diablo 3

Unikatowe Zbroje

Ostatnia modyfikacja: 01.01.2011. Utworzono: 24.08.2007


SZARA SZATA/Greyform
Pikowana Zbroja/Quilted Armor


Obrona: 28-31
Obrona Bazowa: 8-11
Wymagany Poziom: 7
Wymagana Siła: 12
Wytrzymałość: 20

+20 Obrona
5% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 3
Odporność na Zimno 20%
Odporność na Ogień 20%
+10 do Zręczności


NIETOPERZA SZATA/Blinkbat's Form
Skórzana Zbroja/Leather Armor


Obrona: 39-42
Obrona Bazowa: 14-17
Wymagany Poziom: 12
Wymagana Siła: 15
Wytrzymałość: 24

+25 Obrona
+50 Obrona Przeciwko Pociskom*
10% Szybsze Bieganie/Chodzenie*
40% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
Dodaje 3-6 Obrażeń od Ognia
Patch 1.09 i późniejsze


CENTURION/The Centurion
Ciężka Skórzana Zbroja/Hard Leather Armor


Obrona: 51-54
Obrona Bazowa: 21-24
Wymagany Poziom: 14
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 28

+30 Obrona
Przywraca Życie +5
+50 do Skuteczności Ataku
+15 do Many
+15 do Maksymalnej Wytrzymałości
+15 do Życia
25% Wolniejsze Zmniejszanie Wytrzymałości
Obrażenie Zmniejszone o 2
Patch 1.09 i późniejsze


SWĘDZISKÓRA/Twitchthroe
Ćwiekowana Zbroja/Studded Leather


Obrona: 57-60
Obrona Bazowa: 32-35
Wymagany Poziom: 16
Wymagana Siła: 27
Wytrzymałość: 32

+25 Obrona
+10 do Siły
+10 do Zręczności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
25% Zwiększona Szansa na Blok**
20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
Patch 1.09 i późniejsze


MROCZNA POŚWIATA/Darkglow
Zbroja Pierścieniowa/Ring Mail



Obrona: 83-98
Obrona Bazowa: 45-48
Wymagany Poziom: 14
Wymagana Siła: 36
Wytrzymałość: 26

+70-100% Zwiększona Obrona
+50 Obrona w Walce Wręcz
+20 do Skuteczności Ataku
+3 do Promienia Światła
5% do Maksymalnej Odporności na Ogień
5% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
5% do Maksymalnej Odporności na Zimno
5% do Maksymalnej Odporności na Trucizny
Wszystkie Odporności +10
Patch 1.09 i późniejsze


ZBROJA SOKOŁA/Hawkmail
Zbroja Łuskowa/Scale Mail


Obrona: 109-122
Obrona Bazowa: 57-60
Wymagany Poziom: 15
Wymagana Siła: 44
Wytrzymałość: 36

+80-100% Zwiększona Obrona
10% Szybsze Bieganie/Chodzenie
15% do Maksymalnej Odporności na Zimno
Odporność na Zimno +15%
Nie Można Zamrozić
Patch 1.09 i późniejsze


OSŁONA JADU/Venom Ward
Napierśnik/Breast Plate


Obrona: 110-138
Obrona Bazowa: 65-68
Wymagany Poziom: 20
Wymagana Siła: 30
Wytrzymałość: 50

+60-100% Zwiększona Obrona
Odporność na Trucizny +90%
Czas Działania Trucizny Zmniejszony o 50%
15% do Maksymalnej Odporności na Trucizny
+2 do Promienia Światła
Patch 1.09 i późniejsze


ISKRZĄCA KOLCZUGA/Sparking Mail
Kolczuga/Chain Mail


Obrona: 133-140
Obrona Bazowa: 72-75
Wymagany Poziom: 17
Wymagana Siła: 48
Wytrzymałość: 45

+75-85% Zwiększona Obrona
Odporność na Błyskawice +30%
Atakujący Otrzymuje Obrażenia od Błyskawic 10-14***
Dodaje 1-20 Obrażeń od Błyskawic
Patch 1.09 i późniejsze


MGNIENIE CHŁODU/Iceblink
Zbroja Karacenowa/Splint Mail


Obrona: 163-172
Obrona Bazowa: 90-95
Wymagany Poziom: 22
Wymagana Siła: 51
Wytrzymałość: 30

