Słowa Runiczne CBN
Ostatnia modyfikacja: 03.01.2014. Utworzono: 24.08.2007
| CLOSED BATTLENET [TYLKO LADDER] | |
Słowa runiczne działające tylko na Closed Battle.net tylko dla postaci ladder (rankingowych). Przepisy te do gry wprowadził patch 1.10. | |
| JAH + LO + MAL + GUL [4] Brand/Rodzaj Bronie używające pocisków |
35% szansa na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia zwiększenie obrażeń, przy otrzymaniu ciosu 100% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości, w czasie zadawania ciosu +260-340% zwiększone obrażenia Ignoruje obronę celu 20% premia do skuteczności ataku +280-330% obrażenia zadane Demonom 20% szansa na Zabójcze Uderzenie Uniemożliwia leczenie się potworów Odrzut Miota eksplodujące strzały lub bełty (15) |
| HEL + EL + VEX + ORT + GUL [5] Death/Śmierć Miecze / Topory |
100% szansa na rzucenie 44-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy umierasz 25% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Lodowcowy Grot, podczas ataku Niezniszczalny +300-385% zwiększone obrażenia 20% premia do skuteczności ataku +50 do skuteczności ataku Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic 7% punkty many wykradzione za każde trafienie 50% szansa na Druzgocące Uderzenie +(0.5% na poziom) 0.5-49.5% szansa na Zabójcze Uderzenie (zależy od poziomu postaci) +1 do promienia światła Poziom 22 Krwawy Golem (15 Ładunków) Wymagania -20% |
| VEX + LO + BER + JAH + KO [5] Destruction/Zniszczenie Miecze / Bronie Drzewcowe |
23% szansa na rzucenie 12-poziomowego zaklęcia Wulkan, w czasie zadawania ciosu 5% szansa na rzucenie 23-poziomowego zaklęcia Kula Magmy, w czasie zadawania ciosu 100% szansa na rzucenie 45-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy umierasz 15% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova, podczas ataku +350% zwiększone obrażenia Ignoruje obronę celu Dodaje 100-180 obrażeń od magii 7% punkty many wykradzione za każde trafienie 20% szansa na Druzgocące Uderzenie 20% szansa na Zabójcze Uderzenie Uniemożliwia leczenie się potworów +10 do zręczności |
| SUR + LO + SOL [3] Dragon/Smok Tarcze / Zbroje |
20% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad, przy otrzymaniu ciosu 12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra, w czasie zadawania ciosu Poziom 14 Aura Święty Ogień, gdy jest noszony +360 do obrony +230 obrona przeciwko pociskom +3-5 do wszystkich atrybutów +(0.375 na poziom)0.375-37.125 do siły (zależy od poziomu postaci) Zwiększenie maximum many 5% (tylko zbroje) +50 do many (tylko tarcze) +5% do maksymalnej odporności na błyskawice Obrażenia zmniejszone o 7 |
| IO + JAH + PUL [3] Dream/Sen Hełmy / Tarcze |
10% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamęt, przy otrzymaniu ciosu Poziom 15 Aura Święty Wstrząs podczas noszenia +20-30% szybsze odzyskiwanie równowagi +30% poprawiona obrona +150-220 do obrony +10 do żywotności Zwiększenie maximum życia 5% (tylko hełmy) +50 do życia (tylko tarcze) +0.625-61.875 do Many (zależy od poziomu postaci) Wszystkie odporności +5-20 12-25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów |
| TIR + TAL + AMN [3] Edge/Ostrze Bronie używające pocisków |
Poziom 15 Aura Ciernie podczas noszenia +35% zwiększona szybkość ataku +320-380% obrażenia zadane Demonom +280% obrażenia zadane Nieumarłym +75 obrażeń od trucizn przez 5 sek. 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie Uniemożliwia leczenie się potworów +5-10 do wszystkich atrybutów +2 do many za każdego zabitego Zmniejszenie cen u kupców o 15% |
| OHM + JAH + LEM + ELD [4] Faith/Wiara Bronie używające pocisków |
Poziom 12-15 Aura Fanatyzm podczas noszenia +1-2 do wszystkich umiejętności +330% zwiększone obrażenia Ignoruje obronę celu 300% premia do skuteczności ataku +75% obrażenia zadane Nieumarłym +50 do skuteczności ataku przeciwko nieumarłym +120 do obrażeń od ognia Wszystkie odporności +15 10% ożywionych jako: Przywrócony 75% dodatkowe złoto od potworów |
| EL + SOL + DOL + LO [4] Fortitude/Hart Bronie |
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu +25% szybsze rzucanie czarów +300% zwiększone obrażenia +9 do minimalnych obrażeń +50 do skuteczności ataku 20% na zabójcze uderzenie Uderzenie zmusza potrwora do ucieczki 25% +200% poprawiona obrona +(x na poziom) do życia (zależy od poziomu postaci) * Wszystkie odporności +25-30 12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę +1 do promienia światła |
| EL + SOL + DOL + LO [4] Fortitude/Hart Zbroje |
