystyki oraz Umiejętności:

Statystyki:
Początkowe
Siła: 30
Zręczność: 20
Żywotność: 25
Energia: 10

Proponuję:
Siła: Pod itemy. Myślę, że 70-80 punktów w zupełności wystarcza.
Zręczność: Nasz najważniejszy atrybut, zwiększa nam obrażenia na dystans i skuteczność ataku - 200 punktów minimum. Można więcej jeżeli ktoś uważa, że ma za słaby dmg lub ar.
Żywotność: Cała reszta punktów.
Energia: Nic. BO zrobi swoje, mana nie będzie stanowiła żadnego problemu.

Umiejętności:
Combat Skills (Zdolności bojowe):
Bash (Odrzucanie) - 1 pkt. Na dojście.
Double Swing (Podwójne uderzenie) - 20 pkt. Główny skill przy ataku w zwarciu oraz synergia dla Podwójnego rzutu. Działa jak niskopoziomowy Zapał paladyna. LPM zbindowany pod F2.
Double Throw (Podwójny rzut) - 20 pkt. Nasz główny skill. LPM zbindowany pod F1.

Combat Masteries (Zdolności):
Throwing Mastery (Mistrzostwo w rzucaniu) - 20 pkt. To chyba nie wymaga komentarza.
Increased Stamina (Zwiększona wytrzymałość) - 1pkt. Resztę dadzą itemy.
Increased Speed (Zwiększona szybkość) - 1pkt. Resztę dadzą itemy.
Iron Skin (Skóra z żelaza) - 1 pkt. Na dojście do Wrodzonej Odporności, jeżeli zostaną jakieś punkty to właśnie tutaj je lokujemy
Natural Resistance (Wrodzona odporność) - 1pkt. Resztę dadzą itemy.

Warcries (Okrzyki):
Howl (Skowyt) - 1 pkt. Na dojście.
Shout (Okrzyk) - 20 pkt. Kop dla naszego (i naszej drużyny) defa.
Battle Orders (Rozkazy) - 20 pkt. Wspaniała umiejętność podnosząca nam i naszemu teamowi (znajdującemu się w zasięgu) życie, manę i wytrzymałość.
Battle Command (Dowodzenie) - 1 pkt. Dzięki premiom z Okrzyku i Rozkazów nie musimy tracić tutaj cennych punktów.

4. Przedmioty
Głowa:

TWARZ ARREATU/Arreat's Face
Zabójcza Straż/Slayer Guard

Obrona: 302-363
Obrona Bazowa: 121
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 118
Wytrzymałość: 55
Tylko dla Barbarzyńcy
+150-200% Poprawiona Obrona
30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
20% Premia do Skuteczności Ataku
+2 do Poziomu Umiejętności Barbarzyńcy
3-6% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Wszystkie Odporności +30
+20 do Siły
+20 do Zręczności
+2 do Umiejętności Bojowych (Tylko dla Barbarzyńcy)

Po prostu najlepszy hełm dla barbarzyńcy. I bez gadania.

Zbroja:

Fortitude / Hart (EL + SOL + DOL + LO)

20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% poprawiona obrona
+15 do obrony
+(x na poziom) do życia (zależy od poziomu postaci)
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła

Zdecydowanie najlepszy, a zarazem najdroższy item jaki będziemy musieli sobie zafundować, szczególnie na nld.
Zastępczo, gdy nie mamy "funduszy" na wyżej wymieniony item:

Duress / Przymus (SHAEL + UM + THUL)

+40% szybsze odzyskiwanie równowagi
+10-20% zwiększone obrażenia
Dodaje 37-133 obrażeń od zimna przez 2 sek.
15% szansa na Druzgocące Uderzenie
33% szansa na Otwarcie Ran
+150-200% poprawiona obrona
-20% wysysanie wytrzymałości
Odporność na zimno +45%
Odporność na błyskawice +15%
Odporność na ogień +15%
Odporność na trucizny +15%

lub

Chains Of Honor / Okowa Grozy (DOL + UM + BER + IST)

