Unikatowe Pierscienie
Ostatnia modyfikacja: 06.01.2011. Utworzono: 24.08.2007
|
Pierścień/Ring | |
![]() |
Wymagany Poziom: 7 Obrażenia od Magii Zmniejszone o 3* +50-75 do Skuteczności Ataku Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3 15-30% Większa Szansa Znalezienia Magicznego Przedmiotu Patch 1.09 i późniejsze |
|
Pierścień/Ring | |
![]() |
Wymagany Poziom: 15 4-7% Mana Wykradzione za Każde Trafienie Uzupełnienie Życia +5-8 Regeneruje Manę 20% +20 do Życia Patch 1.09 i późniejsze |
|
Pierścień/Ring | |
![]() |
Wymagany Poziom: 29 +1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności Zwiększenie Maksimum Many 25%** Dodaje 1-12 Obrażeń od Błyskawic +20 do Many |
|
Pierścień/Ring | |
![]() |
Wymagany Poziom: 45 Obrażenia od Magii Zmniejszone o 12-15 Przywraca Wytrzymałość Plus 15% +40 Maksymalna Wytrzymałość +40 do Życia 100% Dodatkowego Złota od Potworów Absorbcja Ognia 15% Patch 1.09 i późniejsze |
|
Pierścień/Ring | |
![]() |
Wymagany Poziom: 45 +150-250 do Skuteczności Ataku Nie można zamrozić Absorpcja Zimna 20% Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna +40 do Many +15-20 do Zręczności Patch 1.09 i późniejsze |
|
Pierścień/Ring | |
![]() |
Wymagany Poziom: 58 +1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności 3-5% Życia wykradzione za każde trafienie +50 do Wytrzymałości +0-49 do Życia (0.5 * Poziom Postaci) Patch 1.09 i późniejsze |
|
Pierścień/Ring | |
![]() |
Wymagany Poziom: 60 10% szansa rzucenia 10-poziomowego czaru Nova Trucizny przy otrzymaniu ciosu 8% szansa rzucenia 13-poziomowego czaru Wir przy zadaniu ciosu 6-9% Życia Wykradzione za Każde Trafienie +100-160 do obrony przeciw Pociskom Odporność na Truciznę +55% 10% obrażeń przechodzi na Manę Poziom 21 Trujący Pełzacz (15 ładunków) Patch 1.10 i późniejsze |
|
Pierścień/Ring | |
![]() |
Wymagany Poziom: 69 Uniemożliwia Potworom Leczenie Odporność na Truciznę +20-30% Obrażenia zmniejszone o 7-11 Poziom 5 Dębowy Mędrzec (27 ładunków) Nie można wskrzesić potwora*** Przedmiot tylko dla postaci ladderowych Patch 1.10 i późniejsze |
|
Pierścień/Ring | |
![]() |
Wymagany Poziom: 76 10% szansa rzucenia 16-poziomowego czaru Błyskawica podczas zadawania ciosu Absorpcja błyskawic 10-20% 10-20% większa szansa na odnalezienie Magicznych Przedmiotów Poziom 7 Duch Kolców (11 ładunków) Poziom 5 Serce Rosomaka (13 ładunków) Poziom 2 Dębowy Mędrzec (15 ładunków) Patch 1.10 i późniejsze |
**Kamień Jordana: zwiększenie maksymalnej ilości many sumuje się z innymi przedmiotami (np. Kolejny Kamień Jordana lub Ognisty Mróz). Dla przykładu jeśli mamy 2 SoJe (25%+25%) i do tego jeszcze Ognisty Mróz (40%) to faktyczna zmiana jest 90% do bazowej ilości many jaka posiadamy.
***Spokój Natury: Zabite potwory spoczywają w spokoju, oznacza to, że ciała nie mogą być wskrzeszone ani użyte do wskrzeszenia szkieletów. Nie mogą być także użyte do Wybuchu zwłok. Działa to tylko z atakami fizycznymi lub elementalnymi, a nie działa z atakami magicznymi. Dla waszej informacji: Duch Kości jest atakiem fizycznym.
Wygląd unikatowych pierścieni jest generowany losowo.










