..:: Forum Imperium Diablo ::..

Nasze mody - BIG CUBE MOD by KRUPAS

Krupas - 2007-03-26, 21:10
: Temat postu: BIG CUBE MOD by KRUPAS
Ukazała się moja wersja modyfikacji z dużym inventarzem i skrytką, dodatkowo wprowadziłem dużą Kostkę Horadrimów (w nowej wersji jeszcze większa, potrzeba było do tego zedytować pare linijek kodu w plikach dll). Mam nadzieję, że wam się przyda.
Zachęcam do ściągania i mam nadzieję, że u każdego będzie działał poprawnie i bez problemów (mod testowany na Win7 x64). Mod działa też z PlugY (opcja przy instalacji). Wymagany LoD v1.13c oraz rozdzielczość gry 800x600.



===
Wyszła nowa wersja moda opatrzona nazwą BCMv1.1, mod poprawnie działa teraz w obu rozdzielczościach 800x600 i 640x480.
BCMv1.1 to RELASE BCMv1.0, której autorem jest eps.

Dzięki za RELASE eps :wink:

===
Nowsza wersja moda oznaczona nazwą BCMv1.2 działa teraz z patchem v1.12a.

===
Wersja moda tylko pod patch 1.13c - BCM v2.0 działa tylko w rozdzielczości 800x600.

===
Mod nie działa na CBN, działa natomiast w SP, TCP/IP i OBN.

Moda uruchamiamy skrótem na pulpicie.

Więcej info w pliku Czytaj BCM v2.0.txt wyświetlonym po zakończeniu instalacji.

Modyfikację można pobrać z działu download serwisu ID tym linkiem.

Pozdro :wink:
promo - 2007-05-01, 12:28
:
Witam mam pytanko do tego dodatku czy u was tez po jego zainstalowaniu gdy w grze chcecie cos sprzedac w sklepie to cena jest baardzo niska od 1 do 20monet a przy zakupie taka jak normalnie ( przy takim ustawieniu mozna szybko zbankrutowac :wink: ) a gdy usunalem ten dodatek to wszystko wrucilo do normy z inwentory wlacznie mozna cos z tym zrobic?
Krupas - 2007-05-02, 12:37
:
U mnie ceny są w porządku, może połączyłeś mojego moda z jakimś innym...
Co do metody odpalenia moda zapraszam tu, bądź tu. Używajcie czasem szukajki.
Darth Wader - 2007-05-06, 09:59
:
Hej umnie coś nie tak z tym modem zainstalowałem Diabo II potam zainstaowałem Diablo II Lord of Destruction. Potem postępowałem zgodnie z instrukcją instalacji moda. Zmieniłam elemęt docelowy tak jak było w instrukcji i zaczołem grać kiedy ustawiłem już moją postać to wyskoczył mi błąd i pisało tak :

Diablo II Error
Assertion Failure
Location : C:\Projects\Diablo2\Source\D2Game\PLAYER\Player.cpp,
Line #660
Expansion : 0



Prosze was o pomoc......Nawet błagam :!: :!: :!:
Krupas - 2007-05-12, 01:01
:
A jaką masz ścieżkę do D2??

PS: Co do błagania, przeczytaj mój podpis.
klimek212121 - 2007-06-05, 14:52
:
ja zrobilem zgodnie z instrukcja i nic....jest wieksza skrzynka a le nie moge do niej nic wsadzic i jakos wszystko jest pokaszanione nie widac nic w ekwipunku postaci tzn..broni itd..
Pavlus - 2007-10-01, 14:11
:
Hej no świetny modzik tylko czy jest szansa, żeby działał poprawnie na niższej rozdziałce? Jestem osobą słabowidząca więc wole grac na niższej:)
Kynio - 2008-07-02, 11:30
:
Mam problem z wpisaniem -direct




Wyskakuje takie coś

Aha - próbowałem z diablo.exe i game.exe. To samo
Eps - 2008-07-02, 11:39
:
Kynio, Stwórz nowy od diablo II.exe , lub d2loader.exe, skrót, zależy czego używasz, naciśnij na niego prawym przyciskiem myszy, i kliknij na właściwości. Tam w Pasku Skrót, odnajdź: 'Element docelowy', na samym końcu wciśniej spację, i dopisz -direct. Powinno chodzić, bo z tego komunikatu wnioskuję że jeżeli masz błędne współrzędne w Rozpocznij w, to taki się właśnie komunikat pojawia.
Kynio - 2008-07-02, 11:46
:
Problem jest taki, że utworzyłem już skrót (i jednego i drugiego pliku) i naciskałem ppm, i znajdywałem "Element docelowy" i wpisywałem (po spacji) '- direct'. W rozpocznij w mam ustawione D:\Diablo II, ścieżka elementu docelowego:

"D:\Diablo II\Diablo II.exe"

Co gorsza jakiś rok temu (na patchu 1.11) wszystko działało cacy.
Eps - 2008-07-02, 12:03
:
Kynio, to jeśli Ci skrót nie chce chodzić, to wrzuć pliki z BIG CUBE MOD by KRUPAS do pliku Patch_d2.mpq, i Powinno chodzić, Zobacz także w: Rozpocznij W, czy katalog się zgadza standardowo powinno być C:\Program Files\Diablo II\, w twoim przypadku musisz wpisać tam twój folder Diablo II gdzie zainstalowałeś grę.
Nakiel - 2008-07-04, 20:35
:
[quote="Krupas"]
klimek212121 napisał/a:
ja zrobilem zgodnie z instrukcja i nic....jest wieksza skrzynka a le nie moge do niej nic wsadzic i jakos wszystko jest pokaszanione nie widac nic w ekwipunku postaci tzn..broni itd..

Brak pliku inventory.txt.