+2 do wszystkich umiejętności
+200% obrażenia zadane Demonom
+100% obrażenia zadane Nieumarłym
8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+70% poprawiona obrona
+20 do siły
Uzupełnienie życia +7
Wszystkie odporności +65
Obrażenie zmniejszone o 8%
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Bronie:
Pierwsza łapa:

LASERATOR/Lacerator
Skrzydlaty Topór/Winged Axe

Obrażenia przy Rzucie: (39-46)-(171-204) (śr. 105-125)
Obrażenia Jednorącz: (44-52)-(169-201) (śr. 106.5-126.5)
Wymagany Poziom: 70
Wymagana Siła: 88
Wymagana Zręczność: 108
Szybkość Ataku: 10
Maksymalna Ilość: 240
+150-210% Zwiększone Obrażenia
+30% Zwiększona Szybkość Ataku
33% Szansa Otwarcia Rany
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 50%
33% Szansa Rzucenia 3-poziomowego Zaklęcia Zwiększenie Obrażeń w Czasie Zadawania Ciosu
Odnawia Zasoby

Niestety wyżej wymienione statystyki przedmiotu są nieco błędne (może by tak aktualizacja działu przedmioty hmmmm?)... Obrażenia minimalne są nieco mniejsze, a maxymalne wyższe o około 40-50 punktów.
Dlaczego Laserator? Ano. Posiada on całkiem przyzwoite maksymalne obrażenia, jest szansa że przy trafieniu przeklniemy wrogów, wtedy nasze obrażenia zwiększą się o 100% (szczególnie przydatne na bossów), a gdy będziemy otoczeni jest szansa na zmuszenie potwora do ucieczki co da nam możliwość wycofania się. Wadą tego toporu są małe minimalne obrażenia oraz mała popularność.

Druga łapa (2 możliwości):

ROZCZŁONKOWIEC/Gimmershred
Latający Topór/Flying Axe

Obrażenia przy Rzucie: (39-46)-(171-204) (śr. 105-125)
Obrażenia Jednorącz: (44-52)-(169-201) (śr. 106.5-126.5)
Wymagany Poziom: 70
Wymagana Siła: 88
Wymagana Zręczność: 108
Szybkość Ataku: 10
Maksymalna Ilość: 240
+160-210% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 218-483 Obrażeń od Ognia
Dodaje 29-501 Obrażeń od Błyskawic
Dodaje 176-397 Obrażeń od Zimna przez 4 sekundy
+30% Zwiększona Szybkość Ataku
Zwiększona Ilość Miejsca (60)

lub

ARKA DEMONA/Demon's Arch
Balrogowa Włócznia/Balrog Spear

Obrażenia przy Rzucie: (104-124) - (161-192) (śr. 132.5-158)
Obrażenia Jednorącz: (85-102) - (163-195) (śr. 124-148.5)
Wymagany Poziom: 68
Wymagana Siła: 127
Wymagana Zręczność: 95
Bazowa Szybkość Ataku: 10
Maksymalna Ilość: 80
+160-210% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 232-323 Obrażeń od Ognia
Dodaje 23-333 Obrażeń od Błyskawic
+30% Zwiększona Szybkość Ataku
6-12% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Odnawia Zasoby

Rozczłonkowiec posiada masakryczne bonusy od żywiołów do dmg i jest go więcej niż AD, ale nie regeneruje się przez co będziemy musieli częściej odwiedzać kowala, który przywróci ich bazową ilość.
Arka demona wykrada sporą liczbę życia za trafienie i również posiada spory bonus od żywiołów do dmg.
Lot upiora, który tak wszyscy zachwalają nie posiada żadnych bonusów do obrażeń, jest go mniej niż AD, Rozczłonkowca czy Laseratora, a regeneruje się tak samo jak AD czy Laserator. Nie polecam.
Wybór pozostawiam wam.

