Uber smit
Ostatnia modyfikacja: 10.07.2008. Utworzono: 15.05.2008
1. Wstęp
Ze względu na pare drobnych błędów i nowe odkrycia postanowiłem napisać, nową, lepszą, tańszą i skuteczniejszą takte na smita pod ubery.
Przydatne linki:
http://diablo.phx.pl/czytaj/slownik-battlenet słownik
http://diablo.phx.pl/czytaj/wszystko-co-powinniscie-wiedziec-o-smite-pchnieciu-by-lentao kompendium wiedzy o Smite
2. Staty
Siła: Pod najcięższy item, tj. Wigor Boga Gromów - czemu, nie pod wilhelma? bo pas da nam 20 str, co w rezultacie, jeśli uniesiemy pas, uniesiemy również hełm.
Zr: 0 - Robię ubery parę lat i jak dla mnie blok jest zbędny dla ut smita, a przynajmniej marnowanie tutaj pkt`ów.
Vita: Wszystkie wolne pkt.
Ene: Nic
3. Skille
20 smite,
20 holy shield,
20 fanatyzm,
Reszta w odporność na błyskawice. Przypominam, że każde 2 pkt w ten skill, to +1 do maxymalnej odporności na błyskawice.
Nie sądzę, by ktoś doprowadził smita, do tak wysokiego poziomu, by mu zostały wolne pkt, w każdym razie na samym końcu inwestujemy w śmiałość dla większej obrony.
4. Przedmioty
Hełm: Twarz wilhelma z Ortem
-30 fhr
-35 cb
-30 light res
Zbroja: rw "Dym" w dowolnej zbroi 2 sox, najlepiej w ap, ale nie zaszkodzi zwykła kolczuga czy napierśnik od fary.
-50 all res!
-20 fhr
Broń: rw "Czerń" w korbaczu 3 sox - można kupić w 2 lub 3 akcie. Można z tym łatwo wyciągnąć maxymalny ias dla smita.
-40 cb!
-dobry ias
-15 ias
Tarcza: 4 sox dowolna, elitarna tarcza z 44-45 all res, najlepiej: kurastowa lub św. rodela; świeta tarża to już niemały wydatek. Socketować następująco: 3x perf brylant, 1x perf topaz.
-gozu res!
Pas: Wigor Boga Gromów - +10 max light res pozwoli nie bać się dłużej mefa.
-10 max light res
-troche absu
-20 str
-20 vita
Buty: Gobliny
-25 cb
Amulet: Gniew Lorda - 20 ias do progu, całkiem niezły light res. Jeśli ktoś chce maxymalnie zaoszczędzić polecam oko kota.
-1 sk
-33 light res
-20 ias
lub:
-30 frw
-20 ias
Ring1: Kruczy Lód - im więcej dexa tym lepiej, ale nie zrobi dużej różnicy, gdy będzie miał mało.
-cbf
-dex
-trochę many
Ring2: Rare/crafted ring z 20+ light res, str/innymi miłymi dodatkami. Może to też być ring z kostki; formuła: 1 Magiczny Pierścień, 1 Doskonały Topaz, 1 Mikstura Wzmocnienia, rezultat: pierścień z odpornością na błyskawice 21-30.
Rękawice: Chwyt Drakuli - głownie ze względu na lifetapa - klątwa, która przytrzyma nas przy życiu.
Switch: Różdżka z ładunkami life tapa, dostępna u dowolnego sprzedawcy tego typu itemów na koszu/hellu.
Plecak: Dowolny torch z jak najwyższymi resami, kilka talików z light/cold resem, jeśli nie mamy high lorda/crapny ring, taliki z life/str.
5. Co osiągamy
-50 fhr i próg 5 fps
-35 ias + fana, 6 fps dla korbacza (maxymalny ias dla smita)
-100 cb!
-254 light resa z high lordem, bez talików, torcha i anyi!
-151 reszta resów
6. Sposób działania
Opisze same ut, bo organ run to po prostu, idź przed siebie i zabij all.
Zaopatrujemy się w potiony życia i przynajmniej 1 pasek potionów many. Po wejściu do ut, włączamy holy shielda, obiegamy naokoło całe tristram, żeby znaleźć się dokładnie po przeciwnej stronie. Podchodzimy do najbliższego domku po prawej, odbiegamy w tył na szarży i zmieniamy broń na różdżke. Powinny się pojawić 3-4 szkielety i za chwile mefisto.
Rzucamy life tapa z różdżki na mefa, z powrotem zmieniamy broń, omijamy szkielety i bijemy mefa. Nie będzie żadnych problemów o ile mamy stuff wypisany powyżej. Life tap na pewno zejdzie zanim go zabijemy ale mamy przecież life tap z draków, którego na pewno zdążymy rzucić zanim ten pierwszy zejdzie. Po zabiciu idziemy w głąb tristram, tym razem po zauważeniu diablo/baala odbiegamy na szarży i zmuszamy baala do przeteleportowania się na nas i dalej robić to samo co z mefem. Jak ktoś lubi hardcore można od razu rzucić life tapa i lać jednego z bossów podczas, gdy drugi zadaje nam crap dmg. Polecam najpierw baala, ponieważ ma mana burna, co bardzo uprzykrza życie, jak nam zejdzie mana to łykamy potiony many. Po zabiciu ostatniego bossa wystarczy chwycić torcha i wyjść gry (balrogów i widma nie musimy zabijać). Ut skończony.
Zgłoś błąd.
Ze względu na pare drobnych błędów i nowe odkrycia postanowiłem napisać, nową, lepszą, tańszą i skuteczniejszą takte na smita pod ubery.
Przydatne linki:
http://diablo.phx.pl/czytaj/slownik-battlenet słownik
http://diablo.phx.pl/czytaj/wszystko-co-powinniscie-wiedziec-o-smite-pchnieciu-by-lentao kompendium wiedzy o Smite
2. Staty
Siła: Pod najcięższy item, tj. Wigor Boga Gromów - czemu, nie pod wilhelma? bo pas da nam 20 str, co w rezultacie, jeśli uniesiemy pas, uniesiemy również hełm.
Zr: 0 - Robię ubery parę lat i jak dla mnie blok jest zbędny dla ut smita, a przynajmniej marnowanie tutaj pkt`ów.
Vita: Wszystkie wolne pkt.
Ene: Nic
3. Skille
20 smite,
20 holy shield,
20 fanatyzm,
Reszta w odporność na błyskawice. Przypominam, że każde 2 pkt w ten skill, to +1 do maxymalnej odporności na błyskawice.
Nie sądzę, by ktoś doprowadził smita, do tak wysokiego poziomu, by mu zostały wolne pkt, w każdym razie na samym końcu inwestujemy w śmiałość dla większej obrony.
4. Przedmioty
Hełm: Twarz wilhelma z Ortem
-30 fhr
-35 cb
-30 light res
Zbroja: rw "Dym" w dowolnej zbroi 2 sox, najlepiej w ap, ale nie zaszkodzi zwykła kolczuga czy napierśnik od fary.
-50 all res!
-20 fhr
Broń: rw "Czerń" w korbaczu 3 sox - można kupić w 2 lub 3 akcie. Można z tym łatwo wyciągnąć maxymalny ias dla smita.
-40 cb!
-dobry ias
-15 ias
Tarcza: 4 sox dowolna, elitarna tarcza z 44-45 all res, najlepiej: kurastowa lub św. rodela; świeta tarża to już niemały wydatek. Socketować następująco: 3x perf brylant, 1x perf topaz.
-gozu res!
Pas: Wigor Boga Gromów - +10 max light res pozwoli nie bać się dłużej mefa.
-10 max light res
-troche absu
-20 str
-20 vita
Buty: Gobliny
-25 cb
Amulet: Gniew Lorda - 20 ias do progu, całkiem niezły light res. Jeśli ktoś chce maxymalnie zaoszczędzić polecam oko kota.
-1 sk
-33 light res
-20 ias
lub:
-30 frw
-20 ias
Ring1: Kruczy Lód - im więcej dexa tym lepiej, ale nie zrobi dużej różnicy, gdy będzie miał mało.
-cbf
-dex
-trochę many
Ring2: Rare/crafted ring z 20+ light res, str/innymi miłymi dodatkami. Może to też być ring z kostki; formuła: 1 Magiczny Pierścień, 1 Doskonały Topaz, 1 Mikstura Wzmocnienia, rezultat: pierścień z odpornością na błyskawice 21-30.
Rękawice: Chwyt Drakuli - głownie ze względu na lifetapa - klątwa, która przytrzyma nas przy życiu.
Switch: Różdżka z ładunkami life tapa, dostępna u dowolnego sprzedawcy tego typu itemów na koszu/hellu.
Plecak: Dowolny torch z jak najwyższymi resami, kilka talików z light/cold resem, jeśli nie mamy high lorda/crapny ring, taliki z life/str.
5. Co osiągamy
-50 fhr i próg 5 fps
-35 ias + fana, 6 fps dla korbacza (maxymalny ias dla smita)
-100 cb!
-254 light resa z high lordem, bez talików, torcha i anyi!
-151 reszta resów
6. Sposób działania
Opisze same ut, bo organ run to po prostu, idź przed siebie i zabij all.
Zaopatrujemy się w potiony życia i przynajmniej 1 pasek potionów many. Po wejściu do ut, włączamy holy shielda, obiegamy naokoło całe tristram, żeby znaleźć się dokładnie po przeciwnej stronie. Podchodzimy do najbliższego domku po prawej, odbiegamy w tył na szarży i zmieniamy broń na różdżke. Powinny się pojawić 3-4 szkielety i za chwile mefisto.
Rzucamy life tapa z różdżki na mefa, z powrotem zmieniamy broń, omijamy szkielety i bijemy mefa. Nie będzie żadnych problemów o ile mamy stuff wypisany powyżej. Life tap na pewno zejdzie zanim go zabijemy ale mamy przecież life tap z draków, którego na pewno zdążymy rzucić zanim ten pierwszy zejdzie. Po zabiciu idziemy w głąb tristram, tym razem po zauważeniu diablo/baala odbiegamy na szarży i zmuszamy baala do przeteleportowania się na nas i dalej robić to samo co z mefem. Jak ktoś lubi hardcore można od razu rzucić life tapa i lać jednego z bossów podczas, gdy drugi zadaje nam crap dmg. Polecam najpierw baala, ponieważ ma mana burna, co bardzo uprzykrza życie, jak nam zejdzie mana to łykamy potiony many. Po zabiciu ostatniego bossa wystarczy chwycić torcha i wyjść gry (balrogów i widma nie musimy zabijać). Ut skończony.
Melćma