-----
Mam ten sam problem... Czy moglbys wyjasnic to troche dokladniej, o co chodzi z plikiem inventory.txt ?
Eps - 2008-07-04, 20:51
:
Nakiel, Teraz obecnie plik inventory.txt jest bezużyteczny w nowej wersji gdyż Krupas się zabezpieczył i dał inventory.bin, Odpal nową wersję moda z parametrem
-direct, i stwórz nową postać powinno działać bo to sprawdzony sposób przeze mnie.
Nakiel - 2008-07-04, 21:15
:
Wszystko juz dziala jak nalezy, wielkie dzieki za szybka pomoc =)
Piechnix - 2008-07-05, 18:57
:
Mam ten sam problem wyswietla mi grafike ale nie moge wlożyc nieczego w to miejsce...
probówalem już opisanych wyżej sposobów ale za cho... niechce działać.
Jakby ktoś mógł wysłać działający z tym modem inventory.txt byłbym wdzięczny. Z góry thx.
Eps - 2008-07-05, 20:45
:
Piechnix, Pobierz najnowszą wersję: BIG CUBE MOD by KRUPAS, wypakuj pliki do foldery diablo II i odpal grę z parametrem -direct tworząc uprzednio skrót od pliku Diablo II.exe i dopisz w skrócie ten parametr -direct i będzie chodzić na 100%.
Odpal grę i stwórz nową postać efekt gwarantowany. A pliku Inventory.txt nikt Ci nie umieści gdyż w Najnowszej wersji moda: BIG CUBE MOD by KRUPAS Autor się zabezpieczył i dał sam plik Inventory.bin przed wykradaniem pomysłów i potencjalnymi złodziejami.
Piechnix - 2008-07-05, 21:06
:
robilem to co pisales a i tak niechcialo mi dzialac ;p
zrobilem wlasna skrytke wedlug tutoriala zamieszczonego na forum
skrytka pewnie taka jak u krupasa, chyba ze mial w tym modzie mozliwosc zmiany stron bo tego niewiem, ale i tak dzieki za odpowiedz szybka. Nice 4rum ;]
Eps - 2008-07-05, 21:14
:
Piechnix, To musi działać zobacz czy masz wersję gry 1.12a oraz usuń folder data w Diablo II i wklej nowy z moda Krupasa. Skoro działa Nakiel-owi. To tobie też musi działać. Większość userów popełnia drobne błędy i już nie działa. A tak btw. Krupas nie dodał stron do skrytki, do tego służy PlugY który nie działa na Patchu 1.12a.
Krupas - 2008-07-06, 14:49
:
I pewnie dlatego nie działa mod, lub wywala błąd. PlugY nie działają na dzień dzisiejszy na v1.12a D2LoD.

Pozdro :wink:
dremisiek@wp.pl - 2009-03-28, 09:24
:
Ja mam patcha 1.12a i mi cacy działa ale mam pytanko. Czy dało by rade żeby duża była tylko szkrzynka horadrimów i skrytka. Inwentarz jakby można było żeby był jak w orginale no moze 2 linijki wyższy?

//Nie pytamy o modyfikowanie gotowgo moda, łamiesz tym samym Prawa Autorskie. Warn słowny - eps
maks4444 - 2009-06-07, 18:47
:
Jest planowana jakaś nowsza wersja tego moda ???

Wielka szkoda ze nie ma powiększonego ekwipunku dla najemników (buty, pas, amulety itp.).
Bo skrzynka i plecak bohatera genialny :)
Eps - 2009-06-07, 23:21
:
Niby miała być nowsza wersja owej modyfikacji, lecz ja tego nie wiem tak do końca. Pracowałem dla Krupasa nad przeniesieniem przycisku transmutuj w ce (code edit).
O topicu poinformowałem tu linki do screenów wygasły ;/ Być może w okresie wakacyjnym Krupas coś zmodzi. :>

Proszę w tym topicu pisać sugestie/problemy z modyfikacją!
maks4444 - 2009-06-09, 08:50
:
Gram jak na razie i jest brak błędów :)

-Do następnej wersji proponuję powiększony ekwipunek Najemnika.

wiem ze twórca moda nie chce zmieniać ogólnej mechaniki gry a przebudowanie najemnika nie powinna wpłynąć znacząco na grę.
Warson - 2009-11-20, 21:26
:
panowie ja mam taki sam problem jak kolega z bodajze 3go postu, wpisuje direct i nie moze znaleźć ścieżki, a plikó przekopiowac nie moge bo Plik jest w formie instalki .exe..

help.
Krupas - 2009-12-04, 00:19
:
Warson napisał/a:
panowie ja mam taki sam problem jak kolega z bodajze 3go postu, wpisuje direct i nie moze znaleźć ścieżki, a plikó przekopiowac nie moge bo Plik jest w formie instalki .exe..


A gdzie go wpisujesz? Robiąc skrót do pliku, którego nie ma, nie znajdzie ścieżki. Zrób skrót do pliku Diablo II.exe i we właściwościach w elemencie docelowym dopisz -direct

maks4444 napisał/a:
Jest planowana jakaś nowsza wersja tego moda ???

Wielka szkoda ze nie ma powiększonego ekwipunku dla najemników (buty, pas, amulety itp.).
Bo skrzynka i plecak bohatera genialny :)


Najemnik nie zostanie zmodyfikowany w podstawowej wersji moda. Mod działa z PlugY i bez. PlugY dodają jedynie strony do skrytki. Kostka, skrytka i inwentarz jest powiększony bez żadnych dodatkowych programów typu PlugY, D2Modsystem, NefEx.
Będzie nowa wersja, lecz narazie jest w fazie poprawek i zmiany szaty graficznej. Prawdopodobnie przystosowana będzie tylko do rozdzielczość 800x600. Dodatkowo planowany jest nowy mod na bazie BCM. Z racji pewnych problemów planowane wydanie tych modów nie będzie szybkie.

Pozdro ;)
Zaqaz - 2009-12-18, 12:55
:
Witam,
niestety BIG CUBE i PlugY w połączeniu nie działają poprawnie, przynajmniej u mnie.
Możliwe, że niewłasciwie je odpalam...
Instalacja:
LoD v1.12, następnie BCMv1.2 oraz PlugY v9.00.
Utworzyłem skrót do PlugY.exe z trybem "-direct", nie działa...
Inventarz nie jest powiększony.
Dodam, że BCM bez PlugY działa poprawnie.

Macie pomysł jak to naprawić?
Krupas - 2009-12-19, 00:32
:
Zaqaz napisał/a:
Witam,
niestety BIG CUBE i PlugY w połączeniu nie działają poprawnie, przynajmniej u mnie.
Możliwe, że niewłasciwie je odpalam...
Instalacja:
LoD v1.12, następnie BCMv1.2 oraz PlugY v9.00.
Utworzyłem skrót do PlugY.exe z trybem "-direct", nie działa...
Inventarz nie jest powiększony.
Dodam, że BCM bez PlugY działa poprawnie.

Macie pomysł jak to naprawić?


Cześć;
Stwórz skrót do pliku Diablo II.exe i tam dopisz -direct. Ja gry nie odpalam z pliku PlugY.exe. Jeśli dalej masz problem wyślę zmodyfikowany plik d2gfx.dll z v1.12 D2LoD z zainstalowanym PlugY 9.00, wystarczy wtedy wgrać folder PlugY i pliki PlugY.ini oraz PlugY.dll. Grę odpalić plikiem Diablo II.exe z opcją -direct.