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu +25% szybsze rzucanie czarów +300% zwiększone obrażenia +200% poprawiona obrona +15 do obrony +(x na poziom) do życia (zależy od poziomu postaci) * Uzupełnienie życia +7 +5% do maxymalnej odporności na błyskawice Wszystkie odporności +25-30 Obrażenia zmniejszone o 7 12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę +1 do promienia światła |
| ETH + TIR + LO + MAL + RAL [5] Grief/Żal Miecze / Topory |
35% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Jad w czasie zadawania ciosu +30-40% zwiększona szybkość ataku Obrażenia +340-400 Ignoruje obronę celu -25% do obrony celu +(1.875% na poziom) 1.875-185.625% obrażenia zadane Demonom (zależy od poziomu postaci) Dodaje 5-30 obrażeń od ognia -20-25% do odporności na trucizny przeciwnika 20% szansa na Zabójcze Uderzenie Uniemożliwia leczenie się potworów +2 do many za każdego zabitego +10-15 do życia za każdego zabitego |
| TIR + ITH + SOL + KO [4] Harmony/Harmonia Bronie używające pocisków |
Poziom 10 Aura Wigor podczas noszenia +200-275% zwiększone obrażenia +9 do minimalnych obrażeń +9 do maksymalnych obrażeń Dodaje 55-160 obrażeń od ognia Dodaje 55-160 obrażeń od zimna Dodaje 55-160 obrażeń od błyskawic +2-6 do Walkirii +10 do zręczności Regeneruje manę 20% +2 do many za każdego zabitego +2 do promienia światła Poziom 20 Ożywienie (25 Ładunków) |
| AMN + SHAEL + JAH + LO [4] Ice/Lód Bronie używające pocisków |
100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Zamieć, kiedy awansujesz 25% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova Mrozu, w czasie zadawania ciosu Poziom 18 Aura Święty Chłód podczas noszenia +20% zwiększona szybkość ataku +140-210% zwiększone obrażenia Ignoruje obronę celu +25-30% obrażeń od umiejętności zimna -20% do odporności na zimno przeciwnika 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie 20% szansa na Zabójcze Uderzenie +(3.125% na poziom) 3.125-309.375% dodatkowe złoto od potworów (zależy od poziomu postaci) |
| BER + MAL + BER + IST [4] Infinity/Nieskończoność Bronie Drzewcowe |
50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy zabijasz wroga Poziom 12 Aura Przekonanie podczas noszenia +35% szybsze chodzenie/bieganie +255-325% zwiększone obrażenia -(45-55)% do odporności na błyskawice wroga 40% szansa na druzgocące uderzenie Uniemożliwia leczenie się potworów +(0.5 na poziom) 0.5-49.5 do żywotności (zależy od poziomu postaci) 30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów Poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 Ładunków) |
| RAL + TIR + TAL + SOL [4] Insight/Olśnienie Bronie Drzewcowe / Laski |
Poziom 12-17 Aura Medytacja podczas noszenia +35% szybsze rzucanie czarów +200-260% zwiększone obrażenia +9 do minimalnych obrażeń 180-250% premia do skuteczności ataku Dodaje 5-30 obrażeń od ognia +75 obrażeń od trucizn przez 5 sek. +1-6 do Krytycznego Uderzenia +5 do wszystkich atrybutów +2 do many za każdego zabitego 23% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów |
| JAH + MAL + JAH + SUR + JAH + BER [6] Last Wish/Ostatnie Życzenie Miecze / Topory / Młoty |
6% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu 10% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu 20% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic, podczas ataku Poziom 17 Aura Moc podczas noszenia +330-375% zwiększone obrażenia Ignoruje obronę celu 60-70% szansa na Druzgocące Uderzenie Uniemożliwia leczenie się potowrów Trafienie oślepia cel +(0.5% na poziom) 0.5-49.5% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów (zależy od poziomu postaci) |
| AMN + LEM + KO [3] Lawbringer/Łamiący Prawo Miecze / Młoty / Berła |
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie zadawania ciosu Poziom 16-18 Aura Sanktuarium podczas noszenia -50% do obrony przeciwnika Dodaje 150-210 obrażeń od ognia Dodaje 130-180 obrażeń od zimna 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie Zabite potwory spoczywają w pokoju +200-250 obrona przeciwko pociskom +10 do zręczności 75% dodatkowe złoto od potworów |
| SHAEL + PUL + MAL + LUM [4] Oath/Przysięga Miecze / Topory / Buławy |
30% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Duch Kości, w czasie zadawania ciosu Niezniszczalny +50% zwiększona szybkość ataku +210-340% zwiększone obrażenia +75% obrażenia zadane Demonom +100 do skuteczności ataku przeciwko Demonom Uniemożliwia leczenie się potworów +10 do energii +10-15 absorbcja magii Poziom 16 Serce Rosomaka (20 Ładunków) Poziom 17 Żelazny Golem (14 Ładunków) |
| HEL + KO + THUL + ETH + FAL [5] Obedience/Posłuszeństwo Bronie Drzewcowe |
30% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Urok, kiedy zabijasz wroga 40% szybsze odzyskiwanie równowagi +370% zwiększone obrażenia -25% obrony przeciwnika Dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sekundy -25% do odporności na ogień wroga 40% szansa na Druzgocące Uderzenie +200-300 do obrony +10 do siły +10 do zręczności Wszystkie odporności +20-30 Wymagania -20% |
| VEX + VEX + LO + JAH [4] Phoenix/Fenix Bronie |
100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz 40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu Poziom 10-15 Aura Odkupienie podczas noszenia +350-400% zwiększone obrażenia -28% do odporności wroga na ogień +350-400 obrona przeciwko pociskom Ignoruje obronę celu 20% szansa na Zabójcze Uderzenie 14% punkty many wykradzione za każde trafienie +15-21 absorbcja ognia |
| VEX + VEX + LO + JAH [4] Phoenix/Fenix Tarcze |
100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz 40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu Poziom 10-15 Aura Odkupienie gdy przedmiot jest noszony +350-400% zwiększone obrażenia -28% do odporności wroga na ogień +350-400 obrona przeciwko pociskom +50 do życia +5% do maksymalnej odporności na błyskawice +10% do maksymalnej odporności na ogień +15-21 absorbcja ognia |
| CHAM + SUR + IO + LO [4] Pride/Duma Bronie Drzewcowe |
25% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Ściana Ognia, przy otrzymaniu ciosu Poziom 16-20 Aura Koncentracja podczas noszenia 260-300% premia do skuteczności ataku +(1% na poziom)1-99% obrażenia zadane Demonom (zależy od poziomu postaci) Dodaje 50-280 obrażeń od błyskawic 20% szansa na Zabójcze Uderzenie Trafienie oślepia cel Zamraża cel +3 +10 do żywotności Uzupełnienie życia +8 +(1.875% na poziom) 1.875-185.625% dodatkowe złoto od potworów (zależy od poziomu postaci) |
| HEL + KO + LEM + GUL [4] Rift/Szczelina Berła / Bronie Drzewcowe |
20% szansa na rzucenie 16-poziomowego zaklęcia Tornado, w czasie zadawania ciosu 16% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, podczas ataku 20% premia do skuteczności ataku Dodaje 160-250 obrażeń od magii Dodaje 60-180 obrażeń od ognia +5-10 do wszystkich atrybutów 38% otrzymane obrażenia przechodzą na manę 75% dodatkowe złoto od potworów Poziom 15 Żelazna Dziewica (40 Ładunków) Wymagania -20% |
| TAL + THUL + ORT + AMN [4] Spirit/Duch Miecze |
+2 do wszystkich umiejętności +25-35% szybsze rzucanie czarów +55% szybsze odzyskiwanie równowagi 1-50 obrażeń od błyskawić 3-14 obrażeń od zmina przez 3 sekundy +75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund 7% życia odzyskane za każde uderzenie +250 obrona przeciwko pociskom +22 do żywotności +89-112 do many +3-8 absorbcja magii |
| TAL + THUL + ORT + AMN [4] Spirit/Duch Tarcze |
+2 do wszystkich umiejętności +25-35% szybsze rzucanie czarów +55% szybsze odzyskiwanie równowagi +250 obrona przeciwko pociskom +22 do żywotności +89-112 do many Odporność na zimno +35% Odporność na błyskawice +35% Odporność na trucizny +35% +3-8 absorbcja magii Atakujący otrzymuje obrażenia 14 |
| LEM + KO + EL + ELD [4] Voice of Reason/Głos Rozsądku Miecze / Buławy |
15% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w czasie zadawania ciosu 18% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Lodowe Uderzenie, w czasie zadawania ciosu +50 do skuteczności ataku +220-350% obrażenia zadane Demonom +355-375% obrażenia zadane Nieumarłym +50 do skuteczności ataku przeciwko Nieumarłym Dodaje 100-220 obrażeń od zimna -24% do odporności na zimno przeciwnika +10 do zręczności Nie można zamrozić 75% dodatkowe złoto od potworów +1 do promienia światła |
| PUL + LUM + BER + MAL [4] Wrath/Gniew Bronie używające pocisków |
30% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie zadawania ciosu 5% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu +375% obrażenia zadane Demonom +100 do skutecczności ataku przeciwko Demonom +250-300% obrażenia zadane Nieumarłym Dodaje 85-120 obrażeń od magii Dodaje 41-240 obrażeń od błyskawic 20% szansa na Druzgocące Uderzenie Uniemożliwia leczenie się potworów +10 do energii Nie można zamrozić |
*Fortitude: życie na poziom postaci oscyluje według następującej tabeli:
| X | Życie na poziom | |
|---|---|---|
| 1 | 99 | |
| 1 | 1 | 99 |
| 1.125 | 1.125 | 111.375 |
| 1.250 | 1.250 | 123.750 |
| 1.375 | 1.375 | 136.125 |
| 1.500 | 1.500 | 148.500 |
X jest domyślnie ustawiany pomiędzy 1 i 1.5 kiedy słowo runiczne jest stworzone dodaje odpowiednią ilość życia dla każdego poziomu.






