..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
..:: Forum Imperium Diablo ::.. Strona Główna
Przedstawiamy profil :: Kaka Płeć:Mężczyzna
Statystyki

Memento mori

Dołączył:  2006-08-01, 20:27
Ostatnia wizyta:  Wczoraj 23:58 (Godzin: 1,3)
Wizyt: 1752  Łączny czas wizyt Godzin: 717,6
Postów:  2022,  tematów: 29,  załączników: 0,  ankiet: 0
[0% z całości / 1,53 postów dziennie]
Ostatni post Dzisiaj 0:23
Znajdź wszystkie posty Kaka
Skąd:  Gąsówka Stara
Strona WWW:  http://xxxkakaxxx.mybrute.com
Zainteresowania:  Diablo 2
Płeć:  Mężczyzna
Data urodzenia:  03 Cze 1987
Ostrzeżeń: 
 1/3/6
Parę informacji o mnie:

Imię - Karol
Wiek - 22
Data urodzenia - 03.06.1987
Miejsce aktualnego pobytu - Gąsówka Stara/Białystok


Moje zainteresowania:

Kobiety :P
Piwko Dębowe Mocne, Karpackie, Okocim
Psychologia w rożnych dziedzinach, kryminologia, patologia, pedagogika.
Kultura i twórczość Wschodu, ze szczególnym uwzględnieniem Japonii.
Anime i manga Naruto, Bleach i Hentai XD ;)
Historia starożytna i drugiej wojny światowej.
Broń palna i broń biała (trenuje nunchakiem i kijem bo).
Diablo 2


Kontakt:

GG 9332208
E-mail kaka165@op.pl
PW


Moje konto na BN.

acc: Pallator


Moja twórczość:

Seryjna dexzonka PvM by Kaka

Spis treści:

1. Wstęp
2. Słowniczek
3. Statystyki
4. Skille
5. Ekwipunek
6. Plecak
7. Preferowany (polecany) ubiór
8. Merc
9. Progi
10. Sposób gry
11. Zakończenie

1. Wstęp:
Istnieje wiele szkół odnośnie tworzenia bowek. W zależności od preferowanych ataków (najpopularniejsza jest strzała kierowana i wymiatanie, pojawiają się też buildy na atakach opartych na strzałach z żywiołami ognia i zimna) czy też od rozłożenia statystyk (dexzonka, vitazonka czy różne ich wariacje.) W swojej strategii prezentuję amazonkę typu dexzonka, która w główniej mierze oparta jest na umiejętności seryjny strzał. Umiejętność ta stanowi raczej dodatek do innych wykorzystywanych umiejętności. Atak ten stawowi bardzo interesujący tryb ofensywy, mający bardzo dużo zalet i pomniejsze wady.

2. Słowniczek:
Jeżeli czegoś nie wiesz lub nie jesteś pewien zajrzyj tutaj http://diablo.phx.pl/czytaj/slownik-battlenet.

3. Statystyki:
Siła - Nic, lub jak ktoś nie lubi bawić się w przebieranki pod przedmioty.
Zręczność - Wszystko.
Żywotność - Nic.
Energia - Nic.
Dlaczego takie, a nie inne rozłożenie statystyk? Siły nie potrzebujemy dawać bo jedziemy na str bugu. Zręczność większa nam obrażenia, więc tutaj lokujemy wszystko. Żywotność nic ponieważ życia dostaniemy z przedmiotów, które znaczącą zwiększy Boo. Energia nie jest potrzebna, będzie z przedmiotów.

4. Skille:
Łuk i Kusza:
Magiczna strzała - 1 punkt. Na dojście.
Seryjny strzał - 20 punktów. Główny atak obejmujący bardzo duże zakres ekranu. Jego wadą jest wzrastająca ilość potrzebnej many do jej wystrzelenia wraz z większym poziomem tej umiejętności
Strzała kierowana - 1 punkt lub 20 punktów. Przydatna na pojedyncze potwory lub czasami do uzupełniania ubytków many. 20 punktów dajemy, gdy jako amuletu używamy Gniewu Lorda. Wtedy w Uderzenie Krytyczne dajemy 1 punkt, a tutaj 20.