Pozdro ;)
tengriM - 2011-01-04, 13:42
:
pewnie nikogo to już nie obejdzie, bo temat jest mocno nieświeży, ale jak się kapnąłem co źle robili (najprawdopodobniej) Warson i... Kinio? - to aż musiałem się zarejestrować by to napisać. otóż najprawdopodobniej chłopaki wpisywali -direct przed cudzysłowem, zamiast po i o to cały ambaras :D to znaczy, tak wyglądało to u mnie, bo też miałem na początku ten problem. najśmieszniejsze, że nikt jak dotąd tak banalnego nieporozumienia nie wyjaśnił;)
Krupas - 2011-01-18, 11:45
:
Witam,
oto pare screenów z nowej wersji BCM, wersja działająca (inwentarz + kostka) na patchu 1.12a rozdz. 800x600 (doszło tutaj CE więc trochę mi zajęło szukanie wszystkiego i przestawianie), niebawem powstanie wersja na patcha 1.13c (jak kody są takie same). Inne zmiany widoczne na screenach pochodzą z innego projektu (nie skończonego):






Opcja animacji podczas transmutacji:


Pozdro :wink:

PS: Miejsce w kostce można jeszcze poszerzyć na panele, lecz myślę, że taka już wystarczy i nie planuję powiększania bardziej niż jest.
Eps - 2011-01-18, 11:51
:
Pięknie to wygląda, czekam na next wersję. I mam nadzieję, że szybko odnajdziesz kod dla v1.13c :D
A animację transmutacji, mógłbyś zmienić, tj. rozszerzyć ją lekko lub z niej zrezygnować, bo nie da rady przystosować ją na taki wielki rozmiar kostki. ;p
Krupas - 2011-01-18, 12:05
:
Eps napisał/a:
A animację transmutacji, mógłbyś zmienić, tj. rozszerzyć ją lekko lub z niej zrezygnować, bo nie da rady przystosować ją na taki wielki rozmiar kostki. ;p

Wiem, że się nie da jej rozszerzyć, więc albo zostaje taka albo żadna (będzie tylko w zadaniach). poza tym jest jeszcze jeden błąd z tym, mianowicie gdy animacja jest włączona (w CE) to po wejściu do gry i otworzeniu kostki pokazuje się ona raz i ogólnie działa jak by ktoś nacisnął przycisk Transmutuj, czyli wszystko co było w kostce ulega transmutacji po wejściu do gry i otwarciu kostki. Sytuacja jest jednorazowa, lecz gdy wyjdziemy z gry i wejdziemy ponownie, opcja się powtarza. Niestety z tym sobie nie poradzę, jeśli są jakieś sugestie co do tego to proszę pisać w temacie.
Pozdro :wink:
Eps - 2011-01-18, 12:12
:
Być może na d2mods.com pomogą Ci naprawić ten bug. Niestety ale d2 ma sporo bugów, gdy chcesz wprowadzić swoje zmiany i w efekcie powstają takie bajery. ;/ Chyba, że w grę wchodzi plik inwentory.txt, tj. zakres okna w kostce. Popróbuj coś tam zmienić, może pomoże. ;)

E: Cóż poradzić, że ID w sprawie moddingu umarło. Kiedyś miało swoją świetność, może cos się ruszy jak ukończę moje projekty w zakresie rozdzielczości, link http://diablo.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=64969 ;P

E2: Tu imo. need moderator, który ma pojęcie o moddingu i nieco by rozruszał scenę, i zwalczył offtopic. Nie umniejszając Haxite. ;p
Krupas - 2011-01-18, 12:17
:
Cytat:
Być może na d2mods.com pomogą Ci naprawić ten bug.

Forum umarło tak jak umiera ID... Zrobił się offtop :lol:
E: Wyjdzie D3 to zobaczysz co będzie z D2.
Eps - 2011-02-05, 18:26
:
Krupas, a co ty na to, gdybym Ci zrobił lekki support?
Napisałbym Ci nową: *.dll
np. Bcm.dll - który, by działał dla v1.12a i wspierał rozdzielczość 800x600 i 640x480 osobno, do tego celu wykorzystać mogę odpalenie gry z listą komend, np. jeżeli chcesz grać z większą kostką na rozdzielczości 800x600, to uruchom grę ze skrótu i komendą np. -Bcm800 będziesz mógł mieć większą kostkę, lecz musisz mieć ustawioną rozdzielczość 800x600, gdyż będą komplikacje jak sobie przejdziesz na 640x480, a jeżeli chcesz grać z większą kostką dla rozdzielczości 640x480, to będzie trzeba uruchomić grę ze skrótu z komendą np. -Bcm640 (usuwając/zastępując komendę -Bcm800) i oczywiście trzeba przejść na rozdzielczość 640x480, gdyż będą takie same komplikacje na wyższej rozdzielczości 800x600. (Myślę, że zrozumiesz ocb.))
Nowy plik *.mpq
np. Bcm.mpq - W którym będą umieszczone przez Ciebie pliki, które zmodyfikowałeś bez konieczności umieszczania ich w patch_d2.mpq, dzięki temu Twój mod będzie zajmował mniej miejsca.
I oczywiście nowy launcher.exe, który jest koniecznością (Chyba, że będziesz chciał podpinać dllkę pod pliki diablo 2 np. d2gfx.dll. Tyle, że jak ktoś będzie chciał sobie połączyć Twój mod z Plugy, to już sobie nie zagra z Plugy, gdyż on wykorzystuje ten sam plik, do podpięcia pliku Plugy.dll, tj. d2gfx.dll, a będzie się musiał cieszyć jedynie czystym modem bcm.)
Oczywiście opcjonalnie możesz zaprojektować własną ikonę (rozmiary dowolne, wtedy launcher będzie więcej ważył.) i np. version info (info o autorze, itp.) (Nie wymagane.)
Ja np. mam do launchera dla mojego projektu taką ikonę jaka widnieje u mnie w avatarze (ofc. nie jest animowana.) ;P

Jeżeli wyrażasz chęci, to drogą pw napisz mi offset, oryginalny kod i co należy tam zmienić.

Np.
Kod:

adress (offset) 0098FF02
oryginalny kod 02
zmieniony kod  F9
komentarz (nie wymagany) - Przycisk graficzny transmutacji, współrzędna y.

itp. itd.
Pliku nie musisz podawać, gdyż wiem jaki to plik, bo pierwszą wersję v1.12a pomogłem Ci zrobić.
Jeżeli znajdziesz offsety dla v1.13c, to też będę mógł Ci napisać. Jako, że wkrótce będę sam poszukiwał dla dwóch elementów graficznych w kostce offsetów dla v1.13c, to Ci udostępnię offsety, byś miał lepszy start na poszukiwania. ;P

P.s.
Kodu źródłowego Ci nie udostępnię, a jedynie gotowe pliki z którymi możesz sobie zrobić co chcesz (wrzucić je do moda). ;)
Tyle, że nie mam 100% pewności czy będzie to trybić na win 7, bo ja programuję na 32 bit.
Przemyśl to ;)
Vithel - 2011-04-01, 18:13
: Temat postu: Big Cube Mod .MPQ dla Mac'a
Witam, używam systemu Mac i nie mogę skorzystać z moda, czy byłoby możliwe, żeby skonwertować go na plik .mpq?
Krupas - 2011-04-14, 16:44
: Temat postu: Re: Big Cube Mod .MPQ dla Mac'a
Vithel napisał/a:
Witam, używam systemu Mac i nie mogę skorzystać z moda, czy byłoby możliwe, żeby skonwertować go na plik .mpq?


