..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 41
..:: Forum Imperium Diablo ::.. Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: [ModMaking] Przejścia między mapami
BishoYo

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 184

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-06-08, 23:43   Temat: [ModMaking] Przejścia między mapami
Musisz byc swiadomy tego, ze to co chcesz zrobic jest niemozliwe. Nie da rady od tak sobie zrobic w kostce receptury, zeby stworzyl sie portal do jakiegos levelu. W pliku cubemain sa nazwy portali do konkretnego miejsca, a wszystko jest w plikach dll zapisane. Poszukaj na necie pluginu ktory pozwala na urzycie czerwonych portali. Z tym pluginem da rade to zrobic, tak mysle. Jezeli nie to zrob normalne wejscie gdzies w 4 akcie.


BishoYo.
  Temat: Kolejny mały problem
BishoYo

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 316

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-06-08, 23:34   Temat: Kolejny mały problem
O ile dobrze pamietam to tam gdzie ustawiasz np ta wilcza glowe u gheeda masz 4 kolumny. Dwie pierwsze to min i max zwyklych przedmiotow, a dwie kolejne to min i max magicznych. Jezeli w tych dwuch kolumnach z min i max mag nie wpiszesz nic to bedziesz mial tylko zwykle przedmioty. Czyli dwie pierwsze kolumny zostaw, a w dwoch kolejnych przejedz od gory do dolu w pliku i del'nij wszystko i tak u kazdego sprzedawcy i to wszystko.


BishoYo.
  Temat: "Project ALCHEMIC"
BishoYo

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 1375

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-06-08, 01:43   Temat: "Project ALCHEMIC"
Mozliwe, ze za chwile zdradze pare szczegulow co do moda, jednak poniewaz chce, zeby wiekszosc zmian byla tajemnica to wiele tego tu nie ujrzycie ;)


Ziomuśśśś Jedziem z Twoimi zmianami:
- nie da sie zrobic, zeby najmowalo sie kogos u Tyraela. Moznaby zastosowac jakies kombinacje, ale nie ma sie co babrac. Co do aniolkow jako najemnikow to wykonalne, ale raczej tego nie zrobie. Zrobilem juz zeby w 4 akcie byl aniol z najmnikami, prawdopodobnie beda to paladyni.
- co do pozwiekszania i pozmieniania mapek to powiem tak...moj mod bedzie normalnym modem, wiec zmienianie mapek w stylu, ze w pierszym miescie gdzie jest las i przyroda wrzuce pare swiecacych krysztalkow i git zmienione, odpada. Staram sie zmieniac mapki z sensem tak wiec gdzie nie mam pomyslow zostawiam. I tak zmienilem i dodalem duzo. Nie wiem czy jest sens powiekszac cokolwiek skoro i tak bedzie duzo do odkrywania no ale mozna.
- zmiana wygladu postaci nie wchodzi w gre, watpie zeby komukolwiek chcialo sie bawic z tymi wszystkimi plikami od postaci. Mozna zrobic to na zasadzie mniejszej ilosci plikow, ale wtedy odbilo by sie to na wygladzie postaci i wogole by sie on nie zmienial podczas grania. Co do wygladu NPC'ow to juz wszystkich podmienilem (oprocz jednej postaci, a mianowicie aniola, ktory pojawia sie po zabiciu Izuala, a to dlatego, ze nie mam dobrej postaci zamiast niego).
- potworkow nowych bedzie duzo. Giganty i knypki i inne.
- duplikacji przedmiotow w zyciu nie zrobie. Personalizacja mysle, ze bedzie. Recepty na zolty i zloty przedmiot pewnie tez beda.
- z fabula to raczej gorzej i zadnej opowiastki to chyba nie bedzie. Pozmieniam pewnie kilka questow, ale zmienic fabuly w calosci to raczej nie da rady. Zreszta zobacze jeszcze. Pod 1.11 mialem pewne problemy co do zmiany calosciowej, w poprzedniej wersji tego nie bylo wiec zobaczymy.
- nowe skile jakies sie znajda. Kilka napewno, ale nie zmienie calosci. Mam nadzieje, ze pewien dobry czlowiek z naszego forum mi pomoze to bedzie wypas :mrgreen:
- itemy jakies specjalne napewno beda, zawsze sa w modach.
- ekwipunek, kostka i skrzynia beda wieksze. Ilosc stron w PlugY bedzie zmniejszona. Najemnik nie bedzie mial ekwipunku, ale bedzie mogl zakladac wszystko to co mamy my, oprocz broni bo nie kazdy bedzie mogl kazdej urzywac.
- z setami jeszcze nie wiem co bedzie, z unikatami tez nie.
- ze zwojami to pewnie cos bedzie podobnego, ale nie identycznego. Narazie bez komentarza.
- D2Mod bedzie, PlugY bedzie, i kilka pluginow tez bedzie.
- nie wiem o co chodzi z tymi wejsciami ale ok :P Dwa miasta beda zamkniete i jedyna droga dalej bedzie przez podziemne przejscia. To wcale nie jest cos zlego wystarczy pomyslec :P Pozniej bedziesz sie przenosil przy pomocy punktow i portali, watpie zeby ktokolwiek biegl pozniej spowrotem do miasta pieszo, a poza tym z przejsciem podziemnym jest tak samo jak z normalnym terenem zewnetrznym czyli wchodzisz zabijasz i mozesz wrucic do miasta. Jakby miasta nie mialy przejsc to by sie nie przelazlo gry :P


