..:: Forum Imperium Diablo ::..

The Defile - Pomysły graczy

malyxxl - 2005-08-18, 08:39
: Temat postu: Pomysły graczy
hej pomyślałem żeby może troche pomóc spotowi np zrobimy tu kilka umiejętnosci albo przedmiotow a jesli spotowi się spodobają użyje ich w modzie więc do dzieła

ja pierwszy:
http://img324.imageshack.us/img324/2393/11uz.jpg
Płomienie ciemności
Ciężkie buty
Obrona:23-38
Wymagany poziom:12
Wymagana siła:9
Wytrzymałość:19
---------------------------------
+3 Obrona
+5 Wszystkie odporności
15% Szybsze bieganie/chodzenie


dalej:
http://img280.imageshack.us/img280/1994/29kv.jpg
Jeździec ciemności
Bojowe buty
Obrona:81-97
Wymagany poziom:26
Wymagana siła:53
Wytrzymałość:22
------------------------------------------------
+5 do Many za każdego zabitego przeciwnika
50% Wyssanie wytrzymałości
Odporność na Ogień +45%
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
TKM - 2005-08-18, 09:51
:
tez bym pomogl Spotowi ale niestety nic nieumiem^^ ale dobrze ze so ludzie ktorzy mu pomagajo:)
asero - 2005-08-18, 14:05
:
To świetny pomysł tylko że ja tego nie potrafie :| ;)
spot - 2005-08-25, 12:30
:
Super, tylko, że narazie nie zająłem się tą dziedziną modyfikacji i nie potrafię stwierdzić, czy te pomysły okażą się przydatne. Może najpierw przedstawię jakieś moje pomysły, które będą dla Was szablonami.
Drako - 2005-08-26, 17:43
:
Ja nieumem bo bym z chęciom pomugł, ale jak ktos umie to niech to zrobi ja podsune pomysły:
Pazury Diablo
Szpony (tylko dla zabujczyni)
Obrażenia: 100-200
Atak: 600
Wymaga:
Poziom 40
------------------
Omija obrone celu
+400% złota od potworów
100 do mana
Szansa na znajdzenie: może wypaść tylko z diablo a szansa wynosi 0,0001%

I co jak bedę mial pomysł to napisze więcej, kto che niech to zrobi.
asero - 2005-08-26, 21:03
:
Ja mam pare itemków
Buty szybkości
obrona-5-10
wymg poziom-5
-----------------------
+30-50% szybsze bieganie chodzenie
+10-25% szybsze rzucanie czarów
+20-30% szybkość ataku

Płaszcz ciemności
obrona-20-30
wym poz-10
-------------------------
+20-30% obrona
-5-8 do promienia światła

Korona wieków
obrona-10-40
wym poz 15
----------------------------
+1 do poziomu umiejętności paladyna
10-20% zwiększone obrażenia
+60-120 do życia
+20-40% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów

Tarcza ostrzy
obrona 5-10
----------------
odbija 100% obrażeń
Yashin - 2005-08-27, 10:16
:
Cytat:
Tarcza ostrzy
obrona 5-10
----------------
odbija 100% obrażeń



Looooool to jestes fizyk immune ~~
spot - 2005-08-27, 10:53
:
Nie, to znaczy że otrzymujesz 100% obrażeń, ale tyle samo otrzymuje potwór. Jak żelazna dziewica.
Danek - 2005-08-27, 18:09
:
amu 3 (clas skill) 30fcr/ias 20 all res 50-100mana 50-100life :D
TKM - 2005-08-27, 22:01
:
a tera coś od emnie ^^

---
Miecz Grozy
damage 11-52 / Dwu ręczny
W. Siła 35
W. Zręczność 15
W. poziom ???
Wytrzymałość 19/19
11/31% że potwór ucieknie na 10m przy uderzeniu
Daje 9/21 obrażeń od trucizny przez 5sekund
Odporność na trucizne 5/10%
Więcej złota od potworów 1/15%
---
Miecz Szczęścia
Damage 2-10 / Jedno ręczny
W. Siła 12
W. Zręczność 22
W. poziom ???
Wytrzymałość 42/42
Więcej złota od potworów 10/120%
Zwiększa szanse na znalezienie magicznych przedmiotów 1/35%
-3 promień światła
-5% wszystkich odporności
---
Topór Siły
Damage 28/120 / Dwu ręczny
W. Siła 95
W. Zręczność 54
W. poziom ???
Wytrzymałość 120/120
Zwiększa obrażenia 48/542%
Daje 4/16 siły
1/4% wysysania żyć przy uderzeniu
Daje 25/100 obrony
---
Zbroja Magi
Obrona 83/196
W. Siły 100
W. Zręczność ---
W. poziom ???
Wytrzymałość 59/59
Daje 21/32% wszystkich odporności
Zmniejszone obrażenie od magi 2/7
Poprawiaona obrona 87/261%
Nieda sie zamrozić
---
Łuk Okrutnego Zimna
Damage 124/297
W. Siła 85
W. Zręczność 125
W. poziom ???
Daje 41/121 obrażeń od zimna działa przez 12sekund
Miota Zamrażająco Strzało
Daje 2/9% odporności na zimno
Nieda sie zamrozić
Zwiększa obrażenia 29/84%
---
Amulet Boga
W. Siły ---
W. Zręczność ---
W. poziom ???
Daje 5/64 obrony
Daje 17/37 wszystkich odporności
Zwiększa szanse na znalezienie magicznej rzeczy 4/10%
Zwiększa złoto od potworów 21/75%
Zmniejszone obrażenia 1/6%
Zmniejszone obrażenie od magi 7/15
25% skrucony czas klątw
25% skrucony czas działania trucizny
Nieda sie zamrozić
---

Myśle że coś sie przyda XD i sorrx ze błędy bo morze zrobiłem pare ^^
spot - 2005-08-28, 08:29
:
Fajne pomysły. Kiedy będę się zajmował unikatami czy setami/runewordami na pewno coś wybiorę. Kombinujcie dalej. Aha, zależy mi głównie na ciekawych - czyli niekoniecznie dobrych przedmiotach. A te niskopoziomowe przydadzą się nawet bardziej :)
alan_mistrz - 2005-08-28, 08:59
:
a oto muj pomysł:D

Skura Baala
obrona:1376
wym siła:147
wym dex:0
wym level:83
20 all res
2 all skill
15 szybsze rzucanie czaruw
premia do obrony:600
150 do life
150 mana
15 do sily
15 do zrecznosci
15 do zywotnosci
25 do energii

mozna znalesc tylko na baalrunku oczywiscie:D a konkretniej szansa ze baal wyrzuci jest jeden do miliona:P :mrgreen: :mrgreen:
TKM - 2005-08-28, 14:22
:
Teraz Itemki Setowe ^^ Myśle że będo dobre

---
Zatruta Broń / Broń Miecz/Topór/Buława
Damage 21/42 / Jedno ręczna broń
W. Siła 21
W. Zręczność 21
W. poziom ???
Wytrzymałość 19/19
Daje 1% szans na rzycenie zaklęcia Szkielet 5 poziom przy uderzeniu wroga
Daje 2/12% odporności na trucizne
Daje 2/51 obrażeń od trucizny działa przez 2sekundy
---
Ubiur z Kości / Zbroj z 1Aktu jakaś
Obrony 31/53/15/35/9
W. Siła ---
W. Zręczność ---
W. poziom ???
Wytrzymałość 21/21
Poprawia obrone 1/143%
---
Szkieletowy Pierścień
W. Siła ---
W. Zręczność ---
W. poziom ???
Daje 1/9 obronny
Zwiększa szanse na znalezienie magicznych przedmiotów 5%
---
Dawne przedmioty Szkielete
Szkieletowy Pierścień
Ubiur z Kości
Zatruta Broń
1przedmiot ---
2przedmioty ---
3przedmioty
Zwiększa szanse na znalezienie magicznych przedmiotów 5/15%
Daje 21/53 obronny
1% szans na zmienienie sie w szkieleta poziom 1 przy uderzeniu w wroga
1/6% wszystkich odporności
---

Niedługo dodam pare innych XD jak wejdo do główki ^^
spot - 2005-08-28, 14:32
:
Tak trzymać! Dzięki!
Dodam jeszcze tylko, że setowe przedmioty nie będą jakimiś tam setami. Będą konkretnie zestawami przedmiotów używanymi przez znanych bohaterów, dlatego mogą mieć nieco inne nazwy, wskazujące na to, że przynależały do danej osoby. Nie będzie setów typu. piekielne cośtam. Aha, proszę, żebyście nie używali nazw NPC z klasycznego Diablo do tych przedmiotów. To wygląda mało oryginalnie :| .
Jeszcze na koniec - zmniejszcie bonusy. Nie chcę żeby gracze latali z samymi unikatami/zestawami w rączkach/na ciałku :mrgreen: .
Wydaje mi się, że bonus +10% fire res i +8 life będzie wystarczający. Poza tym mile widziane będą również statystyki ujemne (jak w Diablo1)!
Liczę na Wasze dobre pomysły. Wszystkie wykorzystane zostaną zapisane w Credits, a Wy uhonorowani za pomoc.

[ Dodano: 2005-08-28, 14:34 ]
Aha, zapomniałem - jeżeli macie pomysły na kilka przedmiotów, lepiej stwórzcie jeden lepszy niż np. 3 takie sobie.
Drako - 2005-08-28, 14:46
:
Teraz odemnie, zestaw "Pogromca"
Nagroda za skompletowanie zestawu:
2 przedmioty: +10 do odporności na wszstko
3 przedmioty Daje zdolnośc pasywną, regeneracja, życie regeneruje się 50% szypciej
4 przedmioty 10 do promieni światła
5 przedmiotów +400% złota od potworków
6 przedmioty 40% szans na drużgocące udeżenie
7 przedmiotów Omija obrone
Nagroda za skompletowanie calego zestawu:
75% odporności na wszystko
+200% szans na znalkezienie magicznych przedmiotów
+400% dla zwierząt (potworki z tej klasy)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Czarna Perła
Zbroja Turniejowa
Obrona: 1200
Wymaga siły 140
Wymaga poziom 80
Magiczne:
Połowa czasu trwa Zamrozenie
Wszystkie istoty koło zbroi (oprucz noszącego) dostają -6 do promieni światła
__________________
Boski Refleks
Roaty Hełm
Obrona: 400
Wymaga poziom 60
Magiczne:
Przeciwnik ma o 10% mniej szans na trafienie
________________
Buty ze skóry Izuala
Obrona: 20
Magiczne:
Sybkie bieganie/chodzenie
_________________
Pamiątka Pogromcy
Naszyjnik
Magiczne:
+2 do wszystkich umiejętności
________________
Obrońca Pogromcy
Okrągla tarcza
Obrona: 600
Magiczne:
Odbija 200% obrażeń
Przeciwnik ma -10% do skuteczności ataku
_______________
Zamknięta dusza Pogromcy
Połasz
Atak: 600
Obrażenia: 100-200
Wymaga poziom 96
Magiczne:
Po każdym ciosie obrażenia wzrastają na 2 minuty o 20%
__________________
Sygnet Pogromcy
Pierścień
Wymaga poziom 10
Magiczne:
+400 do mana
__________________
Sygnet Brata Pogromcy
Pierścień
Wymaga poziom 40
Magiczne:
+400 do życia


Jak ktoś chce to niech zrobi obraski
malyxxl - 2005-08-28, 15:11
:
i znowu ja:


http://img270.imageshack....rostburn7cd.gif
Żniwa zła
Rękawice
Obrona:44-51
Wymagany poziom:30
Wymagana siła:39
Wytrzymałość:27
-----------------------------
+10-20% Zwiększona Obrona
Zwiększenie Maksimum Many 40%
10% Zwiększona Szybkość Ataku
30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
spot - 2005-08-28, 15:12
:
Wolałbym, żeby przedmioty bazowe miały statystyki takie, jak tutaj: http://imperiumd2.phx.pl/...opic.php?t=1057

Aha, i postarajcie sie o naprawdę niższe statystyki :)

Mimo wszystko dzięki za kolejne pomysły
malyxxl - 2005-08-28, 15:14
:
to niby mamy robić przedmioty o obronie np 5-10 :shock:
spot - 2005-08-28, 15:15
:
Dokładnie! 8)
Nie martw się, że będą kiepskie. Jeżeli grałeś w Diablo1, to wiesz że tam sa niskie liczby, a przedmioty i tak są niezłe.
asero - 2005-08-28, 15:39
:
alan_mistrz napisał/a:


wym level:83


WYm lvl 83 wow :shock: przy maxymalnym 30 :D
alan_mistrz - 2005-08-28, 15:46
:
teraz moja kolej:
Zbroja Przeklętego(obrona ok 20-30 bo podobno mial byc niski def:D)
---------------------
tylko dla nekromanty
2 do umiejetnosci nekromanty
30 szybsze zucanie czaruw
20 szybsze bieganie/chodzenie
150 do many
150 do life
10 do zrecznosci
10 do sily
przedmiot niezniszczalny
4 miejsca na klejnot

a co do setów to z chęcia pomoge Spotowi:D

Pancerze mrocznej Trójcy:
Nagroda za skompletowanie całego zestawu:
3 do wszystkich umiejetnosci
50 do mf
60 all resis
30 szybsze bieganie/chodzenie
plus to co daja pojedyncze itemy;D
a oto i itemy z setu:

Róg diablo

Kris
obrazenia 157-236
wym siła:50
wym zrecznosc:30
wym level:29
60 do odpornosci na trucizne
przedmiot niezniszczalny
2 miejsca na klejnot
zaszlahtowane potwory spoczywaja w spokoju(nie mozna wskreszyc)

Macki baala

Wykonane z rekiniej skury buty
obrona:153
wym sila:40
wym zrecznosc:??
wym level:29
15% szybsza regeneracja many
20% zwiększenie maksimum life
20% zwiększenie maksimum mana
25% szybsze rzucanie czarów

Głowa Mefista

Maska smierci
wym siła:32
wym dex:0
wym level:29
magiczna aura(no to co jest po skompletowaniu np setu ik:D)
150 do life
150 do mana
5% szybsze zdobywanie doswiadczenia
15 szybsze rzucanie czarów
45 do mf

i to chyba narazie tylko tyle(narazie:D jutro tez cos napisze)mysle ze ci sie to spodoba drogi Spocie :mrgreen:
TKM - 2005-08-28, 15:59
:
mam kolejno dostawe ^^ teraz zrobiłem tak jak chciałeś Spot czyli słabe przedmioty ^^

---
Choroba Tarcza // Tarcza Puklerz
Obrony 2/3/6
W. Siła 9
W. Zręczność ---
W. Poziom 5
Wytrzymałość 9/9
Odporność na trucizne 1/4%
Zmniejsza działanie Trucizny 2/5%
Daje 1/3 obrażeń od trucizny która działa przez 1.2sekundy
---
Ostrze Piekieł // Broń Krótki Miecz
Damage 2-7/4-5
W. Siła 12
W. Zręczność 8
W. Poziom 3
Wytrzymałość 12/12
Daje 2/8 obrażeń od ognia
Odporność na ogień 1/2%
Daje 4/6 żyć
---
Demoniczny Kozik // Broń Kozik
Damage 1-3/2-3
W. Siła ---
W. Zręczność ---
W. Poziom 1
Wytrzymałość 7/7
Zmniejsza promień światła -1
Zwiększa złoto u potworów 8/12%
Odporność na ogień 3%
Zmniejsza obrażenia 1%
---
Święty Pierścień // Pierścień
W. Siła ---
W. Zręczność ---
W. Poziom 15
Daje 2/9 obronny
Zmniejsza obrażenia 2/4%
Wszystkie odporności 1%
---
Magiczny Łuk // Broń Krótki Łuk
Damage 1-3/3-4
W. Siła ---
W. Zręczność 7
W. Poziom 3
Wytrzymałość 10/10
Wszystkie odporności 1/3%
Obrażenia od Zimna 1/4 działa przez 0.5sekund
Obrażenia od Ognia 2/5
Obrażenia od Błyskawic 1/6
---
Śpiewające Buty // Ciężkie Buty
Obrony 1/4
W. Siła 12
W. Zręczność ---
W. Poziom 9
Wytrzymałość 15/15
Poprawia wytrzymałość 1/5%
Poprawia obronne 2%
Szybsze Biganie/Chodzenie 2/6%
---

Niedługo next XD
spot - 2005-08-28, 16:00
:
TAAAAAAK! O to mi chodzi. Świetnie TKM! Naprawdę mi się podobają.

[ Dodano: 2005-08-28, 16:01 ]
Aha, jeśli możecie, narazie nie róbcie broni. Skoro mam gotowe pancerze, możecie już ich używać. Jak zrobię bronie, to będziecie mogli dawać pomysły także dla broni.
malyxxl - 2005-08-28, 16:48
:
moze to ci się spodoba spot:


http://img294.imageshack....sofcthon2pj.gif
Krwawe ostrogi
Kolcze buty
Obrona:17-21
Wymagany poziom:14
Wymagana siła:11
Wytrzymałość:9
--------------------------
+6 Obrona
2% Mana Wykradzione za każde trafienie
+15 do Życia
spot - 2005-08-28, 16:49
:
Lepiej lepiej :)
TKM - 2005-08-28, 18:32
:
Kolejna porcja od Trolla ^^ teraz tylko pancerze XD

---
Buty Szybkości // Boots
Obrona 1
W. Siła ---
W. Zręczność ---
W. Poziom 3
Wytrzymałość 10/10
Szybkie bieganie/chodzenie 2/5%
Daje 2/3 many
---
Zbroja Szatana // Breast Plate
Obrona 26
W. Siła 46
W. Zręczność ---
W. Poziom 19
Wytrzymałość 120/120
4/12% odporności na na ogień
Daje 6/9 żyć
Uzupełnia 1/2 zyć
Daje 4/5 obrażeń od ognia
---
Pas Zabójcy // Sash
Obrona 1
W. Siła ---
W. Zręczność ---
W. Poziom 3
Wytrzymałość 10/10
Poprawia obrone 5/14%
Daje 1/3% na potężne uderzenie
1/6% szans na rzucenia zaklęcia Odrzucenia poziom 1/2
---
Pas Anioła // Plated Belt
Obrona 5
W. Siła 52
W. Zręczność ---
W. Poziom 26
Wytrzymałość 100/100
3/6% odporności na wszystko
Daje 2/8 obrażeń od błyskawic
1/30% szans na znalezienie magicznej rzeczy (zależy od poziomu 0.25/na poziom)
---
Tarcza Oszustów // Small Shield
Obrona 10
W. Siła 15
W. Zręczność ---
W. Poziom 9
Wytrzymałość 50/50
zmnijsza promień światła -3/6
Zmniejsza złoto u potworów -8/16%
Zmniejsza szanse na znalezienie magicznych przedmiotów -9/12%
Poprawie obrone 21/41%
---
Buty Zycia // Heavy Boots
Obrona 2
W. Siła 10
W. Zręczność ---
W. Poziom 7
Wytrzymałość 25/25
Daje 5/13 żyć
Uzupełnia 2/6 żyć
Wysysa 1% żyć przy uderzeniu potwora
---

XD czekam z niecierpliwościo na bronie XD kiedy zrobisz a to narazie wszo ^^ Polecam Tarcze Oszustów
malyxxl - 2005-08-28, 20:38
:
no i ja dorzuce swoje 3 grosze:


http://img242.imageshack....eeyeless6pz.gif
Osłona demona
Trolle Gniazdo
Obrona:35-47
Wymagany Poziom:16
Wymagana Siła:22
Szansa na Blok: Pal 50%, Ama/Zab/Bar: 45%, Dru/Nec/Cza: 40%
Pchnięcie Tarczą (Pal) - Obrażenia: 2-3
------------------------------------
+20 do Życia
+10 do Zręczności
40% Szybszy Blok
Obrażenie Zmniejszone o 3


jest troche lepszy niz spot wymagal ale poprostu sumienie niepozwalalo mi robic tak cienkich przedmiotow do polskiego moda
spot - 2005-08-28, 20:48
:
STOP :)
Tarcze nie mają już zdolności bloku 8) , nie istnieje w "The Defile" przedmiot normalny, nazywający się Trolle Gniazdo, obrona trochę za wysoka. Co do wymagań siły/zręczności proponuję narazie nic nie ustawiać - do tego jeszcze trochę czasu...
Aha, no i naprawdę zależy mi na niskich statystykach i minusach dla itemów :)
malyxxl - 2005-08-29, 13:32
:
no i o mnie nie zapomnijcie :lol: :


http://img384.imageshack....ironpelt3za.gif
Błogosławiony strażnik
Ciężka skórzana zbroja
Obrona:21-28
Wymagany Poziom: 7
Wymagana Siła: 12
Wytrzymałość: 20
------------------------------
5% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 3
Odporność na Zimno 20%
+2 do Promienia Światła
10% Szybsze Bieganie/Chodzenie
alan_mistrz - 2005-08-30, 10:20
:
hmmm oto moje 2 grosze;D

Ostrze czasu
krutki miecz
----------------
wymagania:
sila:5
dex:5
level:5
----------
-3 life
-3 mana
(podstawowy dmg 1-2/2-3)5%+ dmg
1 do zrecznosci
-1 do sily

troche slabe:D ale jak mialy byc slabe to niech beda slabe
spot - 2005-08-30, 11:57
:
Mi sie podobaja :)
Akt - 2005-09-01, 11:38
:
dooobra teraz ja... jeden secik i kilka unikacikow ;p
Set: Mroczna Dusza Izuala ;]

Armor Skrzydla Izuala
Obrona :15-24


Zwiekszona Obrona 5-10%
+10%cold ress
10%szansa na rzucenie nova zimna przy otrzymaniu ciosu ;]
-10%fire ress



Ostrze Izuala Szabla ;p
Dmg:4-10


Dodaje 12-15 dmg od zimna
5%szansa rzucenia lodowy pocisk przy zadawaniu ciosu
zamraza przeciwnika +5 ;]


and the last oneeee is ;]

Pierścien Duszy izuala :P

+10 cold ress
-10%fire ress
Cannot be frozen


[img]http://img151.imageshack.us/img151/188/ssoulring3sw.png[/img


za 2 itemy +20%cold ress -20% fire ress
za 3 itemy ... ;] Uaktywnia aure sw. chold kiedy zalozony ;]

Jak sie podoba Spot?:]
Scott - 2005-09-01, 13:29
:
Moją propozycją jest to żeby ta modyfikacja była zarówno do Diablo 2 jak i LoD bo nie każdy posiada LoD lub np. zepsula sie komuś płytka z LoD i musi się zadowolić zwykłym Diablo. Dlatego to taka moja mała propozycja.
spot - 2005-09-02, 19:42
:
To jest niestety niewykonalne. Albo D2 albo D2XP
Falcon - 2005-10-08, 08:28
:
No to może coś takiego:

Triumf Rad-Shacka

Honor Rad-Shacka(Zbroja Pierścieniowa)
Wymagany level: 5
Obrona 30
Odporność na wszystko: 5
-15 skut. ataku


Duma Rad-Shacka(Lekkie Rękawice)
Obrona 7
Lekko zwiększona szybkość ataku
+15 do życia


Siła Rad-Shacka(Tasak)
Wymagany level:10
Dodaje 5-10 obrż. od błyskawic
-2 odporność na błyskawice
+3 do zręczności


Tajemnica Rad-Shacka(Ciężka tarcza)
Wymagany level:10
Obrona:33
+10 odporność na trucizny
15%szans na znalezienie magicznych przedmiotów
-20 skut. ataku


Los Rad-Shacka(Amulet)
30%szans na znalezienie magicznych przedmiotów
+5 siła
40%więcej złota od potworów

Bonus za zestaw:
2 przedmioty:+5 wszystkie odporności
3 przedmioty:+10 wszystkie odporności +5%więcej złota od potworów
4 przedmioty:+15 wszystkie odporności + 10%więcej złota od potworów + 5 do życia
5 przedmiotów:+20 wszystkie odporności +15%więcej złota od potworów + 10 do życia Nie można zamrozić

I jeszcze propozycja nowego bohatera:

Mroczny Druid

Klasowe przedmioty: Młoty

Statystyki początkowe:
Siła:25
Zręczność:10
Żywotność:25
Energia:20
Zycie:40
Mana:30
Wytrzymałość:90


Co poziom:
+2 życie
+2 mana
+1 wytrzymałość

+1 do żywotności=+1 do życia
+1 do żywotności=+2 do wytrzymałości
+1 do energii= + 3 do mana

Regeneracja napojami:

Napoje Leczące:
Mniejsza Mikstura Leczenia
30
Lekka Mikstura Leczenia
60
Mikstura Leczenia
100
Większa Mikstura Leczenia
180
Super Mikstura Leczenia
320

Napoje Many:
Mniejsza Mikstura Many
40
Lekka Mikstura Many
80
Mikstura Many
160
Większa Mikstura Many
300
Super Mikstura Many
500


Umiejętności:



Magia cienia i trucizny

1.Trujący pocisk Działa jak mikstura gazu .(wym. lev. 1)
2.Mroczne źródło Tworzy "wulkan", który ma 5 strżałów. (wym. lev. 1)
3.Fala trucizny Tworzy falę, która zatruwa wrogów.(wym.lev.3)
4.Strach Paraliżuje wszystkich wrogów w promieniu kilku metrów na 10 sek.(wym. lev.3)
5.Trucizna Zdaje wrogowi obrż. od trucizn przez 15.sek.(wym. lev.6)
6.Szał Cel przez jakiś czas atakuje wroga(wym. lev.6)
7.??? ??????
8.Mrok Stajesz się niewidzialny przez jakiś czas, lub do następnego ataku.(wym. lev. 9)
9.Antidotum Przez jakiś czas daje max. odp. na trucizny(wym. lev. 12)
10.Okrzyk ciemności Odrzuca i ogłusza wszystkich wrogów w promieniu kilku metrów(wym. lev. 12)



Przywołania

1.Chochlik Przywołuje latającego chochlika.(wym. lev. 1)
2.Duch Przywołuje nieumarłego ducha(wym. lev. 1)
3.Piekielny pomiot Przywołuje słabszego demona(wym. lev. 3)
4.Zombie Przywołuje nieumarłe monstrum(wym. lev. 3)
5.Piekielnik Przywołuje silniejszego demona(wym. lev. 6)
6.Zmora Przywołuje słabsze nieumarłe monstrum(wym. lev. 6)
7.Asura Przywołuje mitycznego demona(wym. lev. 9)
8.Postrach Przywołuje silnego ducha(wym. lev. 9)
9.Sukkuba Przywołuje potężnego demona(wym. lev. 12)
10.Horror Przywołuje potężnego ducha-monstrum(wym. lev. 12)



Aury

1.Odór Co jakiś czas zadaje obrażenia od trucizn(wym. lev. 1)
2.Złodziejstwo Zwiększa ilość złota od potworów.(wym. lev. 1)
3.Zartucie Co jakiś czas zatrówa wroga na kilka sek.(wym. lev. 3)
4.Bogactwo Zwiększa szansę na znalezienie magicznych przedmiotów(wym. lev. 3)
5.Zgnilizna Co jakiś czas zadaje znaczne obrażenia od trucizn(wym. lev. 6)
6.Chciwość Zwiększa szansę na znalezienie magicznych przedmiotów i ilość złota od potworów.(wym. lev. 6)
7.Rozkład Co jakiś czas zatrówa wroga na kilkadziesiąt sek.(wym. lev. 9)
8.Odporność Zwiększa odporność na wszystko(wym. lev. 9)
9.Agonia(???) Co jakiś czas zatrówa wroga na kilkadziesiąt sek. i zadaje znaczne obrażenia od trucizn(wym. lev. 12)
10.Maksymalna odporność Zwiększa max. odporność na wszystko(wym. lev. 12)


I co o tym myślisz, Spot :?: :?: :?:
spot - 2005-10-08, 14:59
:
Świetne pomysły! Kiedy już dojdę do umiejętności i przedmiotów klas innych niż normalna, rzucę tutaj okiem bo macie masę dobrych "wypełniaczy" :wink: . Cały czas czekam na więcej. Dobrze Wam idzie!
Akt - 2005-10-08, 15:01
:
kknp ~~ zara dorzuce new unikacik dla mrocznego drutka pana ad510
Falcon - 2005-10-08, 17:10
:
Z góry dzięki za unikat dla mojego Mrocznego Druida, Akt. Możesz też zrobić coś dla tego pana :?: :?: :?: :?:

Ninja

Klasowe przedmioty: Katana i Wakizashi,shurikeny(kto grał w Morrowinda, ten wie)

Statystyki początkowe:
Siła:15
Zręczność:30
Żywotność:25
Energia:10
Życie:45
Mana:25
Wytrzymałość:100


Co poziom:
+2 życie
+1 mana
+2 wytrzymałość

+1 do żywotności=+2 do życia
+1 do żywotności=+3 do wytrzymałości
+1 do energii= + 1 do mana

Regeneracja napojami:

Napoje Leczące:
Mniejsza Mikstura Leczenia
45
Lekka Mikstura Leczenia
90
Mikstura Leczenia
150
Większa Mikstura Leczenia
270
Super Mikstura Leczenia
480

Napoje Many:
Mniejsza Mikstura Many
40
Lekka Mikstura Many
80
Mikstura Many
160
Większa Mikstura Many
300
Super Mikstura Many
500


Umiejętności:



Ninjitsu

1.Daisho Pozwala na walkę Kataną i Wakizashi naraz; Zwiększa efektywność walki Kataną i Wakizashi(wym.lev. 1)
2.Shuriken Pozwala na walkę dwoma Shurikenami naraz; Zwiększa efektywność walki Shurikenami(wym. lev. 1
3.Trening bojowy Zwiększa obrażenia zadawane mieczami i broniami rzucanymi.(wym. lev. 1)
4.Koordynacja Pozwala na walkę Kataną, lub Wakizashi i Shurikenem naraz; Zwiększa efektywność walki Kataną,Wakizashi i Shurikenem(wym. lev. 3)
5.Kontratak Daje odbicie obrażeń podczas walki Kataną, lub\i Wakizashi(wym. lev. 6)
6.Zręczność Pozwala wyżucić kilka Shurikenów naraz(wym. lev. 6)
7.Szarża Szarżuje na wroga, podczas walki Kataną, lub\i Wakizashi(wym. lev. 9)
8.Zatruty Shuriken Shuriken zatruwa wroga(wym. lev. 9)
9.Skupienie Atak Kataną i Wakizashi jednocześnie(wym. lev. 12)
10.Mistrzostwo Pozwala wyżucić kilka zatrutych Shurikenów naraz(wym. lev. 12)



Cień



1.Skradanie Pozwala podejść do wroga bez zwracania jego uwagi(wym. lev. 1)
2.Mroczny psalm Zaklina broń, aby zadawała lekko zwiększone obrażenia fiz,(wym. lev. 1)
3.Ciemność Sprawia, że przez jakiś czas btoje bronie mają lekko zwiększoną szybkość ataku(wym. lev 3)
4.Mroczna modlitwa Zaklina broń, aby zadawała znacznie zwiększone obrażenia fiz.(wym. lev 3)
5.Szybkość Zwiększa szybkość ruchu (wym. lev. 6)
6.Mroczne wezwanie Zaklina broń aby zadawała lekko zwiększone obrażenia fiz. + obrażenia od żywiołów(wym. lev. 6)
7.Wzmocnienie Sprawia, że znikasz na jakiś czas i zwiększa szybkość regeneracji życia(wym. lev. 9)
8.Mroczna klątwa Zaklina broń, aby zadawała znacznie zwiększone obrażenia fiz. + obrażenia od żywiołów(wym. lev. 12)
9.Arcyszybkość(???) Działa, jak teleportacja czarki.(wym. lev. 12)
10.Mroczny Awart Zamieniasz się w mrocznego wojownika(wym. lev. 12)



Na trzecią kategorię nie mam pomysłów, czekam na małe podpowiedzi.
Aktualnie będę pracował nad Łowcą Demowów i Inkwizytorem.
Akt - 2005-10-08, 17:57
:
Uderzenie Trucizny
Młot(tylko dla mrocznego druida ~~)
+1 do all skillsow mrocznego druta
+2 do Zaklęć trucizn i cienia (tylko dla druida)
+10 do wszystkich Atrybutów
+2 do Agonia (tylko dla Druida)
+30 do odporności na Trutki
+10 do maxymalnej odporności na trootki

[ Dodano: 2005-10-08, 18:01 ]
[Add]
Ukąszenie Cienia(Shuriken)
+1 do Umiejętności Ninja
+2 do Umiejętności ninjitsu
+3 do mistrzostwo
+5%life leech
+5%mana leech
+10 life regeneration
+30% MagicFind
Regeneruje zasoby
Falcon - 2005-10-08, 19:36
:
Bardzo fajne itemki Akt
Akt - 2005-10-08, 20:01
:
thx :) )
Falcon - 2005-10-08, 21:03
:
Na jutro postaram się przygotować Łowcę Demowów i Inkwizytora. Ich klasowe przedmioty to odpowiednio: bicz i święty\błogosławiony\kapłański\arcykapłański\boski miecz
Akt - 2005-10-08, 21:03
:
niedługo coś dorzuce
;)

[ Dodano: 2005-10-08, 21:04 ]
jakies dla nich itemzy
Falcon - 2005-10-08, 21:04
:
Czekam z niecierpliwością.
Mam nadzieję
[add]
Łowca Demonów

Klasowe przedmioty:Bicze

Statystyki początkowe:
Siła:25
Zręczność:25
Żywotność:15
Energia:15
Życie:40
Mana:30
Wytrzymałość:95


Co poziom:
+3 do życia
+1 do mana
+1 do wytrzymałość

+1 do żywotności=+1 do życia
+1 do żywotności=+4 do wytrzymałości
+1 do energii=+1 do mana

Regeneracja napojami:

Napoje Leczące
Mniejsza Mikstura Leczenia

30
Lekka Mikstura Leczenia
60
Mikstura Leczenia
100
Większa Mikstura Leczenia
180
Super Mikstura Leczenia
320

Napoje Many
Mniejsza Mikstura Many
40
Lekka Mikstura Many
80
Mikstura Many
160
Większa Mikstura Many
300
Super Mikstura Many
500


Umiejętności:



Ogień:

1.Ognisty rzut Działa jak miksturka ognia(wym. lev. 1)
2.Ognisty pierścień Otacza cię pierścieniem ognia utrzymujący się jak Ściana ognia czarki(wym. lev. 1)
3.Ogień Przez jakiś czas zadaje wrogom wokół ciebie obrż. od ognia (wym. lev. 3)
4.Wezwanie ognia Dodaje do ataku obrż. od ognia; jak u zabójczyni i niedzwiedziołaka(wym. lev. 3)
5.Poparzenie Twoja broń zyskuje na jakiś czas znacznie zwiększoną szybkość ataku(wym. lev. 6)
6.Ognisty bicz Jeśli walczysz biczem, na jakiś czas zaczyna on wyglądać jak miecz Talica i zadawać większe obrż. fiz. i od ognia(wym. lev. 6)
7.Spirala ognia Wypuszczasz klikumetrową ognistą spiralę utrzymującą się jak Ściana ognia czarki(wym. lev. 9)
8.Wytrzymałość Zwiększa odporność na ogień(wym. lev. 9)
9.Wybuch Umiejętność działa jak Wybuch zwłok necro , tyle że nie potrzeba zwłok(wym. lev. 12)
10.Max. Wytrzymałość Zwiększa max. odporność na ogień(wym. lev. 12)



Przemiany:

1.Demoniczna krew Zamieniasz się w pół człowieka-pół Diablo(wym. lev.9)
2.Zdemonienie Um. bierna Zwiększa czas pozostawania pod postacią pół człowieka-pół Diablo(wym. lev.9)
4.Drwina(wym. lev. 12)
5.Czerwona błyskawica(wym. lev. 12)
6.Ognista nova(wym. lev. 12)
7.Zimny dotyk(wym. lev. 12)
8.Sciana ognia(wym. lev. 12)
9.Fala ognia(wym. lev. 12)
10.Więzienie(wym. lev. 12)



Um. bierne oraz przywołania:

1.Gniew Um. bierna zwiększa obrż. zadane demonom(w %)(wym. lev. 1)
2.Krzyk piekieł Przywołuje Upadłą łotrzycę(wym. lev. 1)
3.Nienawiść Um. bierna zwiększa skut. ataku względem demonów(wym. lev. 3)
4.Wrzask piekieł Przywołuje Skarabeusza(wym .lev. 3)
5.Hart ducha Um. bierna co kilka poziomów zwiększa wszystkie atrybuty(wym. lev. 6)
6.Lament piekieł Przywołuje Akolitę(wym. lev. 6)
7.Wrodzona wyrztymałość Zwięsza wszystkie odporności(wym. lev. 9)
8.Agonia piekieł Przywołuje Balroga(wym. lev. 9)
9.Wstręt Um. bierna obniża obronę demonów(wym. lev. 12)
10.Zagłada piekieł Przywołuje Berserkera(wym. lev. 12)

Mam nadzieję, że się podoba. :D :D :D

P.S.Po Inkwizytorze zajmę się bardem.
WoA - 2005-10-09, 07:49
:
no Akt i Ad510 brava wam za fajne pomysły :D :D moze kiedys cos dorzuce :P
Falcon - 2005-10-09, 09:33
:
Inkwizytor

Klasowe przedmioty: święty\błogosławiony\kapłański\arcykapłański\boski miecz

Statystyki początkowe:
Siła:10
Zręczność:15
Żywotność:25
Energia:30
Życie:35
Mana:35
Wytrzymałość:70


Co poziom:
+2 życie
+3 mana
+1 wytrzymałość

+1 do żywotności=+1 do życia
+1 do żywotności=+1 do wytrzymałości
+1 do energii= +4 do mana

Regeneracja napojami:
Napoje Leczące:
Mniejsza Mikstura Leczenia
30
Lekka Mikstura Leczenia
60
Mikstura Leczenia
100
Większa Mikstura Leczenia
180
Super Mikstura Leczenia
320

Napoje Many:
Mniejsza Mikstura Many
40
Lekka Mikstura Many
80
Mikstura Many
160
Większa Mikstura Many
300
Super Mikstura Many
500


Umiejętności:



Um. bierne i bojowe

1.Kler Um. bierna zwiększa obrż. wzglęgem nieumarłych(w %)(wym. lev. 1)
2.Pokój Wybrany wróg nie atakuje przez jakiś czas(kilka % szans)(wym .lev. 1)
3.Kapłaństwo Um. bierna zwiększa skut. ataku względem nieumarłych(wym. lev. 3)
4.Pieśń pokoju Wrogowie do okoła nie atakują przez jakiś czas(kilka % szans)(wym. lev. 3)
5.Arcykapłaństwo Um. bierna zwiększa obrż. fiz. względem nieumarłych(wym. lev. 6)
6.Boska pomoc Zwiększa obrż. podczas ataku(wym. lev. 6)
7.Błogosławienie Um. bierna znacznie zwiększa obrż. fiz. względem nieumarłych(wym. lev. 9)
8.Modlitwa Obniża obronę nieumarłych(wym. lev. 9)
9.Święcenie Um. bierna znacznie zwiększa obrż. fiz. względem nieumarłych + obrż. od błyskawic(wym. lev. 12)
10.Boska interwencja Zwiększa obrż. podczas ataku, wybrany wróg nie atakuje przez jakiś czas(kilka % szans)(wym. lev. 12)



Magia Światła

1.Woda święcona Zadaje obrż. nieumarłym(wym. lev. 1)
2.Przywrócenie Leczy sojuszników(wym. lev. 1)
3.??? Zadaje obszarowe obrż. nieumarłym(wym. lev. 3)
4.Wyzdrowienie Leczy Ciebie oraz sojuszników(wym. lev. 3)
5.Święty ogień Zadaje obszarowe obrż. od ognia i "podpala" nieumarłych(wym. lev. 6)
6.Medytacja Przez jakiś czas zwiększa szybkość rzucania zaklęć(wym. lev. 6)
7.Święty okrzyk Wszyscy nieumarli w okolicy uciekają w popłochu(wym. lev. 9)
8.Regeneracja energii Ataki wysysają mana(wym. lev. 9)
9.Egzorcyzm Zadaje ogromne obrż. nieumarłym(wym. lev. 12)
10.Regeneracja sił Ataki wysysają życie(wym. lev. 12)



Błogosławieństwa(przeciwieństwo Klątw)
1.Ognisty miecz Ataki twoje i soj. zadają dod. obrż. od ognia.(wym. lev. 3)
2.Lodowy miecz Ataki twoje i soj. zadają dod. obrż. od zimna.(wym. lev. 3)
3.Trujący miecz Ataki twoje i soj. zadają dod. obrż. od trucizn.(wym. lev. 3)
4.Burzowy miecz Ataki twoje i soj. zadają dod. obrż. od błyskawic.(wym. lev. 3)
5.Święty pośpiech Zwiększa szybkość ruchu(wym. lev. 9)
6.Święta potęga Zwiększa wszystkie atrybuty(wym. lev. 9)
7.Święta misja Zwiększa wszystkie odporności(wym. lev. 9)
8.Święta szybkość Zwiększa szybkość ataku.(wym. lev. 9)
9.Święty pancerz Zwiększa obronę(wym. lev. 9)
10.Miecz żywiołów Ataki twoje i soj. zadają dod. obrż. od wszystkiego.(wym. lev. 12)

P.S.: Myślałem może o Elfie ,
co o tym sądzicie :?: :?: :?:
P.S.2:Mam pytanko do Spota. Czy będzie wybór płci bohaterów, czy będą oni mieli stałe płci???
WoA - 2005-10-09, 11:49
:
P.S no ja sądze ze moze byc elf taki jak: nocny, szybki, leśny jak z władcy pierścieni :mrgreen:
Falcon - 2005-10-09, 12:46
:
Chciałem zrobić mrocznego, ale jest już kilku "mrocznych".Dlatego zdecydowałem się na
leśnego.

Leśny elf

Klasowe przedmioty:Łuki, Podwójne ostrza

Statystyki początkowe:
Siła:25
Zręczność:15
Żywotność:15
Energia:25
Życie:40
Mana:30
Wytrzymałość:105


Co poziom:
+3 życie
+1 mana
+1 wytrzymałość

+1 do żywotności=+3 do życia
+1 do żywotności=+1 do wytrzymałości
+1 do energii= +2 do mana
Regeneracja napojami:
Napoje Leczące
Mniejsza Mikstura Leczenia
45
Lekka Mikstura Leczenia
90
Mikstura Leczenia
150
Większa Mikstura Leczenia
270
Super Mikstura Leczenia
480

Napoje Many
Mniejsza Mikstura Many
30
Lekka Mikstura Many
60
Mikstura Many
120
Większa Mikstura Many
225
Super Mikstura Many
375


Umiejętności:

Łuk
1.Magiczna strzała Zadaje dod. obrż. od magii(wym. lev. 1)
2.Zatruta strzała Strzała truje(wym. lev. 1)
3.Trująca strzała Strzała wybucha trucizną(wym. lev. 3)
4.Ogłuszająca strzała Strzała ogłusza(wym. lev. 3)
5.Odrzucająca strzała Strzała wybucha odzrucając i zadając obrż.(wym .lev. 6)
6.Przeszywająca strzała Strzała naprowadzająca; po trafieniu naprowadza na kilku następnych wrogów(wym. lev. 6)
7.Zaostrzona strzała Strzała zadaje więkse obrż. fiz. (wym. lev. 9)
8.Strzała pancerna Strzały obniżają obronę wroga(wym. lev. 9)
9.Snajper Kilkuprocentowa szansa na zabicie wroga za jednym strzałem; nie działa na czempionów, bossów itp. (wym. lev. 12)
10.Strzała natury Strzała wybucha zadając obrż. od żywiołow(wym. lev. 12)


Podwójne ostrze:
1.Ostrze mrozu Podwójne ostrze zadaje niewielkie obrż. od zimna.(wym. lev. 1)
2.Ostrze błyskawic Podwójne ostrze zadaje niewielkie obrż. od błyskawic.(wym. lev. 1)
3.Ostrze magmy Podwójne ostrze zadaje niewielkie obrż. od ognia.(wym. lev. 1)
4.Ostrze żywiołów Podwójne ostrze zadaje niewielkie obrż. od żywiołów.(wym. lev. 3)
5.Ostrze lodu Podwójne ostrze zadaje znaczne obrż. od mrozu.(wym .lev. 6)
6.Ostrze burzy Podwójne ostrze zadaje znaczne obrż. od błyskawic.(wym .lev. 6)
7.Ostrze ognia Podwójne ostrze zadaje znaczne obrż. od ognia.(wym .lev. 6)
8.Ostrze natury Podwójne ostrze zadaje znaczne obrż. od żywiołów.(wym. lev. 9)
9.Taniec wojny Odrzuca i ogłusza wrogów wokoło.(wym. lev. 12)
10.Taniec natury Odrzuca i ogłusza wrogów wokoło + obrż. od żywiołów.(wym. lev. 12)



Magia natury i żywiołów:
1.Korzenie Spowalnia wrogów wokoło.(wym. lev. 1)
2.Trzęsienie ziemi Wrogowie w odległości kilku metrów otrzymują obrż. od magii(wym. lev. 1)
3.Ziemia Zadaje niewielkie obrż. od magii.
4.Ogień Zadaje niewielkie obrż. od ognia.
5.Lód Zadaje niewielkie obrż. od zimna.
6.Błyskawice Zadaje niewielkie obrż. od błyskawic.
7.Błoto Zadaje znaczne obrż. od magii.
8.Lawa Zadaje znaczne obrż. od ognia
9.Mróz Zadaje znaczne obrż. od zimna.
10.Burza Zadaje znaczne obrż. od błyskawic.


Teraz bard. Potem będe myślał o Wojowniku Północy (Walka i Mróz) z toporem.


Bard gotowy:

Bard

Klasowe przedmioty:Sztylety

Statystyki początkowe:
Siła:10
Zręczność:30
Żywotność:15
Energia:25
Życie:45
Mana:30
Wytrzymałość:90


Co poziom:
+2 życie
+2 mana
+1 wytrzymałość

+1 do żywotności=2+ do życia
+1 do żywotności=2+ do wytrzymałości
+1 do energii=2+ do mana
Regeneracja napojami:
Napoje Leczące
Mniejsza Mikstura Leczenia
30
Lekka Mikstura Leczenia
60
Mikstura Leczenia
100
Większa Mikstura Leczenia
180
Super Mikstura Leczenia
320

Napoje Many
Mniejsza Mikstura Many
40
Lekka Mikstura Many
80
Mikstura Many
160
Większa Mikstura Many
300
Super Mikstura Many
500


Umiejętności:

Pieśni
1.Pieśń bojowa Zwiększa skut. ataku.(wym. lev. 1)
2.Pieśń obrońców Zwiększa obronę(wym. lev. 1)
3.Pieśn przyjażni Kilku wrogów dookoła przez jakiś czas nie atakuje (szanse kilka %)(wym. lev. 3)
4.Pieśń siły Zwiększa siłę(wym. lev. 6)
5.Pieśń zręczności Zwiększa zręczność(wym. lev. 6)
6.Pieśń energii Zwiększa energię(wym. lev. 6)
7.Pieśń żywotności Zwiększa żywotność(wym. lev. 6)
8.Pieśń zycia Zwiększa życię(wym. lev. 9)
9.Pieśń magii Zwiększa mana(wym. lev. 9)
10.Pieśń odporności Zwiększa odporność(wym. lev. 12)


Zręczność
1.Złodziej (Coś jak Szybkość zabójczyni) Zwiększa ilość złota od potworów(wym. lev. 1)
2.Poszukiwacz(j.w.) Zwiększa szanse na magiczne przemioty(wym. lev. 1)
3.Łotrzyk(j.w.) Zwiększa ilość złota od potworów i szanse na magiczne przemioty(wym. lev. 3)
4.Zabójca(j.w.) Pozwaja niepostrzerzenie podejść do wroga i zaatakować go(szanse w %)(wym. lev. 3)
5.Lekki pancerz Zwiększa obronę podczas noszenia lekkich pancerzy.(wym. lev. 6)
6.Morderca Zwiększa obrż. podczas walki sztyletami.(wym. lev. 6)
7.Cichy Morderca Przy udanym podejściu do ofiary bez zwracania jej uwagi daje procentowe szanse na Podwójne obrż.(wym.lev.6)
8.Arcycichy Morderca Przy udanym podejściu do ofiary bez zwracania jej uwagi daje procentowe szanse na Potrójne obrż.(wym. lev. 9)
9.??? ???
10.??? ???


Um. bierne
1.Handlarz Pozwala na zakupy po niższych kosztach(wym. lev. 3)
2.Żebrak Zwiększa ilość złota od potworów(j.w.)
3.Antykwariusz Zwiększa szanse na magiczne przedmioty(j.w.)
4.Wojak Zwiększa obrż.(j.w.)
5.Wojownik Zwiększa skut. ataku(j.w.)
6.Obrońca Zwiększa obronę(j.w.)
7.??? Zwiększa szansę na podejście do wroga niezauważonym(j.w.)
8.Mag Zwiększa punkty mana(j.w.)
9.Barbażyńca Zwiększa punkty życia(j.w.)
10.Mag bitewny Zwiększa punkty życia i mana(wym. lev. 9)
spot - 2005-10-09, 13:57
:
Super, za tydzień jak przyjadę, będę miał sporo do przemyślenia :wink: . Tymczasem każde następne pomysły będą przyjęte z ucałowaniem rąk :mrgreen:
Akt - 2005-10-09, 15:56
:
Lol ale mam harufe ~~ itemy dla 3 nowych postaci ~~

pzdr4all
ds - 2005-10-09, 19:07
:
JA też mam jedną rzecz do zaoferowania a mianowicie unikatowy tlizman

Moc tristram

wym. lvl 90

50 % szansa na rzucenie 15 poziomowego zaklęcią ściana ogrania przy zadawaniu ciosu
15 - 30 do atrybótów
20 - 30 do wszystkich odporności
75% szansa na znalezie magicznych przedmiotów
+10 do ożywienie [dla wszystkich]
+10 do zamarznięta kula [dla wszystkich]
+5 do umiejętności [losowo]
20% więcej złota od potworów
trafienie oślepia cel
100% szansa na to że wróg ucieknie po ciosie


to wszystko co mam do powiedzenia narazie :mrgreen:
Akt - 2005-10-09, 19:09
:
ds napisał/a:
wym. lvl 90

przy maxymalnym 30?


ds napisał/a:
50 % szansa na rzucenie 15 poziomowego zaklęcią ściana ogrania przy zadawaniu ciosu
15 - 30 do atrybótów
20 - 30 do wszystkich odporności
75% szansa na znalezie magicznych przedmiotów
+10 do ożywienie [dla wszystkich]
+10 do zamarznięta kula [dla wszystkich]
+5 do umiejętności [losowo]
20% więcej złota od potworów
trafienie oślepia cel
100% szansa na to że wróg ucieknie po ciosie

według mnie za dobre na ten mod ~~
ds - 2005-10-09, 19:16
:
moze i zadobre ale ja tu kombinuje żeby był nowy qest ;] a to ma byc nagroda ;]
Akt - 2005-10-09, 19:17
:
~~ nie o to chodzi ~~ jak byś coś takiego miał to byś spokojnie w 2 minuty przeszedł całe the Defile
ds - 2005-10-09, 19:21
:
czyja wiem to ietaki dobry talik widziało się lepsze 8)
Akt - 2005-10-09, 19:34
:
boshe ~~ moze nie jest dobry ale jest ZA DOBRY a to różnica nie?
Falcon - 2005-10-09, 20:15
:
Wojownik północy

Klasowe przedmioty: Topory

Statystyki początkowe:
Siła:25
Zręczność:20
Żywotność:20
Energia:15
Życie:40
Mana:30
Wytrzymałość:115


Co poziom:
+2 życie
+1 mana
+2 wytrzymałość

+1 do żywotności=+3 do życia
+1 do żywotności=+2 do wytrzymałości
+1 do energii= +1 do mana

Regeneracja napojami:

Napoje Leczące
Mniejsza Mikstura Leczenia
60
Lekka Mikstura Leczenia
120
Mikstura Leczenia
200
Większa Mikstura Leczenia
360
Super Mikstura Leczenia
640

Napoje Many
Mniejsza Mikstura Many
20
Lekka Mikstura Many
40
Mikstura Many
80
Większa Mikstura Many
150
Super Mikstura Many
250


Umiejętności:



Lód

1.Lodowy pocisk Zadaje obrż. od mrozu(wym. lev. 1)
2.Zamrożenie Działa jak lodowe inferno, tylko że w 4 kierunkach(wym. lev. 6)
3.Wybuch lodu Lodowy wybuch zwłok (wym. lev. 6)
4.Zlodowacenie Zamraża wilku wrogów wokoło(wym. lev. 6)
5.Mróz Zaklina broń lodem (wym. lev. 9)
6.Zbroja mrozu Zaklina zbroję, aby zwiększała odporność na zimno i zadawała obrż. od zimna podczas otrzymywania obrż.(wym. lev. 9)
7.Lodowy ślad Działa jak pożoga, tylko że ma lód zamiast ognia(wym. lev. 9)
8.Lodowa kula Działa jak meteor, tylko że ma lód zamiast ognia(wym. lev. 12)
9.Lodowa ?(hydra)? Działa jak hydra, tylko że ma lód zamiast ognia(wym. lev. 12)
10.Wewnętrzny lód Um. bierna zwiększa skut. zaklęć lodu.(wym. lev. 12)



Um. Bojowe

1.Mistrzostwo we władaniu toporami(wym. lev. 1)
2.Szał bojowy Zwiększa obrż. fizyczne(wym. lev. 3)
3.Szarża Szarżuje na wroga zadając zwiększone obrż.(wym. lev. 3)
4.Wezwanie północy Zadaje dod. obrż. od zimna(wym. lev. 3)
5.Zamach Dłużej trwający cios zadający większe obrż. (wym. lev. 6)
6.Cios krytyczny Kilkanaście procent szans na zwiększone obrż.(wym. lev. 6)
7.Blok Odbija część obrż.(wym. lev. 6)
8.Natarcie Zwiększa skut. ataku i obrż(wym. lev. 9)
9.Garda Um. bierna zwiększa obronę(wym. lev. 9)
10.Zmysł wojownika Znacznie zwiększa obrż. fiz. i skut. ataku + dod. obrż. od zimna



Przemiany

1.Krew północy Zamieniasz się w Lodowe monstrum(wym. lev. 3)
2.Brutalna siła Zamieniasz się w Yeti(wym. lev. 3)
3.Lodowy pakt Um. bierna zwiększa czas pozostawania pod postaciami Lodowego monstrum i Yeti(wym. lev. 6)
4.Ogłuszający cios (Pod potacią Yeti) trafienie ogłusza wroga.(wym. lev. 6)
5.Lodowy podmuch (Pod postacią Monstrum) (wym. lev. 6)
6.Zew północy Um. bierna zwiększa obrż. pod postaciami Lodowego monstrum i Yeti(wym. lev. 9)
7.Paralizujący cios (Pod potacią Yeti) trafienie paraliżuje wroga(wym. lev. 9)
8.Lodowy cios (Pod postacią Monstrum) trafienie dodaje obrż. od zimna(wym. lev. 9)
9.Tratujący cios (Pod potacią Yeti) trafienie ogłusza i paraliżuje wroga(wym. lev. 12)
10.Lodowa potęga (Pod postacią Monstrum) trafienie rzuca lodowe czary na wroga(jak Cios feniksa)(wym. lev. 12)

Teraz będę tworzył (mam nadzieję, że z pomocą Akta :wink: ) zestawy dla moich bohaterów.
Akt - 2005-10-09, 20:20
:
Oo ten gościu jest ciekawy... jak czarka połączona z drutem :)

[ Dodano: 2005-10-09, 20:22 ]
hmmm a więc:P niedługo zrobie spis :
po jednym unikacie dla kazdej nowej klasy
po jednym zestawie dla kazdej nowej klasy
Falcon - 2005-10-09, 20:23
:
Wydaje mi się, że nasza współpraca będzie bardzo udana :wink:
Akt - 2005-10-09, 20:25
:
[Add] mimo iż mam harówe postaram się pomóc Ad510 z nowymi postaciami / itemami
już za 10-20 minut zrobie spis nowych itemów
Falcon - 2005-10-09, 20:44
:
Gniew Marinoona

Łom Marinoona(Kafar)
+1 do Chciwość(Tylko dla Mrocznego Druida)
+25 Odporność na trucizny
Wyssanie życia

Łachy Marinoona(Kolczuga)
+1 do Magii Trucizn i Cienia(Tylko dla Mrocznego Druida)
+5 do wszystkich att.
+15 do mana
Obrona 53

Przyłbica Marinoona(Garnczkowy hełm)
+2 do Sukkuba(tylko dla Mrocznego Druida)
Znacznie zwiększona szybkość ataku
+20 do życia
Obrona 17

Bonus za zestaw
2 przedmioty + 1 do wszystkich umiejętności, + 2 do siły
3 przedmioty + 2 do wszystkich umiejętności, + 2 do wszystkich att.

I jak??? Fajny zestaw???

I Jeszcze propozycja nowego słowa runicznego(do miecza):

Wyłom
Ohm+Pul+Ith
20% szans na rzucenie 5 poziomowego zaklęcia Spirala Ognia podczas ataku
Znacznie zwiększona szybkość ataku
24-42 obrż. od ognia
+15 max. odporność na ogień
Poziom 5 Ognisty Pierścień 25/25 ładunków
Akt - 2005-10-09, 21:07
:
niezłe :P

Popatrz co zrobiłem i zebrałem w qpe


Uderzenie Trucizny
Młot(tylko dla mrocznego druida ~~)
+1 do all skillsow mrocznego druta
+2 do Zaklęć trucizn i cienia (tylko dla druida)
+10 do wszystkich Atrybutów
+2 do Agonia (tylko dla Druida)
+30 do odporności na Trutki
+10 do maxymalnej odporności na trootki


Ukąszenie Cienia(Shuriken)
+1 do Umiejętności Ninja
+2 do Umiejętności ninjitsu
+3 do mistrzostwo
+5%life leech
+5%mana leech
+10 life regeneration
+30% MagicFind
Regeneruje zasoby


Lotka cienia (snajperka normalnie jakaś ;) :P )
+1 do umiejetnosci leśnego Elfika
+2 do łuku umiejętności
+3 do Snajper
+15% do skuteczności ataku
+5% do wyssania życia and many


Cichy Mord(sztylet)
+1 do umiejętności barda
+2 do umiejętności Zręczności
+3 do zabójca
+30 do MagicFind
+5% do wyssania życia i many


Ogon Demona(bicz)
+1 do umiejetnosci łowcy
+2 do umiejętności przemian
+3 do Zdemonienia
+20 obrażeń od ognia
+7% do wyssania życia i many
+30% do MF


Demoniczne Zimno(topór)
+1 do umiejętności czł.pół.
+2 do przemian
+3 Lodowy Pakt
+150 obrażeń od zimna
Zamraża na 10 sekund
+5% do wyssania zycia i many


Potęga Światła(święty miecz)
+1 do inkwizytorskich umiejętności
+2 do magii światła
+3 do przywrócenia
+200 obrażeń od błyskawic
+20% do obrażeń przeciw nieumarłym
+5% do wyssania zycia i many
Falcon - 2005-10-09, 21:12
:
Normalnie w kosmos wywalone przedmioty Akt

No gratuluję poprostu.

P.S. Czekam na więcej

Jutro mam 2 pierwsze Informatyki w szkole, to sobie posiedzę na forum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Akt - 2005-10-09, 21:12
:
thx ;)

[ Dodano: 2005-10-09, 21:14 ]
[ADD] jak coś będziesz potrzebował coś to wal na mój gg ;)

[ Dodano: 2005-10-09, 21:16 ]
[add]Ad510 gdzie chodzisz do szkoły? w wawie gdzieś? :P
Falcon - 2005-10-09, 21:19
:
Nie ja z Olsztyna :( . :(
Akt - 2005-10-09, 21:20
:
ok :P
bo myślałem ze moze jakis znajomy :P
ds - 2005-10-09, 21:37
:
ja też coś wymyśliłem dla druta


szalony topór (tylko dla mrocznego druida)

+2 do magii cienia
+20 do mf
5% xp za potwórka
Akt - 2005-10-09, 21:40
:
nie żebym mówił że beznadziejne :P ale beznadziejne :P chociaż to może być początkowy item druida ~~
Falcon - 2005-10-10, 15:36
:
Kolejny set, tym razem dla Ninja

Kolekcja Iverita

Płaszcz Iverita(Ćwiekowana zbroja)
Obrona 25
+ 8 obrona
+ 3 do Mroczny Awart(tylko dla Ninja)
+ 15 odpornośc na trucizny
+ 20 do zręcznośc

Kult Iverita(Katana)
obrż. 20-25
+5-10 obrż. od ognia
+5 do siła
+ 2 do Daisho
Miejsce na klejnot: 3

Cień Iverita(Wakizashi)
Obrż. 7-17
+5-10 obrż ob trucizn przez 10 sek.
+ 5 do zręczność
+ 2 do Skupienie

Bonus za zestaw:
2 przedmioty: + 1 do wszystkich umiejętności, + 5 do wszystkich att.
3 przedmioty: + 2 do wszystkich umiejętności, + 20-30 obrż. od trucizn przez 10 sek. + 10 do wszystkich att., Nie można otruć

I słowo runiczne:

Smuga Cienia(do miecza)
Amn+Ko+Lem
+ 1 do wszystkich umiejętności
+ 20 do zręczność
+ 25 do wszystkich odporności
Znacznie zwiększona szybkość ataku
+ 3 do Skradanie(dla każdego)
+ 3 do Wzmocnienie(dla każdego)

Pracuję nad następnymi setami

A co do tego toporu:
1. Klasowymi przedmiotami druida miały być Młoty ale ten toporek przejdzie
2. Akt: Ten toporek wcale aż taki beznadziejny nie jest.
Cytat:
+2 do magii cienia
A poza tym Spot prosił o słabsze itemy.

11.10.05 17:18
Gotowy już następny set(Łowca)

Kara Banzorga

Klucz Banzorga(Ćwiekowany Pejcz)
Obrż. 37-49
+23-31 obrż. od ognia
+ 1 do Ogień(tylko dla Łowcy Demonów)
+ 10 fire res.
15 % szans na rzucenie 10 lev. Ognisty bicz podczas ataku.

Demonia skóra Banzorga(Zbroja Kancerowana)
Obrona 45
+ 16 obrona
+ 25 fire res.
+ 1 do Przemiany(tylko dla Łowcy Demonów)
+ 3 do Demoniczna krew(tylko dla Łowcy Demonów)
+ 30 do siła

Więzienie Banzorga(Ciężki Pas)
+ 10 siła
+ 10 zręczność
+ 2 do Um. biernych i Przywołań(tylko dla Łowcy demonów)
+ 100 skut. ataku

Bonus za zestaw:
2 przedmioty: + 20 do max. fire res. + 1 do all skils
3 przedmioty: + 20 do max. fire res. + 2 do all skils + 4 do Demoniczna krew, + 4 do Ognisty bicz, + 4 do Agonia piekieł

I tradycyjne słowo Runiczne:

Żal
Ohm+Vex+Ist(do zbroi)
+ 100 do życia
+ 35% wyssania many
+ 2 do wszystkich umiejętności
25% szans na rzucenie 10 poz. zaklęcia Szał podczas ataku

Jakoś tak mi smutno samemu :( . Nikt nic nie pisze :( .

12.10.05 18:36

Zestaw Inkwizytorski tym razem

Poświęcenie Kerito

Świętość Kerito(Arcykapłański miecz)
Obrż. 30-42
+ 3 do Arcykapłaństwo(Tylko dla Inkwizytora)
+ 20 obrż. od magii
+ 30 do energii
200 % obrż. względem nieumarłych

Łaska Kerito(Kolczuga)
Obrona 31
+ 8 obrona
+ 32 do all res.
+ 3 do Egzorcyzm(Tylko dla Inkwizytora)
35% szans rzucenia zaklęcia Święty okrzyk podczas otrzymywania ciosu

Wiara Kerito(Gotycka Tarcza)
Obrona 42
+ 7 obrona
+ 3 do Boska pomoc(Tylko dla Inkwizytora)
35% szans na rzucenie zaklęcia Pieśń pokoju podczas otrzymywania ciosu

Nadzieja Kerito(Hełm)
Obrona 10
+5 obrona
+ 50 do życia i mana
+ 3 do Wyzdrowienie(Tylko dla Inkwizytora)
35% szans na rzucenie zaklęcia Miecz żywiołów podczas otrzymywania ciosu

Bonus za zestaw:
2 przedmioty: + 30 do all res.
3 przedmioty: + 35 do all res. + 1 do all skils
4 przedmioty: + 35 do all res. + 3 do all skils Odporność podczas noszenia

I słowo runiczne

Święte słowo(Sheal+Cham+Ohm+Um)(Do miecza)

300 % obrż. przeciwko nieumarłym
+ 5 do Arcykapłaństwo(dla Każdego)
+ 1-30 obrż. od błyskawic
+ 20 do energii
+ 10 do siły
+ 25 do all res
Szybkie bieganie/chodzenie
Znacznie zwiększona szybkość ataku


15.10.05 12:50

Mam propozycję zupełnie nowych przedmiotów:

Puryfikator- Służy do oczyszczania rudy
Skrzynka puryfikatorów- Jak Księga portali, tylko że na puryfikatory
Młotek kowalski- Służy do naprawy przedmiotów
Zestaw kowalski- Jak księga portali, tylko że na młotki

17.10.05 16:57

Oto nowy zestaw:

Pakt Wer-setiego

Płomyk Wer-setiego(Podwójne ostrze)
Obrż. 3-10
+ 0-5 obrż. ob magii
+ 10 do zręczność
Znacznie zwiększona szybkość ataku
Nie można zamrozić
+ 3 do Podwójne ostrze(Tylko dla Leśnego elfa)


Bojowy strój Wer-setiego(Zbroja pierścieniowa)
Obrona 25
+ 7 obrona
+ 25 wszystkie odporności
+ 5 do Taniec natury(Tylko dla Leśnego elfa)
- 5 do zręczność

Pióropusz Wer-setiego(Hełm)
Obrona 10
+ 3 zwiększona obrona
+ 5 do all res.
+ 1 do umiejętności Elfa
Szybsze bieganie/chodzenie
+ 35 do skut. ataku

Sztandar Wer-setiego(Amulet)
+ 50 all res.
+ 3 do all skills
+ 50 do mana
+ 50 do życie
+ 20 do all atributes

Bonus za zestaw

1 przedmiot : +1 all skills, + 100 stamina
2 przedmioty : + 1 do all skils, + 100 stamina, + 5 do siła
3 przedmioty : + 1 do all skils, + 100 stamina, + 5 do siła i zręczność
4 przedmioty : + 1 do all skils, + 100 stamina, + 5 do all atributes

I słowo runiczne:

Las(Do tarczy)

(Zod+Cham+Nef)

+ 3 do all skils
+ 5 do Taniec natury(dla każdego)
75% skrócony czas działania trucizny
Pokonani wrogowie spoczywają w pokoju
50% szans na otwarcie rany

Teraz Bard

Zagadka Pirtixa

Lutnia Pirtixa(Kris)

+ 1 do all skillów barda
+ 3 do Mag Bitewny
+ 25 dmg om trucizn przez 10 sek
+ 10 do zręczność


Pieśń Pirtixa(Ćwiekowana Zbroja)

Obrona 50
75-100% zwiększona obrona
+(3xPoziom Postaci) 3-297 do zręczności
Nie można otruć
-5 do promienia światła


Obrońca Pirtixa(Duża Tarcza)

Obrona 20
+ 20 do all max res.
+ 3 do Handlarz
+ 50 do życia


Bonus za zestaw:
1 przedmiot: + 30 do zręczność + 1 do Um. Bierne
2 przedmioty: + 40 do zręczność + 2 do Um. Bierne
3 przedmioty: + 50 do zręczność + 3 do Um. Bierne + 50 do all res


Słowo runiczne:

Cisza(Sheal+Cham+Tir+Eld)(Do sztyletu)

+ 5 do cichy mord(dla każdego)
+ (1xPoziom Postaci) 1-99 do zręczności
+ (1xPoziom Postaci) 1-99 do siły
+ (1xPoziom Postaci) 1-99 do energii
+ (1xPoziom Postaci) 1-99 do żywotności

P.S. Jeśli ktoś tu zagląda to niech coś napisze chociaż, bo ja myślę, że nikt tu nie wchodzi :( :( :( :(
CusidiVonRiq - 2005-11-06, 16:04
: Temat postu: Unikalne zestawy
Nie czytałem dokładnie tego tematu-gigantu, lecz ja chcę dodać coś od siebie. Dokładniej, to obmyśliłem parę przedmiotów z unikalnego zestawu Skaza Ignatiusa (Ignatius to moja starsza ksywka). A więc: Zestaw ten bardziej "podpięty" jest pod umiejętności czarodziejsko-zabójczyniowate. Przedmioty te możnaby stworzyć tylko poprzez mieszankę różnych zestawów z runami.

Amulet Ingnatiusa (amulet)
Jad kobry
Wymagany poziom: 32
+10% do obrażeń
50% szans na zatrucie wroga
+1 do wszystkich umiejętności
+5 do zręczności
-3 do energii

Utworzenie poprzez: Amulet Siły Fizycznej + Runa Zod

Muszla Ignatiusa (zbroja)
Muszla Niechęci
Obrona: 210
Wytrzymałość: 60 z 61 (nie da się naprawić tego jednego :P )
// inne statystyki zależne od poziomu postaci
Wymagany poziom: 32
45% szans na wycowanie się przeciwnika
+20% szybsze bieganie/chodzenie

Utworzenie poprzez: Jaka kolwiek zbroja + Doskonały szafir + Kamiej Jordana + Runa Tir

Portal Ignatiusa (Pas płytowy)
// jakieś statystyki z dobrego pasa
90 procent szans na otwarcie Portalu do Obozowiska Łotrzyc (nie ważne jaki akt)przy otrzymaniu obrażeń poniżej 3 procent życia

Utworzenie poprzez: Księga portali + Doskonały Rubin + Runa Ral

Hełm Mądrości Ignatiusa (szyszak)
Est Imposibile
Wytrzymałość: przedmiot niezniszczalny
Obrona: 102 (dalmatyńczyki)
-2 do energii
+3 do wszystkich umiejętności

Utworzone przez: Przesąd Sandera + Runa Thul + doskonała czaszka + Hełm Bersekera

Buty Spowolnienia Igniatiusa (trepy)
Zaklęta aura
Wytrzymałość: 10 (sic!)
Obrona: 76
-1 do energii
+1 do umiejętności biernych i pasywnych
Bohater wytwarza aurę działającą tylko na potwory i ma 75% szans na spowolnienie ich o 50%.

Utworzone przez: Doskonały szafir + Runa Nef + Siatka Cathana + Doskonały Rubin

Pierścień odporności Ignatiusa (Kamień Jordana)
Zaklęte Żywioły
+10 do każdych odporności

Utworzone przez: Kamień Jordana + Doskonały szmaragd + Runa Ral

Kamień duszy Ignatiusa (Pierścień)
Proroctwo Cusidi'ego
+20 do wszystkich statystyk
+15 do wszystkich umiejętności
+10 do szystkich odporności
+50% do zdobywanego doświadczenia
+75% szans na obrażenia od żywiołów
+50% szybsze bieganie chodzenie
+50% do skuteczności ataku
+50% do poprawnej obrony
+75% do życia

Utworzone przez (!): 6 doskonałych klejnotów każdego typu, 3 dowolne runy powyżej runy THUL, Księga Identyfikacji, Noga Wirta, (Decard Cain <- żartuję:P) + Klucz.

Łączność Ignatiusa (Miecz z zębami)
Przesąd Cusidi'ego
Przedmiot niezniszczalny
Obrażenia dwurącz: od 100 do 400
Duża szybkość ataku
-1 do życia (:P)
+ 200% obrażeń zadawanych duchom

Utworzony przez: Hmm... Doskonały Szmaragd + Runa Ith + Ogromny Miecz + Przepowiednia Cusidi'ego (talizman, opisany poniżej)

Przepowiednia Cusidi'ego (talizman, wygląd zwoju)
+2 do wszystkich umiejętności
+50% dodatkowe złoto od potworów
+100% uniknięcia pułapki (skrytki i takie tam)

Utworzony przez: Znaleźć można w akcie I na krowim level'u :P

---
Brzmi beznadziejnie, co ni? Przesadziłem chyba z Kamieniem Duszy Ignatiusa, no nie?
Falcon - 2005-11-06, 19:49
:
CusidiVonRiq napisał/a:
+15 do wszystkich umiejętności


LOL no rezczywiście lekka przesada ale ogólnie niezłe przedmioty. Jak rozumiem robi się je w Kostce ???
CusidiVonRiq - 2006-01-21, 17:51
:
Te ostatnie tylko w kostce, a resztę można znaleźć wszędzie :) Chyba później coś domyślę...
[OFFTOPIC] Aha... dla poprawki. Napisałem że Ignatius to ma starsza ksywka, więc sorki, bo jest aktualna.