+70-80% Zwiększona Obrona
Zamraża Cel****
Odporność na Zimno +30%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1
+4 do Promienia Światła
Patch 1.09 i późniejsze


NIEBIAŃSKA SZATA/Heavenly Garb
Lekka Zbroja Płytowa/Light Plate


Obrona: 216
Obrona Bazowa: 90-107
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 41
Wytrzymałość: 60

+100% Zwiększona Obrona
+100 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
+50% Obrażenia Zadane Nieumarłym
+15 do Energii
Wszystkie Odporności +10
Regeneruje Manę 25%
Patch 1.09 i późniejsze


KOŚCIELEC/Boneflesh
Zbroja Płytowa/Plate Mail


Obrona: 234-257
Obrona Bazowa: 108-116
Wymagany Poziom: 26
Wymagana Siła: 65
Wytrzymałość: 60

+100-120% Zwiększona Obrona
+35 do Skuteczności Ataku
5% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
25% Szansa na Otwarcie Rany
Patch 1.09 i późniejsze


SKALNE RUNO/Rockfleece
Zbroja Turniejowa/Field Plate

Obrona: 212-243
Obrona Bazowa: 101-105
Wymagany Poziom: 28
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 48

+100-130% Zwiększona Obrona
Wymagania -10%
+5 do Siły
Obrażenie Zmniejszone o 10%
Obrażenie Zmniejszone o 5
Patch 1.09 i późniejsze


GRZECHOCZĄCA KLATKA/Rattlecage
Gotycka Zbroja Płytowa/Gothic Plate


Obrona: 328-335
Obrona Bazowa: 128-135
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 70
Wytrzymałość: 55

+200 Obrona
+45 do Skuteczności Ataku
25% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 40%


ZŁOTA SKÓRA/Goldskin
Pełna Zbroja Płytowa/Full Plate Mail


Obrona: 356-405
Obrona Bazowa: 150-161
Wymagany Poziom: 28
Wymagana Siła: 80
Wytrzymałość: 70

+120-150% Zwiększona Obrona
Wszystkie Odporności +35
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 10*****
100% Dodatkowego Złota od Potworów
+2 do Promienia Światła
Patch 1.09 i późniejsze


JEDWABIE VICTORA/Silks of the Victor
Starożytna Zbroja/Ancient Armor


Obrona: 468-514
Obrona Bazowa: 218-233
Wymagany Poziom: 28
Wymagana Siła: 100
Wytrzymałość: 60

+100-120% Zwiększona Obrona
+1 do Poziomu wszystkich Umiejętności
5% Mana Wykradzione za Każde Trafienie
+2 do Promienia Światła
Patch 1.09 i późniejsze


ZBROJE UNIKATOWE WYJĄTKOWE


DUCHOWY CAŁUN/The Spirit Shroud
Upiorna Zbroja/Ghost Armor


Obrona: 295
Obrona Bazowa: 102-117
Wymagany Poziom: 28
Wymagana Siła: 38
Wytrzymałość: 20

+150% Zwiększona Obrona
Nie Można Zamrozić
+1 do poziomu Wszystkich Umiejętności
Przywraca Życie +10
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 7-11
Patch 1.09 i późniejsze


SKÓRA ŻMIJOMAGA/Skin of the Vipermagi
Zbroja z Wężowej Skóry/Serpentskin Armor


Obrona: 279
Obrona Bazowa: 111-126
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 43
Wytrzymałość: 24

+120% Zwiększona Obrona
Wszystkie Odporności +20-35
+1 do poziomu Wszystkich Umiejętności
30% Szybsze Rzucanie Czarów
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 9-13
Patch 1.09 i późniejsze


SKÓRA ZŁUPIONEGO/Skin of the Flayed One
Zbroja z Demoniej Skóry/Demonhide Armor


Obrona: 342-397
Obrona Bazowa: 122-136
Wymagany Poziom: 31
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 58

+150-190% Zwiększona Obrona
Przywraca Życie +15-25
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 15
5-7% Pynkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Przywraca 1 Wytrzymałości na 10 sek.
Patch 1.09 i późniejsze


