| klimek212121 napisał/a: |
| ja zrobilem zgodnie z instrukcja i nic....jest wieksza skrzynka a le nie moge do niej nic wsadzic i jakos wszystko jest pokaszanione nie widac nic w ekwipunku postaci tzn..broni itd.. |
| Warson napisał/a: |
| panowie ja mam taki sam problem jak kolega z bodajze 3go postu, wpisuje direct i nie moze znaleźć ścieżki, a plikó przekopiowac nie moge bo Plik jest w formie instalki .exe.. |
| maks4444 napisał/a: |
| Jest planowana jakaś nowsza wersja tego moda ???
Wielka szkoda ze nie ma powiększonego ekwipunku dla najemników (buty, pas, amulety itp.). Bo skrzynka i plecak bohatera genialny |
| Zaqaz napisał/a: |
| Witam,
niestety BIG CUBE i PlugY w połączeniu nie działają poprawnie, przynajmniej u mnie. Możliwe, że niewłasciwie je odpalam... Instalacja: LoD v1.12, następnie BCMv1.2 oraz PlugY v9.00. Utworzyłem skrót do PlugY.exe z trybem "-direct", nie działa... Inventarz nie jest powiększony. Dodam, że BCM bez PlugY działa poprawnie. Macie pomysł jak to naprawić? |
| Eps napisał/a: |
| A animację transmutacji, mógłbyś zmienić, tj. rozszerzyć ją lekko lub z niej zrezygnować, bo nie da rady przystosować ją na taki wielki rozmiar kostki. ;p |
| Cytat: |
| Być może na d2mods.com pomogą Ci naprawić ten bug. |
| Kod: |
|
adress (offset) 0098FF02 oryginalny kod 02 zmieniony kod F9 komentarz (nie wymagany) - Przycisk graficzny transmutacji, współrzędna y. |
| Vithel napisał/a: |
| Witam, używam systemu Mac i nie mogę skorzystać z moda, czy byłoby możliwe, żeby skonwertować go na plik .mpq? |
| Krupas napisał/a: |
| PS.: W końcowej fazie produkcji BCM dla D2LoD v1.13c z jeszcze większą kostką Horadrimów; |
| Eps napisał/a: |
| Aż boję się pomyśleć, gdzie ty przycisk zamknięcia umieścisz, skoro będzie jeszcze większa niż w poprzedniej wersji, może jakieś screeny? |
| Krupas napisał/a: |
| ...mod powinien się ukazać w maju |
| ahmar napisał/a: |
| jak zmienic grafike w grze z moda na grafike gry??
fajny mod ale strasznie lipnie sie gra z ta grafika i do tego nie widac czasem dokladnie ile sie ma hp/mana % bo kolki nie maja otoczek |
| Krupas napisał/a: |
| Poprawiony mod wysłałem dziś do moderatora ID by wstawił go do działu download, kiedy to zrobi nie wiem (myślę, że w ciągu 24h), na teraz możesz usunąć plik w starym modzie data\global\ui\panel\800ctrlpnl7.dc6, reszta zostaje bez zmian.
Pozdro |
Mody | Rell napisał/a: |
| Na singlu wywala mi błąd
Unhandled exception Acces_Violation (c0000005) Zdobyłem kostkę, otwieram włożyłem gema i mi wywaliło. Bez plugy instalowałem. Czym to może być spowodowane? Gram NA W XP SP3 jeśli to ważne w ogóle ;p |
| Cytat: |
| Może ktoś mnie oświeci co się dzieje: otóż mam LoD 1.13, na to założony mod Big Cube 2.0 i takie kwiatki mają miejsce: jak dochodzę do 2 aktu i zdobywam kostkę horadrimów i próbuję coś w niej przetransmutowac gra się zawiesza |
| Kod: |
| gra sama sobie zmienia rozdzielczość |
| Deithwen napisał/a: |
| Dzieki, ale po pierwszej w ogole instalacji Twojego moda nie mialam kostki w ogole, byl normalnie duzy inwentarz i skrzynka, ale kostki brak. Po jej zdobyciu w akcie 2 dzialo sie to, co opisalam. Ah no i dodam ze scroll normalnie dzialal, mimo ze nie uruchamialam w trybie zgodnosci z xp.
EDIT: gra miala domyslnie ustawiona zgodnosc z win xp sp3... i sie dzialo co sie dzialo. Niby zadzialalo po przestawieniu na service pack 2. Cuda wianki sie dzieja ;] Pozdrawiam. |
| Oniryczny napisał/a: |
| chodzi mi o to żeby usunąć ten problem aby gra nie żonglowała rozdzielczością za mnie przy każdym uruchomieniu czy też w trakcie gry
w trybie XP to ja nawet instalowałem moda bo inaczej nie odpalała się w ogóle gra |
| Krupas napisał/a: |
| Nic nie jest zmieniane w rozdzielczości w grze z mojej strony, więc nic na to nie poradzę, spróbuj metodę j.w. |
| Cytat: |
| Zainstaluj moda do jakiegoś folderu na pulpicie, skopiuj z niego wszystkie pliki poza D2Launch.dll do folderu z grą, stwórz skrót do Diablo II.exe i w elemencie docelowym dopisz -direct, grę odpal tym skrótem. Każda postać posiada kostkę na start jeśli dobrze mod zainstalowany. Powinno wszystko działać bez przesuniętych przycisków w menu. Jeśli działa wszystko ok to wklej wcześniej ominięty plik D2Launch.dll do folderu z grą i odpal D2LoD z wcześniejszego stworzonego skrótu.
