diablo 3

WC-Baba

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007

Takta ta to Barbarzyńca na Okrzyki. Jeśli ktoś ma lub będzie mieć jakieś wątpliwości to od razu zaznaczam, że jest to takta TYLKO na CBN, zarówno Ladder jak i Non-Ladder. Postać nie jest tania, ale czego się można było spodziewać. Nie piszę tutaj żadnego słownika bo i tak jak macie problem to na stronce Imperium macie słownik CBN to sobie można zajrzeć. Zaczynamy!

I.Nasza postać
1.Progi
a) FHR
Docelowo mamy mieć próg 48 FHR, czyli musimy mieć 4 skillery z 12 FHR.
b) FCR
Docelowo mamy mieć próg 105 FCR, zakładamy 2xHoto, Mage Fists i Arachnid Mesh, tym sposobem mamy 110 FCR.

2. Statystyki
Siła - nic
Zręczność - nic
Żywotność - wszystko
Energia - nic
Maksymalna liczba punktów statystyk do rozdania to aż 505 ( 490 z 98 poziomów i 15 z 3 questów Księgi Lam'Esena )
Po prostu standardowe rozdanie atrybutów. Many i tak będziemy mieć około 2 tysiące, to nie ma się nawet o co martwić. A im więcej życia tym lepiej. Siła nic bo będziemy nosić enigmę, no i pare innych przedmiocików. Już wyjasniam jak to jest z tą siłą. Max z enigmy to 74 punkty, torch i anni to razem 40, czyli mamy +114 na 99 poziomie. Dodajemy jeszcze 30 w podstawie z 1 lvlu i mamy zawrotne 144 siły. Problem może być np. przy śmierci z ponownym założeniem zbroi ale od czego są 20 str rings.

3.Przedmioty
a) Postać
-Głowa - 3BO,3Okrzyk/3Dowodzenie/3Wrodzona Odporność, hełm barbarzyńcy ze słówkiem Delirium.
-Amulet - 3 warcries ( okrzyki ) i jakieś inne duperele np. żywotność lub hp.
-Zbroja - Enigma w Archon Plate 15 ed.
-Bronie - 2X Hoto
-Pas - Siatka Arachnidów
-Pierścienie - 2X SoJ
-Buty - Wodołazy 65hp
-Rękawice - Pięść Maga
Tutaj nie trzeba tłumaczyć, sprzęt pod fcr i WC skills.

b) Ekwipunek
-Torch 20/20
-Annihilus 20/20/10, ale najważniejsze są atrybuty, odporności mozemy pominąć.
-9x WC skillers a w tym 4 z 12 FHR, reszta 5 to z HP.
-10x 20/17 lub same 20hp
Scrolle TP możemy nosić na pasku a jak komuś szkoda to zamiast 2xsc 20/17 nosic księgę portali miejskich w ekwipunku.

4. Umiejętności
Barbarzyńca ten jest nastawiony głównie na zadawanie obrażeń, a okrzyki barbarzyńcy działają z FCR nie z IAS. Tak więc BO jest w sumie tylko i aż wspomaganiem dla nas samych jak i kolesi z drużyny. Przejdźmy do konkretów. Maksymalna liszba dostępnych punktów umiejętności to 110 na 99 poziomie. ( 98 z lvlu i 12 z questów )

a) Okrzyki
Skowyt - 20pkt
Drwina - 20pkt
Okrzyk Bojowy - 20pkt
Zawołanie Bitewne - 20pkt
Rozkazy - 20 pkt
Okrzyk - 4-5pkt ( zależnie od noszonego hełmu )
Dowodzenie - 1pkt
Najpierw maksujemy Rozkazy, potem Zawołanie Bitewne. Na końcu jak wszędzie rozdamy skill punkty ( oprócz Okrzyku - ma być 1 pkt na razie ) gdzie mamy rozdać to maksujemy Skowyt.