Polecam też zastanowić się nad wyborem: eth czy nie eth.
Amunicja regeneruje się dość wolno (z tego co wiem to chyba 1 na 5-6 sek), gdy mamy eth bronie musimy czekać aż zregeneruje się dość sensowna ilość by znowu zacząć atak dystansowy. W przypadku nie-eth czasami poprostu lepiej poświęcić te 15 sekund rozgrywki i wrócić do miasta aby naprawić broń i znowu być gotowym do działania. Jeżeli jednak preferujecie większe obrażenia to wybierzcie eth. Oczywiście w przypadku Rozczłonkowca wybór jest oczywisty gdyż broń ta nie regeneruje amunicji. Uff namieszałem. Idźmy dalej.

W drugim zestawie broni, 2x Glewia(albo inne) +3 to warcries używana podczas okrzyków.

Pas:

POWŁOKA NOSFERATU/Nosferatu's Coil
Wampirzy Pas/Vampirefang Belt

Obrona: 56-63
Wymagany Poziom: 51
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 14
Miejsc na Butelki: 16
Cel zwolniony o 10%
+2 do Many za każdego zabitego przeciwnika
5-7% Życia wykradzione za każde trafienie
+15 do Siły
10% Zwiększona Szybkość Ataku
-3 do promienia światła

lub

ZŁOTY POWRÓZ/Goldwrap
Ciężki Pas/Heavy Belt

Obrona: 34-36
Obrona Bazowa: 6
Wymagany Poziom: 27
Wymagana Siła: 45
Wytrzymałość: 18
Miejsc na Butelki: 12
+40-60% Zwiększona Obrona
+25 Obrona
10% Zwiększona Szybkość Ataku
30% Większa Szansa Znalezienia Magicznego Przedmiotu
50-80% Dodatkowe Złoto od Potworów
+2 do Promienia Światła

Oba pasy dają ias co jest najważniejsze. Ja wybrałem Powłokę Nosferatu - zwalniamy cel, wykradamy życie, bonus do siły. Złoty Powróz tylko w początkowej fazie gry lub gdy chcemy zwiększyć mf.

Rękawice:

CIEKNĄCA LAWA/Lava Gout
Bitewne Rękawice/Battle Gauntlets

Obrona: 120-144
Obrona Bazowa: 39-47
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 88
Wytrzymałość: 38
+150-200% Zwiększona Obrona
2% Szansa Rzucenai 10-poziomowego Zaklęcia Urok przy Zadawaniu Ciosu
Połowa Czasu Zamrożenia
Dodaje 13-46 Obrażeń od Ognia
+20% Zwiększona Szybkość Ataku
Odporność na Ogień +24%

20% ias, Res na ogień, bonus fire do obrażeń oraz 10lvl urok. Idealnie komponuje się z resztą eq.

Buciory:

PIASKOWY KSZTAŁT/Sandstorm Trek
Wykonane ze Skorupy Skarabeusza Buty/Scarabshell Boots

Obrona: 158-178
Obrona Bazowa: 56-65
Wymagany Poziom: 64
Wymagana Siła: 91
Wytrzymałość: 14
Obrażenia od Kopnięca: 60-110
+140-170% Zwiększona Obrona
+20% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
+20% Szybsze Chodzenie/Bieganie
+ 1-99 do maxymalnej staminy (1xpoziom postaci)
+10-15 do Siły
+10-15 do Żywotności
50% Wolniejsza Zmniejszanie Wytrzymałości
Odporność na Truciznę +40-70%
Przywraca 1 wytrzymałość na 20 sek.

lub

PODRÓŻNIK/War Traveler
Bitewne Buty/Battle Boots

Obrona: 120-139
Obrona Bazowa: 39-47
Wymagany Poziom: 42
Wymagany Siła: 95
Wytrzymałość: 48
Obrażenia od Kopnięca: 37-64
+150-190% Zwiększona Obrona
25% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+10 do Żywotności
+10 do Siły
Dodaje 15-25 Obrażeń
40% Wolniejsze Zmniejszanie Wytrzymałości
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 5-10
30-50% Większa Szansa Znalezienia Magicznego Przedmiotu

Sandstorm dają większy bonus do siły, pokaźny res psn oraz bonus do fhr. Podróżniki dają lekki bonus do dmg oraz spory bonus do mf. Ja wybrałem Sandstormy ze względu na res.

