Oryginalne słowa runiczne
Ostatnia modyfikacja: 18.09.2007. Utworzono: 24.08.2007
| ORYGINALNE SŁOWA RUNICZNE | |
Dla patcha 1.09 i nowszych. Słowa te powinny także funkcjonować prawidłowo w wersji 1.07 i 1.08, ale nie ręczymy za to ;) | |
RAL + ORT + TAL [3] Ancient's Pledge/Przysięga Starożytnych Tarcze |
+50% poprawiona obrona Odporność na zimno +43% Odporność na ogień +48% Odporność na błyskawice +48% Odporność na trucizny +48% 10% Otrzymane obrażenia przechodzą na manę |
| THUL + IO + NEF [3] Black/Czerń Maczugi/Młoty/Buławy |
+120% zwiększone obrażenia 40% szansa na Druzgocące Uderzenie +200 do skuteczności ataku Dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek. +10 do żywotności 15% zwiększona szybkość ataku Odrzut Obrażenia od magii zmniejszone o 2 Poziom 4 Wybuch Zwłok [12 ładunków] |
| JAH + GUL + ETH [3] Fury/Furia Bronie do walki wręcz |
+209% zwiększone obrażenia 40% zwiększona szybkość ataku Uniemożliwia leczenie się potworów 66% szansa Otwarcia Rany 33% Zabójcze Uderzenie Ignoruje obronę celu -25% obrona przeciwnika 20% premia do skuteczności ataku 6% punkty życia wykradzione za każde trafienie +5 do Szału Bitewnego [tylko dla Barbarzyńcy] |
| ETH + RAL + ORT + TAL [4] Holy Thunder/Święty Grom Berła |
+60% zwiększone obrażenia -25% obrona przeciwnika Dodaje 5-30 obrażeń od ognia Dodaje 21-110 obrażeń od błyskawic +75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund +10 do maksymalnych obrażeń Odporność na błyskawice +60% +5 do maksymalnej odporności na błyskawice +3 do Świętego Wstrząsu [tylko dla Paladyna] Poziom 7 Seryjne Błyskawice [60 ładunków] |
| AMN + EL + ITH + TIR + SOL [5] Honor Bronie do walki wręcz |
+160% zwiększone obrażenia +9 do minimalnych obrażeń +9 do maksymalnych obrażeń 25% Zabójcze Uderzenie +250 do skuteczności ataku +1 do wszystkich umiejętności 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie Uzupełnienie życia +10 +10 do siły +1 do promienia światła +2 do many za Każdego zabitego przeciwnika |
| AMN + RAL + THUL [3] Kings Grace/Królewska Laska Miecze / Berła |
+100% zwiększone obrażenia +100% obrażenia zadane Demonom +50% obrażenia zadane Nieumarłym Dodaje 5-30 obrażeń od Ognia Dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek. +150 do skuteczności ataku +100 do skuteczności ataku przeciw Demonom +100 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie |
| TIR + RAL [2] Leaf/Liść Laski [oprócz kul] |
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia +3 do Umiejętności posługiwania się ogniem +3 do Ognistego Piorunu [tylko dla Czarodziejki] +3 do Inferno [tylko dla Czarodziejki] +3 do Ciepła [tylko dla Czarodziejki] +2 do many za każdego zabitego przeciwnika +2-198 do obrony [zależy od poziomu postaci] Odporność na zimno +33% |
| HEL + LUM + FAL [3] Lionheart/Lwie Serce Zbroje |
+20% zwiększone obrażenia Wymagania -15% +25 do siły +10 do energii +20 do żywotności +15 do zręczności +50 do życia Wszystkie odporności +30 |
| ORT + SOL [2] Lore/Wiedza Hełmy |
+1 do poziomu wszystkich umiejętności +10 do energii +2 do many za każdego zabitego przeciwnika Odporność na błyskawice +30% Obrażenie zmniejszone o 7 +2 do promienia światła |
| ITH + EL + ETH [3] Malice/Złośliwość Bronie do walki wręcz |
+33% zwiększone obrażenia +9 do maksymalnych obrażeń 100% szansa Otwarcia Rany -25% obrona przeciwnika -100 do obrony przeciwnika na trafienie Uniemożliwia leczenie się potworów +50 do skuteczności ataku Wyssanie życia -5 |
| SHAEL + KO + NEF [3] Melody/Melodia Bronie używające pocisków |
+50% zwiększone obrażenia +300% obrażenia zadane Nieumarłym +3 do Umiejętności Łuku oraz Kuszy [tylko dla Amazonki] +3 do Uderzenia Krytycznego [tylko dla Amazonki] +3 do Uniku [tylko dla Amazonki] +3 do Spowolnienia Pocisków [tylko dla Amazonki] 20% zwiększona szybkość ataku +10 do zręczności Odrzut |
| LUM + IO + SOL + ETH [4] Memory/Pamięć Laski [oprócz kul] |
+3 do poziomu umiejętności Czarodziejki 33% szybsze rzucanie czarów Zwiększenie maksimum many 20% +3 Tarcza Energetyczna [tylko dla Czarodziejki] +2 Pole Statyczne [tylko dla Czarodziejki] +10 do energii +10 do żywotności +9 do minimalnych obrażeń -25% obrona przeciwnika Obrażenia od magii zmniejszone o 7 +50% poprawiona obrona |
| NEF + TIR [2] Nadir Hełmy |
+50% poprawiona obrona +10 obrona +30 obrona przeciw pociskom Poziom 13 Płaszcz Cieni [9 ładunków] +2 do many za każdego zabitego przeciwnika +5 do siły -33% dodatkowe złoto od potworów -3 do promienia światła |
| NEF + SOL + ITH [3] Radiance/Blask Hełmy |
+75% poprawiona obrona +30 obrona przeciw pociskom +10 do energii +10 do żywotności 15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę Obrażenia od magii zmniejszone o 3 +33 do many Obrażenie zmniejszone o 7 +5 do promienia światła |
| SHAEL + ETH [2] Rhyme/Rym Tarcze |
20% zwiększona szansa na blok 40% szybszy blok Wszystkie odporności +25 Regeneruje manę 15% Nie można zamrozić 50% dodatkowe złoto od potworów 25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów |
| DOL + ELD + HEL + IST + TIR + VEX [6] Silence/Cisza Bronie |
+200% zwiększone obrażenia +75% obrażenia zadane Nieumarłym Wymagania -20% 20% zwiększona szybkość ataku +50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym +2 do wszystkich umiejętności Wszystkie odporności +75 20% szybsze Odzyskiwanie równowagi 11% mana wykradziona za każde trafienie Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25% Trafienie oślepia Ofiarę +33 +2 do many za każdego zabitego przeciwnika 30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów |
| NEF + LUM [2] Smoke/Dym Zbroje |
+75% poprawiona obrona +280 obrona przeciw pociskom Wszystkie odporności +50 20% szybsze odzyskiwanie równowagi Poziom 6 Osłabienie [18 ładunków] +10 do energii -1 do promienia światła |
| TAL + ETH [2] Stealth/Skradanie Się Zbroje |
Obrażenia od magii zmniejszone o 3 +6 do zręczności +15 do maksymalnej wytrzymałości Odporność na trucizny +30% Regeneruje manę 15% 25% Szybsze bieganie/chodzenie 25% szybsze rzucanie czarów 25% szybsze odzyskiwanie równowagi |
| TIR + EL [2] Steel/Stal Miecze / Topory / Buławy |
+20% zwiększone obrażenia +3 do minimalnych obrażeń +3 do maksymalnych obrażeń +50 do skuteczności ataku 50% szansa Otwarcia Rany 25% zwiększona szybkość ataku +2 do many za każdego zabitego przeciwnika +1 do promienia światła |
| AMN + TIR [2] Strength/Siła Bronie do walki wręcz |
+35% zwiększone obrażenia 25% szansa na Druzgocące Uderzenie 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie +2 do many za każdego zabitego przeciwnika +20 do siły +10 do żywotności |
| TAL + DOL + MAL [3] Venom/Jad Bronie |
Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25% Uniemożliwia leczenie się potworów Ignoruje obronę celu 7% mana wykradziona za każde trafienie Poziom 15 Eksplozja Trucizny [27 ładunków] Poziom 13 Trująca Nova [11 ładunków] +273 obrażeń od trucizny przez 6 sek. |
| LEM + KO + TIR [3] Wealth/Bogactwo Zbroje |
300% dodatkowe złoto od potworów 100% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów +2 do many za Każdego zabitego przeciwnika +10 do zręczności |
| DOL + IO [2] White/Biel Różdżki |
Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25% +10 do żywotności +3 do Umiejętności Trucizn oraz Kości [tylko dla Nekromanty] +3 do Zbroi z Kości [tylko dla Nekromanty] +2 do Włóczni z Kości [tylko dla Nekromanty] +4 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami [tylko dla Nekromanty] Obrażenia od magii zmniejszone o 4 20% szybsze rzucanie czarów +13 do many |
| ORT + ETH [2] Zephyr/Zefir Bronie używające pocisków |
+33% zwiększone obrażenia +66 do skuteczności ataku Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic -25% obrona przeciwnika +25 obrona 25% szybsze bieganie/chodzenie 25% zwiększona szybkość ataku 7% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Wir, przy otrzymaniu ciosu |