ŻELAZNY PAS/Iron Pelt
Zbroja Turniejowa/Trellised Armor


Obrona: (234-528)-(311-605)
Obrona Bazowa: 138-153
Wymagany Poziom: 33
Wymagana Siła: 61
Wytrzymałość: 157

+50-100% Zwiększona Obrona
+25 do Życia
Obrażenia Zmniejszone o 15-20
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10-16
+ (3xPoziom Postaci) 3-297 Obrona
Patch 1.09 i późniejsze


KRUCZE KRAKANIE/Crow Caw
Bechter/Tigulated Mail


Obrona: 477-534
Obrona Bazowa: 176-190
Wymagany Poziom: 37
Wymagana Siła: 86
Wytrzymałość: 36

+150-180% Zwiększona Obrona
+15 do Zręczności
15% Zwiększona Szybkość Ataku
15% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
35% Szansa na Otwarcie Rany
Patch 1.09 i późniejsze


KUŹNIA DUSZ/Spirit Forge
Koszulka Kolcza/Linked Mail


Obrona: 380-449
Obrona Bazowa: 158-172
Wymagany Poziom: 35
Wymagana Siła: 74
Wytrzymałość: 26

+120-160% Zwiększona Obrona
+ (1.25*Poziom Postaci) 1-123 do Życia
Odporność na Ogień +5%
Dodaje 20-65 Obrażeń od Ognia
+15 do Siły
+4 do Promienia Światła
Miejsce na Klejnot (2)
Patch 1.09 i późniejsze


SKORUPA DURIELA/Duriel's Shell
Kirys/Cuirass


Obrona: (528-650)-(610-732)
Obrona Bazowa: 188-202
Wymagany Poziom: 41
Wymagana Siła: 65
Wytrzymałość: 150

+160-200% Zwiększona Obrona
Odporność na Ogień +20%
Odporność na Błyskawice +20%
Odporność na Trucizny +20%
Odporność na Zimno +50%
Nie Można Zamrozić
+15 do Siły
+ (1.25xPoziom Postaci) 1-123 Obrona
+ (1xPoziom Postaci) 1-99 do Życia
Patch 1.09 i późniejsze


LASKOSZCZYT/Shaftstop
Kolcza Zbroja/Mesh Armor


Obrona: 599-684
Obrona Bazowa: 198-213
Wymagany Poziom: 38
Wymagana Siła: 92
Wytrzymałość: 45

+180-220% Zwiększona Obrona
+250 Obrona przeciwko Pociskom
Obrażenie Zmniejszone o 30%
+60 do Życia
Patch 1.09 i późniejsze


GNIEW CZASZKOWCA/Skullder's Ire
Brunatna Zbroja/Russet Armor


Obrona: 634-732
Obrona Bazowa: 225-243
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 97
Wytrzymałość: 90

+160-200% Zwiększona Obrona
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10
Przywraca 1 Wytrzymałości na 5 sek.
+ (1.25xPoziom Postaci) 1-123 Większa Szansa Znalezienia Magicznego Przedmiotu
Patch 1.09 i późniejsze


MĄDROŚĆ QUE-HEGANA/Que-Hegan's Wisdom
Zbroja Maga/Mage Plate


Obrona: 628-681
Obrona Bazowa: 225-261
Wymagany Poziom: 51
Wymagana Siła: 55
Wytrzymałość: 60

+140-160% Zwiększona Obrona
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+3 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+15 do Energii
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 6-10
20% Szybsze Rzucanie Czarów
20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
Patch 1.09 i późniejsze


ANIOŁ STRÓŻ/Guardian Angel
Płaszcz Templariusza/Templar Coat



Obrona: 770-825
Obrona Bazowa: 252-274
Wymagany Poziom: 45
Wymagana Siła: 118
Wytrzymałość: 60

+180-200% Zwiększona Obrona
+30% Szybszy Blok
+20% Zwiększona Szansa na Blok
+1 do Poziomu Umiejętności Paladyna
+4 do Promienia światła
15% do Maksymalnej Odporności na Ogień
15% do Maksymalnej Odporności na Zimno
15% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
15% do Maksymalnej Odporności na Trucizny
+ (2.5xPoziom Postaci) 2-247 do Skuteczności Ataku przeciwko Demonom
Patch 1.09 i późniejsze


ZĘBORZUT/Toothrow
Zbroja z Rekinich Zębów/Sharktooth Armor


Obrona: 713-888
Obrona Bazowa: 242-258
Wymagany Poziom: 48
Wymagana Siła: 103
Wytrzymałość: 63

+160-220% Zwiększona Obrona
+40-60 Obrona
+10 do Siły
Odporność na Ogień +15%
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 20-40
40% Szansa na Otwarcie Rany
Patch 1.09 i późniejsze


PŁACZ ATMY/Atma's Wail
Tłoczona Zbroja Płytowa/Embossed Plate


Obrona: (670-866)-(792-988)
Obrona Bazowa: 282-303
Wymagany Poziom: 51
Wymagana Siła: 125
Wytrzymałość: 105

+120-160% Zwiększona Obrona
Przywraca Życie +10
+15 do Zręczności
+20% Większa Szansa Znalezienia Magicznego Przedmiotu
Zwiększenie Maskimum Many 15%
30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+ (2xPoziom Postaci) 2-198 Obrona
Patch 1.09 i późniejsze


CZARNY HADES/Black Hades
Zbroja Chaosu/Chaos Armor


Obrona: 823-1029
Obrona Bazowa: 315-342
Wymagany Poziom: 53
Wymagana Siła: 140
Wytrzymałość: 70

+140-200% Zwiększona Obrona
+30-60% do Obrażeń przeciwko Demonom
+200-250 do Skuteczności Ataku przeciwko Demonom
Połowa Czasu Zamrożenia
-2 do Promienia Światła
Miejsce na Klejnot (3)
Patch 1.09 i późniejsze


TRUPI ŻAL/Corpsemourn
Zdobiona Zbroja Płytowa/Ornate Plate


Obrona: 1127-1262
Obrona Bazowa: 417-450
Wymagany Poziom: 55
Wymagana Siła: 170
Wytrzymałość: 60

+150-180% Zwiększona Obrona
Dodaje 12-36 Obrażeń od Ognia
Odporność na Zimno +35%
+10 do Żywotności
+8 do Siły
Poziom 5 Wybuch Zwłok (40 ładunków)
6% Szansa Rzucenia 2-poziomowego Zaklęcia Żelazna Dziewica przy Otrzymaniu Ciosu
Patch 1.09 i późniejsze


ZBROJE UNIKATOWE ELITARNE


SZATA ORMUSA/Ormus Robes
Wieczorny Całun/Dusk Shroud


Obrona: 371-487
Obrona Bazowa: 361-467
Wymagany Poziom: 75
Wymagana Siła: 77
Wytrzymałość: 20

+10-20 do Obrony
+20% Szybsze Rzucanie Czarów
+10-15% do obrażeń od zimna
+10-15% do obrażeń od ognia
+10-15% do obrażeń od błyskawic
+3 do losowej umiejętności Czarodziejki******
Regenerowanie many 10-15%
Patch 1.10 i późniejsze


ZGUBA GLADIATORA/The Gladiator's Bane
Druciane Runo/Wire Fleece


Obrona: 1255-1496
Obrona Bazowa: 375-481
Wymagany Poziom: 85
Wymagana Siła: 111
Wytrzymałość: 135

+150-200% Poprawiona Obrona
+50 Obrona
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 20
Obrażenia zmniejszone o 15-20
Obrażenia od Magii zmniejszone o 15-20
30% Szybsze Odzyskanie Równowagi
Czas Działania Trucinzy zmniejszony o 50%
Nie można zamrozić
Patch 1.09 i późniejsze


ODWAGA ARKAINE/Arkaine's Valor
Balrogowa Skóra/Balrog Skin


Obrona: 1295-1450
Obrona Bazowa: 410-517
Wymagany Poziom: 85
Wymagana Siła: 165
Wytrzymałość: 30

+150-180% Poprawiona Obrona
+1-2 do Poziomu Umiejętności*******
30% Szybsze Odzyskanie Równowagi
Obrażenie zmniejszone o 10-15
+ (0.5xPoziom Postaci) 0-49 do Żywotności
Patch 1.10 i późniejsze