Witam, wrzucę moda do pliku patch_d2.mpq (z D2LoD na windowsa), będzie to na wrsję 1.12 lecz nie wiem jak będzie sprawa wyglądała z plikami *.dll (dodam je luzem), w razie jak by nie działało, to coś wtedy pomyślimy. Jak skończę (myślę, że do poniedziałku znajdę chwilę) to wyślę ci linka na PW.

Pozdro :wink:

PS.: W końcowej fazie produkcji BCM dla D2LoD v1.13c z jeszcze większą kostką Horadrimów; mod powinien się ukazać w maju ;)
Eps - 2011-04-14, 16:46
:
Krupas napisał/a:
PS.: W końcowej fazie produkcji BCM dla D2LoD v1.13c z jeszcze większą kostką Horadrimów;


Aż boję się pomyśleć, gdzie ty przycisk zamknięcia umieścisz, skoro będzie jeszcze większa niż w poprzedniej wersji, może jakieś screeny? :P
Krupas - 2011-04-15, 11:42
:
Eps napisał/a:
Aż boję się pomyśleć, gdzie ty przycisk zamknięcia umieścisz, skoro będzie jeszcze większa niż w poprzedniej wersji, może jakieś screeny? :P


Większa niż ta, która jest do ściągnięcia. Screeny masz wyżej, poza tym nie wydam wersji powiększonej kostki na 1.12 bo odrazu przerabiam ją na 1.13... Mam nadzieję, że teraz zrozumiale.
Pozdro :wink:


Krupas napisał/a:
...mod powinien się ukazać w maju ;)


Ale ukaże się niebawem, bo już jest skończony, trzeba tylko go upnąć na serwer ID, poniżej screen:



Pozdro :wink:
ahmar - 2011-04-30, 17:41
:
jak zmienic grafike w grze z moda na grafike gry??
fajny mod ale strasznie lipnie sie gra z ta grafika i do tego nie widac czasem dokladnie ile sie ma hp/mana % bo kolki nie maja otoczek
Krupas - 2011-05-02, 17:38
:
ahmar napisał/a:
jak zmienic grafike w grze z moda na grafike gry??
fajny mod ale strasznie lipnie sie gra z ta grafika i do tego nie widac czasem dokladnie ile sie ma hp/mana % bo kolki nie maja otoczek

Poprawiony mod wysłałem dziś do moderatora ID by wstawił go do działu download, kiedy to zrobi nie wiem (myślę, że w ciągu 24h), na teraz możesz usunąć plik w starym modzie data\global\ui\panel\800ctrlpnl7.dc6, reszta zostaje bez zmian.
Pozdro :wink:
Morfi - 2011-05-02, 19:31
:
Krupas napisał/a:
Poprawiony mod wysłałem dziś do moderatora ID by wstawił go do działu download, kiedy to zrobi nie wiem (myślę, że w ciągu 24h), na teraz możesz usunąć plik w starym modzie data\global\ui\panel\800ctrlpnl7.dc6, reszta zostaje bez zmian.
Pozdro :wink:


Poprawiony mod wrzucony na serwer. Znajduje się już w dziale Download -> Mody
Marysza - 2011-05-16, 10:06
:
Jest taki problem przy grze na lanie, gdy wrzucę na przykłąd laskę i talizman horadrimów wywala grę. To samo dzieje się przy klejnotach, nie da się transmutować. Tylko ja mam taki problem?

Dodam że przy grze single kostka działa normalnie.

Unhandled exception
Acces_Violation (c0000005)

Taki błąd wywala.
Krupas - 2011-05-17, 00:49
:
Witam, gracie na modzie z PlugY czy bez? Zmodyfikowany D2gfx.dll z PlugY powoduje, że nie działa przycisk Battle.Net w grze, może ten plik jest problemem. Radzę zainstalować moda bez PlugY i sprawdzić wtedy.
Pozdro :wink:
Rell - 2011-06-21, 15:13
:
Na singlu wywala mi błąd
Unhandled exception
Acces_Violation (c0000005)

Zdobyłem kostkę, otwieram włożyłem gema i mi wywaliło. Bez plugy instalowałem. Czym to może być spowodowane? Gram NA W XP SP3 jeśli to ważne w ogóle ;p
Krupas - 2011-06-24, 12:09
:
Rell napisał/a:
Na singlu wywala mi błąd
Unhandled exception
Acces_Violation (c0000005)

Zdobyłem kostkę, otwieram włożyłem gema i mi wywaliło. Bez plugy instalowałem. Czym to może być spowodowane? Gram NA W XP SP3 jeśli to ważne w ogóle ;p


Jaka wersja gry, czy czysta instalka, jaka rozdzielczość, crack? Inne powody nie przychodzą mi na myśl.
Pozdro :wink:
Rell - 2011-06-28, 14:49
:
1.13c, mam oryginał, 800x600 zainstalowałem wersje z plugy i już wszystko gra ;)
Deithwen - 2011-07-15, 10:55
:
Witam,
zakladalam wczoraj nowy temat i juz myslalam, ze wszystko dziala, wiec poprosilam o zamkniecie, ale niestety dzis ta sama bajka sie dzieje.
Otóz mam diablo 2+lod oryginalne, patch 1.13c i zalozylam big cube 2.0 z plugy i wywala mi taki sam wlasnie blad:
Unhandled exeption: access_violation (c0000005)
nawet bez proby transmutacji, wystarczy ze kursorem najade W OKOLICE przycisku transmutacji. Windows 7 64b, rozdzielczosc 800x600. Mod w wersji bez plugy z tym problemem nic nie robi, tak samo zawiesza gre. Szczerze mowiac na plugy mi najbardziej zalezy ;] Prosze o pomoc...
Dodam jeszcze ze jak stworzylam nowa postac i szalalam kursorem po ekwipunku (wlasnie zeby sprawdzic czy nie wywali bledu, swiezo po reinstalacji na czysto wszystkiego) nic sie nie dzialo, zadnych bledow. Napykalam pare lvli, nazbieralam troche smiecia w ekwipunku i sama proba otwarcia pustej zreszta kostki skonczyla sie jw.
Oniryczny - 2011-07-15, 11:27
:
ja mam to samo co Pani Deith
na Win7 x32
z tym że u mnie po instalacji Gra+LoD+Patch+MOD
ikona moda na pulpicie jest nijaka, gra w ogóle się nie uruchamia i wyskakuje ten sam błąd

EDIT
gdy w końcu uruchomiłem moda w Trybie zgodności z Windows XP to gra działa lecz kostka nie ma żadnego przycisku i nie ma jak jej używać

EDIT
problem polega na tym że gra sama sobie zmienia rozdzielczość z 800x600 na 640x480 i są problemy z wyświetlaniem...
Krupas - 2011-07-16, 01:03
:
Witam,
moda można zainstalować do wybranej lokalizacji i z niej tworzy się skrót do gry, przywracanie oryginalnych plików po deinstalacji moda przywraca pliki do domyślnego folderu, czyli do folderu z grą, który jest zapisany w rejestrze. Uniemożliwia to przywrócenie oryginalnych plików w innej lokalizacji niż się zainstalowało grę na czysto w systemie (do skopiowanego folderu). Grę odpalamy TYLKO z utworzonego skrótu przez instalator moda (w win7 trzeba skrót uruchomić w trybie zgodności z win xp bo nie będzie działał scroll w myszce). U mnie kiedyś działało D2LoD na win7 normalnie w trybie 2d, teraz nie uruchomię gry w ogóle, choć w menadżerze zadań jest game.exe, dlatego też polecam dopisać do skrótu, w elemencie docelowym -w i grać w oknie (okno zawsze można powiększyć), co do trybu 3d powinien się normalnie odpalić na full screenie.