Pierścienie:

KRUCZY LÓD/Raven Frost
Pierścień/Ring

Wymagany Poziom: 45
+150-250 do Skuteczności Ataku
Nie można zamrozić
Absorbcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+40 do Many
+15-20 do Zręczności

OBRĄCZKA BUL-KATHOSA/Bul-Kathos' Wedding Band
Pierścień/Ring

Wymagany Poziom: 58
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
3-5% Życia wykradzione za każde trafienie
+50 do Wytrzymałości
+0-49 do Życia (0.5 * Poziom Postaci)

Kruczy lód (obowiązkowo) daje nam masakryczny bonus do ar, podnosi obrażenia i wyklucza możliwość zamrożenia. BK daje bonusa do skilów, life steal oraz średni bonus do życia. Mozna używać 2x RavenFrost lub 1 Raven i 1 BK. Jak kto woli...

Amulet:

OKO KOTA/The Cat's Eye
Amulet

Wymagany Poziom: 50
30% Szybsze Chodzenie/Bieganie
+100 Obrona przeciw Pociskom
+100 Obrona
+25 do Zręczności
20% Zwiększona Szybkość Ataku

lub

GNIEW LORDA/Highlord's Wrath
Amulet

Wymagany Poziom: 65
20% Zwiększona Szybkość Ataku
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+0-37% Szansa na Zabójcze Uderzenie (0.375 * Poziom Postaci)
Odporność na Błyskawice +35%
Dodaje 1-30 Obrażeń od Błyskawic
Atakujący Otrzymuje Obrażenia od Błyskawic 15

Oko Kota dla biedniejszych ;) bonus do zręczności, obrony i 20% ias. Gniew lorda jako docelowy amu - 1 do skili, res lightning, mały bonus do obrażeń i 20% ias.

W razie socketowania polecam Klejnoty ias z bonusami do obrażeń.

Oczywiście do tego Torch + Anni i skilery do Warcries lub Combat Masteries.

5. Merc
Polecam 2 akt z aurą Blessed Aim, solidny kop do ar. Jako miejsce do trenowanie polecam Flayer Jungle od 25 lvla merca. Exp rośnie jak na drożdżach z Czarnobyla. Ekwipunek standardowo.

6. Podsumowanie
Takim barbem gra się dosyć przyjemnie, szczególnie dlatego, że ten rodzaj barba jest żadko spotykany. Jego dmg będzie wynosił około 4/5-10/12k na rękę przy rzucie, zależnie od tego jakie bronie wybraliśmy. Walka w zwariu także nie powinna być problemem. Życie będzie się utrzymywało na poziomie około 3-3.5k wliczając w to premie z okrzyków i itemów. Nie próbowałem swych sił w duelach tą postacią więc na ten temat się nie wypowiem.
Jeżeli chodzi o grę PvM to staramy się oczywiście stać jak najdalej od wrogów jednocześnie mając ich w zasięgu rzutu. Gdy walczymy w zwarciu uważamy na Ciernie i Żelazną dziewicę.

7. Credits
Dziękuję GROM'OWI za pomysł.
Dziękuję ID2 za (niekiedy błędne) dane o przedmiotach.

Have fun!!

Hellburn

PS Uważam, że skala od 1 do 10 jest skalą ze zbyt dużym rozrzutem dlatego daję od 1 do 6.
  Temat: Wycena Arki Demona
Hellburn

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 661

PostForum: Cennik CBN Nonladder   Wysłany: 2007-09-20, 21:52   Temat: Wycena Arki Demona
KazMeister napisał/a:
nie mam żadnych problemów. może Ty je masz... zanim ten non ladder stał się non ladderem to wczesniej był ladderem i jak poszukasz na bn to sie znajdzie :F tak samo jak na nld nie zrobisz spirita ale ludzie go nosza bo byl zrobiony przed resetem... kknp?? czy jeszcze raz wytlumaczyc... :F