Umiejętności bierne oraz magia:
Wewnętrzne spojrzenie - 1 punkt. Nie używana umiejętność. Tylko na dojście.
Uderzenie krytyczne - 1 punkt lub 20 punktów. Szansa na podwójne obrażenia. Bardzo pomocna umiejętność. Ilość zależna od amuletu.
Unik - 8 punktów. Pozwala na uniknięcie ataku zadanego w bezpośrednio. Bardzo przydatne w sytuacjach krytycznych.
Spowolnienie pocisków - 1 punkt. Raczej skill na dojście. Rzadko stosowany.
Omijanie - 8 punktów. Podobnie jak w unikach.
Penetracja - 20 punktów. Zwiększa skuteczność naszych ataków.
Odskok - 9 punktów. Pozwala na unikniecie ataku z dystansu.
Przynęta - 1 punkt lub 20 punktów. Dojście do Walkirii. W zależności co częściej używasz. Przynęta jest bardzo wytrzymała i nie działa na nią Żelazna Dziewica, co jest bardzo istotne w cs-ach.
Walkiria - 1 punkt lub 20 punktów. Nasza osłona przeciwko potworom. Jest bardzo wytrzymała, praktycznie nie ginie. Jej minusem jest podatność na Żelazną Dziewicę, przez co ginie na cs-ach.
Ja osobiście wolę używać Walkirii niż przynęty. Nawet na cs-ach. Zawsze chodzi za nami, więc nie trzeba jej co raz przywoływać jak Przynęty. Jak ginie przywołujemy ją jeszcze raz, many nam nie brakuje. Ogólnie mówiąc czy lepiej używać Przynęty czy Walkirii odpowiadam, że wszystko zależy od własnych preferencji.
Przebijanie - 1 punktów

5. Ekwipunek:
Broń - Tutaj stawiam na Ostatni Oddech w Krzyżowym Łuku lub Hydrzym Łuku. Oba są porównywalne wynikami do siebie, z lekką korzyścią (maksymalne obrażenia) na Hydrzy Łuk. Duża szybkość ataku, zwiększone obrażenia, wykradanie życia i many, uniemożliwia leczenie się potworom, 30 do wszystkich statystyk.
Można popróbować również z innymi orężem np. Siłą Wiatru. Jednak zmiana na jakiekolwiek inną broń wiążę się z utratą ostatniego progu IAS. Ratunkiem dla nas jest zbroja z 4 dziurami w którą wsadzimy klejnoty dające do 15 zwiększonej szybkości ataku. Jeżeli dysponujemy odpowiednimi funduszami może my zakupić klejnoty 15 zwiększonej szybkości ataku i 40% większe obrażenia i włożyć je do zbroi z 4 dziurami i 100 życia. Należy pamiętać, że tylko z Ostatnim Oddechem uzyskamy ostatni próg IAS dla amazonki (wyjątek stanowi użycie zbroi z 4 dziurami wypełniona klejnotami 15 zwiększona szybkość ataku i 40% większe obrażenia).

Druga broń - Wezwanie do broni oraz Duch w Monarszy, które zbawiennie zwiększą nam ilość życia i many, zwiększą poziom naszych umiejętności, a sam Duch posłuży nam do szybkiej teleportacji. Rozwiązanie to jednak trochę kłopotliwe z względu na ilość siły potrzebnej do podniesienia Monarszy (156 siły). Można tutaj troszeczkę pokombinować z ekwipunkiem (np. zakup Enigmy w Wieczornym Całunie, która wymaga tylko 77 siły) lub zakup talizmanów dających nam siłę. Ostatecznie możemy zrezygnować z Ducha i używać Bezokiego muru. Jeden skill mniej, za to mniej problemów i wydatków.
Warto też zakupić Kończynę Demona, która znacząco wzmocni nasz atak po przez posiadanie na 23 poziomie zaklęcia Urok (dodatkowe obrażenia od ognia) oraz Kolec Czarodzieja, który bardzo przyda nam się przy teleportowaniu się po przez 50 FCR potrzebnego do 12 progu, większa ilość many i szybszą jej regenerację oraz duży dodatek do odporności.

