Get Adobe Flash player


Poniżej linki oraz lista zmian wersji 1.0 i 1.1.
Forever Mod v.1.0/1.1 przeznaczone sa dla Diablo II: LoD w wersji 1.10/1.11


UWAGA!
WERSJE 1.0 I 1.1 NIE SA JUZ OFICJALNIE WSPIERANE!
NIE ODPOWIADAM NA PYTANIA I PROBLEMY ZWIAZANE Z TYMI WERSJAMI MODA.


Forever Mod 1.0 - Pobierz (13,1 MB)

Forever Mod Patch 1.1 - Pobierz (200 KB)

:::: LISTA ZMIAN :::::


== W WERSJI 1.1 ==


1. Zmniejszona ilość potworów na mapach (teraz max potworków w grupie jest 20 - wcześniej było 50)
2. Zmiany w umiejętnościach - zwiększona została ilość Walkirii (Amazonka) i Cieni (Zabójczyni).

== W WERSJI 1.0 ==


----EKWIPUNEK----
1. Powiększony Ekwipunek
2. Powiększona Kostka Horadrimów
3. Powiększona (nieograniczona) Skrytka Osobista
4. Skrytka jest w 2 tzw. "Modułach":
Moduł Osobisty - działa tak jak zwykła skrytka
Moduł wspólny - skrytka do której dostęp maja wszystkie postacie (można wymieniać się przedmiotami)

----NAJEMNICY----
1. Każdy Najemnik Może nosić 2 Pierścienie, Amulet, Rękawice i Buty.
2. Wygląd Najemników został zmieniony:
Łuczniczka(Iakt) - jest teraz Amazonką
Lancer(IIakt) - jest teraz Paladynem
Żelazny Wilk(Mag)(IIIakt) - jest teraz CZarodziejką
3. Najemnicy uwzględniają zmiany uzbrojenia w wyglądzie(najemnik zmienia wygląd jeśli da mu się inny np. hełm, - tak jak u postaci głównej)

----LOKACJE----
1. Zmienione Miasta:
Akt II (Lut Gholein)
Akt IV (Forteca)
Akt V (Harrogath)
2. Poza tym zmienione miejsca w Akcie I:
Sekretny krowi poziom
Obóz Biszibosza(dodana została mgła)
Brama Klasztorna
Katedra(więcej potworów czempionów - teraz trudno jest przebić się przez katedrę)
Tristram(4krwawe orlice są w Tristram ;D)

----UMIEJĘTNOŚCI----
1. Możliwe jest przywołanie Wilków,Upiornych Wilków oraz Niedźwiedzia za jednym razem (u Druida)
2. Możliwe jest przywołanie 4(lub więcej) Golemów (Takich samych lub innych) za jednym razem (u Nekromanty)
3. Możliwe jest przywołanie 3 Duchów naraz (u Druida).
4. Możliwe jest przywołanie 10 Niedźwiedzi.
5. Maksymalny poziom umiejętności to 40.

----GRAFIKA----
1. Zmienione jest menu początkowe,menu wybierania postaci.
2. Zmieniony jest panel postaci(dolny panel gdzie jest np. pas czy kule życia i many)
3. Zmieniona grafika większośći przedmiotów.
4. Zmieniona została grafika miejskiego portalu

----RESZTA----
1. Za Poziom daje 8punktów statystyk
2. Za poziom daje 2punkty umiejętności
3. komenda /players została zwiększona do 20 (/players 20 - wtedy potwory mają 2000razy więcej zdrowia)
4. Nasycenie przedmiotu u Charsi daje ZŁOTY(Unikalny) Przedmiot
5. Zwiększone wypadanie przedmiotów po potworach(wpyadają częściej lepsze przedmioty i zielone)
6. Maksymalnie strzał i bełtów jest teraz 1000sztuk
7. Maksymalnie zwoji w księgach miejskiego portalu i identyfikacji jest teraz 500
8. Maksymalnie kluczy w pęczku jest teraz 100
9. Akara sprzedaje Runy a Gheed Gemy (Akt I)
10. Dodane nowe statystyki(wyświetlanie ich na ekranie postaci - dod. 2strony)
11. Maksymalne odporności na żywioły zwiększone do 150
12. Potwory chodzą w grupkach od 1 do 50.(w niektórych miejscach naprawde jest rozwałka ;D)
13. Potwory są trudniejsze(mają więcej życia).
14. W Kostce Horadrimów można tworzyć gniazda w każdych przedmiotach(wystarczy włożyć przedmiot do koostki i kliknąć transmutuj).
15. W Kostce Horadrimów można "wyjmować" gemy i runy z przedmiotów(wystarczy włożyć przedmiot do koostki i kliknąć transmutuj).
16. Umożliwione jest wykonywanie Uber Questów