Coolka w grze wszystkie mapki wygladaja nieco inaczej bo na screenach jest widok z gory tylko. Wsytarczy przyjzec sie postaciom w miastach jakie sa male. Ja uwarzam, ze wszystkie mapki sa super bo sa ;) Co do wersji to mod bedzie pod 1.10 bo wiecej mozliwosci zmian jest. Oczywiscie co do instalacji oraz przelaczania miedzy wersja 1.11 i 1.10 nie bedzie zadnych problemow bo mam juz na to pomysl i to bardzo dobry.


Thanter mysle, ze jeszcze troche to potrwa. To nie idzie tak szybciutko. Sam chcialbym juz skonczyc, ale nie bede odwalal maniany :P


Bishoyo.
  Temat: [TuT]-Zwiekszenie expa w grze+prosba(pytanie)
BishoYo

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 406

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-06-06, 18:01   Temat: [TuT]-Zwiekszenie expa w grze+prosba(pytanie)
Lenia to Ty masz skoro nie chce Ci sie nawet poszukac. Bezduszny Ci podal nazwe, moze tylko zrobil blad, chodzi o 'PlugY'. A teraz sobie szukaj cfaniaczku.


BishoYo.
  Temat: "Project ALCHEMIC"
BishoYo

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 1375

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-27, 15:58   Temat: "Project ALCHEMIC"
Ziomuśśśś

Pokazales teraz klase. Zmalales w moich oczach. Chodzi mi oczywiscie o podanie w temacie o moim modzie linka do swojego. Chyba zasugerowales sie tym co napisalem zebys pokazal, ze Polacy potrafia. Jezeli to wszystko na co Cie stac to wybacz. Druga sprawa, ze nie masz sie czym chwalic bo piszac "pokaz" mialem na mysli zrob cos (np takiego moda zeby w innych krajach tez o nim slyszeli). To co Ty zrobiles to podales linka. Bardzo sie nameczyles. Jakbys nie zauwazyl to ten sam link masz w podpisie.

Nie moja wina, ze nie masz allegro. Wpisz w wyszukiwarce slowo 'allegro' to Ci znajdzie i bedziesz mial.

W moim modzie napewno nie bedzie potworkow biegajacych po 50 i nieskonczonej liczby golemow bo na co to komu. Jaki bedzie sens grania z takim czyms. Jak ktos bedzie chcial sobie poubijac na faze to wezmie Twojego moda a jak bedzie chcial pograc w ciekawa gre to wezmie mojego. I nie chwal sie tym co zrobiles bo to dziecinnie proste i wiekszosc pomyslow masz z tutoriali na forum czyli masz podane na tacy.

Dziekuje Ci juz za komenty. Lepiej skoncz temat bo inaczej ja Ci wejde do tematu o Twoim modzie i napisze Ci stosowny komentarz co do twoich zmian w grze skoro masz za duzo pozytywnych opini.