ZRÓB NAJPIERW KOPIĘ ORYGINALNYCH PLIKÓW! |
| Deithwen napisał/a: |
| Fajnie... przywrocilam pliki, zalozylam moda od nowa, uruchomilam w trybie zgodnosci z xp sp 2, gram sobie gram...doszlam do drugiego aktu nawet bez zadnego wieszania... i coz widze nagle? Dokladnie to samo, z lekka zmiana:
Unhandled exeption: unknown exeption (e06d7363) nawet nie zdazylam uzyc kostki, po prostu przesuwalam kursorem nad przyciskiem transmutacji. Jakies sugestie? Oprocz reinstalacji gry i moda, kurcze, robilam to juz chyba z 10 razy. Co moze byc przyczyna tych bledow? Czy nikt inny takich nie ma? |
| Deithwen napisał/a: |
| Tak, ma kostke od poczatku i działa i nagle w drugim akcie działać przestaje. Już mam zwieche... |
| Krupas napisał/a: |
|
Usuń ze ścieżki ...\Diablo II\BCM\data\global\excel plik charstats.bin i włącz grę od początku. Postać będzie bez kostki na początku i powinno wszystko działać. |
| dorumia napisał/a: |
| Będziesz przerabiał moda,żeby działał jeszcze na tym nowym patchu? |
| radzior napisał/a: |
|
ja nie widze sensu, nowy patch niczego nie zmienia w grze ale to juz rozsadzi autor moda |
| dorumia napisał/a: |
| Krupas i jak?Dasz radę zmienić do wersji 1.13d? |
| dorumia napisał/a: |
| była lekko powiększona skrytka i plecak |
| dorumia napisał/a: |
| Więc poczekam,aż dodasz jeszcze Plugy i te strony w skrzyni osobistej. |
| dorumia napisał/a: |
| nie wiem czemu dostałem na start kostkę Horadrimów nową postacią |
| dorumia napisał/a: |
| Czyli rozumiem,że jak wyjdzie Plugy pod 1.13d to być może zrobisz tak samo dobrą instalkę,jak obecny BCM do 1.13c?:) |
| Wasiul1 napisał/a: |
| Witam, mam z tym programem problem. Jeszcze nigdy nie grałem na żadnych modach lub cheatach w Diablo więc się nie znam. Po włączeniu diablo wyskakuje mi:
Halt Location:,line #97 Expression:Unrecoverable internal error 6fa8b82d próbowałem już wszystkich sposobów, przez uruchamianie przez Administratora, z końcówką -direct, i przez skróty "game" i "Diablo II" Prosił bym o Pocom bo bym sobie pograł w wiekszym EQ. |
| dorumia napisał/a: |
| Krupas,myślałeś już nad tym 1.13d?xD |
| krzychu098 napisał/a: |
| Mam problem z użyciem kostki. Otwieram ją i nigdzie nie pojawia się przycisk transmutacji -,- Miał ktoś podobny problem ? Jakieś pomysły jak go rozwiązać ?
[ Dodano: 2012-06-27, 19:32 ] Nikt nie pomoże bliźniemu w potrzebie [ Dodano: 2012-06-28, 22:32 ] Dochodzę do poziomu w którym potrzebuje transmutować w kostce na quest. Pomocy ! |
| dorumia napisał/a: |
| Miałem na myśli,czy dałbyś radę połączyć plugy z tą wersją na 1.13d,w formie instalatora. |
| Krupas napisał/a: | ||
Witam, radę dam;] na dziś dzień zmieniony został plik D2Client.dll, który odpowiada za przyciski Transmutuj i Zamknij w kostce. Reszta dll-ek będzie musiała ulec zmianie (bądź nie), zależy to od "bajerów" takich jak dodanie PlugY do moda czy przesunięcie przycisków w menu. Niektóre nowe tła, a także PlugY są niedostępne... Wersja instalacyjna ukaże się wraz z ukończeniem konwersji na 1.13d łącznie z PlugY. Poniżej wersja "tymczasowa" modyfikacji z powiększonym inwentarzem i powiększoną kostką. Modyfikacja testowana na szybko, w razie jakichkolwiek błędów proszę o wysłanie PW, możliwe są błędy przy zdobywaniu kostki w 2 akcie, dlatego też w tej wersji BCM nie dodałem kostki na start. INSTALACJA: 1. Zrób kopię pliku D2Client.dll. 2. Wypakuj folder data i plik D2Client.dll z archiwum RAR do folderu z zainstalowanym Diablo II używając hasła Krupas i daj zamień. 3. Stwórz skrót do gry i w elemencie docelowym dopisz -direct -txt 4. Odpal grę z tego skrótu. DEINSTALACJA: 1. Podmień plik D2Client.dll na oryginalny. 2. Skasuj folder data. Oczywiście mod działa na wersji 1.13d Diablo II LoD Link do pobrania: BCM 1.13d Pozdro |
| dorumia napisał/a: |
| Wracam po prawie półrocznej przerwie z zapytaniem, czy dałbyś radę naprawić to wyświetlanie przedmiotów w wersji moda. Bo mam takie coś:
http://i49.tinypic.com/xodris.jpg Wersja 1.13d oczywiście, "zainstalowane" wg twojego "poradnika". |
| Oshee napisał/a: |
| Działa Mod... Niby powiększa ekwipunek ale nie mogę nic wstawić na te powiększone miejsce. Widać że jest powiększony ekwipunek i skrytka ale na te miejsca dodane przez moda nic nie da się dać. |
| Cytat: |
| 3. Stwórz skrót do gry i w elemencie docelowym dopisz -direct -txt |
| Cytat: |
| 3. Stwórz skrót do gry i w elemencie docelowym dopisz -direct |
echo), to samo z downloadem, chciałem by najnowszy mod był dostępny na stronie głównej, niestety, jest tylko na forum podlinkowany do postu. Mój błąd bo nie umieściłem w plikach moda osobnej instrukcji instalacji.