Słowa Runiczne v1.10
Ostatnia modyfikacja: 10.07.2008. Utworzono: 09.09.2007
| SŁOWA RUNICZNE 1.10 | |
Występujące tylko w patchu 1.10 i nowszych. | |
| BER + TIR + UM + MAL + LUM [5] Beast/Bestia Topory / Berła / Młoty |
Poziom 9 Aura Fanatyzm +40% zwiększona szybkość ataku +240-270% zwiększone obrażenia 20% szansa na Druzgocące Uderzenie 25% szansa Otwarcia Rany +3 do Niedźwiedziołaka +3 do Likantropii Uniemożliwia leczenie się potworów +25-40 do siły +10 do energii +2 do many za każdego zabitego przeciwnika Poziom 13 Przywołanie Grizzly [5 ładunków] |
| RAL + OHM + SUR + ETH [4] Bramble/Kolec Zbroje |
Poziom 15-21 Aura Ciernie podczas noszenia +50% szybsze odzyskiwanie równowagi +25-50% do obrażeń umiejętności trucizn +300 Obrona Zwiększenie maksimum many 5% Regeneruje manę 15% +5% do maksymalnej odporności na zimno Odporność na ogień +30% Odporność na trucizny +100% +13 do życia za każdego zabitego przeciwnika Poziom 13 Duch Kolców [33 ładunki] |
| VEX + HEL + EL + ELD + ZOD + ETH [6] Breath Of The Dying/Ostatni Oddech Bronie |
50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Trująca Nova, kiedy zabijasz wroga Przedmiot niezniszczalny +60% zwiększona szybkość ataku +350-400% zwiększone obrażenia +200% obrażenia zadane Nieumarłym -25% obrona przeciwnika +50 do skuteczności ataku +50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym 7% mana wykradziona za każde trafienie 12-15% punkty życia wykradzione za każde trafienie Uniemożliwia leczenie się potworów +30 do wszystkich atrybutów +1 do promienia światła Wymagania -20% |
| AMN + RAL + MAL + IST + OHM [5] Call To Arms/Wezwanie Do Broni Bronie |
+1 do wszystkich umiejętności +40% zwiększona szybkość ataku +250-290% zwiększone obrażenia Dodaje 5-30 obrażeń od ognia 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie +2-6 do Dowodzenia +1-6 do Rozkazów +1-4 do Okrzyku Bojowego Uniemożliwia leczenie się potworów Uzupełnienie życia +12 30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów |
| FAL + OHM + UM [3] Chaos Pazury |
9% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w czasie zadawania ciosu 11% szansa na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic, w czasie zadawania ciosu +35% zwiększona szybkość ataku +290-340% zwiększone obrażenia Dodaje 216-471 obrażeń od magii 25% szansa Otwarcia Rany +1 do Trąba Powietrzna +10 do siły +15 punkty życia po każdym zabitym Demonie |
| DOL + UM + BER + IST [4] Chains Of Honor/Okowa Grozy Zbroje |
+2 do wszystkich umiejętności +200% obrażenia zadane Demonom +100% obrażenia zadane Nieumarłym 8% punkty życia wykradzione za każde trafienie +70% poprawiona obrona +20 do siły Uzupełnienie życia +7 Wszystkie odporności +65 Obrażenie zmniejszone o 8% 25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów |
| SHAEL + UM + TIR [3] Crescent Moon/Sierp Księżyca Topory / Miecze / Bronie Drzewcowe |
10% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, w czasie zadawania ciosu 7% Szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Pole Statyczne, w czasie zadawania ciosu +20% zwiększona szybkość ataku +180-220% zwiększone obrażenia Ignoruje obronę celu -35% do odporności na błyskawice przeciwnika 25% szansa Otwarcia Rany +9-11 absorbcja magii +2 do many za każdego zabitego przeciwnika Poziom 18 Przywołanie Ducha Wilka [30 ładunków] |
| LEM + IST + IO [3] Delirium * Hełmy |
