diablo 3

Tani barb thrower PvM

Ostatnia modyfikacja: 07.05.2008. Utworzono: 07.05.2008

1.Wstęp
2.Staty
3.Skille
4.Items
5.Merc
6.Zakończenie



1.Wstęp


Tak, tak. Będzie to barb rzucający. Jest to postać, bardzo skuteczna, bardzo dobra w walce a przy okazji tania i sprawiająca wiele radości. Jeżeli drogi graczu masz dużo crapu na mułach, nie chcesz się go pozbywać, znudziło ci się mf-owanie, cs-owanie to to jest właśnie postać dla ciebie. Dużym plusem tej postaci jest to, że mamy gdzieś wszystkie imunny, nawet fizyków. Jedynymi minusami tej postaci są to, że musimy często odświeżać topory oraz to że nie można w nich zrobić gniazd. Jeżeli komuś znudziły się czarki i hammery to polecam tą postać. Jest to moja druga wersja tego buildu, gdyż przy pierwszym narobiłem trochę błędów, no ale cóż- tutaj jest już chyba wszystko ok ;) Zaczynamy.

Po namyśle zdecydowałem się edytować tą taktykę o propozycje buildu dla prawdziwych kozaków. Barb z tym lepszym itemsetupem osiąga 15 k dmg i max resy na hellu i idzie jak przecinak, jest nie do zatrzymania.



2.Staty:

a-Siła: 110 (pisze tutaj wartości bez itemów). Ale musimy się postarać by przy 32 levelu mieć 90 siły. Wtedy ubieramy cokolwiek dające nam 20 do siły (na przykład hełm z dwoma ametystami) a później pas, rękawice i buty z IK. Wtedy ściągamy ten item i wszystko leży. Oczywiście należy potem dobić te 20 punktów by nie spotkała nas niemiła niespodzianka jak nam się zdarzy polec.

Opcja dla "kozaków" - siła około 50, czyli wystarczy tylko dodać 20 punktów ;)

b-Dex: 180. Z itemami będzie około 250, co jest wystarczająco. Dojdzie nam jeszcze ar z angelic combo, ravena i z ik więc nie będzie problemów z trafianiem.

Opcja dla "kozaków"- pakujemy tu 250 punkcików, co da w sumie około 400 punktów hehe. Piękna sprawa.

c-Vita: Reszta

d-Mana: nic. Nasz główny atak zabiera nam 2 punkty many. Z miksturkami nie będzie tu żadnego problemu.



3.Skille:

a-Okrzyki: skowyt 1, okrzyk (to co zostanie), bo max (potrzebujemy dużo życia). Można dać jeszcze jeden punkt w dowodzenie (+1 skills).

Ogółem mamy tu 23 punkty.

b-Zdolności bojowe: mistrzostwo w rzucaniu (max), wrodzone odporności (5)- daje nam to 40% resy co nam w zupełności wystarczy , skóra z żelaza (1)- na dojście. Dodatkowo dajemy jeszcze po 1 punkciku w zwiększenie wytrzymałości i zwiększenie szybkości.

Rozdaliśmy tutaj 28 punktów.

c-Zdolności: podwójny rzut (max)- maksujemy pierwsze, podwójne uderzenie (max)- synergia, odrzucanie (1) na dojście. Mamy tutaj w sumie 41 punktów.

Liczymy: 23, 41 i 28 daje w sumie 92 punkty, reszta w okrzyk by zwiększyć przeżywalność naszego merca.



4.Itemy:

a-Hełm: Only arreat. Nie ma dla nas lepszego hełmu: ll, skille, fhr, premia do ar, dex, siła no i resy. Nie ma dyskusji. Jeżeli biedujemy to tanim wyjściem jest korona złodziei albo gaza. Pierwsza ma ll , dexa i life i ogólnie jest w miarę tania (pgs). Stracimy wprawdzie na tym dmg, ale od biedy się nada. Gaza natomiast kusi dr-em i double lechem. Te hełmy jednak tylko kiedy naprawdę jest już bieda.

Opcja dla "kozaków"- arreat socked 40/15

b-Klata: Najlepszym rozwiązaniem jest hart, ale my mamy być tani więc są trzy alternatywy albo viper albo shaft albo i duriel. Ja bym się jednak bardziej skłaniał w stronę shafta gdyż needujemy dr (nie mamy tarczy). Jeżeli mamy mało resów i nie mamy ravena to warto ubrać duriela (cbf) i nosić go dopóki nie zorganizujemy sobie ravenka ;)

Opcja dla "kozaków"- hart

c-Bronie: Tutaj Blizzard nie był zbyt twórczy. Mamy do wyboru praktycznie dwie bronie, albo rozczłonkowiec albo laserator. Logika podpowiada, że najlepiej dwa rozczłonkowce (mamy wtedy z głowy fizyków) ale spójrzmy na leseratora ( trafienie zmusza potwora do ucieczki- 50%, szansa na otwarcie rany- 33%), widzimy że praktycznie co drugi rzut powoduje odwrót monsterów (to działa), dzięki temu nn odrzutu. Tak więc laserator i rozczłonkowiec to nie jest złe wyjście.

Opcja dla "kozaków"- rozczłonkowiec i laserator

d-Pas: IK. Tak . To na tym mini zestawie bazujemy, dzięki niemu oszczędzamy sporo na sile (możemy więcej dać w żywotność). Ten mini zestaw daje nam oprócz tego dużo defa, 25% ias, 25% fhr, 2 do zdolności bojowych. Jest tani a dobry. Wiadomo, że można się pokusić na przykład o dungo, craft gloves i wt. Ale efekt wtedy nie jest dużo lepszy a cena wzrasta ogromnie.

Opcja dla "kozaków"- verdungo

e-Buty: IK, osobno dają nam kop do życia, dodatek do AR i 40 frw. No nieźle.

Opcja dla "kozaków"- wodołazy.

f-Rękawice: IK ofc. Dają nam kop do siły i dexa. Dex=dmg.

Opcja dla "kozaków"- craft, ważne- 20 ias, res, life, ll i dex.

g-Biżuteria: Tutaj nie mamy innego wyboru niż angelic combo i raven. Dają nam wszystko czego chcemy: ar, dex i cbf. Można jeszcze co prawda pobawić się z kotem, ravenem i bk. Jeżeli ktoś chce to niech wydaje tyle, nam starczy ac i raven.

Opcja dla "Kozaków"- 2x raven i kot



5.Merc:

Merc jest u nas podstawą. To on bierze na klatę wszystkie pociski wroga, pozwalając nam walczyć na odległość. U merca najważniejsza jest więc żywotność, nie dmg. Do wyboru mamy praktycznie dwóch najemników (obydwaj z 2 aktu). Pierwszy z nich z aurą błogosławiona celność a drugi z aurą moc (koszmar). Lepszy będzie dla nas jednak ten drugi bo ar mamy już wystarczające. Tak jak powiedziałem wcześniej nie idziemy na dmg a na dr, więc ubieramy mu:

Głowa: gaza shaeled (najlepsza byłaby eth, ale niekoniecznie)- mamy tutaj i dr i ll co naszemu mercowi pozwala dłużej przetrwać.

Zbroja: Shaft. Nn Harta. Tak samo jak gaze socketujemy shaelem. Mamy tutaj dr i dodatek do życia. Drugim wyjściem jest odwaga arkanina i wtedy socketować możemy ją perf rubined.

Broń: Wybieramy Zapłatę żniwiarza. Dlaczego? Boski wręcz ll plus klątwa "zniedołężnienie", super sprawa. Oczywiście, możemy jeszcze zrobić dumę, ale tak jak wcześniej koszt wzrasta niemiłosiernie a korzyści znacznie mniej.



6.Plecak

Przydałby się na pewno jakiś ani i torch. Jeżeli nas nie stać to możemy z nich zrezygnować i wtedy musimy zaopatrzyć się w taliki dające resy przede wszystkim. Jeżeli nas stać chociażby na low anni i low torcha to sytuacja nasza staje się dużo lepsza, gdyż możemy zrezygnować z punktów rozdanych w siłę i dać je w dexa celem zwiększenia dmg. Pasuje zaopatrzyć się w skillerki combat masteries, sc 3 max 2 dex i sc 15 life 4 res.



7.Zakończenie:

Napiszę tu jeszcze o ustawieniu klawiszy: f1- podwójny rzut (nasz główny atak- lpm), f2- bo (ppm), f3 - zwykły rzut (dzięki temu kontrolujemy ilość toporów), f4- okrzyk, f5- tp. Mam nadzieję, że po tej taktyce ktoś spróbuje zabawy z tym barbem. Daje on sobie radę na piekle z łatwością a jego koszt nie jest duży. Nie jest on co prawda tak efektowny jak czarka czy hammer , ale równie co oni efektywny a przy tym dużoooooo tańszy. Nie rozpisałem się tu za bardzo bo starałem się napisać ta strategie w sposób zwięzły. Nie chciałem rozwlekać na siłę by nie zniechęcić niektórych nielubiących czytać.

Dodam tu jeszcze jak wygląda "biedniejszy" barb na 90 levelu-
dmg( bez mocy od merca)- 6,5 k
resy- 67,75,45, 30.

Kozak barb- 10 k bez mocy, 13 k z aurą, resy max.

Co jeszcze mogę dodać, żeby go zareklamować? Na przykład to, że od 70 levelu (odkąd wziąłem rozczłonkowca) spokojnie i bez żadnych problemów robiłem cs na hellu. Tutaj właśnie ujawnia się nam jeszcze jeden mały minus, a mianowicie, że do 70 levelu jest mała bieda z bronią, no ale później jest to wszystko nagrodzone.

Save dostępny jest tutaj.


Mizak


Oceń materiał: Ocena: 5.13 (300 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.