Bishoyo.
  Temat: "Project ALCHEMIC"
BishoYo

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 1375

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-27, 14:01   Temat: "Project ALCHEMIC"
zhstaas jezeli masz jakies pomysly, mogles napisac od razu. Najlepiej wyslij mi na PW.

Bezduszny napewno nie predko skoncze, robie go SAM, a to troche trwa.

Ziomuśśśś pare slow do Ciebie. Na forum jest na 100% wiecej ludzi majacych mojego starego moda. Jezeli chodzi o to, ze mody sa darmowe to poinformuje Cie, ze moj mod nie jest na sprzedaz. Z pewnych przyczyn jest on dodawany do Poradnika. Mozna z niego korzystac, zeby sie czegos nauczyc, poniewaz nie jest on wogole spakowany. Jest w nim wiele zmian i duzo mozna wyciagnac. Jak juz napisalem z pewnych przyczyn nie bedzie on nigdy udostepniony bez Poradnika poza allegro. Napisales: "widziałeś kiedyś angielskiego (zagranicznego) moda do Diablo ii żeby był komercyjny?" to Ci powiem, ze tu jest POLSKA i przyzwyczaj sie lepiej. Pokaz, ze Polacy potrafia i nie chodzi mi o sprzedawanie tylko o jakosc! Co do tego "a poza tym nie każdy ma allegro i konto w banku..." to sie usmialem. A moze nie kazdy ma Imperium Diablo?! Jak ktos ma ID to ma i allegro a konto w banku nie jest wymagane na allegro. Nawet jezeli go nie masz to rodzice maja i to zwykle oni mi placa.

WSZYSCY- mod napewno bedzie udostepniony dla ludzi z ID.


Teraz o moich poczynaniach napisze, zeby bylo wiadomo jak idzie praca. Wydaje mi sie, ze wiekszosci potworkow nie bedzie w grze tylko beda same nowe, ale nie jestem pewien jeszcze. Narazie wrzucilem potworki do jaskin pod miastem w 1 akcie. Teraz biore sie za pierwszy i drugi teren razem z jaskinia.

Pozdro


Bishoyo.
  Temat: "Project ALCHEMIC"
BishoYo

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 1375

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-25, 00:04   Temat: "Project ALCHEMIC"
Eclipse dzieki.

M2M dzieki Minotaur w labiryntach jakichs to niezly pomysl :)

MasterPirek kazde miasto bedzie mialo arene.

Do wszystkich dzieki za pomysly na uber potworki, ale nie sa mi potrzebne. Mozliwe, ze wrzuce kilka mocniejszych potworkow, ale nie bede robil, ze same uber stwory beda biegac w grze takze dzieki i koniec tematu.


Skonczylem 3 akt. Niestety co sie okazalo. Osiagnalem limit dodanych mapek. Stalo sie to w trakcie przerabiania 3 aktu. Liczylem na to, ze mozna dodac wiele wiele wiecej, ale niestety. Zeby dodac cos do nastepnych aktow musialem wywalic kilka poziomow wczesniej zrobionych. Duzo jednak to nie zmienilo i akty wygladaja jak wczesniej ;)

Kilka screenow.


Miasto. Niema wyjscia przez most.



Arena polaczona z miastem.



Kanaly pod miastem.



Nowy teren lasu gdzies po drodze.



??? :)




Oprocz tego zmienionych jest pare lokacji i dodanych kilka poziomow.

Nastepny akt to akt 4.


Bishoyo.

[ Dodano: 2007-05-25, 21:29 ]
Koniec. Skonczylem akt 4 i 5. Zmienilem kilka lokacji i dodale kilka poziomow, musi wystarczyc bo nie ma wiecej miejsca zeby cos dodac, moze jeszcze cos zmienie kiedys, ale dodac sie nie da ;)

__________________________________________________________________________

- Gotowe
- Gotowe ale moze wymagac poprawek
- W trakcie zmian
- Pomysl
- Pomysl umarl


Lista modyfikacji:

1. Modyfikacja lokacji.

- Act1-Act5 :

2. Muzyka.

- Act1-Act5 :

3. Nowe potworki.

- Act1 :

__________________________________________________________________________


Kilka screenow. Wszystkiego nie pokazuja napewno :P


Akt 4. Miasto.