Zbroja - Jako pierwsza i zalecana jest Okowa Grozy w Archońskiej Zbroi Płytowej (lub też w innych ciekawych zbrojach z 4 dziurami). Dwa do wszystkich umiejętności, kradzież życia i przywracanie życia za każdego poległego, 20 siły, zmniejszenie obrażeń o 8%, wszystkie odporności zwiększone o 65 (jest to o tyle istotne, że bez nich byłoby bardzo cienko z naszymi opornościami, bliskimi zeru). Używamy jej gdy bardziej zależy nam na defensywie.
Jako druga propozycję stanowi Hart. Doskonałe zwiększenie obrażeń, dużo obrony plus zamrażająca zbroja, 30 wszystkich odporności, dodatek do życia. Używamy gdy bardziej zależy nam na ofensywnym trybie walki. Przy użyciu tej zbroi musimy trochę dorzucić siły, robimy to przez zmianę rękawic na takie które mamy silę (Chwyt Drakuli, craft) i zakładamy pas Powłoka Nosferatu.
Kolejna zbroja z 4 dziurami, 100 życia. Uzupełnić ja należy czterema klejnotami 15 zwiększona szybkość ataku i 40% większe obrażenia. Służy w głównej mierze do uzupełnienia IAS przy zmianie broni z Ostatniego Oddechu na coś innego. Dzięki niej możemy nadrobimy stracony IAS oraz znacząco zwiększymy zwoje obrażenia.
Kolejna zbroja Enigma, która potrzebna będzie do udźwignięcia Ducha przy robieniu Boo. Da nam ona większą ilość życia i many. Używanie jej da nam możliwość szybkiego docierania do docelowo wybranych miejsc, dzięki umiejętności Teleportacja.
I na sam koniec słowo runiczne Zdrada. W głównej mierze posłuży nam do zwiększenia naszych odporności (5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu) oraz zwiększenia obrażeń (25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu).

Hełm - Tutaj postawiłem na Spojrzenie Wampira w które wsadzamy runę UM. Hełmik posiada wykradanie życia i many, zmniejszenie obrażeń, odporności dzięki runie UM, obrażenia od zimna co spowolni szarżujące na nas potwory. Mając miejsce na klejnot wsadzamy to czego nam potrzeba: odporności dajemy runę UM lub klejnot 10 do wszystkich odporności i dodatkami jak siła oraz zręcznością. życie dajemy doskonały rubin lub runę JAH, niezamrażalność runa CHAM, zmniejszone obrażenia runa BER, szybkość ataku i obrażenia klejnot 15 zwiększona szybkość ataku i 40% większe obrażenia,
Jako inne propozycją można przytoczyć znane i lubiany Przyodziewek Arlekina czyli Czako. Daje nam dwa do wszystkich umiejętności i atrybutów, 148 życia i many (zależne od poziomu), 10% zmniejszone obrażenia. Propozycje wypełnienia pustego miejsca znajdują się wyżej.
Jeszcze inną propozycję stanowi Twarz Andariel. Dwa do wszystkich umiejętności, zwiększona szybkość atakowania, wykradanie życia, 30 siły, olbrzymi kop do odporności na truciznę. Jedyną niedogodnością jest spadek odporności na ogień. Rozwiązujemy to przez włożenie runy RAL. Gry mamy nadmiar odporności na ogień i niedociągnięcia w innych używamy runy UM. Nie mając problemów z odpornościami wkładamy klejnoty i runy w miarę potrzeb.

Buty - Po dłuższym gdybaniu i radach innych userów stawiam na Wodołazy. Duże dodatki do życia i zręczności, obrona przeciw pociskami, zwiększenie maksymalnej odporności na ogień.
Inną równie istotna pozycją jest Piaskowy Kształt. Tutaj głównie liczy się szybsze odzyskiwanie równowagi, dodatki do siły i żywotności, duża odporność na truciznę. Wybierają te buty warto postarać się o wyższy próg odzyskiwania równowagi dorzucając duży talizman 12 FHR (dobrze by było w połączeniu z życiem, opornościami na wszystko, czy skillerem do umiejętności łuk i kusza) i mały talizman 5 FHR (wskazany z dodatkami).
Może starczyć też sam mały talizman 5 FHR (oczywiście wskazane dodatki :D ) gdy używamy Sznura Verdungo (daje 10 szybszego odzyskiwania równowagi).
Inną propozycją są rare buty. Przy wyborze zwracamy uwagę na szybsze bieganie, szybsze odzyskiwanie równowagi, ilość zręczności, potrójne odporności.