Dzięki za wytłumczenie. Ale nie wszyscy siedzą w temacie od dawna, ja przykładowo gram na bn dopiero od 2-3 miesięcy więc za dobrze się nie orientuję... więc łaski mi nie robisz zawierając "tłumaczenie" w ofensywnej odpowiedzi (przynajmiej tak to odebrałem). Tym bardziej, że tępy nie jestem lecz poprostu nieświadomy niektórych rzeczy...
KazMeister napisał/a:
edit: nie mam zamiaru sie kłócić z czlowiekiem ktory sam nic nie wymyśli. z mojej strony EoT

1. Ja tylko zwróciłem na coś uwagę, Ty się uniosłeś.
BTW. Trochę respektu dla starszych k?
2. Z mojej strony również EOT, a raczej DEOT.

PS Dzięki za wycenę AD.
  Temat: Wycena Arki Demona
Hellburn

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 661

PostForum: Cennik CBN Nonladder   Wysłany: 2007-09-20, 20:30   Temat: Wycena Arki Demona
Cytat:
LOT UPIORA/Wraith Flight
Upiorna Glewia/Ghost Glaive

Obrażenia przy Rzucie: (112-130) - (317-368) (śr. 214.5-249)
Obrażenia Jednorącz: (70-81) - (225-261) (śr. 124-148.5)
Wymagany Poziom: 76
Wymagana Siła: 79
Wymagana Zręczność: 127
Bazowa Szybkość Ataku: 20
Maksymalna Ilość: 75
+150-190% Zwiększone Obrażenia
9-13% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
+15 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Odnawia Zasoby (1 na 2 sekundy)
Przedmiot Eteryczny (Nie Może Być Naprawiony)
Patch 1.10 i późniejsze
Przedmiot tylko dla postaci ladderowych

Cytat:
skoro to crap to jaka jest najlepsza broń rzucana na nld?

Kłopoty z czytaniem? NON LADDER PLZ.
  Temat: Wycena Arki Demona
Hellburn

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 661

PostForum: Cennik CBN Nonladder   Wysłany: 2007-09-20, 19:44   Temat: Wycena Arki Demona
skoro to crap to jaka jest najlepsza broń rzucana na nld?
  Temat: Wycena Arki Demona
Hellburn

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 661

PostForum: Cennik CBN Nonladder   Wysłany: 2007-09-20, 09:55   Temat: Wycena Arki Demona
Czy orientuje się się ktoś po ile chodzi kolejno low, medium, high Demon's Arch ?
  Temat: Hellfire XP
Hellburn

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 742

PostForum: Problemy   Wysłany: 2007-09-20, 09:51   Temat: Hellfire XP
Nie wiem czy wiesz, ale żeby zagrać w Hellfire musisz włożyć płytę Diablo (nie Hellfire) do CD.
  Temat: Hellfire XP
Hellburn

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 742

PostForum: Problemy   Wysłany: 2007-09-19, 13:02   Temat: Hellfire XP
Możesz opisać co dokładnie się dzieje?
  Temat: Frenzy (Szał Bitewny)
Hellburn

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 577

PostForum: Postacie   Wysłany: 2007-09-15, 10:19   Temat: Frenzy (Szał Bitewny)
ale musiałbym się rozpędzić walcząc wręcz a nie rzucając? poz tym szybkość to nie wszystko...
  Temat: Frenzy (Szał Bitewny)
Hellburn

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 577

PostForum: Postacie   Wysłany: 2007-09-14, 18:01   Temat: Frenzy (Szał Bitewny)
Mam pytanko :P
Czy umiejętność barbarzyńcy 'Frenzy' wpływa na bronie rzucane?
  Temat: Dzwięki z Diablo
Hellburn

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 568

PostForum: Ogólne Dyskusje   Wysłany: 2007-09-14, 12:05   Temat: Dzwięki z Diablo
Nie rozumiem dokładnie o co Ci chodzi :P ale wszystko co potrzebne do wyciągnięcia plików dźwiękowych i animacji masz w download ID2.
 
Strona 1 z 5
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo