diablo 3

Unikatowe Pasy

Ostatnia modyfikacja: 14.04.2012. Utworzono: 24.08.2007


LENYMO
Szarfa/Sash


Obrona: 2
Wymagany Poziom: 7
Wytrzymałość: 12
Miejsc na Butelki: 8

Regeneruje Manę 30%
Wszystkie Odporności +5
+15 do Many
+1 do Promienia Światła


WĘŻOWY SZNUR/Snakecord
Lekki pas/Light Belt


Obrona: 14-15
Obrona Bazowa: 3
Wymagany Poziom: 12
Wytrzymałość: 14
Miejsc na Butelki: 8

+20-30% Zwiększona Obrona
+10 Obrona
Uzupełnienie Życia +5
Odporność na Trucizny +25%
Czas Działania Trucizny zmniejszony o 50%
Dodaje 12 Obrażeń od Trucizny przez 3 sek.
Patch 1.09 i późniejsze


DYM NOCY/Nightsmoke
Pas/Belt


Obrona: 22-24
Obrona Bazowa: 5
Wymagany Poziom: 20
Wymagana Siła: 25
Wytrzymałość: 16
Miejsc na Butelki: 12

+30-50% Zwiększona Obrona
+15 Obrona
50% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
Obrażenie Zmniejszone o 2
Wszystkie Odporności +10
+20 do Many
Patch 1.09 i późniejsze


ZŁOTY POWRÓZ/Goldwrap
Ciężki Pas/Heavy Belt


Obrona: 34-36
Obrona Bazowa: 6
Wymagany Poziom: 27
Wymagana Siła: 45
Wytrzymałość: 18
Miejsc na Butelki: 12

+40-60% Zwiększona Obrona
+25 Obrona
10% Zwiększona Szybkość Ataku
30% Większa Szansa Znalezienia Magicznego Przedmiotu
50-80% Dodatkowe Złoto od Potworów
+2 do Promienia Światła
Patch 1.09 i późniejsze


JASZCZUR/Bladebuckle
Płytowy Pas/Plated Belt


Obrona: 51-54
Obrona Bazowa: 8-11
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 60
Wytrzymałość: 24
Miejsc na Butelki: 16

+80-100% Zwiększona Obrona
+30 Obrona
+30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+10 do Zręczności
+5 do Siły
Obrażenia Zmniejszone o 3
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 8
Patch 1.09 i późniejsze


PASY UNIKATOWE WYJĄTKOWE


SZNUR USZU/String of Ears
Wykonany z Demoniej Skóry Pas/Demonhide Sash


Obrona: 102-113
Obrona Bazowa: 29-34
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 22
Miejsc na Butelki: 16

+150-180% Zwiększona Obrona
+15 Obrona
6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenia Zmniejszone o 10-15%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10-15
Patch 1.09 i późniejsze


BRZYTWOOGON/Razortail
Wykonany z Rekiniej Skóry Pas/Sharkskin Belt


Obrona: 96-107
Obrona Bazowa: 31-36
Wymagany Poziom: 32
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 14
Miejsc na Butelki: 16

+120-150% Zwiększona Obrona
+15 Obrona
+10 do Maksymalnych Obrażeń
Przeszywający Atak (33)
+15 do Zręczności
Atakujący Otrzymuje Obrażenia (1*poziom Postaci) 1-99
Patch 1.09 i późniejsze


PUŁAPKA MROKU/Gloom's Trap
Pas Kolczy/Mesh Belt


Obrona: 90-102
Obrona Bazowa: 35-40
Wymagany Poziom: 36
Wymagana Siła: 58
Wytrzymałość: 16
Miejsc na Butelki: 16

+120-150% Zwiększona Obrona
5% mana Wykradzione za Każde Trafienie
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Regeneruje Manę 15%
+15 do Żywotności
-3 do Promienia Światła
Patch 1.09 i późniejsze


UDERZENIE ŚNIEGU/Snowclash
Bitewny Pas/Battle Belt


Obrona: 98-116
Obrona Bazowa: 37-42
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 88
Wytrzymałość: 18
Miejsc na Butelki: 16

+130-170% Zwiększona Obrona
5% Szansa Rzucenia 7-19-poziomowego Zaklęcia Zamieć przy Otrzymaniu Ciosu
Absorpcja Zimna +15
15% do Maksymalnej Odporności na Zimno
Dodaje 13-21 Obrażeń od Zimna
+2 do Zmrażająca Zbroja (Tylko dla Czarodziejki)
+2 do Zamieć (Tylko dla Czarodziejki)
+3 do Lodowcowy Grot (Tylko dla Czarodziejki)
Patch 1.10 i późniejsze


WIGOR BOGA GROMÓW/Thundergod's Vigor
Bojowy Pas/War Belt


Obrona: 137-159
Obrona Bazowa: 41-52
Wymagany Poziom: 47
Wymagana Siła: 110
Wytrzymałość: 24
Miejsc na Butelki: 16

+160-200% Zwiększona Obrona
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
5% Szansa Rzucenia 7-poziomowego Zaklęcia Pięść Niebios przy Otrzymaniu Ciosu
Absorpcja Błyskawic +20
10% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+20 do Siły
+20 do Żywotności
+3 do Furia Błyskawic (Tylko dla Amazonki)
+3 do Uderzenie Błyskawicy (Tylko dla Amazonki)
Patch 1.09 i późniejsze


PASY UNIKATOWE ELITERNE


SIATKA ARACHNIDÓW/Arachnid Mesh
Pajęcza Szarfa/Spiderweb Sash


Obrona: 119-138
Obrona Bazowa: 55-62
Wymagany Poziom: 80
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 12
Miejsc na Butelki: 16

+90-120% Zwiększona Obrona
Spowalnia Cel o 10%
+1 do Wszystkich Umiejętności
+20% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many o 5%
Poziom 3 Jad (11 ładunków)
Patch 1.10 i późniejsze


POWŁOKA NOSFERATU/Nosferatu's Coil
Wykonany z Kłów Wampira Pas/Vampirefang Belt


Obrona: 56-63
Wymagany Poziom: 51
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 14
Miejsc na Butelki: 16

Spowalnia Cel o 10%
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
5-7% Życia Wykradzione za Każde Trafienie
+15 do Siły
10% Zwiększona Szybkość Ataku
-3 do promienia światła
Patch 1.10 i późniejsze


SZNUR VERDUNGO/Verdungo's Hearty Cord
Mithrilowa Kolczuga/Mithril Coil


Obrona: 125-158
Obrona Bazowa: 58-65
Wymagany Poziom: 63
Wymagana Siła: 106
Wytrzymałość: 16
Miejsc na Butelki: 16

+90-140% Zwiększona Obrona
+10% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
+30-40 do Żywotności
Uzupełnianie życia +10-13
+100-120 do Maksymalnej Wytrzymałości
Obrażenia zmniejszone o 10-15%
Patch 1.10 i późniejsze
Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.