Pas - Sznur Verdungo. Duży kop do żywotności, szybsze odzyskiwanie równowagi, zmniejszeni obrażeń o 15%, uzupełnienie życia. Pasek ten znacząco podniesie naszą defensywę.
Powłoka Nosferatu. Zwiększana szybkość atakowania, spowolnienie celu, dodatek do siły, wykradanie życia, 2 many od każdego zabitego przeciwnika pozwala na nie kupowanie butelek z maną. Dobra alternatywa dla Sznura Verdungo.
Siatka Arachidów. Korzystamy z niej przy teleportowaniu (daje 20 FCR potrzebne do progu) oraz dawaniu Boo (daje jeden poziom wyżej rzucanej umiejętności).

Rękawice - Aby dopełnić amazonkę do ostatniego progu IAS potrzebujemy craftów, w których koniecznie musimy zwrócić uwagę na posiadanie 20 IAS, odrzut (pozwoli nam utrzymać dłużej dystans), wykradanie życia i many, podwyższenie umiejętności z grupy umiejętności biernych oraz magii lub umiejętności łuku i kuszy.
Chwyt Drakuli. Wybrałem je głównie z względu na wykradanie życia, otwarcie rany oraz dodatek do siły. Mając je na sobie bardzo szybko uzupełniamy utracone życie, co sprawia, że bardzo trudno tą postacią umrzeć.
Można też pomyśleć o użyciu Pięści krwi. Zwiększona szybkość ataku, zwiększone odzyskiwanie równowagi, duży dodatek do życia. Używając ich nakładamy Powłokę Nosferatu dla wyrównania potrzebnego progu IAS.


Ringi - Myślę, że dobrym rozwiązaniem są 2 Krucze Lody. Duża ilość zręczności, niemożliwość zamrożenia, skuteczność ataku.
Inną alternatywą jest Bk dający 1 skill, życie i wykradanie życia lub jakiś ciekawy craft. Tutaj patrzymy na wykradanie życia i many, dodatki do siły, zręczności, skuteczności ataku, życia, odporności, minimalnych obrażeń. Oczywiście nie szukamy pierścienia z tymi wszystkimi cechami bo takich nie ma. Zwracamy głównie uwagę czego nam brakuje i na tym skupiamy się.

Amulet - Dobrym wyborem będzie Oko kota. Dodatek do zręczności, obrony, zwiększona szybkość ataku i biegu.
Interesującą pozycją jest Skarabeusz Atmy, z względu na możliwość rzucenia dwu poziomowego zaklęcia zwiększenia obrażeń, co znacząco zwiększy atrakcyjność naszego ataku.
Kolejna propozycja to Gniew Lorda. 20 IAS, jeden do wszystkich umiejętności, 37 procent szansy na zabójcze uderzenie, odporność na błyskawice. Nastawiając się na używanie tego amuletu dajemy tylko jeden punkt w Uderzenie Krytyczne, a resztę punktów inwestujemy w coś innego.
Kalejdoskop Mary. Bardzo przydatny przy rzucaniu Boo i brakach w opornościach. Dodatkowo daje 5 do atrybutów.
Alternatywą dla Kalejdoskopu Mary w zakresie uzupełnienia odporności jest Kratownica. Daje nam 35 do wszystkich odporności, dużo skuteczności ataku, obrony oraz możliwość przywołania żelaznego golema na 22 poziomie.

6. Plecak:
Torch oraz Annihilus w miarę funduszy. Amazonkę trzeba dopakować małymi talizmanami 20 do życia i 5 do wszystkich odporności (12 dla maksymalnych wszystkich odporności z nałożoną Okową Grozy), 20 life, 3 max dmg, 20 skuteczności ataku (reszta) oraz mały talizmany z FHR lub dwa duże w zależności od wyboru przedmiotów. Szczególnie ważne są te z życiem i dające odporności, ponieważ bez nim mamy dość mało ich. W plecaku nosimy jeszcze Kostkę Horadrimów w której mamy miejsce na strzały, zdobyte przedmioty, teleporty, czy inne potrzebne przedmioty.