@Deithwen
Cytat:
Może ktoś mnie oświeci co się dzieje: otóż mam LoD 1.13, na to założony mod Big Cube 2.0 i takie kwiatki mają miejsce: jak dochodzę do 2 aktu i zdobywam kostkę horadrimów i próbuję coś w niej przetransmutowac gra się zawiesza :| na dole w oknie kostki pojawiają się też dwa puste pola, przez które prześwituje lokacja... po prostu coś się nie zgrywa z grafiką jakby, a wystarczy, że najadę kursorem na przycisk transmutacji i gra od razu wisi. Proszę o pomoc.

Z plików .txt modowałem tylko inventory.txt (dający więcej miejsca) i charstats.txt (co dodaje kostkę nowej postaci na start). Przyciski w kostce to zmodyfikowany d2client.dll. Grafika tła musiała zostać wycięta w miejsce przesuniętych przycisków, ponieważ ich grafika była pod spodem tła kostki (była nie widoczna), brak przycisków w kostce w miejscu "dziur" w tle oznacza brak zmodyfikowanego d2client.dll, z tego powodu mogą robić się błędy. Polecam przywrócić oryginalne pliki po deinstalacji BCM v2.0 (ponowna instalacja BCM v2.0 z zaznaczoną ostatnią opcją) i ponownie zainstalować moda (do ścieżki, którą wybierze mod podczas instalacji), następnie odpalić grę ze skrótu w trybie win xp i z opcją -w (dla trybu 3d nie musi być w oknie).
PS.: każda nowa utworzona postać w grze posiada kostkę na start.

@Oniryczny
Uruchom D2VidTst.exe, wybierz tryb 2d i odpal grę ze skrótu z opcją -w oraz trybem zgodności z win xp lub wybierz opcję 3d + tryb zgodności z win xp.

Pozdro :wink:
Deithwen - 2011-07-16, 11:00
:
Dzieki, ale po pierwszej w ogole instalacji Twojego moda nie mialam kostki w ogole, byl normalnie duzy inwentarz i skrzynka, ale kostki brak. Po jej zdobyciu w akcie 2 dzialo sie to, co opisalam. Ah no i dodam ze scroll normalnie dzialal, mimo ze nie uruchamialam w trybie zgodnosci z xp.

EDIT: gra miala domyslnie ustawiona zgodnosc z win xp sp3... i sie dzialo co sie dzialo. Niby zadzialalo po przestawieniu na service pack 2. Cuda wianki sie dzieja ;]
Pozdrawiam.
Oniryczny - 2011-07-16, 11:01
:
Kod:
gra sama sobie zmienia rozdzielczość

chodzi mi o to żeby usunąć ten problem aby gra nie żonglowała rozdzielczością za mnie przy każdym uruchomieniu czy też w trakcie gry
w trybie XP to ja nawet instalowałem moda bo inaczej nie odpalała się w ogóle gra

SCROLLa nie używam bo nie mam myszki :P
Krupas - 2011-07-17, 00:17
:
Deithwen napisał/a:
Dzieki, ale po pierwszej w ogole instalacji Twojego moda nie mialam kostki w ogole, byl normalnie duzy inwentarz i skrzynka, ale kostki brak. Po jej zdobyciu w akcie 2 dzialo sie to, co opisalam. Ah no i dodam ze scroll normalnie dzialal, mimo ze nie uruchamialam w trybie zgodnosci z xp.

EDIT: gra miala domyslnie ustawiona zgodnosc z win xp sp3... i sie dzialo co sie dzialo. Niby zadzialalo po przestawieniu na service pack 2. Cuda wianki sie dzieja ;]
Pozdrawiam.


Coś źle działa, bądź źle instaluje. Zainstaluj moda do jakiegoś folderu na pulpicie, skopiuj z niego wszystkie pliki poza D2Launch.dll do folderu z grą, stwórz skrót do Diablo II.exe i w elemencie docelowym dopisz -direct, grę odpal tym skrótem. Każda postać posiada kostkę na start jeśli dobrze mod zainstalowany. Powinno wszystko działać bez przesuniętych przycisków w menu. Jeśli działa wszystko ok to wklej wcześniej ominięty plik D2Launch.dll do folderu z grą i odpal D2LoD z wcześniejszego stworzonego skrótu.
ZRÓB NAJPIERW KOPIĘ ORYGINALNYCH PLIKÓW!

Oniryczny napisał/a:
chodzi mi o to żeby usunąć ten problem aby gra nie żonglowała rozdzielczością za mnie przy każdym uruchomieniu czy też w trakcie gry
w trybie XP to ja nawet instalowałem moda bo inaczej nie odpalała się w ogóle gra


Nic nie jest zmieniane w rozdzielczości w grze z mojej strony, więc nic na to nie poradzę, spróbuj metodę j.w.

Pozdro :wink:
Oniryczny - 2011-07-17, 13:46
:
Krupas napisał/a:
Nic nie jest zmieniane w rozdzielczości w grze z mojej strony, więc nic na to nie poradzę, spróbuj metodę j.w.

z Twojej strony może i nie jest i bardzo dobrze (a jaki masz OS?)
metodę j.w.. czyli jaką? odinstalowanie moda, przywrócenie plików i ponowna instalacja moda?
Próbowałem kilkakrotnie i wciąż to samo...
Deithwen - 2011-07-17, 22:07
:
Fajnie... przywrocilam pliki, zalozylam moda od nowa, uruchomilam w trybie zgodnosci z xp sp 2, gram sobie gram...doszlam do drugiego aktu nawet bez zadnego wieszania... i coz widze nagle? Dokladnie to samo, z lekka zmiana:
Unhandled exeption: unknown exeption (e06d7363)
nawet nie zdazylam uzyc kostki, po prostu przesuwalam kursorem nad przyciskiem transmutacji. Jakies sugestie? Oprocz reinstalacji gry i moda, kurcze, robilam to juz chyba z 10 razy. Co moze byc przyczyna tych bledow? Czy nikt inny takich nie ma?
Krupas - 2011-07-18, 01:30
:
@Oniryczny
Cytat:
Zainstaluj moda do jakiegoś folderu na pulpicie, skopiuj z niego wszystkie pliki poza D2Launch.dll do folderu z grą, stwórz skrót do Diablo II.exe i w elemencie docelowym dopisz -direct, grę odpal tym skrótem. Każda postać posiada kostkę na start jeśli dobrze mod zainstalowany. Powinno wszystko działać bez przesuniętych przycisków w menu. Jeśli działa wszystko ok to wklej wcześniej ominięty plik D2Launch.dll do folderu z grą i odpal D2LoD z wcześniejszego stworzonego skrótu.
ZRÓB NAJPIERW KOPIĘ ORYGINALNYCH PLIKÓW!

