Zimny Pala
Ostatnia modyfikacja: 09.10.2007. Utworzono: 24.08.2007
Na wstępie ostrzegam, że nie jest to tani paladyn. Ale w zupełności opłaca się na niego wydać tyle ile jest wart.
1.Umiejętności
2.Statystyki
3.Ekwipunek
4.Jak grać
5.Podsumowanie postaci
--------------------------------------------------------
Zaczynamy:)
1.Umiejęności są ustawione w odpowiedniej kolejności
Święty Chłód:20
Odpornosć na zimno(synergia):20
Szarża:20
Święta tarcza(zwiększa def):20
Śmiałość:reszta
--------------------------------------------------------
2.
Siła:Tyle co do itemków
Zręczność:Tyle co do broni o czym dowiecie się pózniej
Żywotność:Reszta(pal bez life to nie pal)
Energia:nic(nasz pal nie wymaga dużo many ale i tak bedzie jej sporo od itemów
--------------------------------------------------------
3.Najważniejszy punkt naszej strategi
Buty: Ja osobiście nosze Piaskowy Kształt, ale mile widziany jest również Tancerz Cieni
Rękawiczki: Jasne, że najlepsze są rękawice o nazwie Chwyt Drakuli, ale można spokojnie nosić Duszołapy, które zmniejszają def przeciwnika
Pas: Dla pala walczącego w ręcz tylko Sznur Verdungo(Verdu)
Ringi: Kruczy lód i BK, który bedzie nas nieźle leczył i doda nam jeszcze do life
Amu: Mara, która zwiększy nam resy, których powinniśmy mieć max
Tarcza: Tylko Zaka nie widzie innej możliwości (można wsadzić klejnot 5% do zimna)
Armor: I tu mamy dylemat.Ja noszę Forti, które zwiększa dmg, ale można nosić Coha, który z pewnością wymaksuje nam resy, mile widziana jest Enigma, która w razie draki pomoże nam uciec
Broń: Ja nosze griefa (żala), ale są również takie super bronie jak Ostatni Oddech lub Śmierć
Hełm: Możecie być zaskoczeni, że bedziemy nosili hełm dla sorc na cold, ale nasz pal bedzie miał większe dmg z aury. Hełm nosi nazwę Woal Skrzydeł Nocy
--------------------------------------------------------
4.Nie będę się tu rozpisywał ten paladun, takie postacie jak sorc kosi po strzale, ale z dobrym barbem mogą być problemy chociaż barb dzięki naszej aurze nie robi szybko trąby i mamy czas, aby gdy ja przerwie wyjechać mu z szarży
--------------------------------------------------------
5.Moim zdaniem jest to konkretny pal, który może zaskoczyć dziwnymi jak dla pala itemami.
hudy2404
Zgłoś błąd.
1.Umiejętności
2.Statystyki
3.Ekwipunek
4.Jak grać
5.Podsumowanie postaci
--------------------------------------------------------
Zaczynamy:)
1.Umiejęności są ustawione w odpowiedniej kolejności
Święty Chłód:20
Odpornosć na zimno(synergia):20
Szarża:20
Święta tarcza(zwiększa def):20
Śmiałość:reszta
--------------------------------------------------------
2.
Siła:Tyle co do itemków
Zręczność:Tyle co do broni o czym dowiecie się pózniej
Żywotność:Reszta(pal bez life to nie pal)
Energia:nic(nasz pal nie wymaga dużo many ale i tak bedzie jej sporo od itemów
--------------------------------------------------------
3.Najważniejszy punkt naszej strategi
Buty: Ja osobiście nosze Piaskowy Kształt, ale mile widziany jest również Tancerz Cieni
Rękawiczki: Jasne, że najlepsze są rękawice o nazwie Chwyt Drakuli, ale można spokojnie nosić Duszołapy, które zmniejszają def przeciwnika
Pas: Dla pala walczącego w ręcz tylko Sznur Verdungo(Verdu)
Ringi: Kruczy lód i BK, który bedzie nas nieźle leczył i doda nam jeszcze do life
Amu: Mara, która zwiększy nam resy, których powinniśmy mieć max
Tarcza: Tylko Zaka nie widzie innej możliwości (można wsadzić klejnot 5% do zimna)
Armor: I tu mamy dylemat.Ja noszę Forti, które zwiększa dmg, ale można nosić Coha, który z pewnością wymaksuje nam resy, mile widziana jest Enigma, która w razie draki pomoże nam uciec
Broń: Ja nosze griefa (żala), ale są również takie super bronie jak Ostatni Oddech lub Śmierć
Hełm: Możecie być zaskoczeni, że bedziemy nosili hełm dla sorc na cold, ale nasz pal bedzie miał większe dmg z aury. Hełm nosi nazwę Woal Skrzydeł Nocy
--------------------------------------------------------
4.Nie będę się tu rozpisywał ten paladun, takie postacie jak sorc kosi po strzale, ale z dobrym barbem mogą być problemy chociaż barb dzięki naszej aurze nie robi szybko trąby i mamy czas, aby gdy ja przerwie wyjechać mu z szarży
--------------------------------------------------------
5.Moim zdaniem jest to konkretny pal, który może zaskoczyć dziwnymi jak dla pala itemami.