1% szansa na rzucenie 50-poziomowego zaklęcia Delirium, przy otrzymaniu ciosu 6% szansa na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Uderzenie Umysłu, przy otrzymaniu ciosu 14% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Groza, przy Otrzymaniu Ciosu 11% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Zamęt, w czasie zadawania ciosu +2 do wszystkich umiejętności +261 obrona +10 do żywotności 50% dodatkowe złoto od potworów 25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów Poziom 17 Fascynacja [60 ładunków] |
| HEL + OHM + UM + LO + CHAM [5] Doom/Zagłada Topory / Bronie Drzewcowe / Młoty |
5% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wulkan, w czasie zadawania ciosu Poziom 12 Aura Święty Chłód podczas noszenia +2 do wszystkich umiejętności +45% zwiększona szybkość ataku +330-370% zwiększone obrażenia - (40%-60%) do odporności na zimno przeciwnika 20% Zabójcze Uderzenie 25% szansa Otwarcia Rany Uniemożliwia leczenie się potworów Zamraża cel +3 Wymagania -20% |
| SHAEL + UM + THUL [3] Duress/Przymus Zbroje |
+40% szybsze odzyskiwanie równowagi +10-20% zwiększone obrażenia Dodaje 37-133 obrażeń od zimna przez 2 sek. 15% szansa na Druzgocące Uderzenie 33% szansa na Otwarcie Ran +150-200% poprawiona obrona -20% wysysanie wytrzymałości Odporność na zimno +45% Odporność na błyskawice +15% Odporność na ogień +15% Odporność na trucizny +15% |
| JAH + ITH + BER [3] Enigma Zbroje |
+2 do wszystkich umiejętności +45% szybsze bieganie/chodzenie +1 do Teleportu +750-775 obrona + 0-74 do siły [0.75 X poziom postaci] Zwiększenie maksimum życia 5% Obrażenie zmniejszone o 8% +14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika 15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę + 1-99% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów [1 X Poziom Postaci] |
| AMN + BER + IST + SOL + SUR [5] Eternity/Wieczność Bronie do walki wręcz |
Przedmiot niezniszczalny +260-310% zwiększone obrażenia +9 do minimalnych obrażeń 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie 20% szansa na Druzgocące Uderzenie Trafienie oślepia ofiarę Spowalnia cel o 33% Regeneruje manę 16% Uzupełnienie życia +16 Nie można zamrozić 30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów Poziom 8 Ożywienie [88 ładunków] |
| VEX + OHM + IST + DOL [4] Exile/Wygnanie Tarcze Paladyna |
15% szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu Poziom 13-16 Aura Śmiałość podczas noszenia +2 do Aur Ofensywnych [tylko dla Paladyna] +30% szybszy blok Zamraża cel +220-260% poprawiona obrona Uzupełnienie życia +7 +5% do maksymalnej odporności na zimno +5% do maksymalnej odporności na ogień 25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów Przywraca 1 wytrzymałości na 4 sekundy |
| FAL + OHM + ORT + JAH [4] Famine/Klęska Głodu Topory / Młoty |
+30% zwiększona szybkość ataku +320-370% zwiększone obrażenia Ignoruje obronę celu Dodaje 180-200 obrażeń od magii Dodaje 50-200 obrażeń od ognia Dodaje 51-250 obrażeń od błyskawic Dodaje 50-200 obrażeń od zimna 12% punkty życia wykradzione za każde trafienie Uniemożliwia leczenie się potworów +10 do siły |
| FAL + UM + PUL [3] Gloom/Mrok Zbroje |
15% szansa na rzucenie 3 poziomowego czaru Zamroczenie, przy otrzymaniu ciosu +10% szybsze odzyskiwanie równowagi +200-260% poprawiona obrona +10 do siły Wszystkie odporności +45 Połowa czasu trwania zamrożenia 5% otrzymane obrażenia przechodzą na manę -3 do promienia światła |
| SUR + CHAM + AMN + LO [4] Hand Of Justice/Ręka Sprawiedliwości Bronie |
100% Szansa na rzucenie 36-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz 100% Szansa na rzucenie 48-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy giniesz Poziom 16 Aura Święty Ogień podczas noszenia +33% zwiększona szybkość ataku +280-330% zwiększone obrażenia Ignoruje obronę celu 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie -20% do odporności na ogień przeciwnika 20% Zabójcze Uderzenie Trafienie oślepia ofiarę Zamraża cel +3 |
| KO + VEX + PUL + THUL [4] Heart Of The Oak/Serce Dębu Laski / Buławy |
+3 do wszystkich umiejętności +40% szybsze rzucanie czarów +75% obrażenia zadane Demonom +100 do skuteczności ataku przeciw Demonom Dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sek 7% mana wykradziona za każde trafienie +10 do zręczności Uzupełnienie życia +20 Zwiększenie maksimum many 15% Wszystkie odporności +30-40 Poziom 4 Dębowy Mędrzec [25 ładunków] Poziom 14 Kruk [60 ładunków] |
| MAL + UM + GUL + FAL [4] Kingslayer/Zabójca Królów Miecze / Topory |
+30% zwiększona szybkość ataku +230-270% zwiększone obrażenia -25% obrona przeciwnika 20% premia do skuteczności ataku 33% Szansa na Druzgocące Uderzenie 50% szansa Otwarcia Rany +1 do Zemsty Uniemożliwia leczenie się potworów +10 do siły 40% dodatkowe złoto od potworów |
| DOL + ORT + ELD + LEM [4] Passion/Pasja Bronie |
+25% zwiększona szybkość ataku +160-210% zwiększone obrażenia 50-80% premia do skuteczności ataku +75% obrażenia zadane Nieumarłym +50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic +1 do Berserkera +1 do Zapału Trafienie oślepia ofiarę +10 Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25% 75% dodatkowe złoto od potworów Poziom 3 Serce Rosomaka [12 ładunków] |
| MAL + TIR [2] Prudence/Rozwaga Zbroje |
+25% szybsze odzyskiwanie równowagi +140-170% poprawiona obrona Wszystkie odporności +25-35% Obrażenia zmniejszone o 3 Obrażenia od magii zmniejszone o 17 +2 do many za każdego zabitego przeciwnika +1 do promienia światła Przywraca 1 wytrzymałości na 4 sek. |
| KO + KO + MAL [3] Sanctuary/Sanktuarium Tarcze |
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi +20% szybszy blok 20% zwiększona szansa na blok +130-160% poprawiona obrona +250 obrona przeciw pociskom +20 do zręczności Wszystkie odporności +50-70 Obrażenia od magii zmniejszone o 7 Poziom 12 Spowolnienie Pocisków [60 ładunków] |
| ETH + LUM [2] Splendor Tarcze |
+1 do wszystkich umiejętności +10% szybsze rzucanie czarów +20% szybszy blok +60-100% poprawiona obrona +10 do energii Regeneruje manę 15% +50% dodatkowe złoto od potworów +20% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów +3 do promienia światła |
| SHAEL + UM + PUL + LUM [4] Stone/Kamień Zbroje |
+60% szybsze odzyskiwanie równowagi +250-290% poprawiona obrona +300 obrona przeciw pociskom +16 do siły +16 do żywotności +10 do energii Wszystkie odporności +15 Poziom 16 Kula Magmy [80 ładunków] Poziom 16 Gliniany Golem [16 ładunków] |
| SUR + EL [2] Wind/Wiatr Bronie do walki wręcz |
10% szansa na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Tornado, w czasie zadawania ciosu +20% szybsze bieganie/chodzenie +40% zwiększona szybkość ataku +15% szybsze odzyskiwanie równowagi +120-160% zwiększone obrażenia -50% obrona przeciwnika +50 do Skuteczności Ataku Trafienie Oślepia Cel +1 do Promienia Światła Poziom 13 Wir (127 ładunków) |
*Delirium: Ta umiejętność przemienia Twoją postać w Kościanego Fetysza na okres jednej minuty. Możesz także używać normalnych ataków w formie potwora.
![]() |
![]() |