OS - Win7Ux64

Deithwen napisał/a:
Fajnie... przywrocilam pliki, zalozylam moda od nowa, uruchomilam w trybie zgodnosci z xp sp 2, gram sobie gram...doszlam do drugiego aktu nawet bez zadnego wieszania... i coz widze nagle? Dokladnie to samo, z lekka zmiana:
Unhandled exeption: unknown exeption (e06d7363)
nawet nie zdazylam uzyc kostki, po prostu przesuwalam kursorem nad przyciskiem transmutacji. Jakies sugestie? Oprocz reinstalacji gry i moda, kurcze, robilam to juz chyba z 10 razy. Co moze byc przyczyna tych bledow? Czy nikt inny takich nie ma?


Postać na starcie ma kostkę i działa?

Pozdro :wink:
Deithwen - 2011-07-18, 13:20
:
Tak, ma kostke od poczatku i działa i nagle w drugim akcie działać przestaje. Już mam zwieche...
Krupas - 2011-07-19, 00:10
:
Deithwen napisał/a:
Tak, ma kostke od poczatku i działa i nagle w drugim akcie działać przestaje. Już mam zwieche...

Usuń ze ścieżki ...\Diablo II\data\global\excel plik charstats.bin i włącz grę od początku. Postać będzie bez kostki na początku i powinno wszystko działać.

Pozdro :wink:
Deithwen - 2011-07-19, 13:29
:
Krupas napisał/a:

Usuń ze ścieżki ...\Diablo II\BCM\data\global\excel plik charstats.bin i włącz grę od początku. Postać będzie bez kostki na początku i powinno wszystko działać.



Wszystko fajnie, ale ja widze u siebie ścieżke \Diablo II\data\global\excel, bez folderu bcm? Czy to bedzie to samo, czy znowu coś zrobilam nie tak? Normalnie czuje sie ulomna jakas. Moda instalowałam tam, gdzie sie chcial zainstalowac, nic nie zmienialam.
Krupas - 2011-07-19, 23:56
:
Sorka, tylko u mnie jest inaczej. Powinno być ...\Diablo II\data\global\excel plik charstats.bin.

Pozdro :wink:

Edit:
Problem rozwiązany, błąd gry występuje tylko przez D2Client.dll, gdy zaczynamy nową postacią i dochodzimy do zadania znalezienia Kostki Horadrimów. Błąd jest związany z przesunięciem przycisków w Kostce, aby temu zapobiec, do tego zadania najlepiej podejść bez moda (ewentualnie skopiować oryginalny plik D2Client.dll do folderu z grą, a po zaliczeniu zadania ponownie zainstalować moda), później można go śmiało instalować (rozwiązanie jest na tą chwilę). Mod niestety działa na postaciach, które ukończyły zadanie z Kostką Horadrimów...
Dziękuję użytkownikom Deithwen oraz Oniryczny za zwrócenie uwagi z tym problemem. W niedługim czasie postaram się naprawić ten błąd, bądź pomyślę nad innym rozwiązaniem tego problemu.

Pozdro :wink:
Deithwen - 2011-07-21, 15:26
:
Dzieki szatanowi, juz myslalam, ze to moja wina :D ale przez ta cala polke stracilam serce do gry chwilowo, poczekam na definitywne rozwiazanie problemu.

Krupas, dziekuje za pelen profesjonalizm i cierpliwosc ;)
dorumia - 2011-11-02, 19:16
:
Sorry za odkop,ale mam pytanie do Krupasa.Nie tak dawno wyszedł nowy patch 1.13d.Będziesz przerabiał moda,żeby działał jeszcze na tym nowym patchu?
radzior - 2011-11-05, 14:39
:
ja nie widze sensu, nowy patch niczego nie zmienia w grze ale to juz rozsadzi autor moda
Krupas - 2011-11-05, 15:38
:
dorumia napisał/a:
Będziesz przerabiał moda,żeby działał jeszcze na tym nowym patchu?

A popatrzę w pliki, czy dll-ki się pozmieniały, jak tak, to zobaczę o ile się kody przesunęły i czy są takie same. Jak się uda to mod będzie usprawniony dla 1.13d w najbliższym czasie, jeśli nie, trochę to potrwa...
Patcha ściągnąłem, niebawem sprawdzę i podam info.
Pozdro :wink:
dorumia - 2011-11-09, 20:54
:
Podobno lekko coś usprawnił ten najnowszy patch.Aha i dzięki Krupas za odpowiedź i czekam jak to się dalej potoczy z twoim modem =)
Krupas - 2011-11-11, 18:27
:
Narazie prace nad modem wstrzymane do odwołania... Niestety powodów jest sporo.
Pozdro :wink:
dorumia - 2011-11-23, 22:03
:
Dobra dzięki.Jakbyś wrócił do pracy nad modem do wersji 1.13d to wyślij PW,bo rzadko zaglądam do postów.
Eps - 2011-11-24, 06:46
:
radzior napisał/a:

ja nie widze sensu, nowy patch niczego nie zmienia w grze ale to juz rozsadzi autor moda


Patch nic nie musi zmieniać, ale jak CI się gra zaktualizuje, a ty nie masz chęci cofnąć do v1.13c, to szkoda żeby mod nie był zaktualizowany, zwłaszcza, że to nie jest trudne. Sam mógłbym wydać nieoficjalny mod bcm, ale nie chce mi się. Bo przecież napisałem ostatnio plugin WRK dla v1.13d i wystarczy zastosować się do instrukcji, by mieć coś zastępczego nim wyjdzie BCM dla v1.13d.
dorumia - 2011-12-25, 19:38
:
Krupas i jak?Dasz radę zmienić do wersji 1.13d?
Krupas - 2011-12-27, 20:23
:
dorumia napisał/a:
Krupas i jak?Dasz radę zmienić do wersji 1.13d?


Witam,
radę dam;] na dziś dzień zmieniony został plik D2Client.dll, który odpowiada za przyciski Transmutuj i Zamknij w kostce. Reszta dll-ek będzie musiała ulec zmianie (bądź nie), zależy to od "bajerów" takich jak dodanie PlugY do moda czy przesunięcie przycisków w menu. Niektóre nowe tła, a także PlugY są niedostępne... Wersja instalacyjna ukaże się wraz z ukończeniem konwersji na 1.13d łącznie z PlugY.
Poniżej wersja "tymczasowa" modyfikacji z powiększonym inwentarzem i powiększoną kostką. Modyfikacja testowana na szybko, w razie jakichkolwiek błędów proszę o wysłanie PW, możliwe są błędy przy zdobywaniu kostki w 2 akcie, dlatego też w tej wersji BCM nie dodałem kostki na start.