Akt 4. Arena polaczona z miastem.



Akt 4. Komnata Izuala.



Akt 5. Miasto.



Akt 5. Arena polaczona z miastem.



Akt 5. Twierdza Kamienia Swiata i przejscie do ??? :P




Bishoyo.
  Temat: "Project ALCHEMIC"
BishoYo

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 1375

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-18, 20:31   Temat: "Project ALCHEMIC"
Coolka nie wykluczone, ze bedzie tam jakis boss, ale nad tym pomysle pozniej jak bede wstawial potworki.

MasterPirek jezeli chodzi Ci o Fortece Pandemoinum, ktora znajduje sie w 4 akcie, ktory z kolei wyglada jakby to bylo pieklo to nie kojarzy mi sie to wogole z NIEBIANSKA forteca :P
Co do fabuly to nie bedzie bardzo zmieniona, pewnie zmienie pare questow, ten z 3 aktu z korbaczem pewnie tez. Zapewne znajda sie tez przedmioty dajace jakies umiejetnosci.
Jezeli chodzi o zmiane animacji postaci to raczej nie bede sie z tym bawil bo za duzo z tym roboty. Trzeba by stworzyc animacje poprostu od nowa. Latwiej juz by mi bylo podmienic animacje amki na jakiegos potworka bo to tylko podmianka :P No chyba ze Ty sie za to wezmiesz to chetnie to wykorzystam :P
Teraz o tym bledzie. Zapewne chodzi Ci o to ze wlazles za/pod pochodnie. To nic takiego. Czesto to widze sprawdzajac nowe mapki. Jak sie chodzi po jaskiniach czy cos to nie. Ale widac takie cos np jak wychodzisz przez jakis portal. Postac wtedy przez chwilke jest za/pod portalem i nagle pojawia sie na nim czyli juz normalnie. To jakies bledy gry. W koncu ta pochodnia to obiekt a nie kawalek mapki po/pod ktorym chodzisz, postac nie powinna moc po tym chodzic tylko traktowac to jako przeszkode.


Teraz takie pytanko. Zrobilbym ta wioske nekromantow i wrzucilbym tam Natalye. Mam pytanie czy ktos wie w ktorym momencie gry ona znika ?? :) Ja jakos nigdy nie zwracalem na to uwagi a jak ja tam wrzuce to mozliwe ze jak sie tam dojdzie to jej juz nie bedzie to raczej glupio :P Pewnie znika po jakims quescie. Wie ktos kiedy?


Bishoyo.
  Temat: "Project ALCHEMIC"
BishoYo

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 1375

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-18, 02:22   Temat: "Project ALCHEMIC"
Eclipse mod nie jest jeszcze gotowy.

MasterPirek dzieki za pomysly, mysle ze wykorzystam pomysl miasta nekromantow i zrobie jakas opuszczona wioske w ktorej z pewnoscia znajdzie sie Natalya :) Co do pandemonium to nie bardzo wiem o jaka fortece Ci chodzi. W grze jest jakas NIEBIANSKA forteca ? Jak dla mnie to same piekielne oraz opanowane przez zlych magow :P Co do terenow gdzie byloby pusto to mysle ze mozna by zrobic labirynt podobnie nazwanych mapek to by sie czlowiek gubil ale bez potworkow to chyba by bylo troche nudne.

Coolka tak sanktuarium jest z jakiegos moda masz racje, ale to tak wrzucilem zeby pokazac ze jest zmienione, przeciez nie pokaze tego co ja sam zrobilem bo pozniej nie bedzie frajdy z grania :P Co do pytan to wszelkie zmiany bede wypisywal tutaj. Narazie jestem na etapie mapek i za nic innego sie nie biore. Jedno co moge powiedziec to ze run napewno nie bedzie mozna kupic u npc :P


Ok DEF moze to nie jest identycznie to o czym mowiles, ale staralem sie wykorzystac tylko kawalki grobowca Duriela. Jak dla mnie to i tak calkiem niezle. Zajelo mi pare godzin, aby sprawic, zeby to nie wygladalo na jakas odwalona robote :P A tak to wyglada wlasnie...





To dla moderow i moderek a takze dla wszystkich, ktorzy chca sprawdzic jak wyglada. Powinno smigac na 1.10 i 1.11. Bierzcie i cieszcie sie z tego wszyscy...


Act 2 - Arena



Bishoyo.
  Temat: "Project ALCHEMIC"
BishoYo

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 1375

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-17, 20:37   Temat: "Project ALCHEMIC"
Dzieki DEF :) Nasunales mi pomysl. Wykorzystalem te poziomy, ktore sa przed Baalem w 5 akcie i swiatynie z 3 aktu.

Skonczylem z 2 aktem. Kilka rzeczy nie poszlo po mojej mysli, ale i tak to nie jest juz ten sam akt tak samo jak i 1 ma duzo dodatkowym poziomow i przejsc ;)

Daje oczywiscie kilka screenow.


Miasto.



Arena polaczona z miastem.



Kopalnia pod miastem.



Wielopoziomowe podziemne przejscie.



Zmienione Sanktuarium.




Oczywiscie oprocz tego zmienionych jest jeszcze pare lokacji i dodanych jest wiele poziomow, zeby wszystko powiekszyc.

Kolejnym aktem bedzie akt 3 :)

DEF spruboje zrobic arene o ktorej piszesz, zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak zrobie to oczywiscie tu wrzuce.


Bishoyo.
  Temat: Jak Zmienic Sie W potwora ?
BishoYo

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 463

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-16, 20:06   Temat: Jak Zmienic Sie W potwora ?
OK

Ale wyciagnij animacje tego pajaka z gry i zapisz je jako pliki pcx z paleta z diablo zeby w grze nie robil sie on kolorowy lub inny sposob zrob screeny pajaka w grze obroconego w kazda strone i jak chodzi tez oczywiscie obrocony w kazda strone wytnij ze screenow i zapisz z paleta diablo.

Przeslij do mnie a ja zrobie reszte czyli przerobie na poprawny format i wrzuce do gry a potem zrobie tego unikata.

Pozdro :twisted:


BishoYo.
  Temat: "Project ALCHEMIC"
BishoYo

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 1375

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-15, 16:07   Temat: "Project ALCHEMIC"
"Project ALCHEMIC" jest to nazwa robocza moda do Diablo, ktory jest wlasnie w trakcie tworzenia.

Poniewaz robie go sam to troche pewnie zajmie zanim ujrzy swiatlo dzienne no ale jestem dobrej mysli :)

W tym temacie bede zamieszczal informacje co do moich poczynan :P

__________________________________________________________________________

- Gotowe
- Gotowe ale moze wymagac poprawek
- W trakcie zmian
- Pomysl
- Pomysl umarl


Lista modyfikacji:

1. Modyfikacja lokacji.

- Act 1 :
- Act 2 :
- Act 3 :

2. Muzyka.

- Act1-Act5 :

__________________________________________________________________________


Pierwsze za co sie zabralem to zmiana mapek itp. Nastepne beda potworki.

Zeby nie bylo ze zmyslam to daje pare screenow z 1 aktu ktory juz narazie skonczylem. Nie piszcie mi tylko ze to sciagniete z netu bo niektore mapki sa sciagniete, a niektore nie, ale wszystkie nawet jezeli sa sciagniete to sa przerobione wiec sie roznia nawet jezeli tego nie widac na screenach.


Miasto jak widac, jedyne wyjscie przez jaskinie.



Arena polaczona z miastem.



Kopalnia w miescie przez ktora wychodzimy na dalsze tereny.



Jaskinia z wejsciem do Den of Evil.



Kilku poziomowa zamarznieta jaskinia z wejsciem na ...



... poziom z bossem.



Kilku poziomowe katakumby gdzies po drodze do Katedry.



Kilku poziomowa jaskinia gdzies tam po drodze.



Kolejna jaskinia gdzies pod drodze.




Oprocz tego zmienionych jest wiele lokacji. Nie moge dac screenow wszystkiego przeciez ;) Kolejne screeny niebawem.