7. Preferowany (polecany) przeze mnie ubiór:
Broń - Ostatni Oddech
Zbroja - Okowa Grozy
Hełm - Spojrzenie Wampira
Buty - Wodołazy
Pas - Sznur Verdungo
Rękawice - Craft z następującymi cechami: 2 do umiejętności biernych oraz magii, 20 zwiększona szybkość ataku, 3% wykradania życia, 3% wykradania many, odrzut.
Ringi - 2 Krucze Lody
Amulet - Oko kota
Do pomocy łuczniczka z 1 aktu.

8. Merc:
Łuczniczka z 1 aktu. Lepszą opcją jest wybranie łuczniczki ognistej z względu na większe obrażenia. Poza tym sami zamrażamy inne potwory. Jak ubrać taką łuczniczkę?
Helm - Tutaj postawiłem na Spojrzenie Wampira. Wykradanie życia, zmniejszenie obrażeń. Proponuje uzupełnić runą UM dla odporności lub klejnotem zwiększającym obrażenia. Równie dobrze sprawuje się Twarz Andariel.
Zbroja - Zbroja 4 soc 100 life. Soketować 4 klejnotami 15 zwiększona szybkość ataku i 40 większe obrażenia. Dzięki niej nasz pomocnik znacząco wzmocni i przyśpieszy swój atak. Alternatywą jest Hart, który również wzmocni naszą pomocniczkę.
Broń - Wiara w Hydrzym Łuku. Głównie dla aury Fanatyzm, która zwiększy naszą szybkość ataku i jego moc.

Włócznik z 2 aktu. Będzie stanowił dla nas świetną osłonę. Wybieramy pomocnika z aurą moc dla zwiększenia własnych i jego obrażeń. Dajemy dla niego:
Hełm - Twarz Andariel. Wykradanie życia, zwiększenie szybkości ataku, duży dodatek do siły (i obrażeń).
Zbroja - Hart. Doskonałe zwiększenie obrażeń, dużo obrony plus zamrażająca zbroja, 30 wszystkich odporności, dodatek do życia.
Broń - Duma w Zagadkowym Toporze. Aura koncentracja na 20 poziomie również znacząco podniesie naszą wartość bojową.

Gry wybieramy jako pomocnika włócznika z 2 aktu musimy trochę pozmieniać przedmioty noszone na nas, tak by nie utracić ostatniego progu IAS. Wkładamy na siebie Wiarę z łuczniczki, jej zbroję 160 ED/60 IAS i resztę przedmiotów dobieramy tak by uzyskać 40 IAS. Ja proponuje Oko Kota i craft z 20 IAS.

9. Progi:
Standardowe progi Zwiększonej Szybkości Ataku dla amazonki:
IAS 0% 5% 11% 22% 35% 56% 89% 147% 293%
FPS (Klatek na sekundę) 15 14 13 12 11 10 9 8 7
Ataków na sekundę 1.6 1.7 1.9 2 2.2 2.5 2.7 3.1 3.5
Progi Zwiększonej Szybkości Ataku dla amazonki z uwzględnieniem fanatyzmu z pomocnika (15 poziom aury)
IAS 0% 6% 22% 46% 92%
FPS (Klatek na sekundę) 11 10 9 8 7
Ataków na sekundę 2.2 2.5 2.7 3.1 3.5
Przedmioty zawsze dobieramy tak, aby mieć na postaci minimalnie 92 ias (w praktyce będzie 95 lub 100) z przedmiotów i na mercu słowo runiczne Wiara z maksymalną wartością fanatyzmu (15 poziom, dodatkowego 35 ias). Osiągamy wtedy maksimum z naszej amazonki, a mianowicie 7 fps i 3.5 ataku na sekundę

Próg Szybszego Odzyskiwania Równowagi
FHR 0% 6% 13% 20% 32% 52% 86% 174% 600%
Próg 11 10 9 8 7 6 5 4 3
Moją postacią możemy spokojnie osiągnąć szósty próg , czyli 52 FHR. Jego osiągnięcie nie będzie trudne. Nakładamy Pięści Krwi (30), Piaskowy Kształt (20) i Sznur Verdungo (10). Jeżeli potrzebujemy jeszcze wyższy próg, należy zaopatrzyć się w dwa duże talizmany z 12 FHR (najlepiej z jakimś dodatkiem jak życie, do wszystkich odporności czy skillerem). Szybsze odzyskiwanie na pewne będzie bardzo docenione przy bezpośrednim kontakcie z potworami lub z jednostkami które atakują z dystansu.