INSTALACJA:
1. Zrób kopię pliku D2Client.dll.
2. Wypakuj folder data i plik D2Client.dll z archiwum RAR do folderu z zainstalowanym Diablo II używając hasła Krupas i daj zamień.
3. Stwórz skrót do gry i w elemencie docelowym dopisz -direct -txt
4. Odpal grę z tego skrótu.

DEINSTALACJA:
1. Podmień plik D2Client.dll na oryginalny.
2. Skasuj folder data.

Oczywiście mod działa na wersji 1.13d Diablo II LoD

Link do pobrania:
BCM 1.13d

Pozdro :wink:
dorumia - 2012-01-04, 17:31
:
Krupas,to jest na chwilę obecną wersja finalna?Bo jak nie,to wolę poczekać,aż będzie całkowicie ukończony mod pod 1.13d - mniej problemów wtedy powinno być.
Edit:Dobra odpaliłem starym skrótem i była lekko powiększona skrytka i plecak(ale nie wiem czemu dostałem na start kostkę Horadrimów nową postacią).Więc poczekam,aż dodasz jeszcze Plugy i te strony w skrzyni osobistej.
Krupas - 2012-01-06, 00:11
:
dorumia napisał/a:
była lekko powiększona skrytka i plecak

dorumia napisał/a:
Więc poczekam,aż dodasz jeszcze Plugy i te strony w skrzyni osobistej.

Mod powiększa skrzynkę, plecak i kostkę (PlugY dodaje strony w skrzynce).
dorumia napisał/a:
nie wiem czemu dostałem na start kostkę Horadrimów nową postacią

Odpowiada za to plik charstats.txt (w rezultacie charstats.bin), jego nie ma w tej wersji, więc masz go z pozostałości wcześniejszej modyfikacji, skasuj bin i txt wtedy powinno być git.

Mod będzie jaki jest, elementy dodatkowe jak wyrównane tła, przesunięte guziki będą w wersji instalacyjnej, czyli dodatkowo dojdą PlugY. Mod ukarze się wkrótce...

Pozdro :wink:
dorumia - 2012-01-06, 10:10
:
Skoro mówisz,że mod będzie wkrótce to poczekam xD bo te strony w skrzyni są mi bardzo potrzebne(bo te strony osobiste i skrzynię wspólną dodaje Plugy nie?).Więc poczekam aż zrobisz instalkę tak jak w wersji dla 1.13c(czyli instalator BCM i Plugy jednocześnie).
Krupas - 2012-01-18, 10:40
:
Wersja narazie zostaje taka jaka jest, bo nie ma jeszcze PlugY pod 1.13d.
Pozdro :wink:
dorumia - 2012-03-24, 22:11
:
Czyli rozumiem,że jak wyjdzie Plugy pod 1.13d to być może zrobisz tak samo dobrą instalkę,jak obecny BCM do 1.13c?:)
Krupas - 2012-03-26, 19:30
:
dorumia napisał/a:
Czyli rozumiem,że jak wyjdzie Plugy pod 1.13d to być może zrobisz tak samo dobrą instalkę,jak obecny BCM do 1.13c?:)

Dokładnie tak.
Pozdro :wink:
dorumia - 2012-04-07, 22:57
:
Jakby prace ruszyły lub miały ruszyć to daj znać =) Wesołych świąt!
Wasiul1 - 2012-05-10, 08:56
:
Witam, mam z tym programem problem. Jeszcze nigdy nie grałem na żadnych modach lub cheatach w Diablo więc się nie znam. Po włączeniu diablo wyskakuje mi:
Halt
Location:,line #97
Expression:Unrecoverable internal error 6fa8b82d

próbowałem już wszystkich sposobów, przez uruchamianie przez Administratora, z końcówką -direct, i przez skróty "game" i "Diablo II"

Prosił bym o Pocom bo bym sobie pograł w wiekszym EQ.
Krupas - 2012-05-16, 12:36
:
Wasiul1 napisał/a:
Witam, mam z tym programem problem. Jeszcze nigdy nie grałem na żadnych modach lub cheatach w Diablo więc się nie znam. Po włączeniu diablo wyskakuje mi:
Halt
Location:,line #97
Expression:Unrecoverable internal error 6fa8b82d

próbowałem już wszystkich sposobów, przez uruchamianie przez Administratora, z końcówką -direct, i przez skróty "game" i "Diablo II"

Prosił bym o Pocom bo bym sobie pograł w wiekszym EQ.


Witam, jaki patch gry? Co ściągasz i jak instalujesz? Błąd zapewne wyskakuje z powodu zmienionego pliku DLL, odpowiednia wersja moda działa z odpowiednim do niej patchem D2LoD. Widocznie masz innego patcha. Na spokojnie poczytaj co instalować w jakiej kolejności i jak.
Pozdro :wink:
dorumia - 2012-05-19, 12:39
:
Krupas,myślałeś już nad tym 1.13d?xD
Rell - 2012-06-12, 10:09
:
Jest jakaś szansa?
krzychu098 - 2012-06-25, 10:31
:
Mam problem z użyciem kostki. Otwieram ją i nigdzie nie pojawia się przycisk transmutacji -,- Miał ktoś podobny problem ? Jakieś pomysły jak go rozwiązać ?

[ Dodano: 2012-06-27, 19:32 ]
Nikt nie pomoże bliźniemu w potrzebie :D ?

[ Dodano: 2012-06-28, 22:32 ]
Dochodzę do poziomu w którym potrzebuje transmutować w kostce na quest. Pomocy !
Krupas - 2012-07-13, 15:36
:
dorumia napisał/a:
Krupas,myślałeś już nad tym 1.13d?xD


Jest stronę wcześniej mod do pobrania na 1.13d...

krzychu098 napisał/a:
Mam problem z użyciem kostki. Otwieram ją i nigdzie nie pojawia się przycisk transmutacji -,- Miał ktoś podobny problem ? Jakieś pomysły jak go rozwiązać ?

[ Dodano: 2012-06-27, 19:32 ]
Nikt nie pomoże bliźniemu w potrzebie :D ?

[ Dodano: 2012-06-28, 22:32 ]
Dochodzę do poziomu w którym potrzebuje transmutować w kostce na quest. Pomocy !


Wersja D2LoD 1.13d, stronę wcześniej jest mod na tą wersję gry, wystarczy wkleić pliki do katalogu z grą, w skrócie do gry dopisać w elemencie docelowym -direct -txt i wszystko powinno działać. Moda najlepiej używać po wykonaniu questa na znalezienie kostki w akcie drugim (przy nowych postaciach), dla starych postaci mających kostkę moda można wgrać odrazu.

PS.: Mod pod wersję 1.13d nie działa z PlugY. Wersja 1.13c ma zintegrowane PlugY do wyboru przy instalacji.