*WAŻNE* Obrażenia od umiejętności Zawołanie Bitewne są obrażeniamni FIZYCZNYMI *WAŻNE*

b) Mistrzostwa Bojowe
Zwiększona wytrzymałość - 1pkt
Skóra z Żelaza - 1pkt
Zwiększona Szybkość - 1pkt
Wrodzona Odporność - 1pkt ( jeśli nasz hełm nie ma conajmniej +1 do tej umiejętności to dajemy dodatkowo 1 punkcik )

*WAŻNE* na 20 poziomie Wrodzonej Odporności ta umiejętność daje nam +67 do wszystkich odporności i to jest nasz cel. A oto jak się będą przedstawiać nasze odporności. Kara na Hellu ( po zrobieniu wszystkich questów z uratowaniem Anyi ) -70, z Wrodzonej Odpornosci mamy 67 punktów, z 2xHoto mamy 2x30 ( lepszych hoto nie potrzeba ) = 60, z anniego i torcha od 20-40. Czyli na hellu mamy takie odporności :

a) wariant "gorszy"
-70 + (67 + 60 + 20 ) = 77
Jako, że jest ograniczenie do 75 to wszystkie odporności za wyjątkiem odporności na Ogień ( WW dają +5 max fire res ) będziemy mieć po 75 a sam na sam ogień 77

b) wariant "lepszy"
-70 + (67 + 60 + 40 ) = 97
Jak wyżej, ale tutaj mamy lepiej bo jak potwór ma aurę przekonanie na np. 15 poziomie ( zmniejsza nam odporności o 100 ) to w gorszym wariancie będziemy mieć odporności po -23 a w lepszym -3.

Niby nic ale cieszy oko*WAŻNE*

Tym sposobem mamy rozdane wszystkie punkty umiejętności. Należy zaznaczyć fakt, że osiągamy maksymalny poziom jaki można zdobyć dla umiejętności okrzyków. Dla samego BO będzie 53 lvl a dla np. Zawołania Bitewnego ( zakładając, że w hełmie nie mamy tego skila ) to aż 50 poziom. Oszywiście wszystko bo użyciu umiejętności Dowodzenie.

5. Rola naszej postaci
Co tu dużo mówić, krzyczeć ile wlezie. Wystarczy raz krzyknąć Rozkazami i utrzymują się przez całego BRka. A Zawołaniem Bojowym zadajemy masę obrażeń i co najlepsze OGŁUSZAMY POTWORY, jakby to powiedzieć ogłuszymy potwora, skoczymy do Malah leczymy się, wracamy a on dalej będzie ogłuszony. Bardzo się przydaje, jedyny mankament to to, że nie działa na Super Uniq i Bossów, ma też zmniejszone działanie na Wyjątkowych rodzajach potworków takich jak np. berserkerzy. Oczywiście taki barb jest samowystarczalny na BR, sam robi tele itp.

II Najemnik
Wbrew temu co się sądzi najemnik dla takiego Barba to żywe złoto ( albo platyna bo droższa Wink )Bierzemy najemnika z Normala z Obroną, a dlaczego nie z Hella? Proste na 99 poziomie najemnik z Norma ma o ponad 400 hp więcej i ok 15-20 siły do przodu. Także Hell merc SUX! Po prostu bierzemy tego kolesia, zaraz dalsza część wyjaśnień.

1. Ekwipunek
Głowa - Andariel's Visage ( Andy Face ), oczywiście eth, wsadzamy runke ral ( żeby zniwelować -30 fire res )
Zbroja - 3,6-4,2k def Stone, tak taka zbroja istnieje trzeba tylko umieć taką zrobić mój merc ma Stone 3,6k defa. Samo słówko daje mercowi kopa do STR i pare innych atrybutów co się mu na pewno przyda, no i ta obrona.
Broń - 15 ed eth criptic axe ( zagadkowy topór ) ze słówkiem Insight, możliwie jak najlepszym bo szkoda marnować takiej broni na słabe Olśnienie

Jakby na to nie patrzeć nasz merc ma ze swoją aurą i naszym okrzykiem ok 37k-42K defa. I dmg ok 1k-3k ( beż żadnej aury ). Można więc zaryzykować stwierdzenie, ze posiadamy swoisty prywatny czołg.

2.Progi

a) IAS
Nijak, po prostu mamy 20 IAS ale akurat mamy pod szybszy próg.

b) FHR
Z kamieniem mamy zawrotne 60 FHR, co pozwala mu spokojnie siekać nawet jak co chwila dostaje baty.

III KONIEC
W końcu uff. Fajnie, że doczytaliście a jak nie a postawiliście z marszu gałę to szkoda mi Was. A reszcie dziękuję za samo przeczytanie i proszę o sensowne oceny i ew. komentarze. Pozdro. Mr. Green

Baciejka


Oceń materiał: Ocena: 3.69 (784 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.