Próg Szybszego Czarowania:
FCR 0% 7% 14% 22% 32% 48% 68% 99% 152%
Próg 19 18 17 16 15 14 13 12 11
Naszym celem jest próg 12, czyli 99 FCR. Teleport posłuży nam do szybkiego przemieszczania się i do wybranych docelowo lokacji. Na wybranym progu będziemy poruszać się szybko i w miarę bezpiecznie. Aby osiągnąć ten próg nakładamy na siebie Kolec Czarodzieja, Ducha i Siatka Arachidów.

10. Sposób gry:
Tego rodzaju postać wymaga sporych funduszy więc nie polecam jej robić jako pierwszej postaci. Najlepszym rozwiązaniem jest wpierw zebranie wszystkich przedmiotów, a dopiero potem przystąpić do budowy takiej amazonki. Najlepiej szybko wyexpić ją na UT albo tradycyjnie po przez tristy, tomby, cs-y, starych i baalruny.
Amazonka ta jest skierowana do amatorów szybkiego ubijania dużej masy przeciwników. Spokojnie sama oczyści krowi level, zabije radę w Travincal, zrobi baalruny, cs-y. Trochę ciężko radzi sobie z bossami, ale od czego są koledzy i koleżanki na battle net :D .
O sposobie gry nie ma co dużo tutaj rozpisywać: wchodzimy do gry, dajemy Boo i idziemy robić rzeźnię. Warto wspomnieć, że serie strzał możemy wystrzeliwać w szerszym zakres (gdy trzymamy kursor na lub przy amazonce) pokrywając pół ekranu lub też w węższym zakresie (kursor na końcu ekranu lub centralnie na potworze). Warto też wspomnieć o robieniu tzw. „zwiadów”. Polega to na wystrzeleniu jednego Seryjnego Strzału lub Strzały Kierowanej i obserwacji many. Jeżeli nam tylko ubywa, to oznacza, że mamy przed sobą czyste pole i możemy spokojnie iść. Jeżeli mana nam ubywa i przybywa to oznacza, że mamy przed sobą wrogów i należy strzelać ciągłym ogniem, aż do momentu kiedy mana zacznie tylko spadać.

11.Zakończenie:
Moja amazonka osiąga 1105 życia i 199 many, z Boo 1748 i 277.
Staty: siła 110, zręczność 655, żywotność 130, energia 85.
Odporności w Okowie Grozy: ogień 80, zimno 75, błyskawice 75, trucizna 75.
Bez ulepszeń wypisanych na dole moja amazonka osiąga Seryjnego Strzału 541-1693, Strzały Kierowanej 751-3707.
Obrażenia z Boo, Urokiem z Kończyny Demona i Jadem z Zdrady, przy nałożonej na sobie Okowie Grozy z Seryjnego Strzału wynoszą 1142-4148, Strzały Kierowanej 1142-4148. Natomiast z tymi samymi ulepszeniami w Harcie obrażenia z Seryjnego Strzału wynoszą 1061-4940, Strzały Kierowanej 1061-4940.

Powyższa taktyka można powiedzieć jest swoistym pomysłem na coś nowego. Myślę, że powinna na przypaść do gustu graczom poszukującym postaci walczącej z dystansu.

Link do ewentualnego wpisania swoich sugestii: http://diablo.phx.pl/foru...der=asc&start;=0
Kontakt z Kaka
Adres email: Wyślij email
Prywatna Wiadomość: Wyślij prywatną wiadomość
Numer Gadu-Gadu:
Numer Gadu-Gadu
Grupy: Łowcy strategii
Poziom: 37
 
HP: 607 / 4047  
 15%
 
MP: 1932 / 1932  
 100%
 
EXP: 18 / 144  
 12%
Podpis
Dlaczego samotność zawsze tak blisko
Zawsze przy mnie, gdy upadam nisko
Myślę i czuję, znów myśl odlatuje
Słyszysz jak umysł nieustannie pracuje
Dzisiaj mnie kochasz, jutro nienawidzisz
Dzisiaj mnie pragniesz, jutro się wstydzisz

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo