diablo 3

Uber Barb

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007

Spis treści:
1. Kto? Co? I dlaczego?
2. Słowniczek
3. Statystyki
4. Punkty umiejetności
5. Ekwipunek
6. Merc
7. Czasy
8. Save
9. Progi
10. Zakończenie
11. Podziękowania

1. Kto? Co? I dlaczego?

Powszechnie uważa sie, że najlepszą postacią na ubery jest smiter, hmmm, dzisiaj pokażę wam konkurencyjny build, według mnie o wiele ciekawszy i odkrywczy :P Postaramy się o ar dające nam ponad 80% szansy na trafienie każdego z braci, dużą szansę na cb, wysokie resy przy mefie, dużo życia (~7,8k) oraz najlepszy próg ias. Podstawą tego buildu będą dwie bronie, dwa wspaniałe berserkerskie topory, mniam :) oraz skill Szał bitewny, co w połączeniu da nam piękny wynik, cud, miód (pitny oczywista) i orzeszki... Lecimy.

2. Słowniczek

dr- zmniejszone obrażenia
dex- zręczność
ar- skutecznośc ataku
cbf- nie można być zamrożonym
resy- odporności
Lw- ostatnie życzenie
rw- słowo runiczne
vita- żywotność
conv- taka pieprzona aura Mefista, która zdejmuje resy :/ (przekonanie)
meele- walczący w bezpośrednim starciu
char- postać
dmg- obrażenia
ed- zwiększone/a
def- obrona
ll-wysysanie życia
ml- wysysanie many
cb- druzgoczące uderzenie

3. Statystyki

Siła- jak to bywa; pod itemki, zaczynamy z 30 pkt, musimy dać do 118 z całym stuffem, żeby udźwignąć Twarz Arreatu, więcej jeśli nie posiadamy perf torcha i perf anniego.
Zręczność- okrągłe zero, i tak będziemy mieli ~100 pod koniec :P zaczynając z 20 pkt
Vita- "wszystko...
Ene- czyli nic"

4. Punkty umiejętności

Mamy ich 110, dla naszego buildu starczy na styk...

Okrzyki:
Skowyt- 1 pkt, na dojście rzecz jasna
Okrzyk- 20 pkt, wysoki def i nic nas nie trafia... tak często ;)
Rozkazy- 20 pkt, barb bez życia to jak wielbłąd bez pustyni, może i istnieje, ale co to za barb?
Dowodzenie- 1 pkt i starczy, dalsze pkt. tylko przedłużają czas trwania.
Suma: 42 pkt.

Mistrzostwa:
Mistrzostwo we władaniu toporami- 20 pkt, ar i dmg w górę
Resztę mistrzostw olewamy i dajemy po 1 pkt w pozostałe umiejętności tegoż drzewka (szybkość, wytrzymałość, odporności). W odporności można jednakże dać 3 pkt.
Suma: 26 pkt.

Zdolności:
Odrzucanie- 1 pkt
Podwójne uderzenie- 20 pkt, synergia, zawsze trochę tego dmg się przyda na obstawę uber bossów.
Podwójny rzut- 1 pkt na dojście
Szał bitewny- 20 pkt, nasz główny atak
Berserker- synergia, ale tu nie dajemy nic, uber Baal jest odporny na magię, tym bardziej 0 pkt.
Suma: 42 pkt.

Wydaliśmy 110 pkt, szkoda, że więcej nie ma, ponieważ w parę rzeczy można byłoby dac wiecej pkt, myślę głownie o synergiach, ale cóż...

5. Ekwipunek

Dla mnie jedną z najlepszych cech barbarzyńcy jest możliwość noszenia dwóch mieczy dwuręcznych, po jednym w każdej dłoni, pięknie to wygląda i zadaje piekny dmg, o co głównie wszystkim chodzi :P
Jednakże takie ostrza to za duży wydatek na siłę, nie opłaca się. Lepsze będą berserkerskie topory, czyli ba.

Bronie:
Tylko i wyłącznie:
Bestia- to rw jest jak znalazł, 9 poziomowa aura fanatyzm, która pomoże nam w osiągnięciu ostatniego progu ias, 20% szansy na cb oraz 40% iasu własnego. Robimy oczywiście w ba.

Ostatnie życzenie- drugie cudeńko uber barba: 17 poziomowa aura moc (dmg w górę!), również zwiekszony pięknie dmg, 65% szansa na druzgoczące uderzenie oraz najpiekniejsze: 10% szansa na rzucenie 18! poziomowego zaklęcia Wyssanie życia podczas zadawania ciosu, na tym jedziemy praktycznie cały czas, zaklęcie to czyni nas półbogami, prawie nieśmiertelnymi. Robimy w ba. To rw daje nam również możliwość rzucenia Zniknięcia na 11 poziomie, czyli resy znowu w górę.

Hełm:
Twarz Arreatu, najlepsza i znowuż nie taka droga, socketować klejnotem 15 ias/40 ed dmg.

Zbroja:
Hart w archońskiej płytowej, dla meele chara niezastąpione rw.

Pas:
Verdungo: boski kop vita, 15 dr oraz 10% szybsze odzyskiwanie równowagi.

Buty:
Jeździec rzezi: razem z lw da nam wysoką szansę na druzgocace obrażenia. Ponadto ma jeszcze ow, zawsze się przyda. Dla tych butków nie musimy nic dokładać siły.

Rękawice:
Crafty: 5-10% szansa na cb, 20% ias, str, dex, life, jakiś res (oczywiście light res wskazany).

Pierścienie:
Pierwszym pierścieniem będzie Kruczy lód ze względu na cbf, podskoczy nam też ar. Runę Cham lepiej zostawić w spokoju i założyć ten ring. Drugi ring to pierścień z setu Anioła. Razem z amu da nam ogromnego kopa do ar oraz 75 życia, zawsze sie przyda.

Amulet:
Amu z setu Anioła co razem z ringiem da nam owe angelic combo.

Plecak:
Najwięcej musi być skillerów od mistrzostw+life, a na końcu zdolności bojowe+life. Reszta to taliki 3/20/20 oraz ze trzy, cztery 5 all res/20 life. No i oczywista, torch i anni.

Switch:
Dwie bronie +3 do okrzyków lub dwa HOTO.

Prebuff:
Kończyna demona z ładunkami Uroku co ładnie nam podniesie ar.

Doszliśmy do końca ekwipunku do walki, teraz podam ekwipunek do okrzyków.
-Enigma
-amu 3 do okrzków/mara lub inny +2 do skilli
-dwa bk lub dwa soje lub bk/soj
-Rządy Halaberda z helem
-arach
-owe dwie bronie 3 do boo lub dwa hoto
-9 skillerów do okrzyków

6. Merc


śp. Hazade
żył minutę
urodzony: 5 sierpnia 2007r. 17:50
zmarł: 5 sierpnia 2007 r. 17:51


7. Czasy

Aby nie być gołosłownym ze stoperem w ręku zmierzyłem czasy bicia poszczególnych uber bossów (zamieściłbym filmik, ale nie wiem jak go zrobić :/ ):

Baal- 00:37.0
Diablo- 00:29.9
Mefisto- 00:29.3 (kluczem do zwycięstwa jest jak najszybsze rzucenie wyssania życia, jeszcze lepiej będzie jeśli uda nam się wcześniej rzucić zaklęcie Zniknięcie, możliwość taką daje znowuż Lw, po zniknięciu nasze resy przy mefie będą rzędu ~40% najniższy, a na błyskawice 61%. Mef nie jest wcale taki trudny :P Znikniecie na 11 poziomie trwa 240 sek. resy po 56%, a klątwy działają o 75% krócej, nice)

Lilith- 00:37.1
Duriel- 00:48.1 yeah!!!
Izual- 00:14.3 to dopiero wynik!.

8. Save

Oto plik z postacią, który trzeba wkleić do katalogu Save w folderze głównym Diablo :arrow: UberBarb
Uwaga!!! Radzę mieć zainstalowane plugy, aby bezpiecznie grać moją postacią. Plugy poszerza skrytkę, którą ja wykorzystałem dosyc swobodnie. Nie wiem jak gra się zachowa, jeśli postać włączycie nie mając na kompie Plugy.

9. Progi

Najważniejszym progiem dla naszego barba jest oczywiście ias, dlatego postanowiłem wyciągnąć maksymalny próg co równa się: atak trwa- 5 fps, ataków na sekundę- 5. Jest to najlepszy możliwy wynik dla barba. Postanowiłem na to postawić, ponieważ barb smiterem nie jest i zawsze trafiać nie będzie. Taka częstotliwość ataków w jakiś sposób rekompensuje nam sporadyczne pudła Uber barba :P
Fhr mamy na poziomie 40%, aby przekroczyć nastepny próg brakuje nam 8%, co można załatwić skillerem z fhr. Więcej fhr nie potrzeba z racji tego, iż to nie jest postać PvP.


10. Zakończenie

Uber barb gotów na samotne i towarzyskie wypady do Uber Tristram.
Braci jak to zwykle bić osobno Szałem. Taki uber barb zrobi samotnie całe zadanie w kilka minut, zabijanie Mefista nie trwa dłużej niż 0,5 minuty :P Przed walka naturalnie ubrać zestaw do boo, krzyknąć, postarać się o Zniknięcie ubrać zestaw do walki, rzucić Urok i do boju. Możecie powiedzieć teraz wszystkim smiterom: A przecież można inaczej i wcale nie tak gorzej...
Build ten testowałem na Plugy, bo na BN nie stać mnie na takiego :/

11. Podziękowania

Dziękuję ROLSONowi, on wie za co :wink: oraz dziekuję też tym wszystkim, którzy trochę mnie oświecili w zakresie Uber barbów.

kol


Oceń materiał: Ocena: 5.28 (1156 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.