LEWIATAN/Leviathan
Krakenia Muszla/Kraken Shell


Obrona: 1514-1722
Obrona Bazowa: 417-523
Wymagany Poziom: 65
Wymagana Siła: 174

+100-150 do Obrony
+170-200% Zwiększona Obrona
+40-50 do Siły
Obrażenia zmniejszone o 15-25%
Przedmiot Niezniszczalny
Przedmiot tylko dla postaci ladderowych
Patch 1.10 i późniejsze


STALOWA SKORUPA/Steel Carapace
Mroczna Zbroja Płytowa/Shadow Plate


Obrona: 1618-1785
Obrona Bazowa: 446-557
Wymagany Poziom: 66
Wymagana Siła: 230
Wytrzymałość: 70

Regenerowanie many 10-15%
+190-220% Zwiększona Obrona
Odporność na zimno +40-60%
+20% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
Obrażenia zmniejszone o 9-14
Przywraca 1 wytrzymałość na 20 sek.
8% szansa na rzucenie 6-poziomowego czaru Żelazna Dziewica podczas otrzymania ciosu
Patch 1.10 i późniejsze


MOC TEMPLARIUSZA/Templar's Might
Święty Pancerz/Sacred Armor


Obrona: 1622-1923
Obrona Bazowa: 487-600
Wymagany Poziom: 74
Wymagana Siła: 232
Wytrzymałość: 60

+170-220% Zwiększona Obrona
+250-300 do Obrony przeciw Pociskom
+10-15 do Siły
+20% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
+10-15 do Żywotności
+40-50 Maksymalna Stamina
+1-2 do Aur Ofensywnych (tylko dla Paladyna)
Patch 1.10 i późniejsze


MOC TYRAELA/Tyrael's Might
Święty Pancerz/Sacred Armor


Obrona: 1322-1502
Obrona Bazowa: 487-600
Wymagany Poziom: 84

+120-150% Zwiększona Obrona
+50-100 zwiększone obrażenia przeciw demonom
+20% szybsze Bieganie/Chodzenie
+20-30 do Siły
+20-30 do wszystkich odporności
Nie można zamrozić
Wymagania - 100%
Zabite potwory spoczywają w spokoju********
Przedmiot Niezniszczalny
Przedmiot tylko dla postaci ladderowych
Patch 1.10 i późniejsze





*Nietoperza Szata: +50 obrona przeciwko pociskom, zwiększa szansę (w procentach) na uniknięcie ataku z dystansu podnosząc współczynnik obrony.
10% szybsze bieganie/chodzenie sumuje się z szybkością od np. Butów to sprawia, że biegasz jeszcze szybciej.
**Swędziskóra: Dodaje 25% szansy na udany blok, zadziała tylko z tarczą.
***Iskrząca Kolczuga: Atakujący otrzymuje obrażenia od błyskawic 10-14, nie będzie działać z atakami z dystansu.
****Mgnienie Chłodu: Zamraża cel, szansa na udanie 13-50%, dzała z atakami z dystansu, to nie jest wyświetlane w przedmiocie.
Zamraża cel na: (100 + poziom postaci*2)/25 Minimalny czas zamrożenia wynosi na 1. poziomie 4.08 sec. maksymalna wartość (na 99. poziomie) to 11.92 sec. Należy pamiętać, że czas zamrożenia na Koszmarze jest zmniejszany do 1/2 a na Piekle do 1/4.
*****Złota Skóra: Atakujący otrzymuje obrażenia 10, nie będzie działać z atakami z dystansu.
******Szata Ormusa: Dodaje +3 do większości umiejętności czarodziejki za wyjątkiem: Mistrzostwa zimna, ognia i błyskawic, Zamarźniętej kuli i Hydry.
*******Odwaga Arkaine: Dodaje albo 1 albo 2 do poziomu wszystkich umiejętności postaci.
*******Moc Tyraela: Zabite potwory spoczywają w spokoju, oznacza to, że ciała nie mogą być wskrzeszone ani użyte do wskrzeszenia szkieletów. Nie mogą być także użyte do Wybuchu zwłok. Działa to tylko z atakami fizycznymi lub elementalnymi, a nie działa z atakami magicznymi. Dla waszej informacji: Duch Kości jest atakiem fizycznym, ten modyfikator działa z Świętym Młotem Paladyna.
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.