Pozdro :wink:
Rell - 2012-07-29, 14:47
:
A jest szansa żeby działalo z plugy?
dorumia - 2012-08-04, 21:11
:
Miałem na myśli,czy dałbyś radę połączyć plugy z tą wersją na 1.13d,w formie instalatora.
Krupas - 2012-08-20, 03:23
:
dorumia napisał/a:
Miałem na myśli,czy dałbyś radę połączyć plugy z tą wersją na 1.13d,w formie instalatora.


Dałbym radę, tylko daj mi linka do działającego PlugY na 1.13d.
dorumia - 2013-01-28, 10:41
:
Wracam po prawie półrocznej przerwie z zapytaniem, czy dałbyś radę naprawić to wyświetlanie przedmiotów w wersji moda. Bo mam takie coś:
http://i49.tinypic.com/xodris.jpg
Wersja 1.13d oczywiście, "zainstalowane" wg twojego "poradnika".
Oshee - 2013-02-02, 12:37
:
Cześć. ! Po instalacji tego moda wyskakuje mi błąd axces volation coś tam 00005 co mam z tym zrobić? dodam że patcha mam najnowszego i grę orginalną.
Eps - 2013-02-02, 12:42
:
By mod działał. Patch musi być v1.13c a nie najnowszy v1.13d.
Oshee - 2013-02-02, 16:29
:
A to ja nie wiem ;/ jak jestem w grze pisze samo 1.13. No nie wiem. A co do tego 1.13c to jakieś źródło do pobrania dostanę ??
Eps - 2013-02-02, 16:37
:
Wpisz w google: Paczka patchy wśród niej będzie v1.13c.
Oshee - 2013-02-02, 16:42
:
Krupas napisał/a:
dorumia napisał/a:
Krupas i jak?Dasz radę zmienić do wersji 1.13d?


Witam,
radę dam;] na dziś dzień zmieniony został plik D2Client.dll, który odpowiada za przyciski Transmutuj i Zamknij w kostce. Reszta dll-ek będzie musiała ulec zmianie (bądź nie), zależy to od "bajerów" takich jak dodanie PlugY do moda czy przesunięcie przycisków w menu. Niektóre nowe tła, a także PlugY są niedostępne... Wersja instalacyjna ukaże się wraz z ukończeniem konwersji na 1.13d łącznie z PlugY.
Poniżej wersja "tymczasowa" modyfikacji z powiększonym inwentarzem i powiększoną kostką. Modyfikacja testowana na szybko, w razie jakichkolwiek błędów proszę o wysłanie PW, możliwe są błędy przy zdobywaniu kostki w 2 akcie, dlatego też w tej wersji BCM nie dodałem kostki na start.

INSTALACJA:
1. Zrób kopię pliku D2Client.dll.
2. Wypakuj folder data i plik D2Client.dll z archiwum RAR do folderu z zainstalowanym Diablo II używając hasła Krupas i daj zamień.
3. Stwórz skrót do gry i w elemencie docelowym dopisz -direct -txt
4. Odpal grę z tego skrótu.

DEINSTALACJA:
1. Podmień plik D2Client.dll na oryginalny.
2. Skasuj folder data.

Oczywiście mod działa na wersji 1.13d Diablo II LoD

Link do pobrania:
BCM 1.13d

Pozdro :wink:


Działa Mod... Niby powiększa ekwipunek ale nie mogę nic wstawić na te powiększone miejsce. Widać że jest powiększony ekwipunek i skrytka ale na te miejsca dodane przez moda nic nie da się dać.
Krupas - 2013-02-10, 15:46
:
dorumia napisał/a:
Wracam po prawie półrocznej przerwie z zapytaniem, czy dałbyś radę naprawić to wyświetlanie przedmiotów w wersji moda. Bo mam takie coś:
http://i49.tinypic.com/xodris.jpg
Wersja 1.13d oczywiście, "zainstalowane" wg twojego "poradnika".


Oshee napisał/a:
Działa Mod... Niby powiększa ekwipunek ale nie mogę nic wstawić na te powiększone miejsce. Widać że jest powiększony ekwipunek i skrytka ale na te miejsca dodane przez moda nic nie da się dać.


Witam,
gra nie czyta pliku inventory.bin... Pewnie masz pliki .txt w data/global/excel. Usuń wszystkie pliki .TXT i .BIN, następnie wklej plik inventory.bin do folderu excel i odpal grę, powinno działać.

Pozdro.
Krupas - 2014-07-02, 16:19
:
Witam,
jako że link wcześniejszy wygasł, poniżej do ściągnięcia wersja na 1.13d.
Hasło - Krupas
Pozdro :wink:
riepocaliptica - 2015-05-22, 14:28
:
Witam (mam nadzieję że ktoś jeszcze to miejsce czasem sprawdza?)
Problem mam taki, że po instalacji ekran pokazuje zwiększony ekwipunek, ale dostępne miejsce jest takie jak wcześniej (czyli dokładnie to co 2 poprzednie problemy z 'przestawionymi' przedmiotami)
I tak jak napisałeś usunęłam wszystko z folderu data/global/excel (mimo że nie było tam ani pół pliku .txt, ale co ja tam wiem, może gdzieś się ukrył) wsadziałm nowe inventory.bin i...
i nic
Dalej ten sam problem.
Może istnieć jakiś powód poza plikami .txt powodujący taki efekt?
BishoYo - 2015-05-27, 12:43
:
Autor popełnił błąd w punkcie:

Cytat:
3. Stwórz skrót do gry i w elemencie docelowym dopisz -direct -txt


Dokładnie to dopisek -txt powoduje odczyt plików tekstowych i utworzenie plików .bin na nowo więc jego plik się podmienia. Ten punkt powinien wyglądać tak:

Cytat:
3. Stwórz skrót do gry i w elemencie docelowym dopisz -direct


Więc kto ma problem musi podmienić plik "Inventory.bin" jak podane wcześniej i poprawić skrót. To rozwiąże sprawę.
Krupas - 2015-07-31, 18:36
:
Dokładnie jak wyżej. Brak edycji postów (tak, pisałem kiedyś do admina -> echo), to samo z downloadem, chciałem by najnowszy mod był dostępny na stronie głównej, niestety, jest tylko na forum podlinkowany do postu. Mój błąd bo nie umieściłem w plikach moda osobnej instrukcji instalacji.

INSTALACJA:
1. Zrób kopię pliku D2Client.dll.
2. Wypakuj folder data i plik D2Client.dll z archiwum RAR do folderu z zainstalowanym Diablo II używając hasła: Krupas i daj zamień.
3. Stwórz skrót do gry i w elemencie docelowym dopisz -direct
4. Odpal grę z tego skrótu.

DEINSTALACJA:
1. Podmień plik D2Client.dll na oryginalny.
2. Skasuj folder data.

Pozdro :wink:
BATON1985 - 2015-12-05, 17:36
: Temat postu: Wieksza skrzynia dla D2 ale bez LoD
Jest jakiś MoD na wieksza skrzynie i najmenika by wymieniac mu ekwipunek dla wersji Clasik bo siedze po forach i z tego co sie naczytałem to jest na to Mod ale do wersji Lord of Destruction