Teraz potrzebuje pomyslow na pozostale akty. Pomyslow na mapki oczywiscie. Na jakies jaskinie np w 3 akcie zeby byla jaskinia z 1 aktu z 5 poziomami czy cos. Tylko w granicach rozsadku bo to bedzie normalny mod a nie na faze.


Bishoyo.
  Temat: "Project ALCHEMIC"
BishoYo

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 0

PostForum: Modyfikacje   Wysłany: 2007-05-15, 15:56   Temat: "Project ALCHEMIC"
"Project ALCHEMIC" jest to nazwa robocza moda do Diablo, ktory jest wlasnie w trakcie tworzenia.

Poniewaz robie go sam to troche pewnie zajmie zanim ujrzy swiatlo dzienne no ale jestem dobrej mysli :)

W tym temacie bede zamieszczal informacje co do moich poczynan :P

__________________________________________________________________________

- Gotowe
- Gotowe ale moze wymagac poprawek
- W trakcie zmian
- Pomysl
- Pomysl umarl


Lista modyfikacji:

1. Modyfikacja lokacji.

- Act 1 :
- Act 2 :

2. Muzyka.

- Act1-Act5 :

__________________________________________________________________________


Pierwsze za co sie zabralem to zmiana mapek itp. Nastepne beda potworki.

Zeby nie bylo ze zmyslam to daje pare screenow z 1 aktu ktory juz narazie skonczylem. Nie piszcie mi tylko ze to sciagniete z netu bo niektore mapki sa sciagniete, a niektore nie, ale wszystkie nawet jezeli sa sciagniete to sa przerobione wiec sie roznia nawet jezeli tego nie widac na screenach.


Miasto jak widac, jedyne wyjscie przez jaskinie.



Arena polaczona z miastem.



Kopalnia w miescie przez ktora wychodzimy na dalsze tereny.



Jaskinia z wejsciem do Den of Evil.



Kilku poziomowa zamarznieta jaskinia z wejsciem na ...



... poziom z bossem.



Kilkupoziomowe katakumby gdzies po drodze do Katedry.



Kilku poziomowa jaskinia gdzies tam po drodze.



Kolejna jaskinia gdzies pod drodze.




Oprocz tego zmienionych jest wiele lokacji. Nie moge dac screenow wszystkiego przeciez ;) Kolejne screeny niebawem.


Teraz potrzebuje pomyslow na pozostale akty. Pomyslow na mapki oczywiscie. Na jakies jaskinie np w 3 akcie zeby byla jaskinia z 1 aktu z 5 poziomami czy cos. Tylko w granicach rozsadku bo to bedzie normalny mod a nie na faze.


Jezeli dostane jakies dobre pomysly na 2 akt to wrzuce tu arene z 2 aktu lub innego ktora zrobie i bedzie mozna ja wykorzystac do innych modow.


Bishoyo.
  Temat: [Tutorial] Jak zmienić plansze w Diablo 2 LoD
BishoYo

Odpowiedzi: 28
Wyświetleń: 4642

PostForum: Modmaking   Wysłany: 2007-05-13, 21:44   Temat: [Tutorial] Jak zmienić plansze w Diablo 2 LoD
Wyslij mi na pw to co zes zmajstrowal to moze Ci to poprawie jak sie da :evil:


BishoYo.
  Temat: [Tutorial] Dodawanie nowych kamieni
BishoYo

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1731

PostForum: Modmaking   Wysłany: 2007-05-10, 21:25   Temat: [Tutorial] Dodawanie nowych kamieni
Jezeli dobrze wpisujesz wlasciowsci to znaczy ze skopales cos wczesniej, byc moze cos z kodami trzyznakowymi gemow, nie jestem w stanie powiedziec, lepiej zrob to od poczatku.

Ja robie to od tak kopiuj wklej i pare rzeczy zmieniam, tego tutoriala nie czytalem i poniewaz wyglada jak nieprzejzysta kupa tekstu to nie bede tego czytal, jednak to jest bardzo latwe wiec spruboj powoli to zrobic krok po kroku.



BishoYo.
 
Strona 1 z 3
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo