| Cytat: |
| "Failed to load control "SSTab" from TABCTL32.OCX. Your version of TABCTL32.OCX may be outdated. Make sure are using the versionof the control that was provided with your application" |
KLIK, wybieramy, który plik nam potrzeba i wrzucamy go do folderu system32.
Uruchom
regsvr32 \windows\system32\brakującego pliku.OCX
Change the Item's QUALITY...
(tutaj mamby duży wybór)
Misc
Other i wybieramy Charm Small, klikamy na Save New Item To PickedUp
Skill
Non-Class Skill, szukamy 318 Baal Cold Missiles)**
'Magic ATTRIBUTE editing'.
Elite
Axes i wybieramy Berserkerski topór.
''Durability (if available)''
''change item's durability'' i nastawić na 28 (bazowe durability berserkerskiego topora).
''change item's quality''
''superior''. Mamy już berserkerski topór dobrej jakości, aby dodać mu sockety: PPM
'Specific Editing functions'
'Magic ATTRIBUTE editing'
''Other''
''Number of sockets'' i nastawiamy na 5.
| Krulik napisał/a: |
| jeszcze żeby ludzie znali przycisk szukaj |
| Krystex666 napisał/a: |
| nie moge zmienic tego FF FF na 3E 01
pomoze ktos?? ;D |
| s6_szybki napisał/a: |
| mógłby ktos zahostowa gdzieś item pack z tego HE |
| Toushirou1995 napisał/a: |
| Czy za Hero Editora na Battle.Net nie odstanie sie bana? |
| Dillord napisał/a: |
| A powie ktoś jak się greeny robi? xD |
Change the Item's QUALITY...
Part of a Set
| Dillord napisał/a: |
| Bo chciał bym se set Tal-Rasha zrobić |
| Kod: |
| Set Items\Elite-Sets\Tal Rasha's Wrappings\ |
| PiPer napisał/a: |
| nie ma kilku rzeczy- jak tworzyc wlasne items (nie z itempacka) |
i mogę twierdzić, że mi się to udało^^
| PiPer napisał/a: |
| Siedze juz w HE kolo 2-3 lat, wiec co nieco sie wypowiem xpppp |
ja kilka miesięcy ( 5 - 7 miesięcy na oko ). | haxite napisał/a: |
miało być kilka rzeczy, a nie jedna xD ( śmieje ofc ), myślałem o tym żeby wstawić, pisząc to opierałem się mniej więcej na pytaniach, które padały na forum i szczególnie ten poradnik jest napisany właśnie w tym celu aby zmniejszyła się liczba postów z tym samym problemem/pytaniem i mogę twierdzić, że mi się to udało^^ |
| haxite napisał/a: |
dość długo ja kilka miesięcy ( 5 - 7 miesięcy na oko ). |
| PiPer napisał/a: |
| No ta, ale jak juz sie pisze poradnik o czyms, to opisuje sie to dokladnie nie? ;'D
HEHEHE! Zlapalem Haxa na pomylce! Czeka Cie karny penis c===3 |
| PiPer napisał/a: |
| Newb! ;p |
| haxite napisał/a: |
| opisałem bardzo dokładnie pytania, które czesto an forum padały |
| haxite napisał/a: |
| więc na żadnej pomyłce mnie nie złapałeś, HEHEHE! |
| haxite napisał/a: |
| HEHEHE! ciebie czeka karny C===8 |
| haxite napisał/a: |
| życie |
Ta pomoc znajduje się pod punktem 5. Uruchamianie ( ofc na pierwszej stronie tego tematu )
'Magic ATTRIBUTE editing'.
Elite
Axes i wybieramy Berserkerski topór.
''Durability (if available)''
''change item's durability'' i nastawić na 28 (bazowe durability berserkerskiego topora).
''change item's quality''
''superior''. Mamy już berserkerski topór dobrej jakości, aby dodać mu sockety: PPM
'Specific Editing functions'
'Magic ATTRIBUTE editing'
''Other''
''Number of sockets'' i nastawiamy na 5.
| PiPer napisał/a: |
| Hax jakis czas temu prosil mnie zebym mu napisal jak tworzyc itemki bo jemu sie n kce, nudzilo mi sie to mu pomoge, |
| PiPer napisał/a: |
| nub ;s |
ale i tak screeny sux
( edytując mojego posta )
Change the Item's QUALITY...
(tutaj mamby duży wybór)